skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
Rate this post

وسایل آشپزخانه نه تنها سرمایه های گران قیمتی هستند بلکه وسایلی هستند که زمانی که خراب می شوند بیشترین ناراحتی و نگرانی را ایجاد می کنند. خبر خوب این است که شما می توانید برای پیشگیری از تعمیر لوازم خانگی با نگهداری منظم وسایل، آنها را برای مدت طولانی تر و با کارایی بیشتر و اتلاف هزینه های انرژی کمتر نیز داشته باشید. در این مقاله ما به شما مواردی را بیان می کنیم که برای نگهداری بهتر وسایل آشپزخانه و پیشگیری از تعمیر لوازم خانگی به آن نیاز دارید.

 

پیشگیری-از-تعمیر-یخچال
پیشگیری-از-تعمیر-یخچال

پیشگیری از تعمیر یخچال :

برای نگهداری و پیشگیری از تعمیر یخچال ابتدا اطمینان حاصل کنید که به طور منظم کناره ها و پشت یخچال از جمله کویل ها را تمیز می کنید . برای بهبود یافتن جریان هوا کویل ها را به طول کامل تمیز کنید تا بتوانند به طور موثرتری خنک شوند و به یخچال و فریزر کمک کند تا طول عمر طولانی تری داشته باشد. واشر دور درب یخچال فریزر باید با آب گرم و صابون پاک کنید تا مطمئن شوید که به طور مناسبی بسته می شود. اگر فریزر شما نوفراست هر زمان که میزان یخ شما بیش از یک چهارم اینچ شد باید آن را یخ زدایی کنید. این موقع زمان مناسبی برای از بین بردن یخ ها است و محیط را برای ایجاد یک یخ تازه آماده می کند. در نهایت فیلتر آب در یخچال شما باید هر ۶ ماه یکبار تعویض گردد. اما اگر شما از آب آن استفاده کمی می کنید می توانید این زمان را به تعویق بیندازید.

بیش تر بخوانید : چگونگی تمیز کردن کویل یخچال

 

پیشگیری-از-تعمیر-ظرفشویی
پیشگیری-از-تعمیر-ظرفشویی

پیشگیری از تعمیر ظرفشویی:

در نگهداری و پیشگیری از تعمیر لوازم خانگی یکی از دستگاه های مهم ماشین ظرفشویی است.شاید به نظر دور از ذهن برسد که ضروری باشد که ماشین ظرفشویی خود را تمیز کنید. در ابتدا اگر ماشین ظرفشویی شما مجهز به یک فیلتر برای نگهداری ذرات ریز غذا باشد آن را مرتبا تمیز کنید. بازوهای اسپری کننده آب می توانند با مواد غذایی و ته نشین کردن رسوبات مسدود شوند و استفاده از خلال دندان یک راه ساده برای تمیزکردن آن می باشد. با استفاده از یک چرخه شست و شوی خالی (بدون ظرف) و استفاده از یک پاک کننده ماشین ظرفشویی می توان از ایجاد رسوبات سخت آب و در نتیجه تعمیر ماشین ظرفشویی خود جلوگیری کرد.

بیش تر بخوانید: چند نکته ی مراقبت از ماشین ظرفشویی

 

پیشگیری-از-تعمیر-اجاق-گاز
پیشگیری-از-تعمیر-اجاق-گاز

پیشگیری از تعمیر لوازم خانگی – اجاق و اجاق گاز:

اطراف آن را به طور مرتب تمیز کنید تا تمام مواد غذایی را از بین ببرد. دستگیره ها را خارج کرده  و مشعل ها و صفحات روی آن را با آب گرم و صابون بسابید. داخل اجاق گاز خود راهم با آب و صابون و یا یک ماده پاک کننده چربی لایه برداری کنید. این عمل باید حداقل هر سه ماه یکبار انجام شود. و در نهایت فیلترهای هود را بردارید و آن را در آب گرم و صابون و ماده پاک کننده چربی خیس کنید و سپس آن را کاملا بشویید.

 

تمیز کردن و پیشگیری از تعمیر ماکروفر
تمیز کردن و پیشگیری از تعمیر ماکروفر

پیشگیری از تعمیر ماکروفر:

خوشبختانه تمیزکردن دستگاه های مایکروویو بسیار ساده و آسان می باشد. در ابتدا داخل یک ظرف مخصوص مایکروویو یک فنجان آب ریخته و سپس چند قاشق سرکه به آن اضافه کنید و آن را داخل مایکروویو قرار داده و دستگاه را روشن کنید تا زمانی که آب به جوش آمده و بخار کند و ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا آب خنک شود و سپس درب مایکروویو را باز کرده و دیواره های داخلی را به سهولت پاک کنید . واشر پلاستیکی دور درب را با اسفنج مرطوب پاک کنید. همیشه از پارچه های نرم و یا اسفنج و یا تمیزکننده های خانگی برای تمیزکردن سطوح خارجی مایکروویو استفاده کنید تا خراشی ایجاد نشود. توصیه می شود تست اشعه ماکروفر را هر سال یکبار در مراکز تعمیر ماکروفر معتبر انجام دهید.

بیش تر بخوانید: نشتی اشعه و خطرات ماکروفر

 

شما می توانید از فرم زیر برای تعمیر لوازم خانگی خود اقدام کنید تا تکنسین های متخصص تعمیرات سایت خیلی سریع با شما تماس گیرند.



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    This Post Has 0 Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top