skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
Rate this post

داشتن ماشین لباسشویی در خانه یک نعمت است که حس آرامشی فوق العاده به صاحب خانه می دهد، تا زمانی که آن خراب شود و شما را با انبوهی از لباس چرک ها تنها بگذارد. به محض اینکه متوجه مشکلی در دستگاه خود شده اید، بلافاصله به فکر سرویس و تعمیر لباسشویی خود باشید تا خطر آسیب به لوله کشی آب یا آسیب های پیچیده ی دیگر را به حداقل رسانید.

اگر در دستگاه خود با مشکلات زیر مواجه شده اید، تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی شما را با استفاده از قطعات با کیفیت و تعمیرکاران لباسشویی متخصص انجام می دهد.

لباسشویی که از کار افتاده و روشن نمی شود

– تعمیر لباسشویی که از کار افتاده و روشن نمی شود

در بیشتر موارد، این مشکل به دلیل یک کلید معیوب و یا قرار دادن مقدار لباس های نامتعارف در درون دستگاه است که می تواند به راحتی با توزیع مجدد لباس ها برطرف شود. در غیر این صورت، ممکن است مشکلی در شدت جریان برق تایمر یا پریز برق شما باشد، که تعمیرکاران حرفه ای در تعمیر لباسشویی می توانند این مشکل را برطرف کنند.

سرویس ماشین لباسشویی که نمی چرخد-

– سرویس و تعمیر لباسشویی که نمی چرخد

وقتی در آخر یک چرخه ی شستشو لباس ها خیس آب باشند، ممکن است نشانه ی نچرخیدن ماشین لباسشویی باشد. این می تواند به دلیل معیوب بودن سويیچ یا پیستون، سولنويید چرخشی سوخته، سیم های آسیب دیده، تسمه درایو شکسته یا پاره شده، یا اتصال تایمر  باشد.

دلایل زیادی برای نچرخیدن مخزن شستشوی دستگاه وجود دارد، مثل تسمه درایو پاره، مجموعه قطعات چرخاننده، پیستون یا بالابر تکان دهنده، یا اهرم درایو. همچنین ممکن است به دلیل اتصال داخلی بد تایمر، سويیچ معیوب، یا سويیچ فشار معیوب باشد.

سرویس و تعمیر لباسشویی که لرزش زیاد دارد-

– سرویس و تعمیر لباسشویی که لرزش زیاد دارد

اگر متوجه لرزش بیش از حد شده اید، ماشین لباسشویی شما ممکن است به درستی در جای خود میزان نشده باشد یا بر روی یک کف چوبی غیر مقاوم قرار گرفته باشد. پد های تعدیل کننده ی پاره یا کمک فنر ها هم ممکن است علت این مشکل باشند.

 

عیب یابی لباسشویی شما نشتی آب دارد-

– عیب یابی لباسشویی که نشتی آب دارد

مواد شوینده ی زیاد، شلنگ های شل، گرفتگی لوله تخلیه، و نشتی پمپ ها، مخزن چرخان دستگاه، یا شلنگ های آب فشان مخزن می تواند دلیل نشتی آب دستگاه باشند و همچنین آسیب دیدگی های مشابه دیگر

– آب به درستی تخلیه نمی شود

اگر شما یک پمپ معیوب، تسمه درایو پاره، یا شلنگ تخلیه ی گرفته داشته باشید، آب درون مخزن گردان دستگاه شما باقی خواهد ماند. وقتی آب به درستی تخلیه نشود، این امر می تواند باعث مشکلات جدی شود.

– آب سرد وجود ندارد

شیر آب سرد ممکن است بسته یا رسوب گرفته باشد.

– شستشو لکه های تاید یا مواد شوینده ی دیگر را بر روی لباس ها می گذارد

یک اتصال تایمر معیوب یا شیر آب سرد رسوب گرفته ممکن است دلیل ایجاد لکه های ایجاد شده با مواد شوینده بر روی لباس ها شود.

 

مطالب مرتبط:

تفاوت مصرف آب در ماشین ظرفشویی و شستن با دست

معرفی قطعات ماشین ظرفشویی

چرا ماشین لباسشویی صدا می دهد؟

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top