skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر بخارشور کارچرتعمیر بخارشور KARCHER در خدمت شما هم وطنان گرامی در سراسر کشور می باشد. یکی از راه هایی که می توانید همیشه از ویروس ها در امان باشید، ضد عفونی کردن خانه است. بعضی اوقات ممکن است مشکلاتی برای دستگاه شما پیش بیاید که از عدم استفاده صحیح و یا گذشتن عمر قطعات دستگاه به وجود می آید. نکات ساده و موثری برای نگه داری و تمیز کردن و همچنین تعمیر بخارشوی وجود دارد که با رعایت همین موارد ساده می توانید طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

در این مطلب از مجموعه مطالب تعمیر بخار شوی با تعمیرات سایت همراه باشید جرا که به طور کامل رایج ترین مشکلات بخارشوی کارچر را بررسی کرده ایم.

تعمیر بخار شوی کارچر در نمایندگی مرکزی تعمیرات سایت

از مهمترین اقداماتی که باید برای تعمیر بخار شوی کارچر انجام دهید این است که به نمایندگی های معتبر و تخصصی مراجعه کنید تا بتوانید به از خدمات حرفه ای آنها استفاده کنید و دستگاه خود را مانند روز اول از نمایندگی تحویل بگیرید.

تعمیر بخار شوی کارچر در نمایندگی مرکزی تعمیرات سایت

یکی از نمایندگی های مرکزی تعمیرات سایت است که تعمیر بخار شوی کارچر را به نحو احسنت انجام می دهد تا بتواند اطمینان حاصل کند که کاربران مجموعه از اقدامات انجام شده رضایت کامل دارند. چرا که اولویت اول این نمایندگی مرکزی کسب رضایت مشتری ها و کاربران می باشد. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره  ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

خدمات اصلی و سرویس بخار شوی کارچر

حداقل خدمات اصلی و سرویس هایی که نمایندگی های معتبر باید برای تعمیر بخار شوی کارچر به شما ارائه دهند شامل موارد زیر می باشد:

  1. ارائه فاکتور از اقدامات انجام شده
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. عیب یابی رایگان و تخصصی دستگاه
  4. متعهد بودن
  5. تحویل دستگاه در زمان مشخص شده
  6. تعمیر بخار شوی کارچر با استفاده از قطعات اصل
  7. و …

چرا که تنها در صورت ارائه بهترین خدمات است که می توانند رضایت شما را جلب کرده و این اطمینان را به شما بدهند که دستگاه شما به بهترین نحو در نمایندگی تعمیر می شود.

تعمیر بخار شوی کارچر با قطعات ۱۰۰% اورجینال

تعمیر بخار شوی کارچر بهتر است که با استفاده از قطعات ۱۰۰% اورجینال انجام شود تا به این ترتیب بتوانید تا مدت های طولانی از این دستگاه استفاده کرده و طول عمر آن را مجددا بالا ببرید. چرا که در صورتی که از قطعات غیر اصل و بی کیفیت برای تعمیر دستگاه شما استفاده شود ممکن است در بهترین حالت تنها باعث شوید که دستگاه پس از مدتی دوباره خراب شده و به تعمیرات مجدد نیاز داشته باشد. همچنین این قطعات قابلیت این را دارند که به قطعات دیگر دستگاه نیز آسیب برسانند و باعث از کار افتادن دستگاه شوند.

تعمیر بخار شوی کارچر به همراه گارانتی ۹۰ روزه

پس از اتمام تعمیر بخار شوی کارچر نمایندگی موظف است تا به شما گارانتی ارائه دهد تا به این ترتیب بتوانید خیالی آسوده از بابت تعمیرات انجام شده داشته باشید. به همین دلیل تعمیرات سایت پس از اتمام کار گارانتی ۹۰ روزه ای را ارائه خواهد داد تا بتوانید به این مجموعه بیش از پیش اعتماد کرده و نگرانی از بابت خرابی های پس از تعمیر دستگاه نیز نداشته باشید.

تعمیر بخار شوی کارچر با عیب یابی رایگان و تخصصی

برای تعمیر بخار شوی کارچر باید عیب یابی به صورت رایگان و تخصصی انجام شود. چرا که در صورتی که این کار سرسری انجام شود و اهمیت زیادی به آن داده نشود ممکن است مشکل دستگاه به صورت اشتباه تشخیص داده شده و تعمیرکار نتواند دستگاه را به درستی تعمیر کند.

تعمیر بخار شوی کارچر با عیب یابی رایگان و تخصصی

همچنین به دلیل آنکه عیب یابی مرحله ی قبل از تعمیر دستگاه است بهتر است به صورت رایگان انجام شود. چرا که در آن زمان هنوز هیچ گونه تعمیری بر روی دستگاه انجام نشده است.

عیب یابی بخارشوی کارچر

ممکن است روش تعمیر بخارشوی کارچر در تعمیرگاه های مختلف، تفاوت داشته باشد و به همین دلیل زمانیکه اقدام به تعمیر این دستگاه در تعمیرگاه های مختلف نمایید، با روش هایی روبرو خواهید شد که شاید از نظر شما خیلی خاص باشد! اما ما در تعمیرات سایت پروسه ای را مد نظر داریم که نتیجه چندین سال تجربه تعمیرات مداوم و اصولی لوازم برقی خانگی است و به همین دلیل روش کاملا منطقی است.

اولین گام برای تعمیر بخارشوی کارچر در تعمیرات سایت این است که ما توسط تکنسین های باتجربه و متخصص، پروسه عیب یابی بخارشوی کارچر را به همراه تجهیزات تعمیراتی لازم انجام می دهیم تا از این طریق مشکل شما ریشه یابی شود. پس از آنکه مشکل دستگاه ریشه یابی شد، در قالب یک گزارش کامل و جامع علت خرابی این دستگاه توسط تکنسین تعمیرکار بخارشوی کارچر به شما در کنار هزینه تعمیرات بخارشوی کارچر اعلام می شود.

در صورتی که شما تائید بدهید، پروسه تعمیر بخارشوی کارچر توسط تکنسین های مجموعه ما انجام خواهد شد.

عیب یابی بخارشوی کارچر در تعمیرات سایت بصورت رایگان در حضور شما انجام می شود.

نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر در تهران

تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر در تهران است که اگر دستگاه بخارشوی کارچر شما به هر دلیلی در طی چند وقت اخیر خراب شده و نمی توانید از آن استفاده کنید، می توانید پروسه تعمیر ۰ تا ۱۰۰ این دستگاه را به مجموعه ما بسپارید تا به همراه تکنسین های باتجربه و متخصص صورت گیرد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده نمایید. از این رو برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید.

توجه: اگر ساکن تهران هستید و مایل به تعمیر بخارشوی کارچر در تعمیرگاه تعمیرات سایت هستید، می توانید با هماهنگی قبلی از پیک رایگان مجموعه استفاده کنید تا پیک با ارائه قبض شرکتی به شما، دستگاه را به شعب تعمیراتی مجموعه منتقل کند.

شماره تماس نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر

برای تماس با نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر در تهران می توانید از شماره هایی که در این قسمت قرار گرفته اند استفاده کنید تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن دستگاه خود را تعمیر کنید.

  • مرکز سراسری ارتباط مشتریان: ۴۵۴۳۷-۰۲۱
  • شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  • شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  • شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

علت خرابی بخارشوی کارچر چیست؟

زمانیکه بخارشوی کارچر شما به هر دلیلی خراب می شود، ممکن است به این فکر فرو بروید که علت خرابی بخارشوی کارچر شما چیست؟ آیا خرابی این دستگاه نشان دهنده کیفیت پایین آن است؟ اگر بحث از کیفیت باشد، برند کارچر نه تنها یکی از بهترین برندهای بخارشوی در ایران است، بلکه یکی از بهترین برندها در عرصه جهانی می باشد که محصولات این کمپانی دارای طرفداران قابل توجهی است. از این رو مشکل از طرف کیفیت ساخت بخارشوی کارچر نیست. اما مشکل از کجاست؟

اصلی ترین مشکل و عاملی که می توانیم به شما اعلام کنیم این است که علت خرابی بخارشوی کارچر، استفاده نادرست و اشتباه شما عزیزان از دستگاه حساس و گران قیمت است که به همین دلیل این دستگاه دچار خرابی خواهد شد. به همین دلیل توصیه می کنیم براساسا چارچوبی که کمپانی سازنده بخارشوی کارچر در نظر گرفته است، اقدام به استفاده از بخارشوی کارچر نمایید.

نکاتی که باید در هنگام خرید بخارشور کارچر باید  به آن توجه کرد

  1. نکاتی که باید در هنگام خرید بخارشور کارچر باید  به آن توجه کرددر ابتدا باید به گنجایش بخارشور مورد نظر توجه کرد که معمولا بخارشور هایی که در بازار موجود میباشند دارای ظرفیتی بین ۳۰۰ میلی لیتر تا ۳ لیترهستند که میتوانید با توجه به میزان مصرفی مورد نیاز، ظرفیت و مدل مورد نظر را تهیه کرد اگر در هنگام خرید بخارشوی  گنجایش مخزن انتخاب شده پایین باشد بهتر است بخارشویی تهیه کنید که امکان اضافه کردن آب در هنگام کار با دستگاه در آن وجود داشته باشد.
  2. توان دستگاه بخارشوی نشان دهنده کیفیت و قدرت دستگاه در تولید بخار است، بخارشوی های خانگی معمولا توان مصرفی آنها بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ میباشد هر چقدر توان بخارشویی که خریداری می‌کنید بالاتر باشد دستگاه در مدت زمان کمتر آب درون مخزن را به بخار تبدیل می‌کند.
  3. یکی دیگر از نکات مهم در خرید بخارشوی قدرت تولید بخار آن است که در هنگام  خرید باید به آن دقت کرد، قدرت تولید بخار دستگاه بر اساس واحد بار اندازه گیری می‌ شود هر چقدر این عدد بالاتر باشد قدرت پرتاب بخار بالاتر می‌ رود، بخارشور هایی که قدرت تولید بخار ۲ تا ۵ بار دارند برای مصارف خانگی مناسب هستند.
  4. نکته ی دیگری که در هنگام خرید بخارشوی باید به آن توجه شود وزن دستگاه و قابلیت جدا شدن لوله از بدنه دستگاه میباشد که دو امر بسیار مهم میباشد قبل از نهایی کردن مدل دستگاه حتما بخارشوی را در دست بگیرید و وزن و میزان کار با آن را امتحان کنید و توجه داشته باشید که لوله از بدنه دستگاه و محفظه جدا میشود یا خیر زیرا این مورد بسیار اهمیت دارد که معمولا در هنگام خرید به آن توجه نمی شود، توجه داشته باشید که جدا نشدن لوله از بدنه باعث میشود که دستگاه فضای بیشتری را اشغال کند.
  5. ایمنی بخارشوی یکی از مهمترین عواملی میباشد که باید در هنگام خرید به آن توجه ی ویژه ای داشت زیرا به دلیل دمای بالای بخار میتواند سوختگی های شدیدی را در صورت نبودن تجهیزات ایمنی و استاندارد در افراد ایجاد کند.
  6. در زمان خرید توجه داشته باشید که خریدن بخارشوی ها با برند متفرقه و پایین بودن قیمت دستگاه های بخارشوی میتواند عامل تصمیم گیری برای خرید چنین دستگا هایی باشد ولی این امر  به دلیل کیفیت پایین قطعات بکار رفته و عدم رعایت اصول ایمنی و استاندارد در تولید این دستگاه ها است با خرید دستگاه هایی با برند معتبر از پرداخت هزینه های زیاد برای تعمیر بخارشوی جلوگیری کنید.
  7. تنوع در نوع سری ها  و کیفیت ساخت آنها باعث میشود پیش بینی بهتری نسبت به عملکرد دستگاه داشته باشید زیرا با دارا بودن انواع مختلف سری میتوانید این امکان را داشته باشید که از بخارشوی برای تمیز کردن سطوح مختلفی مانند سرامیک، فرش، دیوار ها و درز ها استفاده کنید.
  8. تنظیم درجه بخار یک ویژگی مهم است که امروزه بر روی بسیاری از دستگاه ها وجود دارد با دارا بودن این ویژگی میتوانید با تغییر درجه بخار برای تمیز کردن سطوح مختلف کار خود را به راحتی انجام دهید برای مثال: برای پاک کردن سطوح چرب به میزان درجه بخار بیشتری نیاز است که میتوانید با انتخاب درجه حرارت بالاتری این کار را به راحتی انجام بدهید.
  9. دکمه اتوماتیک خروج بخار نیز یکی دیگر از امکانات جدید در بخارشوی های جدید میباشد که مدل هایی که دارای دکمه اتوماتیک هستند دیگر نیاز به نگه داشتن دکمه بخار برای خروج بخار ندارند.
  10. قابلیت های ویژه دستگاه را در هنگام خرید بررسی کنید برای مثال وجود نشانگر هایی مانند نشانگر سطح  آب که نشان دهنده ی میزان آب موجود در دستگاه میباشد و یا نشانگر وضعیت آب که در هنگام به اتمام رسیدن آب موجود در دستگاه روشن می شود که وجود این نشانگر ها برروی بخارشوی باعث کارایی بهتر و راحتی استفاده  از دستگاه میشود.
  11. نحوه شستشو و جمع آوری رطوبت یکی دیگر از نکات مهمی است که در زمان خرید بخارشوی باید به آن توجه شود از بین بردن آلودگی و تمیز کردن سطوح توسط بخارشوی به وسیله ی دمای بالا انجام میشود که به دو صورت امکان پذیر میباشد در برخی از دستگاه ها به وسیله حوله انجام می شود که سری مخصوص به خود را دارد و در برخی دیگر از مدل ها به وسیله ی مکش دستگاه، رطوبت حاصل از نظافت در مخزن آن جمع آوری میشود.

رایج ترین ایرادات بخارشوی کارچر

  1. باز نشدن درب مخزن.
  2. خوب تمیز نکردن بخارشور.
  3. بخارشوی کارچر روشن نمی شود.
  4. بخار نکردن بخارشوی کارچر.
  5. مسدود شدن نازل بخارشوی.
  6.  تولید بخار کم در بخارشور.
  7.  گرم نشدن آب درون مخزن.
  8. بخارشوی کارچر نشتی دارد.

۱) باز نشدن درب مخزن

آب معمولی به دلیل وجود املاح ایجاد رسوب می کند، زمانی که این رسوبات با درب بخارشور برخورد می کند قسمت بویلر و دهانه بویلر به یکدیگر جوش خورده و در نهایت درب مخزن باز نمی شود.

۲) خوب تمیز نکردن بخارشور

در صورتی که بخارشور کارچر تمیز نمی کند داخل مخزن بخارشوی کثیفی وجود دارد باید کاملاً تمیز کنید سعی کنید از دستمال مخصوص بخارشوی استفاده کنید تا تمام آلودگی ها را به خود جذب کند.

۳) بخارشوی کارچر روشن نمی شود

اگر مدت زمان طولانی از بخارشور استفاده کنید دستگاه روشن نخواهد شد.

امکان دارد کلید های روشن و خاموش فرسوده شده باشد.

حتی ممکن است موتور نیم سوز شده باشد.

پریز برق را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید جریان برق در مدار وجود دارد.

۴) بخار نکردن بخارشوی کارچر

  1. اگر کلاهک بخارشور به درستی بسته نشده است بخار جمع نشده و نشت پیدا می کند.
  2. در برخی از مدل های بخارشوی قفل کودک وجود دارد آن را بررسی کنید.
  3. امکان دارد دکمه ای که با فشردن آن بخار خارج می شود دچار خرابی شده باشد.
  4. املاح آب باعث تشکیل جرم و رسوب در کناره‌ های محفظه خروجی بخار آب می شود.
  5. اگر محفظه خالی از آب باشد قطعاً بخاری تشکیل نمی شود.
  6. با کثیف شدن و یا خراب شدن فیلتر بخار از بخارشوی خارج نمی شود.
  7. خرابی المنت باعث میشود که دستگاه بخار تولید نکند.
  8. هر چه میزان حرارت بالا باشد بخار بیشتری از بخارشور خارج می شود.

بخار نکردن بخارشوی کارچر

۵) مسدود شدن نازل بخارشوی

رسوبات آهکی ناشی از مواد معدنی موجود در آب باعث مسدود شدن مسیر بخار در بخارشوی می شود.

برای رفع رسوبات می توانید از سرکه استفاده کنید.

۶) تولید بخار کم در بخارشور

در صورتی که در پوش درب مخزن را به خوبی نبسته باشید بخار به اندازه کافی خارج نمی شود، باید بعد از هر بار استفاده بخارشور را تمیز کنید.

تولید بخار کم در بخارشور

همچنین برای پیشگیری از رسوب باید از آب مقطر استفاده کنید حتی خراب شدن برد و همچنین خراب شدن پمپ و شیر برقی بخارشور باعث کم شدن بخار می شود.

 ۷) گرم نشدن آب درون مخزن

در صورت گرم نشدن آب درون مخزن قطعاتی مثل موتور یا برد خراب شده اند و بخارشوی قادر به گرم کردن آب درون مخزن یا دیگ بخار نیست.

۸) بخارشوی کارچر نشتی دارد

در صورتی که دستگاه یا دیگ مخزن دچار شکستگی یا سوراخ شده باشد مخزن بخار نشتی می دهد در نتیجه دستگاه قادر به خارج کردن بخار با فشار استاندارد نیست.

نمایندگی تعمیر برد بخار شوی کارچر

در صورتیکه برد بخارشوی کارچر شما در هر مدلی خراب شده است، به این معناست که کنترل تمام قطعات این دستگاه از بین رفته است و در نتیجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید؛ چرا که هیچ کنترلی بر روی عملکرد و قابلیت های بخارشوی کارچر وجود ندارد. از این رو راهکار چیست؟ تنها راهکاری که در این زمینه می توانیم به شما اعلام کنیم این است که برد بخارشوی کارچر را به نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر در تهران و یا استان محل سکونت خود منتقل کنید تا از این طریق مشکل برد شناسایی و سپس رفع گردد.

لازم به ذکر است که برد بخارشوی کارچر یکی از قطعات بسیار پیچیده در این دستگاه است که اگر بصورت اصولی تعمیر نشود، ناچار به تعویض این قطعه خواهید بود که برای شما به صرفه نخواهد بود. به همین دلیل برای تعمیر برد بخارشوی کارچر باید به نمایندگی انحصاری بخارشوی کارچر مراجعه کنید تا تکنسین های مجرب این مشکل را بدون نیاز به تعویض برد برای شما رفع کنند و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده نمایید.

بخار شوی کارچر را تعمیر کنیم یا تعویض؟

ممکن است برای شما سوال شود بخارشوی کارچر را تعمیر کنیم یا تعویض؟ در چه صورتی بهتر است بخارشوی کارچر را تعمیر کنیم؟ بهترین زمان برای تعمیر بخارشوی کارچر، زمانی می باشد که شما به نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر مراجعه کنید و اجازه دهید تا تکنسین اقدام به عیب یابی این دستگاه خاص نماید و از این طریق تکنسین علت خرابی بخارشوی کارچر را بررسی و اعلام هزینه نماید.

پس از آنکه هزینه تعمیرات بخارشوی کارچر به شما اعلام شد، می توان نتیجه گیری کرد که آیا تعمیرات برای شما سودمند است یا خیر؟! اما چگونه؟ برای دریافت پاسخ این سوال باید قیمت نو بخارشوی کارچر خود را از فروشگاه های اینترنتی معتبر خارج کنید و سپس با هزینه تعمیرات اعلامی به شما مقایسه نمایید. اگر بازه قیمتی میان هزینه تعمیرات و قیمت دستگاه زیاد بود، تعمیرات برای شما سودمند خواهد بود. اما اگر هزینه تعمیرات نزدیک به قیمت بخارشوی کارچر بود، بهتر است اقدام به تعویض بخارشوی کارچر نمایید!

بدون شک این شیوه برای اینکه شما را به پاسخ مناسب و مطلوبی برساند، بهترین راهکار ممکن است که می توانید از آن استفاده کنید.

خدمات تعمیر بخارشوی کارچر در منزل

اگر ساکن تهران هستید و به دلیل مشغله بالا زمان کافی برای مراجعه به شعب تعمیراتی تعمیرات سایت ندارید و مایل هستید تا پروسه عیب یابی و تعمیر بخارشوی کارچر شما در منزل صورت گیرد، می توانید از خدمات تعمیرات سایت استفاده نمایید؛ چرا که ما خدمات تعمیر بخارشوی کارچر در منزل را به همراه تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم و از این طریق می توانید مشکل دستگاه خود را در خانه برطرف نمایید.

از این رو برای انجام هماهنگی های لازم می توانید با شماره های مندرج بر روی سایت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود. لازم به ذکر است که تکنسین های ما در روز و ساعت مقرر به محل شما اعزام خواهند شد.

انواع خدمات تعمیرات سایت در تعمیر بخارشوی کارچر KARCHER

آمادگی حرفه ای تکنسین های فنی جهت عیب یابی محصول و استفاده از لوازم اصل شرکتی و اورجینال در تعمیر بخارشور کارچرتعمیر بخارشور KARCHER .

جرم گیری کامل بخارشور کارچر  و فروش لوازم جانبی بخارشوی شامل حوله بخارشور، شلنگ بخارشور، لوله های رابط، برس های سیمی و پلاستیکی مخصوص سطوح سنگی و سرامیکی و ….

بکارگیری تکنولوژی روز دنیا در تعمیر بخارشور کارچر و با تحویل به موقع و در کوتاهترین زمان ممکن به مشتری.

کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر بخارشور کارچرتعمیر بخارشور KARCHER در تعمیرات سایت دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

بخارشوی کارچر Kärcher تمیزی را بدون استفاده از مواد شیمیایی برای شما فراهم می آورد بخار از تفنگ بخار با فشار ۳ بار جهت دسترسی به بهترین تمیزی و…

بهداشت در اختیار شما خواهد بود و با توجه به اندازه و تنوع سری ها، این دستگاه قابلیت استفاده در بیشتر مکانها و مناسب تمیزکاری سطوح صاف و صیقلی می باشد.

چندین سری ضمیمه دستگاه امکان استفاده از آن را در تمیز کردن منزل: سنگ، سرامیک، پارکت، کابینت، شیر دستشویی، داخل ظرفشویی، سرویس های بهداشتی، حمام و کلیه سطوح سخت فراهم می آورد.

تیم حرفه ای تعمیرات سایت مفتخر است که با توجه به نیاز مشتری در تعمیر بخارشور کارچر – تعمیر بخارشور KARCHER خدماتی مطلوب، مقرون به صرفه و بادوام را در اسرع وقت به شما ارائه دهد زیرا ما معتقد به رضایت مشتری به عنوان هدف و غایت یک شرکت تعمیراتی هستیم همچنین ما اطمینان از استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما خواهیم داد.

vc_column_text]

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 4 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است دستگاه شما در قسمت های شلنگ دچار پارگی شده باشد و نشتی بخار داشته باشد. و یا شیر برقی دستگاه، محفطه بخار، اتصالات، پمپ و … مشکل داشته باشند که بهتر است دستگاه توسط یک تعمیرکار معتمد عیب یابی و تعمیر شود.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است دستگاه در قسمت های شیلنگ، شیر برقی، محفظه بخار، اتصالات یا پمپ دچار مشکل شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top