skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

یکی از وسایل گرمایشی پر بازده و محبوب شوفاژ برقی است. این دستگاه با تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایشی فضای خانه شما را به دمای مطلوب می رساند. با توجه به رسیدن فصول سرد سال، انتخاب یک شیوه مناسب گرمایش منزل یا محیط کار می تواند در میزان مصرف انرژی شما بسیار تاثیرگذار باشد و همچنین تعمیر شوفاژ برقی ممکن است به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شود. تعمیرات سایت با استفاده از متخصصین و کارشناسان حرفه ای این کار را در کمترین زمان و با ضمانت ۹۰ روزه انجام می دهد.

 

تعمیر شوفاژ برقیتعمیر شوفاژبرقی در تعمیرات سایت :

به همین دلیل انتخاب یک شوفاژبرقی مناسب و نگهداری صحیح از آن می تواند از هدر رفت هزینه های اضافی مانند تعمیر شوفاژبرقی جلوگیری کند.

از ویژگی های اصلی اکثر شوفاژهای برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– استفاده از روغن یا آب جهت گرمایش بهینه
– دارای کلیدهای تنظیم دما
– دارای سیستم ترموستات جهت تنظیم دمای مناسب اتاق
– دارای ترموستات ایمنی
– محفظه جمع آوری سیم
– دارای چرخ های تا شو برای حمل و نقل آسان

تعمیر شوفاژ برقی

نکات مهم برای تعمیر شوفاژبرقی :

تعمیر شوفاژبرقی خود را به اشخاص معتبر و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل گردد.
در نهایت تمامی این خدمات به همراه سایر خدمات را می توانید به تعمیرات سایت بسپارید تا در اسرع وقت و با بهینه ترین قیمت توسط تکنسین های متخصص ما انجام گیرد.

تمامی خدمات تعمیراتی تعمیرات سایت دارای گارانتی سه ماهه است.

همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه ای بهرمند شوند.

برای اطلاع از این خدمات با تماس بگیرید.

نکاتی مهم در هنگام خرید شوفاژ برقی که باید به آن توجه کرد :

۱- با توجه به آنکه شوفاژ برقی  جزو یکی از وسایل برقی است که قابلیت جابه جایی وجود دارد به همین دلیل در هنگام خرید باید به وزن و اندازه ی آن توجه کرد زیرا جابه جایی شوفاژ های بزرگ و سنگین سخت می باشد.

۲- درهنگام خرید توجه داشته باشید که برای حمل و جابه جایی راحت تر شوفاژبرقی مدلی را انتخاب کنید که دارای دسته ای برای راحتی حمل کردن آن و همچنین درای  چرخ میباشند .

۳- مدل های جدیدی از شوفاژ برقی دارای ریموت هستند که به وسیله این ریموت میشود به راحتی عملکرد شوفاژ برقی را کنترل کرد که این ویژگی استفاده از شوفاژبرقی را برای مصرف کننده بسیار راحت میکند .

۴- مجهز بودن به ترموستات ایمنی که این ویژگی باعث میشود در زمان بالا رفتن دمای بیش از حد شوفاژ برقی جلوگیری کند و باعث بالا رفتن سطح ایمنی دستگاه میشود.

۵- برخی از مدل های جدید شوفاژبرقی دارای ترموستات کنترل دمای محیط میباشند که این ویژگی امکان این را دارد که گرمای تولیدی رادیاتور را نسبت به دمای محیط کنترل کند .

تعمیر شوفاژ برقی

مزایای استفاده از شوفاژ برقی :

۱- نصب شوفاژهای برقی نصب به سیستم های گرمایشی دیگر  بسیار راحت میباشد به همین دلیل نیاز به پراخت هزینه ی بالا برای نصب نمیباشد .

۲- به دلیل آنکه به راحتی میشود سیستم گرمایشی را قطع و وصل کرد از هدر رفتن انرژی جلوگیری میشود .

۳- شوفاژهای برقی به دلیل نیاز نداشتن به انجام لوله کشی برای مصرف، استفاده از آنها راحت تر و همچنین هزینه کمتری دارد ، همین امر در نگهداری و تعمیر شوفاژبرقی کمک زیادی می کند .

۴- یکی دیگر از مزایای استفاده از شوفاژبرقی به دلیل پرتابل بودن آنها، به راحتی قابل حمل میباشد و میشود در فصول گرما آنها را جمع آوری کرد .

۵- استفاده از شوفاژبرقی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق کودکان و همچنین افراد سالخورده میباشد زیرا به دلیل عدم استفاده از سوخت های فسیلی محیط پیرامونی بسیار پاکیزه دارند .

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top