skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

ما در تعمیر آبمیوه گیری های خانگی و آبمیوه گیری های بزرگ متخصصیم! و تخصص خود را برای کاهش نگرانی های شما بکار خواهیم بست.

تعمیر آبمیوه گیری در تعمیرات سایت :

تعمیر آبمیوه گیری در تعمیرات سایت با استفاده از گروه تعمیرکاران متخصص در تعمیر آبمیوه گیری در خدمت هموطنان عزیز ایرانیست. تعمیرات سایت با اشراف کامل بر سیم پیچی و ساختار داخلی انواع آبمیوه گیری آماده ارائه ی خدمات مشاوره ی رایگان و تعمیرات با ضمانت ۹۰ روزه میباشد.

تعمیر آبمیوه گیری

نکات مهم برای تعمیر آبمیوه گیری :

  • تعمیر آبمیوه گیری خود را به اشخاص معتبر و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل گردد.
    در نهایت تمامی این خدمات به همراه سایر خدمات را می توانید به تعمیرات سایت بسپارید تا در اسرع وقت و با بهینه ترین قیمت توسط تکنسین های متخصص ما انجام گیرد.
  • تمامی خدمات تعمیراتی تعمیرات سایت دارای گارانتی سه ماهه است.
  • همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه ای بهرمند شوند.
تعمیر آبمیوه گیری
تعمیر آبمیوه گیری

       

 ۱۰نکته مهم که در هنگام خرید آبمیوه گیری باید به آن توجه کرد :

  • توان آبمیوه گیری یکی از اولین و مهم ترین نکات در زمان خرید ماکروویو است که باید به آن توجه کرد .تولن مصرفی آبمیوه گیری رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه و همچنین مصرف برق آن دارد .قدرت دستگاه های آبمیوه گیری معمولا قدرتی بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وت دارد.
  • سرعت آبمیوه گیری نیز مورد مهمی است که رابطه مستقیمی با بازده ۀبمیوه گیری دارد برای مثال هرچه سرعت آبمیئه گیری بیشتر باشد مواد را با سرعت بیشتری آبگیری میکند و بازده بیشتری دارد.
  • معمولا جنس بدنه دستگاه های آبمیوه گیری استیل میباشد که باتوجه به مدل های مختلف امکان دارد که بدنه برخی از دستگاه ها از جنس استیل و پلاستیک میباشد .که جنس دستگاه رابطه ی مستقیمی با وزن آن دارد.
  • جنس تیغه نیز یکی از نکات مهم میباشد که در هنگم خرید باید به آن توجه کرد .انواع مختلفی تیغه وجود دارد که معمولا تیغه ها یا بصورت پلاستیکی و یا فولادی و تیتانیوم میباشند که بهتر است دستگاه هایی که دارای تیغه فولادی و یا تیتانیوم هستند انتخاب شوند زیرا این تیغه ها دارای قابلیت ضدزنگ و همچنین مقاومت بالایی میباشند ولی تیغه های پلاستیکی دارای مقاومت کمتری میباشند و امکان شکستن آنها بیشتر است .
  • بهتر است از دستگاه های آبمیوه گیری استفاده شود که قطعات آن به راحتی از یکدیگر جدا میشوند و بازو بسته شدن آنها آسان است به دلیل آنکه بتوان پس از انجام کار قطعات را به راحتی از یکدیگر جدا کرده و شستشو شود .نظافت و تمیزی دستگاه باعث افزایش عمرمفید دستگاه میشود .
  • پیش از خرید آبمیوه گیری میزان صدای آن را تست کنید زیرا معمولا دستگاه های آبمیوه گیری دارای صدای زیادی میباشند که البته امروزه با پیشرفت و تنوع در مدل آنها دارای صدای کمتری نسبت به دستگاه های قدیمی دارند .صدایی که در آبمیوه گیری تولید میشود رابطه ی مستقیمی با سرعت و توان آبمیوه گیری دارد .
  • قطر و اندازه ی دهانه ورودی دستگاه نکته مهمی است که به سهولت انجام کار کمک میکند زیرا هرچه دستگاه دارای دهانه بزرگتری باشد درهنگام استفاده دیگر نیاز نیست که مواد را به قطعات کوچکتری خرد کنید .
  • برخی از دستگاه ها دارای سیستم محافظت موتور در برابر حرارات را دارند این سیستم به این منظور است که در زمان استفاده از آبمیوه گیری در صورت بالا رفتن دمای موتور، برق دستگاه را بصورت خودکار تا زمان خنک شدن آن قطع میکند.
  • قابلیت چندکاره بودن دستگاه که همه ی دستگاه ها این قابلیت را ندارند .دستگاه هایی که این قابلیت را دارند، اقتصادی بودن زیرا با خرید یک آبمیوه گیری امکاناتی مانند مخلوط کن ، رنده کردن و آسیاب را دارا هستند.
  • برخی از مدلهای آبمیوه گیری دارای ویژگی کنترل سرعت هستند که به وسیله ی این ویژگی میتوانید سرعت چرخش موتور را بر اساس نوع میوه خود تنظیم کنید .
5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top