skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

دستگاه های بخور سرد با به کارگیری تکنولوژی لرزش مولوکولهای آب به صورت فراصوت، باعث تبخیر آب در دمای پایین شده که این بخار طراوت خاصی به پوست شما می بخشد.

برای تعمیر بخور سرد مطالب زیر را مطالعه کنید.

تعمیر بخور سرد
تعمیر بخور سرد

تعمیر بخور سرد در تعمیرات سایت :

دستگاه های بخور سرد با اضافه کردن رطوبت به محیط از خشکی جلوگیری می کنند که باعث ناراحتی در بعضی قسمت های بدن می شود. دستگاه های بخور برای بهبود بخشیدن به پوست خشک، بینی، گلو و لب های شما بسیار موثر هستند. بعضی از افراد برای نگهداری از سرماخوردگی های معمولی یا آنفولانزا از این دستگاه ها استفاده می کنند.

اگرچه استفاده بیش از حد از دستگاه های بخور ممکن است مشکلات تنفسی را بدتر کنند. استفاده صحیح از این دستگاه ها بسیار مهم است.

دلایل استفاده از دستگاه های بخور سرد :

رطوبت به عنوان یک رطوبت زای طبیعی که می تواند خشکی را از بین ببرد، عمل می کند. به همین دلیل دستگاه های بخور معمولا برای درمان موارد زیر به کار می رود:

· خشکی پوست

· گرفتگی سینوس

· خشکی گلو

· ناراحتی بینی

· خونریزی بینی

· گرفتگی صدا

· سرفه های خشک

· خشکی لب ها

زمانی که هوای خانه شما خشک باشد، شما مستعد چنین مشکلاتی هستید. این موارد مخصوصا در ماه های سرد سال در زمستان و یا در روز های تابستانی که از یک وسیله خنک کننده استفاده می کنید رایج تر است.

تعمیر بخور سرد
تعمیر بخور سرد

انواع دستگاه بخور :

نوع دستگاه بخور سرد که شما انتخاب می کنید بستگی به سلیقه شما، هزینه در نظر گرفته شده و فضایی که می خواهید مرطوب کنید دارد.

پنج نوع رطوبت زا وجود دارد:

۱- دستگاه های رطوب زای مرکزی

۲- تبخیر کننده ها

۳- دستگاه های رطوب زای پروانه دار

۴- تبخیر کننده های بخار دار

۵- دستگاه های رطوب زای فراصوت (بخور سرد)

این دستگاه های خانگی هم مانند سایر لوازم خانگی علارقم کیفیت بالا گاها دچار مشکلاتی شده که نیاز به تعمیر تخصصی دارد. شرکت تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات سایت مفتخر است با داشتن تکنسین های دوره دیده در زمینه تعمیر بخور سرد این سری از دستگاه ها تعمیرات بهینه را به شما هم میهنان عزیزمان ارائه دهند.

تعمیر بخور سرد
تعمیر بخور سرد

نکاتی مهم درنگهداری و استفاده از دستگاه بخور:

  • باتوجه به نحوه کارکرد بخورسرد که وظیفه مطلوب کردن هوای اطراف را دارد باید در زمان استفاده از آن به نکات بهداشتی آن توجه ویژه ای داشت
  • روشن ماندن مداوم دستگاه باعث بالا رفتن رطوبت و تاثیر آن در تشدید حساسیت‌ها میشود به همین دلیل برای جلوگیری از این امر باید پیشنهاد میشود از دستگاه به مدت ۳۰دقیقه به فاصله ی هر ۵ساعت استفاده شود .
  • آب مصرفی داخل مخزن باید بصورت مرتب خالی و تعویض شود درصورت امکان هرچند روز یکبار آب داخل دستگاه را خالی کنید و با مواد پاک کنتده بشویید زیرا درصوت ته نشین شدن مواد داخل بخور، باعث افزایش و رشد باکتری و قارچ ها میشود .پس از شستشو دستگاه میتوانید دستگاه را خشک کرده و دوباه مقداری آب داخل آن بریزید و از آن استفاده کنید.
  • درهنگام تمیز کردن دستگاه توجه داشته باشید که دستگاه ر از برق بکشید سپس اقدام به تمیز کردن دستگاه کنید در غیر این صورت امکان دارد دستگاه خراب شود و نیاز به تعمیر بخور سرد وجود داشته باشد.
  • برای جلوگیری از بروز رسوبات در داخل دستگاه از آب مقطر استفاده کنید .
  • درزمانی که تصمیم دارید از دستگاه بخورسرد برای مدت طولانی استفاده نکنید،آب داخل دستگاه را خالی کنید و دستگاه را تمیز کنید زیرا استفاده نکردن از آن برای مدت طولانی به دلیل راکد بودن آب داخل دستگاه ،مخزن آن محل مناسبی برای رشد باکتری ها و میکروب ها میباشد .

تعمیرات سایت مطالبی برای نگهداری و تعمیر بخور سرد تهیه کرده است که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه این مطالب را مطالعه کنید :

۱- ۵ مرحله تمیز کردن دستگاه بخور سرد

۲- اهمیت تمیز کردن و نگهداری دستگاه بخور سرد

چرا بخور سرد کار نمی کند؟

عدم قرارگیری صحیح سوپاپ در محل خود، روشن نبودن دستگاه و پر نبودن منبع این اتفاق رخ می دهد.

چرا بخور سرد صدا میدهد؟

صدای شرشر از برخی دستگاه ها عادی است اما صدای وزوز معمولا نشان از خرابی فن دستگاه دارد.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 24 Comments

  1. سلام قربان ما بخور میزنیم برق امپریال دیجیتال هست سفید مشکی هستش داخل ستون الترا سونیک بخور جمع میشه ولی بالا نمیاد یک بار سنسور رو باز کردیم اومدیم ببندیم نبسته کار کرد ولی بعدش دوباره اخطار اب ندارد اومد قطع شد در صورتی که اب داره ممکنه یکی از قطعه های سنسور روی سیم خارج از دستگاه سوخته باشه؟

  2. سلام دستگاه بخور من مارک vurf هست… دستگاه رو وقتی برق متصل میکنم شروع به قطع و وصل شدن میکنه… میتونم بپرسم مشکلش چیه؟ و هزینه تعمیرش رو هم بگید ممنون

  3. سلام. بخور سرد شیائومی دارم. آخرین بار که مخزن را پر کردم بعد از اینکه روی دستگاه گذاشتم از زیر آن آب ریزی دارد و کار نمیکند. سطح آن هم کاملا صاف است

  4. سلام عزیزان.
    خسته نباشید.
    خواستم بپرستم آیا در یک بخور سرد که لوله داره تا بشه صورت رو مستقیما در معرض بخور قرار داد،این مشکل که دستگاه بخور رو بخوبی تولید میکنه اما بجای اینکه بخور از لوله بالا بیاد از منافذ بی ربط(اکثرا پایین دستگاه)خارج میشه مربوط به کدام قسمت دستگاهه؟
    آیا فن ضعیف کار میکنه یا حتی کار نمیکنه؟یا مشکل چیز دیگه‌ست؟
    لطفا،خواهشا عزیزان با تجربه منو راهنمایی کنید.
    .
    نکته : در نظر داشته باشید لوله گرفتگی نداره و باز و قبلا انتقال بخور حاصله از پیزو به انتهای لوله رو بخوبی انجام میداده.
    باتشکر.
    محبوب

    1. باسلام

      دوست عزیز نیاز به بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار است.

      برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام وقت بخیر دوست عزیز دستگاه بخور سرد گرم بنده بعد روشن شدن و چند ثانیه یا دقیقه کار کردن بصورت ناگهانی خاموش میشود لطفا راهنمایی کنید
    سپاس

    1. باسلام

      سنسور یا برد دستگاه خراب شده و به همین دلیل دستگاه خاموش می کند.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      مهدی عزیز کثیف شدن صفحه التراسونیک، رسوب گرفتن مجرای خروج بخار، اتمام آب درون مخزن، بزرگ بودن فضای اتاق و عدم تناسب توان دستگاه بخور با فضا از علل بخار ندادن و یا افت بخار دهی بخور سرد است.

    1. ایراد های خاصی ممکن است وجود داشته باشد که در عیب یابی بخور سرد زایکلاسمد بررسی می شود.ولی اول قسمت پایین دستگاه که آب جمع میشود را چک کنید از حرکت شناور مطمئن شوید این امکان وجود دارد که شناور حرکت نکرده و دستگاه کار نمیکند

  6. دستگاه بخور سرد های- تک خیلی خوب کار میکنه ولی بعد خاموش کردن یا هنگام کم کردن ولوم بخار اب مخزن سریز میشه و همه جا رو آب ورمیداره بخور هم رو سطح کاملا مسطح قرار داده شده! فقط در زمان کار با حداکثر توان تولید بخاطر موردی پیش نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top