skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر چرخ گوشت در تعمیرات سایت بوسیله تعمیرکاران متخصص در تعمیر چرخ گوشت صنعتی و خانگی انجام می گردد. تکنسین های شرکت با استفاده از علم روز، تجربه ی مفید و آشنایی با مشکلات چرخ گوشت، آماده ارائه خدمات می باشند.

این خدمات تحت نظر متخصصین و کارشناسان فنی و زبده انجام می شود . برای همه خدمات ارائه شده  توسط تعمیرات سایت ضمانت ۹۰ روزه ارائه می شود.

 

تعمیر چرخ گوشت

مشکلات رایج در تعمیر چرخ گوشت :

•تعمیر چرخ گوشت صنعتی که روشن نمی شود

− پریز برق ندارد و یا دوشاخه یا سیمهای رابط معیوب میباشد.

− قسمت محافظ موتور دستگاه عمل کرده و فیوز آن سوخته است (اورلود)

− موتور دستگاه معیوب می باشد

− اتصالات داخلی چرخ گوشت معیوب شده اند

− همه این موارد را بوسیله چراغ سری یا اهم متر میتوان تست کرد.

• گوشت به دور تیغه می چرخد ولی از شبکه نمی چرخد.

− شاید تیغ دستگاه تیز نیست وکند شده که باید طبق اصول مغناطیسی تیز کرد و یا تعویض کرد.

− ممکن است که بین تیغ و شبکه فاصله هوایی پدید آمده است که این فاصله هوایی میتواند ناشی از عدم دقت کافی در تیز کردن و یا خراب شدن و از بین رفتن واشر های پشت محور چرخ حلزونی باشد.

− ممکن است چربی گوشت بیش از حد باشد.

• تعمیر چرخ گوشت صنعتی که موتور کار میکند ولی حلزونی نمی چرخد

−  سمت انتهای مارپیچ انتهای محور آرمیچر ساییده و یا هرز شده است.

− چرخ دنده های اصلی داخل جعبه گیربکس قراردارد شکسته یا خراب شده است.

• از جعبه دنده گریس نشت می کند و به بیرون میزند

−اتصالات جهبه دنده شل شده است

−واشرهای نمدی موجود در دنده خراب شده است

• تعمیر چرخ گوشت صنعتی که موتور صدا می دهد.

−  موتور دستگاه دچار مشکل شده باشد.

−- یاتاقانها خراب شده باشد و یا پروانه خنک کننده موتور هرز شده باشد.

− ممکن است جعبه دنده معیوب باشد.

تعمیر-چرخ-گوشت-صنعتی-

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در تعمیرات سایت :

• عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت توسط تکنسین متخصص، با تجربه و آگاه به تمام مشکلات دستگاه

• سرعت بالا در تعمیرات و استفاده از قطعات اصل و با کیفیت

• تمامی خدمات عیب یابی و تعمیر تعمیرات سایت دارای گارانتی سه ماهه است.

همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه ای بهرمند شوند.

نکات مهم در انتخاب چرخ گوشت :

•توان دستگاه نکته مهمی است که درهنگام خرید چرخ گوشت باید به آن توجه کرد هرچه توان دستگاه بالا تر باشد ،گوشت را با سرعت بیشتری چرخ میکند .یکی از مزایای دستگاه هایی که دارای توان بالایی هستند اسن است که گوشت با سرعت بیشتری چرخ میشود در نتیجه به موتور دستگاه آسیبی وارد نمیشود و نیاز به عیب یابی چرخ گوشت را کم تر میکند .

•ظرفیت چرخ گوشت نیز یکی از موارد مهم استفاده از آن میباشد که ظرفیت در دستگاه های مختلف متفاوت میباشد که ظرفیت چرخ گوشت بر اساس میزان چرخ گوشت در واحد دقیقه گفته میشود بطور متوسط ظرفیت بالای ۱٫۵کیلوگرم را ظرفیت مناسب برای چرخ گوشت است.

•به دلیل آنکه سرعت کار بالا و سریع چرخ گوشت باعث میشود موتور دستگاه گرم شود و ستفاده پی در پی آن باعث آسیب رسیدن به موتور دستگاه میشود برای جلوگیری از همین امر برخی از مدل های جدید چرخ گوشت دارای سیستم محافظت حرارت میباشند که وطیفه این سیستم به اینصورت است که در زمان استفاده زیاد از چرخ گوشت و گرم شدن بیش از حد موتور،دستگاه را خاموش میکند وتا خنک شدن موتور اجازه روشن شدن به دستگاه را نمیدهد.این سیستم از آسیب رسیدن و نیاز به عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت را کم تر میکند .

•وجود سری های مشبکی متفاوت برروی چرخ گوشت این امکان را به مصرف کننده میدهد که بتواند گوشت چرخ کرده را در سایزهای متفاوت چرخ کند .استفاده از سری ها با مشبک های ریزتر باعث میشود گوشت چرخ کرده را با رشته های کوچیکتری ایجادکند و یادر صورت نیاز به پرخ کرده بزرگتر میتوانید از مشبک های بزرگتر استفاده کنید .

عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت

 

نکاتی پیشگیری از عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت :

•از چرخ گوشت به هیچ عنوان برای مواردی مانند خرد کردن سبزی استفاده نکنید زیرا چرخ گوشت تنها برای چرخ کردن گوشت مناسب است و استفاده از آن برای موارد دیگر باعث آسیب و یا خرابی چرخ گوشت میشود .

•از انداختن تکه های بزرگ گوشت در داخل چرخ گوشت خودداری کنید زیرا تکه های بزرگ باعث آسب دیدن محفظه قرار گیری گوشت میشود و همچنین موتور مجبور خواهد شد توان بالایی را به کار گیرد تا گوشت ها را خورد کرده و تحویلتان دهد.

•در زمان خرید چرخ گوشت توجه داشته باشید که قطعاتی مانند جنس محفظه ، صفحات برش و تیغه محصول ضدزنگ باشند زیرا باید پس از هربار استفاده ،این قطعات شسته شوند و با ضدزنگ بودن این قطعات میتوانید به راحتی آنها را بشویید و پس از هربار شستشو ضروری است قطعات را خشک کنید.

•درصورتی که چرخ گوشت دارای سیستم محافظت حرارت نمیباشد از آن بیشتراز ۱۵ دقیقه استفاده نکنید زیرا استفاده بیشتر باعث آسیب رسیدن به دستگاه میشود .

•درصورت آنکه پس از چندماه استفاده از چرخ گوشت متوجه شدید که دستگاه مانند اول گوشت را به خوبی چرخ نمیکند با تیز کردن تیغه قدرت چرخ کردن محصول را افزایش بدهید .برای تیز کردن خودتان اقدام نکنید. زیرا غیر اصولی تیز کردن آنها سبب خواهد شد تیغه ها ساییده شوند .

•به هیچ عنوان در صورت خالی بودن محفظه چرخ گوشت آن را روشن نگه ندارید زیرا در صورت خالی بودن محفظه سرعت چرخش بالا رود و بالا رفتن دور موتور سبب خواهد شد گرمای محصول بالارفته و قطعات موتور زودتر فرسوده گردند نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی بالا رود .

•چرخ گوشت را در محلی دور از دسترس کودکان قرار دهید زیرا امکان بورز خطرات زیادی وجود دارد .

•برای تمیز کردن قسمتهایی که داری برق هستند هرگز از آب استفاده نکنید وبرای تمیز کردن آن از پارچه مرطوب استفاده کنید .

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top