skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

پکیج دیواری رایج ترين وسيله ايجاد گرمايش شوفاژ در سراسر دنيا است. تعمیرات سایت خدمات شایسته ای برای تعمیر پکیج دیواری ارائه می دهد. این خدمات به صورت حضوری انجام می گیرد. استفاده ازفضاي کم ، ايمني بالا ، استقلال کامل هر واحد مسکوني و بازدهی بالای پکیج دیواری از مزایای این وسیله خانگی است که باعث شده استفاده از سایر وسایل گرمایشی تقریبا منسوخ شود.

تعمیر پکیج دیواری
تعمیر پکیج دیواری

تعمیرات سایت – تعمیر پکیج دیواری :

۱- پکیج ها تقریبا ۵۵% هزینه های قبض های منزل شما را شامل می شوند، بنابرین بالا بودن بازدهی پکیج ها می تواند تفاوت خیلی زیادی در هزینه های منزل شما ایجاد کند. پکیج های با بازدهی بالا سوخت کمتری استفاده می کنند و همچنین گاز کربن دی اکسید کمتری تولید می کنند.

۲- برای بررسی میزان بازدهی پکیج خود می توانید به برچسب انرژی روی پکیج دیواری خود مراجعه کنید.

۳- برچسب انرژی A تا B به عنوان دستگاه با بازدهی خیلی بالا و برچسب های C تا G به عنوان پکیج های با بازدهی استاندارد طبقه بندی می شوند.

برای نگهداری و استفاده صحیح تعمیر پکیج دیواری به نکات زیر توجه کنید:

· سرویس منظم کلید داشتن یک پکیج سالم با عملکرد عالی می باشد – پکیج خود را حداقل به صورت سالانه توسط مهندسین متخصص سرویس و بررسی نمایید تا از کارکرد ایمن و پر بازده پکیج مطمئن شوید.

· اگر یک پکیج با سیسیتم فشاری دارید، فشار آن را مرتبا بررسی نمایید و در صورت نیاز فشار آن را تا مقدار توصیه شده توسط تکنسین ها تنظیم نمایید.

· در تابستان سیستم گرمایشی مرکزی خود را یک بار در ماه و هر بار در حد ۱۰- ۱۵ دقیقه روشن کنید تا از گرفتگی پمپ جلوگیری نمایید.

· به طور منظم پکیج خود را برای هر گونه علائم آسیب دیدگی یا نشتی بررسی نمایید تا نیاز به تعمیر پکیج دیواری کمتر احساس شود.

· لوله میعان پکیج را مرتبا برای جلوگیری از یخ زدگی به خصوص در فصل سرد بررسی نمایید.

· پکیج خود را برای علائم دوده های سیاه رنگ بررسی کنید؛این مورد می تواند نشانه مشکلات سوختن نادرست گاز باشد.در صورت مشاهده چنین علائمی هرچه زود تر با یک مهندس مجرب برای تعمیر پکیج دیواری تماس بگیرید.

· رادیاتورهای خود را هواگیری نمایید تا هوای اضافی را از سیستم گرمایشی منزل خارج نمایید.

· مراقب باشید که تهویه مناسب هوا در اطراف پکیج وجود داشته باشد. اگر پکیج شما درون کابینت قرار دارد فضای اطراف آن را تمیز نگه دارید.

· بررسی کنید که همه منافذ خارجی و دودکش ها و خروجی های هوا تمیز باشند.

· اگر می توانید شمعک پکیج را ببنید،رنگ شعله آن را بررسی نمایید. شعله شمعک باید آبی پر رنگ باشد؛اگر رنگ شله زرد یا دودی باشد بلافاصله با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید.

· در صورت امکان یک شناساگر گاز کربن مونوکسید تهیه نمایید و در محلی پکیج قرار دارد نصب نمایید و ماهی یک بار آن را تست نمایید.

تعمیر پکیج دیواری

سرویس و تعمیر پکیج دیواری :

خیلی از افراد سرویس پکیج را یک هزینه اضافی می پندارند. تجربه نشان داده است که حدود ۱۰% افراد هرگز پکیج خود را سرویس نکرده اند!! در صورت انجام ندادن سرویس سالانه پکیج خود احتمال بروز خطرات جدی و کارکرد پرهزینه پکیج وجود خواهد داشت.

سه دلیل اصلی برای انجام سرویس سالانه و تعمیر پکیج دیواری وجود دارد:

۱٫ امنیت: اگر پکیج شما عملیات سوختن را به خوبی انجام ندهد احتمال آزاد کردن گاز سمی کربن مونوکسید به طور حتم وجود خواهد داشت. مشکل اصلی این گاز این است که بی بو،بی رنگ و بدون طعم می باشد و در صورت عمکرد نادرست پکیج سما متوجه انتشار این گاز نخواهید شد.در طول عملیات سرویس تکنسین های متخصص پکیج را برای هرگونه نشتی و مشکلات احتمالی بررسی و تعمیر می کنند.

۲٫ بازدهی : بازدهی پکیج به مرور زمان، همچنان که پکیج کهنه تر می شود و قطعات گرفته و خراب می شوند، کاهش می یابد.در طول سرویس سالانه پکیج مهندسین تمامی قطعات پکیج را بررسی و تمیز کرده و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض می کنند. این کار می تواند باعث افزایش بازدهی پکیج شما شود و در نتیجه هزینه های گرمایش را کاهش می دهند،چرا که یک پکیج با بازدهی پایین سوخت و انرژی بیشتری استفاده می کنند.

۳٫ اطمینان: پکیج شما مانند سایر لوازم مکانیکی، به مرور زمان مستهلک می شود.هنگامی که با بالاترین ظرفیت خود در زمستان کار می کند، فشار بیشتری روی قطعات داخلی پکیج وجود خواهد داشت. به همین دلیل امکان از کار افتادن پکیج در زمستان بیشتر وجود دارد که در نهایت شما و خانواده تان را در یک زمستان سرد رها خواهد کرد. یک مهندس متخصص با اطمینان از عملکرد بهینه پکیج شما، می تواند از خرابی و ازکار افتادن پکیج جلوگیری کند.

تعمیر-پکیج-دیواری مزایای استفاده از پکیج دیواری :

۱ استفاده ار پکیج های دیواری باعث میشود که دیگر نیاز به منتظر ماندن برای آب گرم نشوید و آب به سرعت گرم شود .

۲- یکی دیگر از مزایای استفاده از پکیج دیواری این است که در فصول سرما میزان گرمایش را به راحتی تولید میکند و دیگر نیاز به استفاده از وسایل گرمایشی دیگری نیست

پکیج های دیواری به دلیل حجم کمی که دارند میتوان  به راحتی در بالکن نصب کرد که فضای داخلی خانه را اشغال نکند .

۳- و یکی دیگر از مزایای استفاده از پکیج های دیواری که مورد توجه قرار گرفنه است استفاده مستقل و بدون وابستگی به واحد های دیگر است که همین ویژگی باعث کمتر شدن هزینه های پرداختی میشود .

۴- استفاده از پکیج های دیواری دیگر نیاز به سیستم لوله کشی از موتورخانه تا رادیاتور ها نمیباشد .

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top