skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

چای سازها امروزه به وسیله ای مدرن در خانه ها و ادارات بدل شده اند و رفته رفته جای سماور و کتری را گرفته اند؛ برندهایی مختلف از جمله فلر FELLER به تولید این محصول پرداخته اند؛ در برخی موارد شما نیازمند تعمیر چای ساز فلر خواهید بود.

مواردی همچون روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن پیش از جوش آوردن، خرابی بدنه، گرم نکردن و خوش طعم نبودن چای از جمله موارد مورد نیاز به تعمیر چای ساز از جمله تعمیر چای ساز فلر است.

پیش از هرچیز دفترچه راهنمای چای ساز را مطالعه کنید

اگر دفترچه راهنمای چای ساز هنوز در دسترس شما قرار دارد می توانید پس از اعلام نیاز به تعمیر چای ساز فلر به دفترچه راهنمای چای ساز مراجعه کنید.

در این دفترچه اطلاعات مفیدی درباره‌ی رفع اشکالات و تعمیرات احتمالی وجود خواهد داشت ولی در صورت حادتر بودن موضوع شما به خدمات تعمیر نیاز خواهید داشت.

بیشتر بدانید: بررسی ۷ علت روشن نشدن چای ساز

علت روشن نشدن چای ساز فلر

اگر درخواست شما برای تعمیر چای ساز فلر ناشی از روشن نشدن دستگاه است باید به شما گفت که این مشکل می تواند ناشی از خرابی کابل یا منبع تغذیه دستگاه باشد.

ابتدا پیشنهاد می شود که دستگاه را به یک پریز دیگر نیز متصل کنید؛ اگر مشکل حل نشد دستگاه باید عیب یابی شود و حتی ممکن است خرابی المنت یا برد دستگاه نیز مطرح باشد.

علت روشن نشدن چای ساز فلر

علت اتومات نکردن چای ساز فلر

در مواردی خاموش نشدن یا اتومات نکردن دستگاه مطرح است که این هم از موارد مرتبط با ترموستات دستگاه به شمار می رود. در این حالت نیز باید دستگاه را به خدمات تعمیر چای ساز فلر بسپارید زیرا به احتمال زیاد ترموستات خراب شده باشد.

البته ممکن است اتصال در دکمه دستگاه یا برد الکترونیکی نیز وجود داشته باشد اما در هر صورت افراد ماهر باید دستگاه شما را مورد بررسی و عیب یابی قرار بدهند.

علت خاموش شدن چای ساز فلر

یکی دیگر از مشکلاتی که می تواند شما را نیازمند به خدمات تعمیر چای ساز فلر کند، خاموش شدن چای ساز پیش از جوش آمدن آب است.

این مشکل ممکن است ناشی از خرابی ترموستات باشد که وظیفه تنظیم درجه حرارت آب را بر عهده دارد. در صورت خرابی ترموستات باید این قطعه تعویض گردد زیرا قابل تعمیر نیست.

علت خاموش شدن چای ساز فلر

خرابی های بدنه چای ساز فلر

خرابی های بدنه از دیگر مشکلاتی است که می تواند در چای ساز فلر رخ داده و شما را نیازمند تعمیر این دستگاه کند؛ این موارد می تواند به صورت زیر باشد:

  • خرابی کفی: قسمت کفی حاوی المنت دستگاه است و در صورت خرابی این قسمت، چای گرم نخواهد شد و نیاز به خدمات تعمیر چای‌ساز فلر خواهید داشت.
  • وجود ترک در بدنه: در صورت ترک در قسمت قوری یا کتری چای‌ساز فلر، ممکن است با مشکل نشت آب روبرو شوید.
  • رسوب گرفتگی: در صورت وجود رسوب در بدنه با تکه های گچ در آب مواجه خواهید شد یا شاید چای خوش طعم نباشد که برای حل این مشکل نیز به خدمات تعمیر چای ساز فلر نیاز دارید.

سر و صدای زیاد چای ساز فلر

سر و صدای چای ساز می تواند به دلیل خرابی المنت باشد و پس از آن ایجاد مشکلاتی برای بدنه دستگاه مطرح است که درهر صورت برای عیب یابی بیشتر دستگاه را باید به خدمات تعمیر چای ساز فلر بسپارید.

ممکن است هنگام کار با چای ساز فلر با سر و صدای زیاد از آن مواجه شوید؛ اگر دستگاه شما نو باشد این سر و صدا طبیعی است ولی اگر از عمر آن گذشته مشکل متفاوت است.

 

قطعات یدکی چای ساز فلر

قطعات یدکی چای ساز فلر

در کنار درخواست برای تعمیر چای ساز فلر ممکن است به مواردی همچون قطعات یدکی چای ساز فلر نیاز داشته باشید. قطعاتی از جمله درب و دسته کتری، دسته، زبانه، سوپاپ و دکمه روی برد. علاوه بر این ها احتمال شکستن قوری پیرکس نیز ممکن است شما را نیازمند خرید قوری چای ساز فلر کند.

در صورت نیاز به این موارد می توانید به وبسایت تعمیرات سایت مراجعه کرده و با شماره های موجود در آن تماس بگیرید. پس از اعلام مدل دستگاه خود، همکاران ما در صورت موجود بودن قطعه مورد نظر آن را برای شما فراهم خواهند کرد.

نکته پایانی

در این مطلب به تعمیر چای ساز فلر پرداختیم؛ در طول استفاده از چای ساز فلر، ممکن است با مشکلاتی نظیر خاموش شدن پیش از جوشیدن آب، ایجاد سر و صدا، وجود تکه های گچی در آب، نشت آب، و موارد مشابه روبرو شوید که نیازمند بررسی و عیب یابی بیشتر است.

شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر چای ساز فلر به وبسایت تعمیرات سایت مراجعه کنید. تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی  در خدمت شماست.

چرا چای ساز به صورت مداوم کار می کند؟

اگر بعد از جوش آمدن آب، دستگاه برق را قطع نمی کند، سنسور دمای دستگاه خراب شده است.

چرا چای ساز روشن نمی شود؟

قرار نگرفتن صحیح کتری و قوری در جای خود، وجود مشکل در پریز برق، وجود ایراد در دوشاخه و کابل، خرابی در کلید روشن خاموش و خرابی برد الکترونیکی همگی می تواند از علل روشن نشدن چای ساز باشد.

Rate this page
Back To Top