skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
4.9/5 - (60 امتیاز)

شرکت سامسونگ را بیشتر با تولید کالاهای صوتی و تصویری می شناسند هرچند که این شرکت، جاروبرقی نیز تولید می کند. همچون خیلی برندهای دیگر، تعمیر جاروبرقی سامسونگ نیز یکی از خدماتی است که به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

خدمات تعمیر انواع جاروبرقی از جمله تعمیر جاروبرقی سامسونگ عموماً از سوی نمایندگی ها و تعمیراتی های معتبر همچون تعمیرات سایت عرضه می شود. شما به دلایلی چون خرابی موتور، برد، سیستم مکش و… ممکن است به این خدمات نیاز پیدا کنید که در ادامه به برخی از آن ها پرداخته شده است.

بوی سوختگی از جاروبرقی سامسونگ

مشکلات رایج جاروبرقی

بوی سوختگی جاروبرقی می تواند نشانه ای از خرابی موتور، داغ شدن دستگاه، عدم گردش هوا در بدنه و مواردی از این دست باشد. در صورت استشمام بوی سوختگی جارو را خاموش کنید تا از خرابی بیشتر جلوگیری شود. علت بوی سوختگی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سیم کشی: ظاهر سیم را بررسی کنید، با این حال احتمال آسیب به سیم کشی داخلی دستگاه نیز وجود دارد که باید توسط متخصص تعمیر جاروبرقی سامسونگ بررسی شود.
  • نیم سوز شدن موتور: یکی دیگر از دلایل بوی سوختگی، خرابی و نیم سوز شدن موتور است.
  • خرابی برد: در جاروبرقی های دارای برد، بوی سوختگی می تواند نشان دهنده در آستانه خرابی بودن برد باشد.
  • فیلترها: مسدود شدن فیلتر یا پر شدن کیسه نیز دیگر علت بوی سوختگی است زیرا جلوی گردش هوای درون جاروبرقی گرفته می شود.

توصیه می شود اگر فیلترها کثیف یا کیسه بیش از حد پر شده است، آن ها را تمیز یا تعویض کنید تا فشار کمتری بر موتور وارد شود.

سرویس و عیب یابی جاروبرقی سامسونگ

مشکل عدم مکش در جاروبرقی سامسونگ

گاهی نیز درخواست تعمیر جاروبرقی سامسونگ به خاطر عدم مکش دستگاه است. اگر مکش جاروبرقی شما کاهش یافته باید کیسه و فیلترها را بررسی کنید.

فیلترهای خاک گرفته می تواند مکش جاروبرقی را کاهش دهد. برای این کار یا فیلترها را عوض کنید یا آنها را به خوبی در فضای باز بتکانید. همچنین خرطومی و تلسکوپی دستگاه را بررسی کنید تا توده ای درون آن گیر نکرده باشد. برای این کار کل لوله خرطومی، حتی قسمت برس چرخشی جاروبرقی را بررسی کنید.

این نکته را نیز در نظر بگیرید که وجود سوراخ یا پارگی در خرطومی جاروبرقی شما به طور چشم گیری می تواند قدرت مکش دستگاه را کاهش دهد.

یکسره کار کردن جاروبرقی سامسونگ

تعمیر مدار جاروبرقی سامسونگ

دیگر مشکلی که ممکن است در هنگام بهره‌برداری شما را به تعمیر جاروبرقی سامسونگ نیازمند کند، یکسره شدن جاروبرقی است. یکسره کار کردن یعنی دکمه روشن و خاموش یا همان پاور دستگاه کار نکند و برای خاموش کردن دستگاه مجبور باشید آن را از برق بکشید.

معمولاً ایراد یکسره کارکردن دستگاه به دلیل خرابی سیستم قطع و وصل رخ می دهد. با این حال دستگاه باید بررسی شود تا به خاطر دلیل ثانویه ای نباشد.

علت کار نکردن جاروبرقی samsung

دیگر اشکالی که می تواند علت درخواست خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ باشد، کار نکردن دستگاه است. این ایراد به دلایل مختلفی رخ می دهد که در زیر نگاهی به آن ها انداخته ایم.

  • خرابی دوشاخه برق: سیم و دوشاخه برق جاروبرقی به شدت مستعد قطعی است. اگر تا قبل تر از روشن نشدن دستگاه این وسیله با خاموش روشن شدن ناگهانی مواجه شده، احتمالاً دو شاخه قطع شده است.
  • داغ شدن دستگاه: اگر دستگاه در حین کارکردن از کار افتاد و دیگر روشن نشد اجازه بدهید چند دقیقه ای بگذرد. گاهی اوقات ممکن است از دستگاه زیاد کار کشیده باشید و یا دستگاه شما برای مدت طولانی روشن مانده باشد.
  • خرابی کلید: کلید خاموش و روشن کردن در جاروبرقی، می تواند به مرور زمان دچار اشکال شود که قطعی و یکسره شدن جاروبرقی از جمله نشانه های آن است.
  • خرابی موتور: در صورت خرابی موتور جاروبرقی دستگاه به هیچ وجه روشن نمی شود. موتور جاروبرقی می تواند به دلایل مختلفی از جمله انسداد فیلتر ها، استفاده بیش از حد، پر شدن کیسه و ورود اجسام خارجی به درون آن دچار خرابی شود.

تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ

تعمیر مدار جاروبرقی سامسونگ

خرابی برد یکی از اشکالاتی است که جاروبرقی می تواند با آن مواجه شود. این بردها از قطعات و مدارهای الکتریکی متنوعی تشکیل شده اند و کارکرد موتور و مکش آن را مدیریت می کنند. هر اشکالی که در فرآیند مکش و اجزای آن از خرطومی گرفته تا برس جاروبرقی می تواند به برد نیز ارتباط پیدا کند.

برد جاروبرقی به نسبت سایر لوازم خانگی همچون لباسشویی و تلویزیون، ساختار ساده تری دارد. با این حال اگر خرابی دستگاه شما به دلیل برد باشد، در خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تعمیرات سایت، قطعات آسیب دیده با انواع استاندارد جایگزین می شود.

خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تعمیرات سایت

علاوه بر عیب یابی جاروبرقی برخی از خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تعمیرات سایت به شرح زیر است:

  1. تعویض و سرویس موتور جاروبرقی سامسونگ به همراه تعویض بلبرینگ
  2. سرویس و تعویض فیلتر به همراه تعویض زغال های موتور
  3. سرویس برد و سیم کشی جارو برقی سامسونگ
  4. تعویض خرطومی، زانویی و پارویی
  5. تعویض و فروش کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف معمولی و نانو

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

تعمیرات سایت این خدمات را با بهره‌گیری از تیم مهندسان و تعمیرکاران حرفه ای و متعهد و استفاده از فنون تجربی و آگاهی از دانش تکنولوژی روز انجام می دهد. کلیه خدمات سرویس جاروبرقی سامسونگ با قطعات فابریک و اصل شرکتی انجام می گردد.

نکته پایانی

در این نوشتار به تعمیر جاروبرقی سامسونگ samsung پرداختیم؛ توصیه می شود اگر تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیر جاروبرقی ندارید، خودتان وارد عمل نشوید زیرا هم به خودتان و هم به جاروبرقی آسیب می زنید. همچنین از سپردن دستگاه به افراد نابلد خودداری کنید.

شما می توانید برای تعمیر جاروبرقی از خدمات تعمیرات سایت کمک بگیرید. تعمیرات سایت یکی از مراکز تعمیرات تخصصی در حوزه جاروبرقی و سایر لوازم خانگی است؛ برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top