skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

کولر گازی هوا را از طریق یک مکانیسم خنک کننده عبور می دهد،بر عکس فن ها و پنکه ها که فقط هوا را گردش می دهند و این گردش ، هوا را خنک می کنند. تعمیر کولر گازی باید توسط افراد متخصص انجام شود.

تعمیر کولرگازی
تعمیر کولرگازی

 تعمیر کولر گازی در تعمیرات سایت :

کولرگازی علاوه بر تامین درجه حرارت مطلوب برای شما، رطوبت منزل شما را نیز کاهش می دهد.بیشتر کولرهای گازی یک گزینه سرد سازی خشک دارند که می توانند بدون سرد سازی بیش از حد رطوبت داخلی را نیز کاهش دهند که برای مناظق مرطوب ایده آل است.
کولرگازی های امروزه به نسبت کولرهای سابق خیلی بی صداتر کار می کنند که تضمینی برای خواب آرام شب شما می باشد.
با استفاده از این کولرهای گازی نیازی به باز گذاشتن در یا پنجره نیست و با این کار هم از ورود حشرات و هم سروصدای شهر جلوگیری می کند.
کولرهای گازی با استفاده از فیلترهای پاکسازی هوا ، هوای پاکیزه و بدون میکروب، گرد و خاک ، خز و گرده برای منزل شما و به خصوص افرادی که دارای مشکلات تنفسی یا آلرژی هستند فراهم می کند.
کولر گازی با مصرف بهینه انرژی به خصوص در حالت گرمایشی با استفاده از تکنولوژی پمپ گرمایی ، که انرژی را تا ۸۰% کمتر از هر دستگاه گرم کننده الکتریکی دیگری استفاده می کند، قبض های برق شما را به شدت کاهش می دهد.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولرگازی

برای مصرف بهینه تر انرژی به نکات زیر توجه فرمایید:

کولر گازی را در طرف سایه دار خانه نصب کنید.تا جایی که امکان دارد کولر را از تابش نور خورشید دور نگه دارید.
کولر گازی را بیشتر از حد نیاز روشن نکنید و اتاق های خالی را نیز خنک نکنید.
پرده ها و مبلمان منزل را دور از خروجی هوا قرار دهید.
فیلترهای هوا را ماهی یک بار در طول تابستان عوض کنید یا بشورید.
سالی یک بار کندانسور و تبخیر کننده کولر گازی را تمیز کنید. اگر این قسمت ها در روز های گرم شبنم بزند ممکن است به معنی این باشد که مبرد کولر گازی کم شده است. پر کردن دوباره مبرد کار تکنسین متخصص است و بهتر است خوتان اقدام نکنید.
در هنگام کارکرد کولر گازی پنجره های منزل خود را ببندید.
برای کاهش تابش نور خورشید از سایه بان یا پرده استفاده کنید که از گرم شدن اضافی فضای داخلی جلوگیری کنید.
کولرگازی خود را در حالت خود کار قرار دهید. برای نتایج بهتر در مصرف برق و سرد سازی خانه ، تنظیمات ترموستات را به حالت خودکار قرار دهید. این حالت طبیعتا به نسبت کار کردن دائمی کولر گازی به صرفه تر است. همان طور که گفته شد وظیفه کولر گازی خنک سازی فضای خانه و رطوبت زدایی است،در این حالت کولر گازی زمانی که به دمای مورد نظر می رسد خاموش می شود.
در بهار، کویل های کندانسور در بیرون کولر گازی را بشورید. این کار را حداقل یک بار در سال باید انجام دهید تا از کارکرد موثر کولر گازی مطمئن شوید. کویل کندانسور در صورت کثیف بودن گرم تر و در نتیجه غیر موثر تر کار می کند.
شما با بررسی لوله مسی خارج کولر گازی می توانید متوجه شوید که آیا کندانسور در حال گرم کار کردن است یا خیر. در صورت داغ بودن کندانسور بهتر است از یک تکنسین متخصص بخواهید که کولر گازی را بررسی کند. همانطور که گفته شد یک تکنسین متخصص می تواند کارکرد مبرد را بررسی کند.
هنگامی که خانه را برای مدت طولانی ترک می کنید، مثلا تعطیلات، کولر گازی را خاموش نکنید چرا که بعد از بازگشت، کولر گازی باید بیشتر کار کند تا به دمای مورد نظر برسد. به همین دلیل در هنگام ترک منزل، ترموستات کولر گازی را در دمای بالاتری تنظیم کنید.
در نهایت شاید زمانی که کولر شما در زمان اوج گرما دچار مشکل شد را به یاد بیاورید.برای جلوگیری از تکرار این مشکل می توانید کولرگازی خود را پیش از بروز مشکل چک کنید. برای انجام این کار در کمترین زمان و با کمترین هزینه می توانید روی تعمیرات سایت حساب کنید.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

نکات مهم برای تعمیر کولر گازی :

  • تعمیر کولر گازی خود را به اشخاص معتبر و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل گردد.
    در نهایت تمامی این خدمات به همراه سایر خدمات تعمیر کولر گازی را می توانید به تعمیرات سایت بسپارید تا در اسرع وقت و با بهینه ترین قیمت توسط تکنسین های متخصص ما انجام گیرد.
  • تمامی خدمات تعمیراتی تعمیرات سایت دارای گارانتی سه ماهه است.
  • همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه ای بهرمند شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری و تعمیر کولر گازی می توانید از مطالب زیر استفاده کنید :

۱- تعمیر کولر گازی و رفع مشکلات آن در منزل

۲- تعمیر کولرگازی (اسپیلت)

۳- تفاوت کولر گازی معمولی و کولرگازی اینورتر در خرید و تعمیر کولرگازی

۴- تفاوت کولر آبی و کولر گازی

۵- ۴ نکته برای کاهش مصرف برق کولرگازی

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top