skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
4.9/5 - (62 امتیاز)

تعمیر گوشت کوب برقی در تعمیرات سایت انجام می شود . این خدمات تحت نظر متخصصین و کارشناسان فنی و زبده انجام می شود . برای تعمیر گوشت کوب برقی توسط تعمیرات سایت ضمانت ۹۰ روزه ارائه می شود.

تعمیر گوشت کوب برقی
تعمیر گوشت کوب برقی

تمیز کردن ، سرویس و نگهداری و تعمیر گوشت کوب برقی :

۱- قبل از تمیز کردن وسیله برقی را از برق بکشید و اجزای آن را از هم جدا کنید .

۲- دستگاه را کاملا با پارچه نمدار تمیز کنید و آن را زیر آب نبرید . سایر اجزای آن را می توانید داخل ماشین ظرف شویی برای تمیز کردن قرار دهید.

۳- اگر غذا ها به راحتی از تیغه یا همزن پاک نمی شود ، ظرفی را پر از مایع ظرفشویی کنید و آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید .

۴- قسمت تیغه را زیر آب بگیرید و بعد آن را خشک کنید.

۵- وقتی برای مدت طولانی از آن استفاده نمی کنید آن را تمیز کنید و در جای خشک قرار دهید.

تعمیر گوشت کوب برقی
تعمیر گوشت کوب برقی

خدمات قابل ارائه برای تعمیر گوشت کوب برقی در تعمیرات سایت :

تعمیرات سایت با سابقه ای طولانی در امر تعمیر گوشت کوب برقی در خدمت شماست. هموطنان عزیز ایرانی میتوانند جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات تعمیرات با دفتر مرکزی تعمیرات سایت در تهران تماس بگیرید.

تعمیر گوشت کوب برقی
تعمیر گوشت کوب برقی

نکات مهم برای تعمیر گوشت کوب برقی :

  • تعمیر گوشت کوب برقی خود را به اشخاص معتبر و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل گردد.
    در نهایت تمامی این خدمات به همراه سایر خدمات را می توانید به تعمیرات سایت بسپارید تا در اسرع وقت و با بهینه ترین قیمت توسط تکنسین های متخصص ما انجام گیرد.
  • تمامی خدمات تعمیراتی تعمیرات سایت دارای گارانتی سه ماهه است.
  • همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه ای بهرمند شوند.
تعمیر گوشت کوب برقی
تعمیر گوشت کوب برقی

نکاتی در زمان استفاده از گوشتکوب برقی:

  • در هنگام استفاده از گوشتکوب برقی به میزان ولتاژ مصرفی دستگاه و میزان ولتاژ برق محل استفاده توجه داشته باشید که با یکدیگر هماهنگی داشته باشد در غیر اینصورت امکان بروز مشکل وجود دارد.
  • برای اقدام به تمیز کردن دستگاه بعد از استفاده ،گوشتکوب برقی را از برق بکشید سپس اقدام به تمیز کردن آن کنید .
  • از قرار دادن گوشتکوب برقی در نزدیکی اجاق گاز خودداری کنید .
  • از گوشتکوب برقی میتوان به راحتی برای پوره کردن و مخلوط کردن مواد غذایی استفاده کرد برای انجام اینکار نیازی نیست که موادغذایی را به ظروف دیگری انتقال بدهید برای مثال میتوانید موادغذایی را در داخل قابلمه پوره کنید .
  • به دلیل شکل ظاهری گوشتکوب برقی از آن میتوان به راحتی برای استفاده در لیوان ها و پارچ استفاده شود .
  • بعد از هربار استفاده از گوشتکوب برقی تنها نیاز است که سری مورد استفاده تمیز شود و به هیچ عنوان نباید آب به قسمت موتور دستگاه برخورد کند.
  • به هیچ عنوان از گوشتکوب برقی برای خورد کردن مواد یخ زده استفاده نکنید زیرا اینکار باعث آسیب رسیدن به دستگاه میشود و نیاز به تعمیر گوشت کوب برقی را بیشتر می کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری و تعمیر گوشت کوب برقی می توانید از مطالب تهیه شده در این زمینه استفاده کنید :

۱- نکاتی برای نگهاری ، سرویس ، ایمنی و تعمیر گوشت کوب برقی

چرا گوشت کوب برقی روشن نمی‌شود؟

داغ کردن و سوختن موتور، ضربه خوردن بدنه، نوسانات برق شهری و یا استفاده از ظرف نامناسب می تواند منجر به روشن نشدن گوشتکوب شود.

چرا گوشت کوب برقی صدا می‌دهد؟

خرابی درب گیربکس، نقص فنی در موتور و آب شدن بخشی از کوپل ها علت صدای غیرطبیعی گوشت کوب برقی است.

چرا گوشت کوب برقی نمی چرخد؟

ضعیف شدن موتور، خراب شدن درب گیربکس و آسیب دیدن کوپل ها باعث می شود تا گوشت کوب پس از روشن شدن در داخل مواد غذایی نچرخد.

چرا گوشت کوب برقی غذا را به درستی له نمی کند؟

اگر تیغه گوشتکوب کج شده باشد غذا را به درستی له نمی کند، همچنین ممکن است اطراف تیغه غذا جمع شده باشد.

This Post Has 23 Comments

  1. باسلام ببخشیدگوشکوب برقیم داشتم استفاده میکردم یهوخاموش شدودودازش بلندمشکلش چیه درست میشه؟ چقدهزینه داره

  2. سلام امروز مقع استفاده از گوشکوب برقی سمت پایین آن بنظرم خوب جا نیفتاده بود وقتی دستگاه رو روشن کردم متوجه شدم دو قسمت از هم جدا شده ولی دستگاه کار میکرد اما الان قسمت بالا(موتور )از قسمت پایین (تیغه)جدا نمیشود هرچه دکمه های دو طرف آن را هم فشار میدهم دو قسمت جدا نمیشود ،چه باید بکنم؟

  3. سلام همزن گوشتکوب برقی من کار خیلی ضعیف شده و صدا میده مشکل کجاس، درحالی خورد کن و گوشتکوبش هم به خوبی کار میکنه

  4. سلام من کوشکوب مارک لایف اسمیل دارم موقعی که روشن میکنم بدون صداس ولی زمانی که خودش وایمیسته یه صدای خر خری داره نمیدونم چرا بدون قسمت پایینی صدانمیده ولی وقتی وصله چرا

  5. سلام گوشت کوب برقی من تیغه ش میپره بیرون وقتی روشنش میکنم. موتورش اینا سالمه. چطوری تعمیرش کنم؟

  6. باسلام هدمت مجموعه تعمیرات سایت
    چند روز پیش موقع استفاده از گوشت کوب برقی از موتور اون دود خارج شد البته دستگاه را خیلی زود خاموش کردم بعد از گذشت چند دقیقه مجددا آن را روشن کردم، گوشتکوب روشن شد و مقداری هم کار کرد اما مجددا خاموش شد و دیگر کار نکرد. آیا گوشتکوب سوخته است؟ امکان تعمیر وجود دارد یا خیر؟

    1. با سلام
      به احتمال خیلی زیاد موتور گوشتکوب برقی شما سوخته است و نیاز به تعویض دارد. با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا برای بهره مندی از خدمات تعمیر شما را راهنمایی کنند.

  7. سلام گوشت کوب برقی من روشن میشه و تیغه های اون هم می چرخه، اما غذا رو خورد نمیکنه
    مشکل گوشتکوب چیست؟

    1. با سلام
      احتمالا تیغه‌های گوشتکوب برقی شما تیزی خود را از دست داده و یا به دلیل خم شدن نیاز به تعویض دارد در هر صورت باید توسط فنی کار مورد بررسی قرار بگیرد.

  8. سلام گوشت کوب برقی مارک فیلیپس رو دارم متاسفانه طی شست و شو، آب به درون قطعه اتصال دهنده بین موتور و خرد کن دستگاه نفوذ کرده چگونه میتوانم این آب را خارج کنم؟ البته با هر بار تکان دادن آب به صورت قطره قطره از داخل گوشت کوب خارج میشه.

  9. گوشکوب برقی با اینکه کار میکنه اما غذارو خوب له نمیکنه برند گوشت کوب من مولینکس هست. آیا نیاز به تعمیر داره؟

    1. با سلام
      دوست عزیز برای تعویض تیغه گوشت کوب برقی لطفاً با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید تا از موجود بودن قطعه مطمئن شوید.

  10. سلام گوشتکوب من چند روز پیش با فاصله کمی از زمین از دستم رها شد الان مشکل اینه که غذا را به خوبی له نمی کنه آیا این زمین خوردن باعث شده تا گوشت کوب ضربه ببینه؟

    1. با سلام
      احتمال ضربه خوردن گوشت کوب شما ضعیف است ممکن است که اتصالات گوشتکوب را به درستی نصب نکرده باشید اگر اتصال محکم است، باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

  11. سلام وقت شما بخیر گوشتکوب برقی مارک براون رو دارم، مشکلش اینه که وقتی دکمه رو میزنم صدای موتور به گوش می رسه اما پره گوشکوب نمیچرخه از طرف هیچ بوی سوختی هم بلند نمیشه آخرین باری که ازش استفاده کردم کاملا سالم بود. علت این مشکل چی میتونه باشه؟

    1. با سلام
      احتمالا کوبل داخلی گوشت کوب برقی شما از بین رفته است. این قطعه وظیفه محافظت از موتور گوشت کوب را دبر عهده دارد. برای بهره مندی از خدمات تعمیر گوشت کوب برقی می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top