skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

شرکت آیابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر آبسردکن بیم – BEEM در خدمت شما ایرانیان محترم می باشد و این خدمات با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می گردد.

نکات نگهداری و تعمیر آب سردکن:

۱- یکی از فاکتورهای بسیارمهم در افزایش طول عمر و ماندگاری آبسردکن رعایت مسائل بهداشتی میباشد . بهتر است که آبسردکن را هر ۶هفته یکبار تمیز کنید ویا اگر مصرف آب بسیار بالا است بهتر است بین هرتعویض بطری آبسردکن آن تمیز کنید.

۲-  قبل از اقدام به تمیز کردن تعمیر آب سرد کن دستگاه را از برق بکشید.

۳- آبسردکن هایی اتصال مستقیم به آب شهری دارند احتمال آلودگی آنها کم تر است .اما با این حال مخزن آب آنها باید در فاصله زمانی معین و به صورت منظم به وسیله ی کلر و سایر مواد ضدعفونی شود تا احتمال بروز و انتقال بیماری به وسیله ی این آبسردکن ها کاهش یابد.

۴- پس از استفاده از سفید کننده بطری آبسردکن را خالی کرده وبا استفاده از یک اسفنج فضای گالن را بشویید.

۵-  برای تمیز کردن سینی چکه آبسردکن میتوانید آن را جداکنید و بشویید .

۶- توجه داشته باشید در هنگام شستن و تعمیر آب سردکن مراقب قسمت های الکترونیکی دستگاه باشیدتا دچار اتصالی نگردد.

۷- توجه داشته باشید که در هنگام تهیه مخزن آب علاوه بر اینکه به بهداشتی بودن آن توجه کرد باید به ضخیم ومحکم بودن آن نیز بایدتوجه کرد. در غیر اینصورت باپرشدن آبسردکن ،مخزن مچاله میشود یا به داخل خم میشود و باعث ریزش آب از پشت و کناره آبسردکن میشود.

۸-یکی اصلی ترین از نکات استفاده ار آبسردکن ها دسترسی نداشتن به مخزن است که باعث میشود شستشوی به راحتی انجام نشود،با این حال باید هرچندوقت یکبار مخازن آبسردکن را باید باز وشستشو کرد تا آب خنک تولید شده ار آن ها عاری از هرگونه آلودگی باشد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر آبسردکن بیم – BEEM در تعمیرات سایت :

. آمادگی حرفه ای تکنسین های متعهد و مجرب در تعمیر آبسردکن بیم – BEEM و استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی در تعمیرات انواع آبسردکن

. انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور آبسردکن بیم ، تعمیر تخصصی برد آبسردکن بیم ، تعویض شیر آب سرد و گرم ، تعویض شلنگ های ورودی و خروجی و …

. تعمیرات آبسردکن BEEM ( تعمیر آبسردکن بیم ) فقط با یک تماس شما و در محل انجام خواهد شد.

. کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر آبسردکن بیم – BEEM دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

آبسردکن بیم 1

تعمیرات سایت به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از جدیدترین و موثرترین متد روز دنیای صنعت به سرویس دهی در اسرع وقت به تمام مناطق تهران در زمینه تعمیر آبسردکن BEEM (تعمیر آبسردکن بیم) پرداخته و آماده ارائه خدماتی مطلوب ، مقرون به صرفه و بادوام می باشد.جهت استفاده از این خدمات با ما تماس حاصل نموده و از تجربه فنی سرویس کاران ماهر ما در زمینه ی تعمیر آبسردکن بیم – BEEM استفاده و با توجه به انتظاری که از یک شرکت تعمیراتی دارید تعمیرگاه خود را انتخاب کنید.

Rate this page

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top