skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

در صورتی که نیاز به تعمیر اتوپرس برینا brina دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص اتوپرس تعمیرات سایت شما را یاری کنند.

تعمیرات سایت متخصص در خدمات تعمیر اتوپرس در انواع برند های موجود در بازار می باشد.

در ادامه به معرفی اتوپرس برینا و برخی از نکات نگهداری اتوپرس می پردازیم.

دستگاه اتوپرس با پهنای صفحه حرارتی بالای خود و شدت بخار زیاد باعث باز شدن چروک لباس ها میشود و در نتیجه در وقت و زمان صرفه جویی بسزایی دارد.

اگر تجربه استفاده از هر دو دستگاه اتوپرس و اتوی معمولی را داشته باشید حتما متوجه تفاوت عملکرد این دو شده اید.

تعمیرات-اتوپرس-برینا-

عیب یابی اتو پرس برینا

ما در مجموعه تعمیرات سایت در ابتدا اتو پرس برینا را توسط تکنسین های مجرب و متخصص پیش از آنکه تعمیرات بخصوصی انجام دهیم، عیب یابی می کنیم تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود. اما آیا چنین چیزی وجود دارد که شما بدون آنکه یک جعبه را باز کنید، از محتویات آن مطلع باشید؟ بدون شک باید جعبه باز شود تا محتویان آن دیده شود. از این رو از تکنسین های تعمیرات سایت چنین انتظاری نداشته باشید که پیش از عیب یابی تخصصی، بتوانند مشکل دستگاه را بصورت دقیق اعلام کنند!

با این وجود ما در ابتدا پیش از آنکه اتو پرس برینا را برای تعمیرات پذیرش کنیم، اقدام به عیب یابی تخصصی آن در حضور شما می کنیم تا مشکل دستگاه را ریشه یابی نماییم.

تمام پروسه عیب یابی اتو پرس برینا در تعمیرات سایت بصورت رایگان انجام می شود.

هزینه تعمیر اتو پرس برینا

هزینه تعمیر اتو پرس برینا در تعمیرات سایت براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و به همین ترتیب اگر پروسه تعمیر اتو پرس برینا شما عزیزان در مجموعه ما صورت گیرد، کمترین هزینه تعمیراتی ممکن را پرداخت خواهید نمود. با این وجود در ادامه هزینه تعمیر اتو پرس برینا را بصورت حدودی برای شما آورده ایم.

توجه: هزینه تعمیر اتو پرس برینا بستگی به علت و میزان خرابی قطعات دارد که پس از عیب یابی تخصصی این دستگاه در مجموعه تعمیرات سایت، بصورت قطعی به شما اعلام خواهد شد.

خدمات تعمیر و تعویض اتو پرس برینا هزینه تعمیرات (تومان)
تعمیر ترموستات اتو پرس برینا ۲۸۵.۰۰۰ الی ۳۶۸.۰۰۰
تعمیر برد اتو پرس برینا ۴۶۹٫۰۰۰ الی ۶۱۸.۰۰۰
تعویض المنت اتو پرس برینا ۲۵۲٫۰۰۰ الی ۳۸۷.۰۰۰
رسوب گیری اتو پرس برینا ۹۹٫۰۰۰ الی ۱۴۳.۰۰۰
ابر و روکش اتو پرس برینا ۵۵۷٫۰۰۰ الی ۷۹۸.۰۰۰
فیلتر اتو پرس برینا ۴۹۹٫۰۰۰ الی ۸۹۸.۰۰۰
کفی اتو پرس برینا ۴۹۲٫۰۰۰ الی ۶۰۹.۰۰۰
تعمیر بویلر اتو پرس برینا ۴۸۷٫۰۰۰ الی ۶۳۶.۰۰۰
تعویض شیر برقی اتو پرس برینا ۲۳۳٫۰۰۰ الی ۲۸۹.۰۰۰
تعمیر پمپ اتو پرس برینا ۴۲۳.۰۰۰ الی ۵۱۸.۰۰۰
تعویض دسته اتو پرس برینا ۵۸۳.۰۰۰ الی ۹۰۵.۰۰۰

نمایندگی تعمیر اتو پرس برینا

تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس برینا آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر این دستگاه در تمامی مدل هایی که تاکنون به بازار ایران عرضه شده است، می باشد. با این وجود اگر مایل به تعمیر اتو پرس برینا در نمایندگی این دستگاه به همراه گارانتی خدمات ارائه شده هستید، تعمیرات سایت بهترین گزینه ممکن برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که تمام خدمات تعمیر اتو پرس برینا در مجموعه ما به همراه گارانتی ۹۰ روز انجام می شوند.

شماره تماس نمایندگی تعمیر اتو پرس برینا

برای تماس با نمایندگی تعمیر اتو پرس برینا در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج در بخش زیرین اقدام کنید و درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه در مجموعه ما انجام شود.

  • مرکز سراسری ارتباط مشتریان: ۴۵۴۳۷ -۰۲۱
  • شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  • شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  • شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

همچنین برای ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام می توانید از طریق شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ پیغام ارسال کنید تا تیم پشتیبانی تعمیرات سایت شما را در این زمینه راهنمایی نماید.

تعویض دسته اتو پرس برینا در تعمیرات سایت

اگر در صورت وارد شدن هر گونه ضربه ای به دسته، دسته اتو پرس برینا شکسته است و نمی توانید از طریق دسته همانند گذشته از اتو پرس برینا استفاده کنید، باید اقدام به تعویض دسته اتو پرس برینا کنید. اما در خصوص تعمیر دسته اتو پرس برینا باید بگوییم که این پروسه یک پروسه نامتعارف است و نباید اقدام به تعمیر دسته اتو پرس برینا با استفاده از روش های نامتعارف مانند ذوب کردن دسته و یا حتی استفاده از میخ و… نمایید.

در هر صورت اگر اقدام به تعمیر دسته اتو پرس برینا کنید، مطمئن باشید که پس از یک بازه زمانی کوتاه مدت تصمیم به تعویض آن خواهید گرفت و به همین دلیل توصیه می کنیم پروسه تعویض دسته اتو پرس برینا را همان ابتدا انجام دهید.

تعمیر بویلر اتو پرس برینا

بخش حیاتی اتو پرس برینا که مسئولیت تولید بخار و داغ کردن آب را دارد، بویلر می باشد که معمولا این قطعه در تعمیرگاه های مختلف تعمیر نمی شود. اما ما در مجموعه تعمیرات سایت این قطعه حیاتی را تعمیر می کنیم تا مشکل شما از طریق تعمیرات برطرف گردد. در غیر اینصورت باید هزینه زیادی بابت تعویض بویلر اتو پرس برینا بپردازید که برای شما به صرفه نخواهد بود.

اما اگر بویلر اتو پرس برینا شما سوخته است، ما آنرا با بویلر وارداتی اتو پرس برینا تعویض خواهیم کرد.

کدام نوع آب برای اتو پرس برینا مناسب است؟

بهترین نوع آب برای اتو پرس برینا، آب لوله کشی و شهری نیست! این یک اشتباه بزرگ در استفاده از اتو پرس برینا می باشد که می توانید در حین استفاده از این دستگاه انجام دهید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما برای پر کردن مخزن اتو پرس برینا از آب مقطر استفاده کنید. برای خرید آب مقطر نیز باید به داروخانه ها مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیر برد اتو پرس برینا

از راهبردی ترین و مهم ترین قطعاتی که در اتو پرس برینا وجود دارند می توان به برد اتو پرس برینا اشاره کرد که اگر این قطعه خراب شود، این دستگاه به هیچ وجه روشن نخواهد شد. با این وجود راهکار این خرابی تعویض برد اتو پرس برینا است؟ خیر! ما در تعمیرات سایت برد اتو پرس برینا را به همراه تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر می کنیم تا از این طریق نیازی به تعویض برد و پرداخت هزینه بالایی نداشته باشید.

از این رو اگر برد اتو پرس برینا شما خراب شده است، می توانید به نمایندگی تعمیر برد اتو پرس برینا مراجعه کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف گردد.

تعمیر ترموستات اتو پرس برینا

در صورتی که ترموستات اتو پرس برینا شما خراب شده است، در ابتدا توصیه ای که برای شما داریم این است که عجولانه تصمیم نگیرید و اجازه دهید عیب یابی ترموستات اتو پرس برینا توسط تکنسین های ما انجام شود تا علت و میزان خرابی این قطعه مشخص شود. لازم به ذکر است که ما در تعمیرات سایت قطعات معیوب اتو پرس برینا را پیش از آنکه تعویض کنیم، توسط تکنسین ها تعمیر می کنیم تا هزینه تعمیرات شما کنترل شود.

با این وجود ما ترموستات اتو پرس برینا و سایر برندهای اتو پرس را بصورت تخصصی تعمیر می کنیم تا مشکل شما با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن برطرف گردد.

ایرادات متداول اتوپرس

  1. اتوپرس بخار نمی‌ کند.
  2. اتوپرس بوق ممتد میزند.
  3. اتوپرس بوی بد میدهد.
  4. خاموش و روشن شدن دستگاه مشکل دارد.
  5. اتوپرس روی پارچه لک می‌ اندازد.
  6. اتوپرس باعث جمع شدن پارچه میشود.
  7. فیوز برق می‌ پرد.
  8. اتوپرس گرم نمی‌ شود.

۱) اتوپرس بخار نمی‌کند

ابتدا مخزن آب دستگاه را بررسی کنید زیرا اگر مخزن آب خالی باشد بخار تولید نمی‌شود لازم به ذکر است کم بودن میزان آب هم می‌ تواند در بروز این مشکل دخیل باشد.

۲) اتوپرس بوق ممتد میزند

در ابتدا به منظور جلوگیری از حادتر شدن مشکل, دستگاه را خاموش کنید.

در اتوپرس قطعه ای به نام برد الکترونیکی وجود دارد این قطعه در واقع مهم ترین بخش دستگاه است و اگر اتوپرس شما بوق میزند این قطعه با مشکل مواجه شده است.

هر زمان که با این مشکل در اتوپرس خود مواجه شدید سریعاً نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

۳) اتوپرس بوی بد میدهد

اگر آب طولانی مدت در مخزن اتوپرس باقی بماند این مشکل ایجاد میشود, اگر برای مدت زیادی از اتوپرس خود استفاده نمی‌ کنید آب درون مخزن را خالی کنید.

از دیگر دلایل بروز این مشکل خراب شدن رسوب‌ گیر دستگاه است.

بیشتربدانید: چرا اتوپرس روشن نمیشود

اتوپرس بوی بد میدهد

۴) خاموش و روشن شدن دستگاه مشکل دارد

در اولین قدم سراغ کابل برق اتوپرس بروید و بررسی کنید که کابل پارگی، زدگی، آسیب و … را نداشته باشد.

اگر این قطعه آسیب دیده باشد باید آن را تعویض کنید.

۵) اتوپرس روی پارچه لک می‌اندازد

برای حل این مشکل پارچه و ابر اتوپرس خود را عوض کنید, اگر مشکل حل نشد احتمالاً رسوب‌ گیر دستگاه خراب‌ شده و اتوپرس شما رسوب گرفته است.

۶) اتوپرس باعث جمع شدن پارچه میشود

توجه داشته باشید که قبل از اتو کردن باید درجه حرارت را متناسب با جنس پارچه تعیین کنید.

لازم به ذکر است درجه حرارت بالا معمولاً برای اتوکشی پارچه‌ های کتان و لی استفاده می‌شود.

یکی دیگر از دلایل جمع شدن لباس مربوط به خرابی ابر و روکش اتوی شما است.

۷) فیوز برق میپرد

برای بررسی و رفع این مشکل با یک متخصص تماس بگیرید, برای عیب‌ یابی اتوپرس باید سیم‌ های داخلی دستگاه و بدنه داخلی آن را بررسی کنید.

۸) اتوپرس گرم نمی‌شود

اگر بعد از روشن شدن اتوپرس متوجه شدید که دستگاه گرم نمی‌ شود باید قسمت های مختلفی از اتو, سنسور، قطعات برد، خود برد الکترونیکی، المنت دستگاه و …را چک کنید.

بیشتربدانید: رایج ترین مشکلات اتوپرس چیست؟

اتو پرس گرم نمی‌شود

نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر اتوپرس برینا:

  1. توجه داشته باشید به دستگاه ضربه محکمی وارد نشود، چون در این صورت شما به تعمیر اتوپرس برینا brina احتیاج پیدا خواهید کرد.
  2. توصیه می شود حداقل هفته ای یک بار از اتوپرس برینا خود استفاده کنید.
  3. برای اینکه اتوپرسی برینا، طول عمر بیش تری داشته باشد از آب شهری استفاده نکنید و جایگزین آن از آب مقطر استفاده کنید.
  4. مواظب باشید روی دستگاه به هیچ عنوان آب ریخته نشود.
  5. بعد از استفاده از اتوپرس تا زمانی که دستگاه خنک نشده است درب آن را نبندید.
  6. به منظور اینکه برد الکترونیکی دستگاه شما کم تر آسیب ببیند و نیاز به تعمیر اتوپرس برینا brina برای شما کم تر پیش بیاید بهتر است از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید.
  7. سیم رابط دستگاه اگر فرسوده شده است تعویض کنید.

بیش تر بخوانید:چگونه از اتوپرس استفاده کنیم؟

تعمیرات اتوپرس برینا در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر اتوپرسی ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.

تعمیرات اتوپرس خود را به تعمیرکار اتوپرس متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تکنسین های متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر اتوپرس برینا brina شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.

همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

در صورتی که نیاز به خدمات عیب یابی اتوپرس برینا دارید از فرم زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    4.9/5 - (61 امتیاز)

    This Post Has 0 Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top