skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر بخارشور بیم  BEEM در خدمت شما همشهریان محترم می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

مشکلات پیش آمده برای دستگاه ممکن است از عدم استفاده صحیح و یا گذشتن عمر قطعات دستگاه به وجود آید.

در این مقاله از تعمیرات سایت قصد داریم تا در مورد رایج ترین ایرادات بخارشوی بیم با شما صحبت کنیم.

اگر در منزل دستگاه بخارشوی دارید بهتر است هر از چند گاهی آن را سرویس و عیب‌ یابی کنید.

اصول کار بخارشور بر اساس تولید بخار است حال اگر دستگاه شما بخار نکند عملاً هیچ کاری انجام نمیدهد.

تعمیر بخارشور بیم - Beem | تعمیر بخارشوی بیم - Beem

هزینه تعمیر بخارشوی بیم چقدر است؟

اولین سوالی که ممکن است در صورت خرابی بخارشوی بیم برای شما ایجاد شود این است که هزینه تعمیر بخارشوی بیم چقدر می باشد؟ این یک سوال بسیار مهم است و نباید از همان ابتدا برای شما تبدیل به یک سوال شود؛ چرا که سوالات مهمی قبل از این سوال وجود دارند که باید به پاسخ آن برسید. برای مثال می توان به سوالات زیر اشاره نمود:

  • نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم در تهران کجاست؟
  • علت خرابی بخارشوی بیم من چیست؟
  • چگونه میزان خرابی بخارشوی بیم را بفهمیم؟
  • قطعه ای که خراب شده است آیا قابل تعمیر است یا تعویض؟

پس از آنکه شما به پاسخ سوالات بالا رسیدید می توانید به هزینه تعمیر بخارشوی بیم نیز برسید. به عبارتی اگر پروسه عیب یابی بخارشوی بیم شما عزیزان بصورت تخصصی صورت گیرد، علت و میزان خرابی دستگاه مشخص خواهد شد که از این طریق هزینه تعمیرات این دستگاه برآورد می شود و متقابلا به شما اعلام خواهد شد. اگر شما عزیزان در این خصوص اعلام نظر نمایید، پروسه تعمیرات دستگاه آغاز می شود تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف گردد.

بنابراین ما هیچ گونه تعمیراتی بدون تائید شما انجام نخواهیم داد و صرفا در صورتی که شما تائید تعمیرات بدهید، ما این پروسه را آغاز می کنیم.

هزینه تعمیرات بخارشوی بیم در تعمیرات سایت براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران می باشد.

شماره نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم

برای تماس با نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم و تعمیر تخصصی دستگاه خود در هر مدلی می توانید از طریق شماره مرکزی ۰۲۱۴۵۴۳۷ اقدام کنید تا در ابتدا درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه تعمیرات این دستگاه آغاز شود. همچنین اگر مشکل دستگاه شما یک مشکل جدی است و مایلید پروسه تعمیرات دستگاه شما در کمترین زمان ممکن صورت گیرد، می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ تصویر دستگاه خود را به همراه ویدیو ۳۰ ثانیه ای ارسال کنید تا تکنسین های ما مشکل را بررسی کنند.

توجه داشته باشید که این پروسه صرفا عیب یابی سطحی است و فاقد از اعتبار می باشد؛ تا زمانیکه عیب یابی تخصصی توسط تکنسین های مجموعه صورت گیرد.

مدل های قابل تعمیر بخارشوی بیم در تعمیرات سایت

تمام مدل های بخارشوی بیم بلا استثنا در مجموعه تعمیرات سایت توسط کادری مجرب و متخصص بدون هر گونه محدودیتی انجام می شود. بنابراین اگر بخارشوی بیم در هر مدلی دارید و خراب شده است، می توانید این دستگاه را به مجموعه ما برسانید تا توسط تکنسین های مجموعه ما عیب یابی و تعمیر شود. از این رو ما هیچ محدودیتی در خصوص تعمیر بخارشوی بیم نداریم و تمام مدل های این دستگاه را بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می کنیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

با این وجود در ادامه برخی از مدل های بخارشوی بیم که پروسه عیب یابی و تعمیر آن در مجموعه تعمیرات سایت بصورت تخصصی انجام می شود را نام برده ایم و می توانید از خدمات ما در این زمینه استفاده کنید. این مدل ها عبارتند از:

  • تعمیر بخار شوی Beem مدل SC-386L
  • تعمیر بخارشو بیم BEEM SC302
  • تعمیر بخارشوی Beem Ultra clean 2001
  • تعمیر بخار شوی بیم مدل SVC862
  • تعمیر بخارشوی Beem SVC 832
  • تعمیر بخارشوی بیم مدل  Z6.001

انواع بخارشوی های موجود در بازار

امروزه استفاده از بخارشوی به دلیل عدم نیاز به استفاده از هرگونه مواد شیمیایی و شوینده یک راه حل بسیار مقرون به صرفه و راحت میباشد و به دلیل سهولت استفاده نسبت به روش های سنتی  و قدیمی بسیار سریع تر و بهداشتی تر میباشد.

به وسیله استفاده از بخارشوی میتوانید در زمان کوتاهی آب را به بخار تبدیل کرده و تمام کثیفی ها و جرم ها را از سطوح بردارید به همین دلیل استفاده از بخارشوی روز به روز بیشتر می‌ شود.

بخارشوی ها انواع مختلفی دارند که در هنگام خرید میتوانید با توجه به نوع نیاز و میزان مصرفی که دارید مدل مورد استفاده خود را انتخاب کنید.

در ادامه انواع بخارشور را معرفی میکنیم:

  1. بخارشوی دستی.
  2. طی بخارشور.
  3. بخارشوی چند منظوره.

۱) بخارشوی دستی

این نوع از بخارشوی ها نسبت به انواع دیگر کوچکتر هستند و از آنها بیشتر در شستشوی مواردی مانند دیوار، پنجره و سینک استفاده میشود یکی از مشکلات این مدل از بخارشوی ها به دلیل سایز کوچکی که دارند مخزن آب آنها حجم کمی دارد به همین دلیل آب موجود در دستگاه زود تمام میشود و نیاز است که مخزن آب مجدد پر شود.

۲) طی بخارشور (جاروی بخار)

این نوع از بخارشوی ها بصورت ایستاده هستند و مخزن آب آنها متصل به خود دستگاه میباشد از این نوع بخارشوی معمولا برای تمیز کردن سطوح و انواع لوازم خانگی و… استفاده میشود به همین منظور دارای سری های متفاوتی میباشند یکی از مزایای استفاده از این نوع از بخارشوی این است که آب موجود در داخل مخزن  به سرعت گرم میشود.

۳) بخارشوی چند منظوره

این مدل از بخارشوی ها همانطور که از اسم آنها مشخص است قابل استفاده برای انواع سطوح میباشند به همین منظور دارای سری های متفاوت میباشند و به دلیل حجم بزرگ دستگاه وزن آن بیشتر است و زمان گرم شدن آب طولانی تر میباشد.

بخارشوی چند منظوره

مشکلات بخارشوی بیم

  1. بخارشور تمیز نمی کند.
  2. بخارشور روشن نمی شود.
  3. بخارشوی بخار نمی کند.
  4. اسپری بخارشوی کار نمی کند.

۱) بخارشور تمیز نمی کند

امکان دارد که رسوبات در نازل بخار مانده باشد و باعث تمیز نشدن سطوح شود، بهتر است اتصالات را جدا کنید و با شلنگ و آب پرفشار داخل آن را تمیز کنید.

توجه داشته باشید حتما مقدار آب مخزن را چک کنید.

بیشتر بدانید: علت روشن نشدن بخارشوی

۲) بخارشور روشن نمی شود

در صورتی که بخارشور روشن نمیشود امکان دارد که دستگاه به برق متصل نباشد و یا پریزی که دستگاه خود را به آن متصل کرده اید دچار مشکل شده باشد.

از دیگر دلایل میتوان به نبودن آب در مخزن بخارشوی اشاره کرد.

و حتی ممکن است خرابی از سمت دکمه های روشن و خاموش بخارشور بیم باشد.

۳) بخارشوی بخار نمی کند

اگر بخارشوی بخار نمیکند حتما مخزن آب را بررسی کنید تا از پر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

ممکن است فیلتر بخارشوی مسدود شده و باید فیلتر را تعویض نمایید.

۴) اسپری بخارشوی کار نمی کند

در صورتی که اسپری بخارشوی کار نمیکند ممکن است که تسمه دستگاه خراب و یا پاره شده باشد.

حتی این امکان وجود دارد که دکمه اسپری دچار مشکل شده باشد.

همچنین این امکان وجود دارد که اتصالات داخلی دستگاه با مشکل مواجه شده باشد.

اسپری بخارشوی کار نمی کند

نمایندگی تعمیر برد بخارشوی بیم

اگر تعمیرکار بخارشوی بیم که دستگاه شما را عیب یابی کرده است و به دلیل بی تجربگی تصمیم به تعویض برد بخارشوی بیم شما دارد، لازم به ذکر است که صبر کنید! برد بخارشوی بیم هر چند یک قطعه بسیار حساس می باشد، اما اینگونه نیست که در صورت خرابی این قطعه، به هیچ وجه امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. از این رو معمولا اکثر تعمیرگاه ها در این مواقع اقدام به تعویض برد می کنند و این در حالی است که برد بخارشوی بیم شما خیلی ساده می تواند تعمیر شود.

ما در مجموعه تعمیرات سایت پروسه عیب یابی و تعمیر برد بخارشوی بیم را بصورت تخصصی انجام می دهیم تا نیازی به خرید برد بخارشوی بیم جدید نداشته باشید. از این رو هزینه تعمیرات شما کنترل خواهد شد.

توجه داشته باشید که برد بخارشوی بیم یک قطعه بسیار مهم در این دستگاه است و وظیفه کنترل تمام قطعات را برعهده دارد و اگر جزئی ترین خرابی در این قطعه رخ دهد، مطمئن باشید که به هیچ وجه نمی توانید از بخارشوی بیم استفاده کنید.

بخارشوی بیم را تعمیر کنیم یا تعویض؟

این سوال یک سوال بسیار مهم در تعمیر بخارشوی بیم می باشد که پیش از تعمیر این دستگاه برای شما پیش خواهد آمد. اما آیا بخارشوی بیم را تعمیر کنیم؟ ارزش تعمیرات دارد؟ یا دستگاه جدید خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به عیب یابی رایگان بخارشوی بیم در مجموعه تعمیرات سایت می توانید دستگاه خود را به مجموعه ما منتقل کنید تا از این طریق دستگاه شما عیب یابی تخصصی شود.

از این رو اگر بخارشوی بیم شما ارزش تعمیرات داشته باشد، به شما مستقیما توسط تکنسین های ما اعلام خواهد شد. اما ما چگونه ارزش تعمیرات بخارشوی بیم را تشخیص می دهیم؟ اجازه دهید سوال را با یک مثال توضیح دهیم. اگر قیمت دستگاه شما ۱۵ میلیون تومان و هزینه تعمیرات بخارشوی بیم شما نیز ۱ میلیون تومان باشد، بدون شک توصیه می کنیم اقدام به تعمیر این دستگاه کنید. اما اگر قیمت دستگاه ۱۵ میلیون تومان و هزینه تعمیرات بخارشوی بیم ۱۲ میلیون تومان اعلام شود، بدون شک ارزش تعمیرات ندارد!!

ما در مجموعه تعمیرات سایت از این طریق اطلاع رسانی می کنیم که دستگاه شما ارزش تعمیرات دارد یا خیر؟!

خدمات تعمیر بخارشوی بیم در منزل

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که در هفته چندین دفعه از بخارشوی بیم استفاده می کنید، بدون شک با خرابی این دستگاه نمی توانید از آن بصورت سابق استفاده نمایید و در نتیجه روزمرگی شما دچار اختلال خواهد شد و مایل خواهید بود تا این دستگاه توسط تکنسین ها در خانه شما عیب یابی و تعمیر شوند. از این رو ما در مجموعه تعمیرات سایت همواره آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان هستیم تا از این طریق مشکل دستگاه شما را برطرف کنیم و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشید.

لازم به ذکر است که برای ثبت درخواست تعمیر بخارشوی بیم در منزل می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

 نکاتی در ارتباط با تمیز کردن بخارشوی

  1. زمانی که میخواهید بخارشوی را تمیز کنید مطمئن شوید که دستگاه خاموش باشد و دستگاه را از برق بکشید در صورتی که دستگاه به برق متصل باشد و اقدام به تمیز کردن کنید امکان بروز هرگونه خطایی وجود دارد و امکان اتصالی در دستگاه وجود دارد که احتمال خرابی را در پی خواهد داشت و البته در این صورت نیاز به تعمیر بخارشور بیم بوجود می آید.
  2. برای پاک کردن و تمیز کردن بدنه ی دستگاه به هیچ عنوان از فشار مستقیم آب استفاده نکنید برای انجام اینکار میتواید بدنه ی بخارشوی را به وسیله ی یک دستمال مرطوب تمیز کنید و در صورتی که لکه های موجود بر روی سطوح به وسیله دستمال مرطوب پاک نشدند میتوانید برای از بین بردن آنها از چند قطره سرکه ی سفید استفاده کنید و به وسیله ی دستمال لکه های باقی مانده را پاک کنید.
  3. برای تمیز کردن لوله (شلنگ) های بخارشوی میتوانید آنها را از بدنه جدا کنید و به وسیله شیلنگ آب آن را بشویید و رسوبات داخل بخارشوی که به دلیل استفاده نکردن از آب مقطر بوجود می آید این رسوبات باید توسط تکنسین های متخصص رسوب زدایی شود و در واقع تعمیر بخارشور بیم انجام گردد.

بیشتر بدانید: ۷ مشکل رایج در بخارشوی

خدمات قابل ارائه برای (تعمیر بخارشور بیم BEEM | تعمیر بخارشوی بیم) در تعمیرات سایت :

بیش از ۳۰ سال تجربه بالای کاری در زمینه تعمیر بخارشوری بیم BEEM و استفاده از کادر مجرب و دوره دیده اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی.

استفاده از قطعات اورجینال و فابریک در تعمیر انواع بخارشور بیم (تعمیر بخارشور BEEM) و تمامی برند های موجود در بازار.

تعمیرات و فروش لوازم یدکی بخارشور و جرمگیری کامل تمامی بخارشوی با مواد مخصوص.

کلیه خدمات انجام شده در تعمیرات سایت در تعمیر بخارشور بیم BEEM دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت است.

استفاده از بخار موجود در بخارشوی این امکان را به شما می دهد که سطوح را بسیار بهتر و سریعتر از مواد شوینده شیمیایی پاک و ضدعفونی کرده و باتوجه به مصرف کم آب و صرفه جویی در وقت و زمان افراد به یکی از لوازم محبوب نزد خانم های خانه دار تبدیل شده است.

بنابراین ما با در نظر گرفتن حساسیت افراد و نگرانی از تعمیر مجدد وسایل برقی و حساسیت های موجود در این وسایل خدماتی متفاوت و مطمئن را در زمینه تعمیر بخارشوی بیم (تعمیر بخارشوی BEEM) ارائه می دهیم.

لذا جهت بهره مندی از خدمات ما در زمینه تعمیر بخارشوی بیم (تعمیر بخارشوی BEEM) با ما تماس حاصل نمایید و از تخصص فنی تکنسین های ما در زمینه تعمیر بخارشور بیم BEEM بهره مند شوید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری، سرویس و (تعمیر بخارشور | تعمیر بخارشوی) می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

۱ – نگهداری و تعمیر بخارشور

۲ – تعمیر بخارشور در منزل

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 11 Comments

  1. سلام من بخاری شوی بیم مدل ایستاده سبزرنگ‌دارم دستمالش احتیاج به تعویض داره و متاسفانه پیدا نمیکنم

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  2. سلام ،بخارشور دستى beem دارم على رغم اينكه زياد از ش استفاده نكردم اما تازگى گرما وفشار بخار ان كم شده وهنگام استفاده ازش اب مى ريزد. لطفآ راهنمايى كنيد علت چيست.

    1. سلام دوست عزیز

      حتما در ماه حداقل ۲ تا ۳ بار از دستگاه خود استفاده کنید . استفاده نکردن از بخارشوی برای دراز مدت می تواند مشکلاتی را برای آن در پی داشته باشد. لطفا برای بررسی بیشتر دستگاه خود با شرکت تماس بگیرید.

  3. سلام خسته نباشید من از بخاشویم خیلی راضی هستم ولی به تازگی احساس میکنم قدرت مکندگی آن کم شده است دلیل آن چه چیزی میتواند باشد ؟

    1. سلام

      واشر بخارشوی را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به درستی در جای خود قرارگرفته باشد و یا آسیب ندیده باشد در صورت مشاهده آسیب دیدگی آن باید اقدام به تعویض کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top