skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

در صورتی که نیاز به تعمیر بخارشوی اکوویتا ecovitta دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر بخارشوی در انواع برند های موجود در بازار می باشد.

کلیه خدمات تعمیر بخارشوی اکوویتا ecovitta با استفاده از قطعات اصل و با ۹۰ روز گارانتی توسط تکنسین های متخصص انجام می گردد.

استفاده از بخار موجود در بخارشور این امکان را به شما می دهد که سطوح را بسیار بهتر و سریعتر از مواد شوینده شیمیایی پاک و ضد عفونی کرده و با توجه به مصرف کم آب و صرفه جویی در وقت و زمان افراد به یکی از لوازم محبوب نزد خانم های خانه دار تبدیل شده است.

این دستگاه مانند سایر وسایل دچار مشکل میشود و ممکن است نیاز به عیب یابی داشته باشد، بهتر است هر از چند گاهی دستگاه بخارشوی را سرویس و عیب‌ یابی کنید.

توجه داشته باشید بهتر است از آب مقطر در بخارشوی استفاده شود.

تعمیر بخارشوی اکوویتا ecovitta

عیب یابی بخارشوی اکوویتا

بخارشوی اکوویتا یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین بخارشوی های موجود در بازار ایران می باشد که ما تمام خدمات تعمیر این دستگاه با کیفیت را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهیم. یکی از خدمات ما در خصوص تعمیر بخارشوی اکوویتا، عیب یابی بخارشوی اکوویتا توسط تکنسین های مجرب و متخصص است که صرفا بصورت تخصصی به همراه ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما انجام می شود. اما عیب یابی بخارشوی اکوویتا چیست؟

منظور از عیب یابی بخارشوی اکوویتا این است که دستگاه شما توسط تکنسین های باتجربه و تعمیرکار بخارشوی اکوویتا بصورت قطعه به قطعه عیب یابی می شود و سپس علت و میزان خرابی این دستگاه شناسایی می شود. با این وجود اگر بخارشوی اکوویتا شما خراب شده است، باید در ابتدا این دستگاه بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل ریشه یابی شود.

عیب یابی بخارشوی اکوویتا در تعمیرات سایت بصورت تخصصی در حضور شما بصورت کاملا رایگان انجام می شود.

هزینه تعمیر بخارشوی اکوویتا

یکی از بحث برانگیزترین سوالاتی که ممکن است در خصوص تعمیر بخارشوی اکوویتا برای شما و سایر مصرف کنندگان این دستگاه ایجاد شود، هزینه تعمیر بخارشوی اکوویتا می باشد که معمولا در تعمیرگاه های مختلف، فرق دارد. اما در ابتدا باید بگوییم که هر تعمیرگاهی مبنایی برای اعلام هزینه تعمیرات دارد که اکثریت تعمیرگاه ها هزینه تعمیرات را بر مبنای دلخواه خود به شما اعلام می کنند!

این در حالی است که هزینه تعمیرات بخارشوی اکوویتا در تعمیرات سایت براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی مشخص و به شما اعلام می شود. از این رو در ابتدا باید عیب یابی بخارشوی اکوویتا در تعمیرات سایت صورت گیرد تا مشکل دستگاه ریشه یابی شود و براساس علت و میزان خرابی، هزینه تعمیرات بخارشوی اکوویتا به شما اعلام شود. بنابراین پیش از آنکه این دستگاه عیب یابی نشود، به هیچ وجه امکان اعلام هزینه وجود ندارد.

از این رو در ادامه ما هزینه حدودی تعمیر بخارشوی اکوویتا را در تعمیرات سایت برای شما مشخص کرده ایم که هزینه قطعی تعمیرات در مجموعه ما پس از عیب یابی تخصصی دستگاه به شما اعلام خواهد شد؛ به همین دلیل هزینه حدودی در بخش ذیل نوشته شده است.

قطعات بخارشوی اکوویتا هزینه تعمیرات بخارشوی اکوویتا (تومان)
برد بخارشوی اکوویتا ۲۷۶٫۰۰۰ الی ۳۵۰.۰۰۰
پمپ آب بخارشوی اکوویتا ۲۸۳٫۰۰۰ الی ۳۶۰.۰۰۰
سرویس بخارشوی اکوویتا ۱۶۲٫۰۰۰ الی ۱۹۰.۰۰۰
عیب یابی بخارشوی اکوویتا کاملا رایگان
کابل برق بخارشوی اکوویتا ۱۹۰.۰۰۰ الی ۲۲۰.۰۰۰
المنت بخارشوی اکوویتا ۵۸۳٫۰۰۰ الی ۶۵۰.۰۰۰
بویلر بخارشوی اکوویتا ۱۸۳٫۰۰۰ الی ۲۵۰.۰۰۰
قطعات بخارشوی اکوویتا تماس بگیرید
دکمه بخارشوی اکوویتا تماس بگیرید

نمایندگی تعمیر بخارشوی اکوویتا

ما در مجموعه تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تعمیر بخارشوی اکوویتا به همراه تکنسین های باتجربه و متخصص، آماده ایم تا مشکل دستگاه شما را به گونه ای برطرف کنیم تا مشکل از این طریق برطرف شود و بتوانید یکبار برای همیشه مشکل را از این طریق رفع نمایید و دیگر نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید. به همین دلیل اگر مایل به تعمیر بخارشوی اکوویتا هستید، می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن برطرف گردد.

توجه: تمام خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم، شامل ۹۰ روز گارانتی رسمی و کتبی می شود.

شماره نمایندگی تعمیر بخارشوی اکوویتا در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیر بخارشوی اکوویتا در تهران می توانید از طریق شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید و درخواست خود را از این طریق ثبت نمایید.

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر بخارشوی اکوویتا

  1. برای پاک کردن و تمیز کردن بدنه ی دستگاه به هیچ عنوان از فشار مستقیم آب استفاده نکنید، برای انجام اینکار میتوانید بدنه ی بخارشوی را به وسیله ی یک دستمال مرطوب تمیز کنید و در صورتی که لکه های موجود بر روی سطوح به وسیله دستمال مرطوب پاک نشدند میتوانید برای از بین بردن آنها از چند قطره سرکه ی سفید استفاده کنید و به وسیله ی دستمال لکه های باقی مانده را پاک کنید.
  2. زمانی که میخواهید بخارشوی را تمیز کنید مطمئن شوید که دستگاه خاموش باشد و دستگاه را از برق بکشید در صورتی که دستگاه به برق متصل باشد و اقدام به تمیز کردن کنید امکان بروز هر گونه خطایی وجود دارد ممکن است دستگاه دچار اتصالی شده و احتمال خرابی را در پی خواهد داشت.
  3. برای تمیز کردن لوله (شلنگ) های بخارشوی میتوانید آنها را از بدنه جدا کنید و به وسیله شیلنگ آب آن را بشویید.
  4. به منظور جلوگیری از تعمیر بخارشوی اکوویتا ecovitta توصیه می شود رسوبات داخل بخارشوی که به دلیل استفاده نکردن از آب مقطر بوجود می آید را برطرف کنید.

بیشترین مشکلات بخارشور

  1. بخارشوی بخار نمی کند.
  2. مکندگی بخارشوی کم شده.
  3. بخارشوی روشن نمی شود.
  4. باز نشدن درب بخارشور.
  5. گرم نشدن آب در بخارشوی.

۱) بخارشوی بخار نمی کند

دلیل های مختلفی برای بخار نکردن بخارشوی وجود دارد:

  1. خالی بودن مخزن آب بخارشوی.
  2. مسدود بودن فیلتر بخارشوی.
  3. مسدود بودن منافذ بخار به خاطر وجود رسوب در بخارشوی.

۲) مکندگی بخارشوی کم شده

کم شدن مکندگی بخارشوی به خاطر خرابی نازل و یا پوسیدگی واشر است.

بیشتر بدانید: علت بخار نکردن بخارشوی

۳) بخارشوی روشن نمی شود

اگر بخارشور شما شارژی است بهتر است اول شارژ دستگاه چک شود.

اگر بخارشوی به برق متصل می شود ممکن است دکمه ی خاموش و روشن دستگاه دچار مشکل شده باشد.

از دیگر دلایل روشن نشدن بخارشوی میتوان به خرابی تسمه اشاره کرد.

۴) باز نشدن درب بخارشور

دستگاه بخارشور ارتباط مستقیم با آب دارد و بخار شدن آب باعث به وجود آمدن رسوب میشود این رسوبات به مرور باعث چسبندگی بویلر و دهانه می شود و این چسبندگی مانع از باز شدن درب دستگاه می شود.

باز نشدن درب بخارشور

۵) گرم نشدن آب در بخارشوی

در هر دستگاه زمان داغ شدن آب متفاوت است و باید مدتی منتظر ماند تا آب به نقطه جوش خود برسد.

بیشتر بدانید: علت روشن نشدن بخارشوی

تعمیر بویلر بخارشوی اکوویتا

اگر بویلر بخارشوی اکوویتا خراب شود، پروسه تولید بخار در این دستگاه با اختلال روبرو خواهد شد و در نتیجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. با این وجود آیا بویلر بخارشوی اکوویتا قابل تعمیر است یا باید تعویض شود؟ در این خصوص باید به شما بگوییم که بویلر بخارشوی اکوویتا صرفا در مجموعه تعمیرات سایت قابل تعمیر می باشد؛ چرا که ما این قطعه را بصورت تخصصی در مجموعه عیب یابی و تعمیر می کنیم تا نیازی به تعویض بویلر نداشته باشید.

به همین دلیل اگر با خرابی بویلر روبرو شده اید و تکنسین تعمیرکار بخارشوی اکوویتا به شما اعلام هزینه تعویض قطعه کرده است، می توانید از این طریق پروسه عیب یابی و تعمیر این قطعه را در مجموعه ما انجام دهید و از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف شود. لازم به ذکر است که با توجه به همکاری ما با تکنسین های مجرب و متخصص بخارشوی اکوویتا، توانایی صد درصدی تعمیر قطعات بخارشوی اکوویتا را داریم و تا جاییکه امکان تعمیرات وجود داشته باشد، ما این پروسه را انجام خواهیم داد تا با کمترین هزینه، مشکل شما برطرف گردد.

نمایندگی تعمیر برد بخارشوی اکوویتا

یکی از تخصصی ترین خدمات ما در خصوص تعمیر بخارشوی اکوویتا، تعمیر برد بخارشوی اکوویتا توسط تکنسین های مجموعه می باشد تا از این طریق نیاز شما مبنی بر تعویض برد را رفع کنیم و نیازی به تعویض برد با قیمت بالا نداشته باشید. اما این در حالی است که اکثر تعمیرگاه ها به دلیل بی تجربه و کم تجربه بودن، این قطعه را تعمیر نمی کنند و فقط آنرا تعویض می کنند!

با این وجود اگر مایل به تعمیر برد بخارشوی اکوویتا هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما این پروسه را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. توجه داشته باشید که برد بخارشوی اکوویتا از مجموعه قطعات ریز و درشتی تشکیل شده است که ما در ابتدا تمام قطعات نصب شده روی برد را با ابزارهای تعمیراتی که در اختیار داریم عیب یابی می کنیم و سپس آنرا تعمیر خواهیم کرد.

بخارشوی اکوویتا را تعمیر کنیم یا تعویض؟

اگر هزینه تعمیر بخارشوی اکوویتا نسبت به قیمت کلی دستگاه مقرون به صرفه باشد، بی شک بهتر است اقدام به تعمیر بخارشوی اکوویتا نمایید. اما اگر هزینه تعمیر بخارشوی اکوویتا نزدیک به قیمت دستگاه شما باشد، توصیه می کنیم به هیچ وجه اقدام به تعمیر این دستگاه نکنید! چرا که با هزینه نسبتا بیشتری می توانید یک دستگاه جدید خریداری کنید.

خدمات تعمیر بخارشوی اکوویتا در منزل

اگر مایل به تعمیر بخارشوی اکوویتا در منزل هستید، لازم به ذکر است که ما در مجموعه تعمیرات سایت خدمات تعمیر بخارشوی اکوویتا علیرغم تعمیر در تعمیرگاه، تعمیر در منزل را توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم و از این طریق می توانید مشکل دستگاه خود را در خانه برطرف کنید. از این رو برای ثبت درخواست خود می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا پیگیری های لازم انجام شود.

انواع ‌‌بخارشوی‌ ها

  1. بخارشوی مکش‌ دار.
  2. ‌بخارشوی دستی.
  3. ‌‌بخارشوی چند منظوره.

قطعات ‌‌بخارشوی اکوویتا

  1. پمپ داخل دسته.
  2. بویلر.
  3. اورینگ بویلر.
  4. برد ‌‌بخارشوی.
  5. قاب نگهدارنده بویلر.
  6. نازل داخل دسته. ‌‌
  7. درب مخزن.
  8. پمپ داخل دسته. ‌
  9. خار نگهدارنده دسته.
  10. سه راهی آب.
  11. کلید روشن /خاموش.
  12. چرخ ‌‌بخارشوی.
  13. کابل برق.
  14. حوله ‌‌بخارشوی.
  15. شلنگ داخل خرطومی.

قطعات ‌‌بخارشوی اکوویتا

نکات ایمنی استفاده از بخارشوی اکوویتا

  1. به هیچ عنوان بخارشوی را برای نظافت مکان‌ هایی که در آن مواد قابل اشتعال نگهداری می شود به کار نبرید.
  2. بخارشوی را برای نظافت مکان هایی که حاوی آب است استفاده نکنید.
  3. از بخارشوی برای نظافت وسایل الکترونیکی استفاده نکنید.
  4. حتماً قبل از استفاده دستگاه را از نظر سلامت فیزیکی کابل برق و اتصالات بررسی کنید.
  5. توجه داشته باشید که نازل و دریچه خروجی بخارشوی را به سمت صورت یا دست نگیرید.
  6. کودکان زیر هشت سال به هیچ‌ وجه نباید از بخارشوی استفاده کنند.
  7. لازم به ذکر است بخارشوی را در حالتی غیر از خاموش یا قفل کودک رها نکنید.

خدمات قابل ارائه جهت تعمیر بخارشوی اکوویتا ecovitta در تعمیرات سایت :

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر بخارشوی اکوویتا ecovitta در خدمت شما عزیزان می باشد.

بخارشوی ها یکی از ضروری ترین وسایل خانه هستند که کاملا مقرون به صرفه است، برای جدا کردن چسب از سطوح و پاک کردن آلودگی ها می توانید از بخارشور استفاده کنید.

به‌طور کلی می‌ توان گفت دستگاه بخارشوی بسته به نوع استفاده کاربر می‌ تواند کاربرد های متفاوتی داشته باشد.

سرویسکاران تعمیرات سایت به هنگام عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی قطعات معیوب تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را ترجیح می‌ دهند چرا که این کار باعث می‌ شود هم قطعه فابریک بخارشوی حفظ شود و هم هزینه تعمیرات را کاهش می‌ دهند.

اما اگر تعمیر دستگاه امکان‌ پذیر نبود با استفاده از قطعات یدکی اورجینال بخارشوی اقدام به تعویض آن خواهند کرد.

برای ثبت درخواست خدمات تعمیر می توانید فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید و منتظر تماس همکاران بخش پذیرش بمانید همچنین می توانید در ساعات اداری روزهای کاری با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

مطالب آموزشی:

علت بخار نکردن بخار شوی

نگهداری و تعمیر بخارشوی

4.8/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top