skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

 دستگاه سرخ کن ممکن است دچار مشکلاتی نظیر روشن نشدن پس از خاموش شدن بوده باشد که در این گونه موارد مشتریان می توانند با بردن این کالا به خدمات تعمیر سرخ کن برقی مشکل را در زمان اندکی حل کنند.

تعمیرات سرخ کن برقی-

آموزش تعمیر سرخ کن

سرخ کن ها دارای مخزن روغن هستند که در صورتی که بدون ریختن روغن دستگاه روشن شود موجب سوختگی آن می گردد.

 از مشکلات دیگری که ممکن است استفاده کنندگان این دستگاه ممکن است با آن روبه رو شوند می تواند این باشد که دستگاه روغن داخل مخزن را گرم نمی کند.این مشکل از ترموستات دستگاه می باشد.برای حل کردن این مشکل باید ترموستاتمورد ارزیابی قرار گیرد.

ترموستات برای تنظیم حرارت و کار کرد دستگاه می باشد. استفاده کننده های این دستگاه باید بدانند که این دستگاه را هر از چند گاهی در نمایندگی ها سرویس کنند تا دچار مشکل نگردند.

یکی از مشکلاتی که ممکن است مصرف کنندگان دستگاه با ان مواجه شوند این است که با روشن نمودن سرخ کن فیوز برق منزل قطع می شود. در این جا برای تعمیرات سرخ کن باید اتصالات داخل دستگاه سرخ کن را بررسی کنیم که احتمال دارد سیم های فاز و نول با همدیگر اتصال کوتاه دارند و یا احتمال دارد یکی از قطعات دستگاه اتصال دارد. البته همه این کارهای تعمیر سرخ کن برقی در تعمیرگاه های مجاز و توسط افراد متخصص باید صورت می گیرد.

یکی دیگر از عیب های این دستگاه این است که روغن داخل دستگاه وجود و ترموستات به خوبی کار می کنند ولی چراغ تغییر رنگ نمی دهد و ثابت می ماند.

برای برطرف کردن و تعمیر سرخ کن در این گونه موارد باید بدانید که پلاتین ترموستات جوش خورده است و باید آن را درست کنید.

 

یکی دیگر از مشکلات دستگاه سرخ کن این است که صفحه نمایش و زمان سنج کار کرد درستی از خود نشان می دهند در حالی که المنت حرارتی نداشته و روغن داخل مخزن دستگاه گرم نمی شود در این شرایط برای تعمیرات سرخ کن برقی باید المنت را بررسی نمود، که احتمال دارد قطع شده است و یا رله مغناطیس مشکل پیدا کرده است.

در مورد دیگری احتمال دارد آی سی دستگاه دچار مشکل شده است و یا فیوز حرارتی قطع شده و در مورد دیگری ترموستات قطع شده است.

در یک مورد دیگر این که دستگاه سرخ کن روشن نمی شود در این صورت برای بر طرف کردن و تعمیر سرخ کن باید با استفاده از مولتی متر کابل ها را بررسی نمایید. یکی دیگر از مسئله دستگاه این است که غذا را می سازند در این گونه موارد باید بدانید که جوش خوردن پلاتین های سیستم ترموستات یکی از عوامل اصلی این مشکل بوده است و برای تعمیر سرخ کن باید اقدامات لازم را انجام دهید.

.

Rate this page

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top