skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت تعمیرگاه تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی بیمBEEM در خدمت شما ایرانیان عزیز می باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بیم - BEEM

داخل ماشین ظرفشویی را تمیز و گندزدایی (بوزدایی) کنید

جهت خشک نمودن فضای بین درب و قسمت پایین ماشین ظرفشویی به صورت دوره ای و در فواصل معین از کار ماشین ظرفشویی از پارچه و یا کهنه گرم و تر و یا شوینده های مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده نمایید. اغلب پس مانده ها و خرده های مواد غذایی در این قسمت جمع می شوند و منجر به ایجاد قارچ و  کپک می گردند، چرا که این قسمت از ماشین ظرفشویی در جریان شستشو قرار نمی گیرد. بدین ترتیب می توانید از اسپری تمیزکننده، سوزن و یا تکه ای کاغذ برای برداشتن پس مانده ها و یا خرده های مواد غذایی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار هرگز خلال دندان را بکار نبرید، چون ممکن است بشکند و در بازویی قسمت شستشو گیر کند. مواد بوزدایی (جرم گیر) باید مخصوص ماشین ظرفشویی طراحی شده باشد تا از هر گونه قارچ و یا کپک جلوگیری کرده و ماشین ظرفشویی را همیشه تمیز و خوش بو نگه دارد. محلول ضدزنگ مخصوص ماشین ظرفشویی نیز از زنگ زدگی ماشین ظرفشویی جلوگیری می نماید. همچنین می توانید قسمت بیرونی ماشین ظرفشویی را با مقداری آب گرم و یا اندکی مایع ظرفشویی تمیز کنید و از بکاربردن اسفنج زبر و مواد ساینده اجتناب کنید تا سطح ماشین خط نیفتد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین ظرفشویی بیم – BEEM در تعمیرات سایت :

عیب یابی ، تعمیر ، سرویس و راه اندازی تخصصی انواع ماشین ماشین ظرفشویی بیم – BEEM

تعمیرات ماشین ظرفشویی بیم – BEEM در منزل شما و به دست سرویس کاران متعهد و متخصص ما صورت می گیرد
استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی در تعمیر ماشین ظرفشویی بیم – BEEM
فروش انواع مواد اصل ماشین ظرفشویی شامل پودر ، قرص ، نمک ، مایع جلا دهنده ، جرمگیر و ….
کلیه خدمات انجام شده در تعمیرات سایت در زمینه ی تعمیر ماشین ظرفشویی بیم – BEEM دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیرات سایت به عنوان مرجع تعمیرات تخصصی در کشور افتخار این را دارد که با استفاده از فناوری به روز شده در دنیا و با قراردادن رضایت مشتری به عنوان پایه و اساس شرکت تعمیراتی خود به تعمیر ماشین ظرفشویی بیم – BEEM پرداخته و نوید استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما بدهد.برای این منظور با ما تماس حاصل نموده و از تجربه تخصصی تکنسین های مجرب ما در زمینه ی تعمیر ظرفشویی بیمBEEM بهره مند شوید و با توجه به انتظاری که از تعمیرات سایت دارید تعمیرگاه خود را انتخاب کنید.

4.9/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 42 Comments

  1. سلام مشکل گیر کردن تایمر در زمان شستشوی کامل مثلا روی ۱۸ دقیقه گیر میکند و بعد ارور ۳ میدهد

    ولی زمانیکه فقط ابکشی انجام میدهیم مشکل ندارد و کامل انجام میشود

    و اینکه چند بار ارور میدهد و یکبار شستشو درست انجام میدهد

    مشکل از کجا هست

  2. سلام ظرفشویی رومیزی بیم دارم روشن کردم بعد ۱ماه تخلیه کرد بعد آب گرفت ولی شست شوی نکرد بعددو سه بار امتحان کردم باز همینطور بود ولی بعد از نیم ساعت بعد روشن کردم کار کرد چراممنون

    1. باسلام

      آزاده عزیز برای مشاوره رایگان عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را در وب سایت پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  3. تقریبا ۱۲ سال هست که از ماشین ظرفشویی BEEM مدل EDW 12-703 استفاده می کنم جدیدا ERORR1 میدهد حدس می زنم آب را گرم نمی کند لطفا اهنمایی بفرمایید که ترموستات و هیتر آن در کدام قسمت ماشین قرار گرفته و چطوری می توانم آنرا تعمیر کنم متاسفانه در همدان شرکت BEEM نمایندگی ندارد.
    متشکرم

    1. باسلام

      خراب شدن ترموستات، هیدروستات، تایمر، شیلنگ آب گرم و خرابی شیربرقی همگی از دلایل گرم نشدن آب در لباسشویی است.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید
    مشکلی که برای ماشین ظرفشویی من پیش اومده این هست که بعد از روشن کردن، آب وارد داخل ماشین نمیشه و بویی شبیه به داغ کردن باند میشه

    1. باسلام

      تایمر و یا برد الکترونیکی لباسشویی شما دچار اتصالی شده است.

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام. مشکل پیش آمده باید توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی بیم بررسی شود و چندین عامل ممکن است در چنین اتفاقی نقش داشته باشند.

  5. سلام
    ماشین ظرفشویی بیم دارم هنگام کار کرد بر روی زمین آب جمع می شود و از درب ماشین ظرفشویی نشتی دارد چ کارکنم ؟

    1. در صورتی که هرگونه ترک خوردگی، پوسیدگی یا پارگی بر روی درزگیر و یا لایی چرمی مشاهده کردید از یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی بخواهید ان را برای شما تعویض کند. در صورتی که فقط آلودگی و جرم مشاهده کردید با استفاده از پودری ملایم همراه با یک برس و یا اسنج آن را تمیز کنید.

  6. سلام
    من یه ماشین ظرفشویی رومیزی بیم دارم که میخوام بفروشم امانمیدونم قیمتش چنده
    شماکه دستتون توکاره قیمتشومیگیدلطفا؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز

      شرکت تعمیرات سایت دستگاه ها و قطعات دست دوم خریداری نمی کند و البته قیمت به روز این دستگاه ها را هم ندارد. برای این کار می توانید از نمایندگی های مجاز و یا سایت هایی مانند دیوار استعلام قیمت بگیرید.

      با تشکر

      1. سلام ظرفشویی بیم حدودی چند قیمتش؟ میشه راهنمایی کنید ممنون میشم، یکی هست دست دوم گفته قیمت بگیر بیا تا بهت بدم ظرفشویی بیم هستش

  7. سلام روز بخیر من چند روزی هست که از مواد شوینده جدید استفاده میکنم ولی خیلی کف میکند دلیلش چیه؟چون شوینده های قبلی این مدلی نبودن میخوام ببینم که کدومشون مشکل دارند؟

    1. سلام

      از شوینده های که کف زیاد تولید کرده و باعث آسیب رساندن به ظروف یا خرابی دستگاه می شوند، هرگز استفاده نکنید .

  8. سلام دوست گرامی
    سوالی داشتم از تون ، شنیدم یک سری ظروف را داخل ماشین نگذاریم بشوییم من هرچی می گردم نزده باید چیکار کنم و چه ظروفی هست لطفاراهنمایی کنید.

    1. سلام

      ظروف مسي و آلومينيوم، ظروف نقاشي شده با دست از جنس طلا يا نقره، ظروف ساخته شده از جنس چوب يا استخوان، ظروف آهني و غير ضد زنگ، ظروف پلاستيكي كه جهت شستشوي ماشيني ساخته نشده‌اند.

  9. سلام روز بخیر من به تازگی متوجه شده ام که واشر دور درب ماشین ظرفشوییم ترک خورده آیا طبیعیه و باید چیکارکنم؟

    1. سلام

      بله این موضوع طبیعی است واشر‌ها به مرور زمان یا می‌شکنند یا خرد می‌شوند و یا دفرمه می‌شوند. باید واشر دستگاه تعویض شود .

    1. سلام …. در اینصورت خازن ها باید فقط توسط تکنسین تعویض شوند تا برد ماشین لباسشویی مجدد شروع به کارکند. هیچگاه خودتان برای تعویض خازن های دستگاه اقدام نکنید .

    1. سلام دوست عزیز

      بعد از هر ۶۰ بار استفاده از ماشین ظرف شویی بایستی یک جرم گیر مایع را به صورت واژگون داخل ماشین ظرف شویی قرار داده و خالی از ظرف با برنامه ای با دمای بالای ۶۰ درجه روشن کنید.

  10. سلام
    من هرکاری می کنم نمی تونم فیلتر ماشینم را در بیارم تا آن را تمیز کنم . تو یه سایت خواندم هرچند وقت یک بار آن را شستشو دهید میشه راهنماییم کنید باید چیکارکنم؟

    1. سلام دوست عزیز

      برای تمیز کردن فیلتر، ابتدا سیلندر فیلتر را بپیچانید تا از جایش خارج شود و سپس فیلترهای داخل آن را بیرون بیاورید. پس مانده ها و خرده های مواد غذایی را دفع کرده و صافی ها را زیر شیر آب به خوبی تمیز کنید. پس از آن، سیستم فیلترها را به ترتیب معکوس مجددا نصب کرده و مراقب باشید که پس از بستن، علامت های فلش درست مقابل هم قرار گرفته باشند.

    1. سلام کاربر گرامی

      دلایل مختلفی دارد از جمله امکان دارد به دلیل دیر روشن کردن ظرفشویی و خشک شدن مواد غذایی روی ظروف باشد ویا استفاده از برنامه ی نامناسب با توجه به کثیفی و حجم ظروف باشد.

  11. سلام
    صابون و مواد شوینده ای که برای دستگاه استفاده می کنم به مور زمان رسوب شده و این روسوبات تبدیل به کپک شده لطفا را هنمایی کنید

  12. سلام من به تازگی ماشین ظرفشویی گرفتم و مشکل دستگاهم این است که یک بوی خاصی میدهد دلیلش چیست میشه راهنمایی کنید؟

    1. سلام

      دستگاهتون ایرادی ندارد و این بو طبیعی است .ماشین جدید بوی خاصی دارد و این بو بعد از چند بار شستشو برطرف خواهد گردید.

    1. سلام دوست عزیز

      لطفا برای تعمیر ماشین ظرفشویی مورد خود را به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۵۲۷ تلگرام کنید کارشناس مورد نظر پاسخ شما را خواهد داد . البته به یاد داشته باشید که تعمیر ماشین ظرفشویی در شرکت تعمیرات سایت توسط کارشناسان و متخصصین انجام می شود .

      با تشکر

    1. با سلام و عرض ادب

      می توانید آن را تعویض نمایید . برای تعویض قطعات و یا تعمیر ماشین ظرفشویی با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

      با تشکر

    1. سلام دوست عزیز

      ممکن است لایی درب و یا درزگیر باشد . با مطالعه مقاله چگونه تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام دهیم، در قسمت مطالب آموزشی می توانید اطلاعات مفیدی برای تعمیر ماشین ظرفشویی کسب کنید . در صورتی که سوالی برای شما وجود دارد می توانید با شماره های شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top