skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ (تعمیر ماشین لباسشویی samsung) در خدمت شما ایرانیان گرامی می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ - تعمیر ماشین لباسشویی SAMSUNG

خدمات قابل ارائه در تعمیرات سایت در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ – تعمیر ماشین لباسشویی SAMSUNG :

  • آمادگی فنی و تخصصی مهندسین حرفه ای و زبده در تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ (تعمیر ماشین لباسشویی samsung) و استفاده از قطعات فابریک و اورجینال .
  • تسلط کامل بر ظرافت ها و ریزجزئیات داخلی ماشین لباسشویی سامسونگ (ماشین لباسشویی samsung)
  • انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور لباسشویی سامسونگ ، تعمیر تخصصی برد لباسشویی سامسونگ ، تعویض واشر دور ، تعویض پمپ تخلیه و شیلنگ های ورودی و خروجی و …
  • تعمیر ماشین لباسشویی samsung(تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ) فقط با یک تماس شما و در منزل شما انجام خواهد شد.
    کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر ماشین لباسشویی samsung(تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ) دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.
  • ماشین لباسشویی سامسونگ ( لباسشویی Samsung) دارای قابلیت های ویژه ای چون سیستم کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی ، محافظت از الیاف به وسیله دیگ الماسه ضد چروک ، تشخیص میزان وزن لباس، فیلتر خودپاک کن و … می باشد.

تعمیرات سایت به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از فناوری به روز در جهان صنعت به سرویس دهی در اسرع وقت و به تمام مناطق تهران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی samsung(تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ) پرداخته و آماده ارائه خدماتی با سطح کیفی بالا ، مقرون به صرفه و بادوام می باشد.

جهت دستیابی به خدمات تعمیرات سایت در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ( تعمیر ماشین لباسشویی samsung) با ما تماس حاصل نموده و از تجربه تخصصی مهندسین ماهر ما در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشوئی samsung(تعمیر ماشین لباسشوئی سامسونگ) استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

نکاتی مهم هنگام استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • دستگاه در مکانی قرار بگیرد که دسترسی به پریز برق و شیر آب و لوله تخلیه آسان باشد.
  • برخی از ماشین های لباسشوی دارایی روزنه هواکش در زیر هستند، اطمینان پیدا کنید که روزنه به وسیله فرش و یا موانع دیگری مسدود نشده باشد.
  • نصب ماشین لباسشویی سامسونگ باید توسط تکنسین انجام شود، نصب آن توسط افراد دیگر ممکن است موجب شوک برقی، آتشسوزی شود.
  • زمانی که ماشین لباسشویی در حال کار کردن است برای خاموش کردن دو شاخه را از برق بکشید. زدن دو شاخه به پریز ممکن است موجب جرقه شده و منجر به شوک برقی یا آتشسوزی شود و یا آسیب هایی به برد الکترونیکی وارد کند و در نهایت باعث تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ گردد.
  • سعی نکنید دستگاه را خودتان تعمیر و یا تعمیری در آن ایجاد کنید و برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ حتما توسط تکنسین های مجرب انجام شود، تعمیرات سایت با داشتن چندین سال سابقه در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در استان های مختلف می باشد.
  • برای تمیز کردن سطح ماشین لباسشویی سامسونگ از فشار مستقیم آب و یا بنزین، تینر و الکل استفاده نکنید. چنین کاری ممکن است موجب به رنگ رفتگی، تغییر شکل و یا آتشسوزی یا شوک برقی شود.
  • حداقل سالی یکبار باید فیلتر توری آب را تمیز کنید و یا هنگام پیغام خطای ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی سامسونگ را در محلی که دمای آن کم است نصب نکنید زیرا یخ زدگی ممکن است باعث ترکیدن لوله ها شود.

اگر ماشین لباسشویی بوی سوختگی یا دود ایجاد میکند، دو شاخه را از برق بکشید و جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ با تکنسین تماس بگیرید.

می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی از مقالات زیر استفاده کنید ، کارشناسان تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند و می توانید با تعمیرات سایت تماس حاصل فرمایید.

۱ – مشکلات معمول و راه حل های تعمیر ماشین لباسشویی

۲ – ده نکته مهم نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی

۳ – تعمیر ماشین لباسشویی خود را انجام دهید!!

۴ – ۴ نکته برای سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی

۵ – ۸ مورد که در شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی مهم می باشد

چرا لباسشویی سامسونگ ارور میده؟

ارور نشان دهنده نقص فنی در عملکرد صحیح ماشین لباسشویی است. این ارور ها در برند های مختلف ماشین لباسشویی متفاوت هستند و هر کدام مشکل خاصی را نشان می دهند.

چرا لباسشویی سامسونگ آب خالی نمیکنه؟

مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی مسدود شدن شلنگ تخلیه خراب شدن پمپ تخلیه مسدود شدن مسیر خروجی آب زیر دیگ، خراب شدن برد یا تایمر لباسشویی از جمله دلایل عدم تخلیه آب لباسشویی است.

Rate this page
Back To Top