skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

ماکروفرها امروزه به وسیله ای بسیار کاربردی در زندگی روزمره ما بدل شده اند. با این حال ممکن است به مرور زمان مشکلاتی برای انواع برند ماکروفر از جمله برند فلر رخ دهد و نیاز به تعمیر ماکروفر فلر خواهد بود.

برخی از مشکلات ماکروفرهای فلر در خانه رفع می شوند و برای رفع برخی دیگر باید تعمیر ماکروفر فلر را به خدمات تعمیر و همچنین تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیر ماکروفر بسپارید.

تعمیر ماکروفر فلر Feller بطور تضمینی و بی واسطه در تعمیرگاه مجهز تعمیرات سایت با خدمات ویژه به مشتریان عزیز ارائه می شود.

فلر یک نام شناخته شده در صنعت لوازم خانگی است. ماکروفر های فلر نیز مانند سایر لوازم این شرکت مشهور از دو فاکتور مهم کیفیت و زیبایی، به طور هم زمان برخوردار هستند.

از قابلیت های این دستگاه برنامه ریزی برای چندین حالت پخت و پز است. مایکروفر فلر به شما کمک می کند تا مواد غذایی خود را در کم ترین زمان گرم کنید و یا بپزید.

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی انواع محصولات فلر و از جمله ماکروفر در خدمت شما عزیزان می باشد.

کلیه خدمات تعمیر ماکروفر فلر دارای ۹۰ روز ضمانت بوده و عیب یابی و تعمیر صرفا توسط تعمیرکار متخصص انجام می گردد.

بیشتر بدانید: ۳ علت خرابی لامپ مگنترون مایکروفر

فیوز حرارتی در مایکروفر وظیفه دارد تا از بیش از حد گرم شدن ماکروفر با  قطع برق در مایکروویو جلوگیری کند، اگر فیوز حرارتی معیوب شده باشد اجازه نمی دهد تا ماکروفر فلر گرم شود.

مشکلات رایج در تعمیر ماکروفر فلر

  1. کار نکردن دکمه های پنل ماکروفر
  2. جرقه زدن ماکروفر فلر
  3. روشن نشدن ماکروویو
  4. نچرخیدن صفحه مایکروفر
  5. گرم نکردن ماکروفر فلر
  6. تعمیر مایکروویو فلر که چراغش روشن نمی شود
  7. تعمیرات مایکروفر که به یکباره خاموش می شود

۱٫ کار نکردن دکمه های پنل ماکروفر فلر

تعمیر ماکروفر فلر که دکمه های آن کار نمی کند

دلیل ممکن برای کار نکردن دکمه مایکروفر فلر می تواند یک صفحه کنترل معیوب باشد.

اگر صفحه کنترل اصلی معیوب باشد، ممکن است با عدم نمایش اعداد و خطوط بر روی صفحه نمایش مواجه شوید.

این مشکل معمولا به دلیل از بین رفتن لحیم یا یک خازن معیوب ایجاد می شود.

دلیل دوم قطع شدن مدار می تواند باشد و راه حل این مشکل لحیم کاری است.

با این حال، اگر شما تجربه ای در تعمیر ماکروفر فلر و لحیم کاری مدار سیم کشی ندارید، بهتر است به دنبال یک تعمیرکار ماکروفر حرفه ای بگردید.

۲٫ جرقه زدن ماکروفر فلر

تعمیر ماکروفر فلر به دلیل جرقه زدن

جرقه زدن ماکروفر یکی از رایج ترین مشکلات ماکروفر است. معمولاً این مشکل بنابر دلایل متعددی رخ می‌دهد که جدای می‌توانید به سادگی و بدون مراجعه به مراکز تعمیر ماکروفر فلر آن را برطرف کنید، البته اگر مشکل فنی نباشد.

این مشکلات به طور کلی عبارتند از:

  • قرار دادن ظروف فلزی: ماکروفرها با ظروف فلزی مشکل دارند و سعی کنید غذا را درون ظروف شیشه‌ای داخل ماکروفر گرم کنید تا دستگاه جرقه نزند.
  • کثیفی داخل محفظه: یکی دیگر از رایج ترین دلایل که نیاز به تعمیر ماکروفر فلر در آن وجود ندارد، جرقه زدن به خاطر کثیفی درون دستگاه و باقی ماندن ذرات غذا از قبل است.

جرقه زدن ماکروفر فلر

دلایل فنی جرقه زدن ماکروفر فلر

اما در برخی موارد نیز خرابی ای درونی برای جرقه زدن ماکروفر فلر مطرح است و در این موارد شما نیازمند دریافت خدمات تعمیر ماکروفر فلر هستید. این موارد از این قرار است:

  • خرابی ورقه میکا: این ورقه مستطیلی کوچک در قسمت بالایی مگنترون قرار گرفته و هدایت امواج گرم‌کننده غذا را بر عهده دارد که خرابی آن باعث جرقه زدن دستگاه می شود.
  • خرابی دیود: سیستم ماکروفر با بهره‌گیری از دیود، خازن و ترانس، ولتاژ بالایی را برای کار مگنترون ایجاد می کند که سوختن یا اتصالی کردن دیود، می‌تواند دیگر دلیل ایجاد جرقه در داخل مایکروفر باشد.

یک قطعه فلزی کوچک برای ایجاد جرقه در مایکرویو فلر شما کافی است.

اگر شما غذای خود را با فویل روی آن، در داخل مایکرویو قرار دهید باعث ایجاد جرقه می شود.

اگر ظرفی که در داخل مایکرویو می گذارید مناسب برای مایکرویو نباشد و فلزی باشد احتمال ایجاد جرقه را بالا می برد.

برخی از مایکرویو ها یک پایه دارند که مانند یک طبقه است.

اگر مایکرویو دارای یک پایه فلزی غیراستاندارد باشد و رنگ قفسه و یا پلاستیک زیر پایه ها از بین رفته باشد، این عامل موجب جرقه زدن ماکروفر فلر می شود و نهایتا منجر به تعمیر مایکروفر فلر می شود.

۳٫ روشن نشدن ماکروفر فلر

روشن نشدن مایکروفرها می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. در تعمیر ماکروفر فلر برای روشن نشدن معمولاً احتمالاتی چون خرابی میکروسوئیچ، فیوز حراراتی، خرابی پنل و مگنترون مطرح می شود که در ادامه بیشتر به آن ها پرداخته ایم:

  • خرابی میکروسوئییچ: بدون چفت شدن درب ماکروفر، اشعه نمی تابد. چفت کردن در کار میکروسوئیچ است بنابراین اگر در تعمیر ماکروفر فلر برای روشن نشدن خرابی میکروسوئیچ محرز شود، این قطعه تعویض خواهد شد.
  • خرابی فیوز حرارتی: برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ماکروفر فیوزهای حرارتی تعبیه شده است. بنابراین زمانیکه فیوز دچار مشکل شود، از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند.
  • خرابی مگنترون: اما کلیدی ترین علت روشن نشدن ماکروفر می‌تواند، خرابی مگنترون باشد. در تعمیر ماکروفر فلر اگر مگنترون دچار مشکل شود، تعویض خواهد شد.
  • خرابی پنل ماکروفر: اگر برق در دستگاه می آید و فرمان نمی گیرد احتمالاً پنل و دکمه‌‌های آن خراب شده است. این مشکل قابل تعمیر است و پنل دستگاه باید بررسی شود.

علت روشن نشدن ماکروفر فلر

 

سويیچ های درب ماکروفر که معمولا میکرو سويیچ های چفت کننده ی اولیه یا ثانویه را شامل می شوند.

هنگامی که درب ماکروفر بسته است باعث می شوند برق به نقاط مختلف اجزای ماکروفر هدایت شود و اگر درب ماکروفر باز باشد جریان برق قطع می شود.

برخی مواقع وقتی سويیچ درب چفت نشده باشد، ممکن است صفحه نمایش و کنترل دستگاه ظاهر طبیعی داشته باشد، اما ماکروفر کار نخواهد کرد.

سويیچ های چفت درب در داخل محفظه ای بسته قرار گرفته و به وسیله ی قلاب ها یا چفت های روی درب کار می کنند.

احتمال دومی که در تعمیر ماکروفر فلر نظر گرفته می شود معیوب بودن سوییچ سرامیکی است.

فیوز سرامیکی، هنگام نوسانات شدید برق یا وجود خطایی جدی در هر یک از اجزاء داخلی دستگاه، برای محافظت از اجزای ماکروفر مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که فیوز بپرد یا کار نکند، برق برای کنترل ماکروفر، درست جریان نمی یابد و دستگاه کار نمی کند.

چفت های قفل درب معمولا شامل دو قلاب است که از درب ماکروفر خارج می شوند و در میکروسويیچ های نگه دارنده درب که بر قاب ماکروفر سوار شده اند، چفت می شوند.

قلاب ها به سويیچ های درب متصل می شوند تا برق را به کنترل ها هدایت کنند، همچنین برای بسته نگه داشتن درب بر روی بست درب چفت می شوند.

اگر هر یک از قلاب ها شکسته شود یا فاقد کشش فنر باشند، سويیچ ها در جای خود چفت نمی شوند.

در این صورت، ماکروفر روشن نمی شود. در تعمیر مایکروفر فلر ممکن است نیاز باشد که کل قطعه ی سويیچ های درب را تعویض کنید.

۴٫ نچرخیدن صفحه ماکروفر فلر

تعمیر ماکروفر فلر که سینی آن نمی چرخد

علت نچرخیدن سینی ماکروفر فلر

نچرخیدن سینی ماکروفر یکی از عمده ترین مشکلاتی است که امکان دارد با آن مواجهه شویدکه در این صروت یا غذا می‌سوزد یا گرم نخواهد شد! کلیدی ترین دلایل نچرخیدن سینی شامل خرابی موتور گردان، شکستگی غلتک زیر سینی و خرابی شفت است که خوشبختانه این موارد با خدمات تعمیر ماکروفر فلر قابل رفع است.

اولین دلیل برای نچرخیدن بشقاب ماکروفر فلر، ایرادی از موتور زیر سینی گردان می باشد.

استفاده از ظروف سنگین غذا بر روی صفحه گردان ماکروفر فلر به موتور گرداننده فشار وارد می کند و موجب فرسودگی آن می شود.

این مشکل در تعمیر ماکروفر فلر در بیش تر مواقع با تعویض موتور بر طرف می شود.

یکی دیگر از دلایل رایج عدم نچرخیدن صفحه ماکروفر فلر اشکال از کوپلینگ موتور چرخاننده ی بشقاب شیشه ای آن می باشد.

 

پایه اتصال می تواند شکسته شده یا از جای خود در آمده باشد. اکثر ماکروفر ها دارای یک سینی شیشه ای گرد هستند که توسط یک پایه ی چرخاننده کار می کند.

اکثر این سینی ها دارای یک پایه ی سه جانبه می باشند که به راحتی از موتور جدا شوند.

یک دلیل دیگر که در عیب یابی ماکروفر فلری که صفحه آن نمی چرخد در نظر گرفته می شود، وجود مانعی در مسیر گردش آن باشد.

برخی مواقع ممکن است خرده غذا هایی زیر صفحه گردان بچسبد و مانع حرکت آن شود. در این صورت، ممکن است نیاز باشد صفحه گردان را به خوبی تمیز کنید.

سینی ماکروفر و پایه ی چرخاننده ی آن را در بیاورید. هر دو را با آب گرم و صابون بشویید تا تمام ذرات چسبیده بر روی آن که مانع حرکت صفحه گردان می شود از بین بروند.

موتور گردان ماکروفر فلر

کف هر ماکروفری یک عدد موتور کوچک وجود دارد که به وسیله شفت و کوپلینگ به سینی متصل است. خرابی این موتور اصلی ترین دلیل نچرخیدن سینی ماکروفر است.

در برخی موارد درخواست تعمیر ماکروفر فلر موضوع سر و صدای بسیار غیر عادی از کف دستگاه مطرح می شود که این موضوع به خاطر نیم سوز شدن موتور است. اگر موتور گردان ماکروفر سوخته یا نیم سوز شود باید به کلی تعویض گردد.

خرابی غلتک های زیر سینی

زیر سینی ماکروفر یک ریل دایره ای وجود دارد و سینی به واسطه غلتک روی آن حرکت می کند. اگر غلتک های سینی له شود یا بشکند شما نیاز به تعمیر ماکروفر فلر و تعویض این غلتک ها را پیدا خواهید کرد.

توصیه می شود برای جلویگری از آسیب به غلتک های زیر سینی بیش از حد مجاز تعیین شده برای دستگاه (که در دفترچه راهنمای آن اشاره شده است) روی سینی ظرف نگذارید تا به غلتک ها نیز فشار مخرب وارد نشود.

۵٫ گرم نکردن ماکروفر فلر

مگنترون با استفاده از ولتاژبالا ، ولتاژ D/C  را برای تولید فرکانس در مایکرویو جهت طبخ غذا آماده می کند.

اگر مگنترون سوخته باشد مایکرویو گرم نخواهد شد. مگنترون قابل تعمیر نیست و در تعمیر ماکروفر فلر اگر سوخته باشد باید آن را جایگزین می کنند.

فیوز حرارتی در مایکروفر وظیفه دارد تا از بیش از حد گرم شدن ماکروفر با  قطع برق در مایکروویو جلوگیری کند.

اگر فیوز حرارتی معیوب شده باشد اجازه نمی دهد تا ماکروفر فلر گرم شود.

۶٫ تعمیر ماکروفر فلر که چراغش روشن نمی شود

یکی از رایج ترین دلایل این مشکل سوختگی لامپ می باشد.

برای بررسی و برطرف کردن این مشکل، شما باید ابتدا ماکروفر را از برق بکشید و سپس فیوز قسمتی که ماکروفر می باشد را قطع کنید.

دریچه ی ماکروفر خود را شناسایی کنید و پنل آن را با باز کردن پیچ های آن در بیاورید. محفظه ای دارای لامپ هالوژن را پیدا کرده و پوشش آن را در آورید.

لامپ را باز کنید و آن را بیرون آورید و لامپی جدید را جایگزین آن کنید.

با توجه به ولتاژ جریان بالا و احتمال وقوع شوک الکتریکی، تعویض قطعات الکترونیکی در مایکروویو بسیار خطرناک است. پس بهتر است از یک تکنسین ماکروفر کمک بگیرید.

دلیل دیگری که در تعمیر مایکروفر فلر در نظر گرفته می شود وجود مشکلی در صفحه کنترل اصلی دستگاه باشد. قبل از چک کردن صفحه کنترل اصلی، اطمینان یابید که لامپ، سیم کشی ها و سوکت و … همگی، ایرادی نداشته باشند.

حال با استفاده از یک مولتی متر، صفحه کنترل اصلی را چک کنید. این کار به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که صفحه کنترل، ولتاژ مناسبی به سوکت لامپ ارسال می کند.

اگر نه، ممکن است لازم باشد آن را تعویض کنید و این کار تنها توسط یک تکنسین ماکروفر متخصص انجام می شود.

مورد دیگر مشکل سوکت لامپ آن باشد. اما قبل از چک کردن یا تعویض سوکت لامپ، باید لامپ را به طریقی که در بالا ذکر شد، تعویض کنید.

با این حال اگر لامپ چراغ هنوز کار نمی کند، شما باید با یک مولتی متر سوکت آن را برای تداوم جریان برق در آن چک کنید.

اگر سوکت لامپ هیچ تداوم جریان الکتریکی ای نشان ندهد، در این صورت ممکن است نیاز به تعویض آن توسط یک تکنسین متخصص داشته باشید.

۷٫ تعمیرات ماکروفر فلر که به یکباره خاموش می شود

یکی از مشکلات به وجود آمده،خاموش شدن ناگهانی ماکروفر فلر است به طوری که دستگاه ۵ تا ۱۰ ثانیه شروع به کار می کند و سپس از کار می افتد.

تمام ماکروفر ها دارای فن می باشند. این فن هنگام روشن شدن ماکروفر به کار می افتد تا مگنترون را خنک نگه دارد.

اگر ماکروفر شروع به کار کند اما فن به کار نیوفتد، ممکن است ماکروفر به دلایل ایمنی به طور اتومات متوقف شود.

به صدای فن گوش کنید. اگر صدای کار کردن آن را نمی شنوید، احتمالا باید موتور فن دستگاه را تعمیر یا تعویض کنید.

اگر درب ماکروفر فلر کاملا چفت نشده باشد، کار نخواهد کرد. حتی اگر درب آن کمی باز باشد، ماکروفر کار نمی کند.

اگر ماکروفر برای لحظاتی شروع به کار کرد و سپس متوقف شد، ممکن است به دلیل شل شدن چفت درب آن باشد.

برخی ماکروفر ها همچنین دور تا دور درب خود یک لایه ی درز گیر پلاستیکی دارند. چک کنید که این درز گیر پاره یا خراب نشده باشد.

در گذشته، بیشتر ماکروفر ها یک دکمه ی برجسته چرخشی داشتند. امروزه، ماکروفر ها با صفحه کلید های لمسی کنترل می شوند و نسبت به دکمه های برجسته ی قدیمی حساستر می باشند.

زود خاموش شدن ناگهانی ماکروفرفلر ممکن است به دلیل وجود مدت زمان کوتاه بر روی صفحه کلید لمسی باشد. سوسو زدن (قطع و وصل شدن) صفحه نمایش ماکروفر هم برخی اوقات یکی دیگر از نشانه های این مشکل می باشد.

از دلایل دیگری این مشکل می توان به مشکلاتی از قبیل فیوز داخلی، مشکلات مدار برق، دیود معیوب، یا مگنترون نا کارآمد یا خازن با ولتاژ بالا اشاره کرد که در تعمیر ماکروفر فلر باید بدست تعمیرکار متخصص انجام شود.

بیشتر بدانید: ۵ علت باز نشدن درب ماکروفر

دفترچه راهنمای مایکروفر فلر

چنانچه به دفترچه راهنمای ماکروفر پاناسونیک دسترسی ندارید برای افزایش طول عمر دستگاه خود، رعایت موراد زیر را بخاطر بسپارید:

دفترچه راهنمای مایکروفر فلر

  1. از قراردادن اشیاء فلزی مانند قابلمه ، قوطی ، قاشق ، چنگال ، کنسروهای در بسته و … داخل مایکروفر خودداری کنید .
  2. انجام هر گونه سرویس و یا تعمیر مایکروفر فلر حتما باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام گردد .
  3. اگر سطح داخلی مایکروفر از لحاظ تمیزی در وضعیت مناسبی قرار نداشته باشد، باعث کوتاه شدن عمر دستگاه می شود.
  4. در هنگام آسیب دیدگی درز ها حتما برای تعمیر مایکروفر فلر اقدام فرمایید و دستگاه را به تعمیرگاه مجاز تعمیر مایکروفر فلر ارسال نمایید.
  5. به هیچ وجه سعی نکنید مایکروفر را با درب باز به کار بیاندازید.
  6. در هنگام تمیز کردن مایکروفر نگذارید گرد و خاک و باقی مانده مواد شوینده روی سطوح و داخل درز ها باقی بماند.
  7. برای تمیز کردن درب شیشه ای مایکروفر از تمیز کننده های قوی یا اشیاء نوک تیز استفاده نکنید. زیرا باعث شکسته شدن و خراب شدن درب می گردد.

راهنمای استفاده از ظروف مناسب در داخل ماکروفر فلر

  1. ظروفی را که می خواهید امتحان کنید به صورت خالی داخل مایکروفر قراردهید.
  2. ظروف دیگری که برای استفاده در مایکروویو فلر مناسب است را به مقدار ۲۵ میلی لیتر از آب سرد پر کنید و کنار ظروف خالی قراردهید.
  3. با حداکثر توان مایکروفر فلر را به مدت ۱ دقیقه به کار بیاندازید.
  4. به دقت به ظروف نگاه کنید اگر ظرف خالی داغ شده باشد از آن در پخت با مایکروفر استفاده نکنید.
  5. توجه داشته باشید که دستگاه را بیش از ۱ دقیقه به کار نیاندازید.

نمایندگی فلر

نمایندگی فلر
در صورتی که مدت اعتبار گارانتی دستگاه ماکروفر فلر شما به اتمام نرسیده است تعمیرات سایت پیشنهاد می کند تا با مراجعه به نمایندگی فلر از خدمات رایگان این مراکز بهره مند شوید.

در این صورت کلیه عملیات تعمیر و تعویض قطعات یدکی مایکروفر فلر شما بدون اخذ هزینه انجام می شود.

اما چنانچه گارانتی مایکروفر شما به اتمام رسیده است می توانید با مراجعه به سایر مراکز همکار نظیر تعمیرات سایت از خدمات ویژه ای چون عدم نیاز به مراجعه حضوری و سرویسهای ویژه تعمیر ۷ روزه بهره مند شوید.

چگونه چربی زدایی ماکروفر را انجام دهم؟

چربی زدایی ماکروفر به طور مرتب امری ضروری است، زیرا هر بار که ماکروفر کار می کند، باقی مانده های غذا به داخل آن می چسبند و در معرض سوختگی قرار می گیرند.

در این حالت ممکن است در طولانی مدت به قطعات داخلی دستگاه شما آسیب وارد کند و شما را نیازمند تعمیر ماکروفر فلر کند.

مواد مورد نیاز برای مخلوط جوش شیرین عبارتند از: جوش شیرین (جزء اصلی)، سرکه و لیمو. همچنین به یک دستمال مرطوب، اسکاچ یا سیم ظرفشویی، آب و یک کاردک نیاز خواهید داشت.

برای درست کردن این مخلوط، یک کاسه بردارید و نصف پیمانه جوش شیرین وآب، یک عدد لیمو و به مقدار کافی سرکه را با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری نرم بدست آید.

این مخلوط یک گزینه ی خوب برای این منظور می باشد چرا که جوش شیرین یک ساینده ی خفیف است که باعث از بین بردن ذرات و لکه ها از بسیاری از سطوح می شود.

همچنین هر نوع بویی را از بین می برد. وقتی با سرکه چربی ها را از بین می برد و سطح مورد نظر را تمیز و براق می سازد. آب لیمو بوی دلپذیری به ماکروفر شما می دهد.

دیود توان خروجی ترانسفورماتور A/C  را به  D/C تبدیل می کند و ولتاژ تقریبا ۵۰۰۰ ولت را دو برابر می کند.

این ولتاژ بالا باعث قدرت دادن به مگنترون برای حرارت دادن مواد غذایی می شود.

اگر دیود سوخته باشد مگنترون ولتاژ کافی برای کار کردن را دریافت نکرده و مانع کار کردن ماکروفر خواهد شد.

زمانی که دیود نتواند این کار را انجام دهد مشخص است که سوخته است. پس وضعیت دیود را بررسی کنید.

کلیه کارهای انجام شده در تعمیرات سایت برای تعمیر مایکروفر فلر FELLER دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

خدمات تعمیر مایکروفر FELLER در تعمیرات سایت

خدمات تعمیر مایکروفر FELLER در تعمیرات سایت

  1. دارای مجوز رسمی در زمینه تعمیر مایکروفر فلر از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی
  2. کلیه خدمات تعمیراتی ارائه شده در تعمیرات سایت با هدف جلب رضایت مشتری و با شعار مشتری مداری است.
  3. فروش قطعات مایکروفر شامل مگنترون، های ولتاژ و برد بنابر قیمت اتحادیه
  4. کلیه کارهای انجام شده در تعمیرات سایت برای تعمیر مایکروفر فلر دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.
  5. تعمیرات سایت با استفاده از تکنولوژی برتر دنیا و با توجه به نیاز مشتری به تعمیر مایکروفر فلر پرداخته و با سرویس دهی در اسرع وقت و به تمامی نقاط تهران در خدمت شما می باشد.

در این نوشتار سعی شد اصلی ترین موارد مورد نیاز برای تعمیر ماکروفر فلر شرح داده شود. در نظر داشته باشید که ماکروفرها دارای قطعاتی پیچیده و البته خطرناک هستند که حتی در صورت خاموشی دستگاه نیز ولتاژ بالایی درون خود دارند و در صورت نداشتن تجربه به هیچ عنوان نباید به سراغ تعمیر آن ها بروید.

شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر شوفاژ برقی از تعمیرات سایت کمک بگیرید. تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی، به عنوان یکی از محبوب ترین مجموعه‌ها است.

چرا سینی ماکروفر فلر نمی چرخد؟

اگر زیر سینی ماکروفر تمیز است و نمی چرخد، به احتمال زیاد موتور گردان دستگاه دچار مشکل شده است.

چرا ماکروفر فلر غذا را گرم نمی کند؟

سوختن مگنترون و فیوز حرارتی از دلایل گرم نشدن غذا در ماکروفر است.

در صورتی که نیاز به خدمات عیب یابی ماکروفر خود دارید، می توانید از فرم زیر مشخصات دستگاه خود را ثبت کنید تا تکنسین های تعمیرات سایت سریعا با شما تماس گیرند.



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    Rate this page
    Back To Top