skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت با سابقه ای طولانی، به عنوان تعمیرگاه تخصصی درامر تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی سانیو – (SANYO) ، جهت خدمت گذاری به شما مشتریان آگاه درتمام نقاط کشورمی باشد .

تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی سانیو - SANYO

شرکت تعمیرات تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر چیلرهای جذبی و تراکمی سانیو – (SANYO) در خدمت شما عزیزان ایرانی می باشد.

انواع خدمات تعمیرات سایت در تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی سانیو – (SANYO) :

آمادگی حرفه ای تکنسین های فنی جهت عیب یابی محصول و استفاده از لوازم فابریک و اورجینال در تعمیر چیلرهای جذبی و تراکمی سانیو – (SANYO)
جرم گیری و اسید شویی کامل چیلرهای جذبی و تراکمی سانیو (SANYO) و فروش لوازم جانبی چیلرها
تعمیر برگشت مايع به سر كمپرسور ، عدم تبادل حرارت كافي در اواپراتور چيلر ، سرویس پمپ سيركولاسيون ، سرد شدن بيش از حد كندانسور
استفاده از پیشرفته ترین علم و تکنولوژی به روز شده در تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی سانیو – (SANYO) و با تحویل به موقع به مشتری
کلیه خدمات انجام شده در تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی سانیو – (SANYO) در تعمیرات سایت دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.
بنابراین تعمیرات سایت به عنوان مرجع تعمیرات تخصصی مفتخر است که با توجه به نیاز مشتری در تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی سانیو – (SANYO) خدماتی باکیفیت و صادقانه را در اسرع وقت به شما ارائه دهد زیرا ما معتقدیم رضایت مشتری بهترین تبلیغ برای کار ما و مهمترین اصل برای هر شرکت تعمیراتی است. همچنین ما اطمینان از استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما خواهیم داد .

همچنین با داشتن کد اشتراک تعمیرات سایت می توانید از تخیف ویژه ما برخوردار شوید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top