skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت با ارائه ی خدمات حرفه ای و فوق تخصصی در زمینه ی تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ال جی – LG در خدمت عزیزان هموطن در سراسر ایران است.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ال جی – LG در تعمیرات سایت:

– با بهره گیری از اکیپی متخصص در تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ال جی – LG و شناختی کامل از ظرافت ها و ریزجزئیات داخلی موجود در انواع مدل های چیلرهای جذبی و تراکمی ال جی (LG)
– تعمیرات چیلرهای جذبی و تراکمی ال جی (LG) فقط با یک تماس شما انجام خواهد شد.
– اسید شویی یا رسوبزدایی ، تعمیر برگشت مايع به سر كمپرسور ، عدم تبادل حرارت كافي در اواپراتور چيلر ، سرویس پمپ سيركولاسيون ، سرد شدن بيش از حد كندانسور ، نشت یابی و رفع نشتی ، تعمیرمشعل گازی
– کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ال جی – LG دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.
– شرکت تعمیرات به عنوان مرجع تعمیرات تخصصی در کشور با سرویس دهی در اسرع وقت و به تمام نقاط تهران برای جلب رضایت مشتریان خود نهایت سعی خود را کرده و به ارائه خدماتی مطلوب ، مقرون به صرفه و بادوام در زمینه ی تعمیر انواع چیلرهای جذبی و تراکمی ال جی (LG) می پردازد.

تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ال جی - LG

خدمت گذاران شما در تعمیرات سایت علاوه بر تضمین عیب یابی محصول ، به شما اطمینان استفاده ای طولانی از محصولی سالم را خواهند داد. همچنین با دریافت کد اشتراک ویژه تعمیرات سایت می توانید از تخیف های ویژه نیز برخوردار شوید.

جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت در زمینه ی تعمیر انواع چیلرهای جذبی و تراکمی ال جی (LG) با ما در تماس باشید و از خدمات اکیپ فنی تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ال جی – LG بهره مند شوید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top