skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ساراول – SARAVEL در خدمت شما هموطنان محترم و ارجمند در اقصی نقاط کشور می باشد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ساراول – SARAVEL در شرکت تعمیرات تعمیرات سایت :

– تسلط کامل تکنسین های حرفه ای و مجرب بر تعمیر تخصصی چیلرهای جذبی و تراکمی ساراول(SARAVEL)
– آشنایی دقیق با ظرافت ها و ریزجزئیات داخلی چیلرهای جذبی و تراکمی ساراول(SARAVEL)
– استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیر چیلرهای جذبی و تراکمی ساراول(SARAVEL) و تحویل به موقع و در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان
– اسیدشویی یا رسوبزدایی، نشت یابی و رفع نشتی ، تست ازت ، رطوبت زدایی ، تعویض فیلتر درایرها ، تعویض روغن کمپرسورها ، شارژگاز
– کلیه خدمات تعمیراتی صورت گرفته در تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی ساراول – SARAVEL در شرکت تعمیرات دارای ضمانت و گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی ساراول - SARAVEL

تعمیرات سایت که به عنوان مرجع تعمیرات تخصصی در ایران و یکی از قطب های اصلی تعمیرات لوازم خانگی در تهران مشغول به کار است به پشتوانه مهارت علمی و تجربی متخصصین خود آماده ارائه خدماتی استاندارد و باکیفیت در تعمیر چیلرهای جذبی و تراکمی ساراول (SARAVEL) در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از متد پیشرفته در دنیای صنعت می باشد. ما نوید اطمینان استفاده طولانی از محصولی سالم و با طول عمری بالا را به شما خواهیم داد.

همچنین می توانید با دریافت کد اشتراک تعمیرات سایت از تخفیف ویژه خدمات استفاده کنید.

برای تماس با ما در زمینه ی تعمیر چیلرهای جذبی و تراکمی ساراول (SARAVEL) و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا از تجربه فنی با اکیپ اجرایی متخصص ما در زمینه تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی ساراول – SARAVEL کمال استفاده را برده و ما هر آنچه که از یک شرکت تعمیراتی انتظار دارید را به شما هدیه کنیم.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top