skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

اخذ گواهینامه امنیتی ssl  برای سایت tamiratsite.com توسط تعمیرات سایت

تعمیرات سایت به منظور حفظ حریم خصوصی و جلب اطمینان مشتریان خود ، با طی مراحل قانونی و گذر از فیلترهای های ارزیابی جهانی موفق به اخذ گواهینامه ssl توسط تعمیرات سایتبرای سایت تعمیراتی  خود از شرکت کومودو(comodo) گردید و همچنین نماد الکترونیکی فروشگاه قطعات لوازم خانگی را به آدرس www.tamiratsite.com  را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دریافت کرد.

اخذ گواهینامه ssl توسط تعمیرات سایت

گواهی اس اس ال(ssl) چیست؟

در سایت هایی که دارای گواهی اس اس ال ( ssl:socket secure layer) می باشند اطلاعات بین کاربر و وب سایت بصورت کد و محافظت شده ارسال میشود . بدین صورت دیگر کاربران نگران وارد کردن اطلاعات شخصی خود مانند اطلاعات حساب بانکی ، ادرس منزل و شماره همراه خود و….. در وب سایت نیستند . با گواهی ssl  اطلاعات کاربران از استراق سمع و دزدیده شدن در امان میماند.

چرا  گواهی ssl ؟

هنگامی که شما برای خرید کالایی وارد یک فروشگاه می شوید اطمینان دارید که اگر در خرید کالایی دچار مشکل شدید می توانید به صاحب فروشگاه مراجعه کنید و مشکل را بررسی کنید ولی در فروشگاه های آنلاین و وب سایت های خدماتی مردم میخواهند این اطمینان را داشته باشند که اطلاعات آنها به سرقت نمی رود و پول خود را در فضای امن و مناسبی پرداخت میکنند. در این قسمت است که گواهی ssl معنا پیدا می کند.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top