skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی به دنبال اعتماد سازی هر چه بیش تر در فضای مجازی بعد از کسب نماد الکترونیکی یا همان اینماد، موفق به کسب نماد الکترونیکی دوستاره شد.

نماد اعتماد الکترونیک از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزارت صنعت و معدن به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.این نماد در واقع یک بر چسب دیجیتالی است که سایت ها را موظف به رعایت اصول و ضوابطی می کند تا نماد به آن ها تعلق گیرد.

نماد الکترونیکی دو ستاره به سایت هایی تعلق می گیرد که پروتکل ایمن https را برای وب سایت خود گرفته باشند. طبق این پروتکل ایمن، امنیت و محتوای داخل وب سایت و مشخصات مشتری کاملا ایمن و غیر قابل دسترسی خواهد شد.

نماد الکترونیکی

 

نماد الکترونیکی دو ستاره در قسمت زیر سایت یا همان فوتر قرار داده شده است. با کلیک بر روی این نماد، می توانید هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کار اینترنتی تعمیرات سایت را احراز نمایید.

تعمیرات سایت همیشه در تلاش بوده تا در فضای اینترنتی بیش ترین اطمینان و امنیت را برای مشتریان خود فراهم کند تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهند و از خدمات شرکت بهره مند شوند. امیدواریم بتوانیم این فضای ایمن را در آینده گسترده تر کنیم.

 

 

 

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top