skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر آبسردکن مجیک یکی از مهم ترین خدماتی است که در نمایندگی های معتبر ارائه می شود اما شما برای آنکه بتوانید از کیفیت تعمیر این دستگاه پرکاربرد اطمینان حاصل کنید باید بتوانید نمایندگی معتبری را پیدا کنید که بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. اما چگونه؟! چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که یک نمایندگی تعمیر قابل اعتماد است و می تواند دستگاه شما را به بهترین نحو تعمیر کند؟ برای پاسخ به این سوال می توانید در ادامه این مطلب از مجموعه مطالب تعمیر آبسردکن در تعمیرات سایت با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم.

تعمیر آبسردکن مجیک Magic با ضمانت ۹۰ روزه خدمات و قطعات تعویضی در مرکز تعمیرات سایت به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. چنانچه آبسردکن شما دچار نقص فنی شده بهتر است تا در اسرع وقت از یک تعمیرکار با تجربه و آشنا به برند آبسردکن مجیک کمک بگیرید.

تعمیر آبسردکن مجیک در نمایندگی معتبر

مهم ترین اقدامی که برای تعمیر آبسردکن مجیک می توانید انجام دهید این است که نمایندگی معتبر و مرکزی پیدا کنید که بتوانید به آن مجموعه اعتماد کنید و بهترین خدمات را از آن دریافت نمایید. تعمیرات سایت یکی از نمایندگی های معتبر است که می توانید با مراجعه به آن بهترین خدمات را برای تعمیر آبسردکن مجیک دریافت کنید. چرا که این مجموعه از باتجربه ترین و ماهرترین تعمیرکاران برای تعمیر دستگاه های شما عزیزان استفاده می کند تا به این ترتیب بتواند رضایت کامل شما را دریافت کند. برای برقراری ارتباط با این نمایندگی می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس حاصل کرده و یا به آدرس ” شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱ ” مراجعه نمایید.

خدمات و سرویس آبسردکن مجیک

یکی از مواردی که می توانید با توجه به آن متوجه این موضوع شوید که آیا تعمیر آبسردکن مجیک شما توسط یک نمایندگی معتبر در حال انجام است یا خیر، این است که به خدمات و سرویس های این مجموعه دقت کنید. چرا که نمایندگی های معتبر اغلب خدمات حرفه ای را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند تا به این صورت بتوانند تجربه ی خوبی را از تعمیر آبسردکن مجیک برای شما عزیزان رقم بزنند. از جمله خدمات و سرویس های مهم که باید به مشتریان یک نمایندگی ارائه شود می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعمیر آبسردکن مجیک با استفاده از قطعات اورجینال
  • اولویت قرار دادن تعمیر قطعات به جای تعویض آنها
  • عیب یابی رایگان دستگاه
  • ارائه گارانتی معتبر
  • ارائه فاکتور دقیق
  • متعهد بودن به مشتری
  • تحویل دستگاه در زمان مشخص شده
  • و …

تعمیر آبسردکن مجیک با قطعات اورجینال

تعمیر آبسردکن مجیک با قطعات اورجینال یکی از مهمترین خدماتی است که در نمایندگی های معتبر باید به مشتری ها ارائه داده شود. تا به این ترتیب بتوانند تا مدت ها از دستگاه خود به خوبی استفاده کنند. چرا که استفاده از قطعات غیر اصل و بی کیفیت جز دردسر مزیتی برای شما نخواهد داشت و حتی ممکن است به قطعات دیگر دستگاه شما نیز آسیب برساند.

تعمیر آبسردکن مجیک با ضمانت نامه معتبر ۹۰ روزه

زمانی که تعمیر آبسردکن مجیک به پایان می رسد یکی از مهم ترین کارهایی که نمایندگی های معتبر انجام می دهند این است که به شما گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه دهند تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید به نمایندگی مراجعه کرده و در خواست تعمیر مجدد دستگاه را داشته باشید. به همین دلیل تعمیرات سایت پس از اتمام تعمیر دستگاه شما ضمانت نامه معتبر ۹۰ روزه ای را ارائه خواهد داد تا به این ترتیب بتوانید با خیالی آسوده به منزل خود برگشته و از دستگاه تازه تعمیر شده تا مدت های طولانی استفاده کنید و از بابت خرابی های احتمالی پس از تعمیر دستگاه نیز نگرانی نداشته باشید.

تعمیر آبسردکن مجیک همراه با عیب یابی رایگان

پیش از شروع تعمیر آبسردکن مجیک ابتدا تعمیرکار نیاز دارد تا دستگاه را عیب یابی کند که بتواند مشکل اصلی دستگاه که باعث خرابی آن شده است را پیدا کند. در غیر این صورت نمی تواند دستگاه را تعمیر کند و کار خود را آغاز کند. در تعمیر دستگاه ها عیب یابی آنها باید به صورت رایگان انجام شود تا به این صورت مشتری بتواند حسن نیت شما را درک کرده و بتواند به شما اعتماد کند که دستگاه را مانند روز اول آن به او تحویل می دهید. به همین دلیل تعمیر آبسردکن مجیک همراه با عیب یابی رایگان و کاملا تخصصی در تعمیرات سایت انجام می شود.

مشکلات رایج آبسردکن

تعمیر آبسردکن مجیک Magic

طبق تجربه‌ای که از تعمیر مدلهای مختلف آبسردکن مجیک داشته‌ایم، رایج ترین مشکلاتی که مشاهده شده است به شرح زیر می باشند:

  1. آبسردکن صدای زیاد میدهد
  2. آبسردکن روشن نمیشود
  3. آبسردکن آب را خنک نمی کند
  4. موتور آبسردکن یکسره کار می کند
  5. آبسردکن نشتی دارد
  6. آب طعم نامطلوبی دارد

قطعات داخلی آبسردکن

مشکلات فنی آبسردکن ناشی از خرابی قطعات داخلی آن است. طی عملیات عیب یابی مشخص می شود که آیا قطعه خراب شده قابلیت تعمیر را دارد و یا بایستی تعویض گردد.

اغلب قطعات آبسردکن که پس از مدتی کارکرد دچار خرابی می شوند، شامل موارد زیر هستند:

  1. برد الکتریکی
  2. شیر آب سرد و گرم
  3. شلنگ آب
  4. المنت ها
  5. پمپ آبسردکن
  6. تعمیر کندانسور
  7. کمپرسور
  8. جا لیوانی آبسردکن
  9. شناور برقی بالا مخزن آبسردکن

هزینه تعمیرات آبسردکن

تعمیر آبسردکن مجیک

زمانی که آبسرد کن شما خراب می شود مطمئناً اولین سوالی که برای شما پیش می آید هزینه تعمیرات آن است.

باید بگویم که عوامل مختلفی در قیمت تعمیر آبسردکن دخیل است. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را به مشتریان اعلام نمود.

  1. مدل و تکنولوژی ساخت آبسردکن
  2. مشکل دستگاه
  3. نیاز به تعویض قطعات
  4. خدمات تعمیر در محل
  5. هزینه ایاب و ذهاب سرویس کار
  6. انتقال دستگاه به کارگاه مرکزی در صورت نیاز
  7. اجرت تعمیر کار

تمامی این موارد تقریباً نرخ مشخصی دارند اما چیزی که مهم است شفاف سازی هزینه ها قبل از اعزام استادکار به محل مشتری است. در این صورت دیگر نگرانی از بابت اخذ هزینه های اضافه و غیرمنصفانه وجود ندارد.

این سیاست کاری در تعمیرات سایت برای اعتماد مشتریان و جلب رضایت هرچه بیشتر آنها طرح ریزی شده است. ضمن آنکه در هنگام تسویه حساب فاکتور رسمی به آنها ارائه می‌شود.

نمایندگی تعمیر آبسردکن مجیک Magic در تهران

ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که برای تعمیر آبسردکن خدایا به نمایندگی‌های مجاز مجیک در تهران مراجعه کنیم و یا از تعمیرگاه های متفرقه کمک بگیریم؟

باید بگوییم اگر که دستگاه خود را به تازگی خریداری کرده اید و دچار نقص فنی شده است حتماً به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید زیرا کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات داخلی آن به صورت رایگان انجام می شود.

اما چنانچه از گارانتی آبسردکن شما گذشته باشد می توانید از تعمیرگاه های متفرقه اما معتبر آبسردکن کمک بگیرید.

زیرا یکی از مشکلات نمایندگی ها معمولاً حجم بالای تقاضای مصرف کنندگان است و اولویت نیز با اشخاصی است که مدت گارانتی دستگاه آبسردکن آنها به اتمام نرسیده باشد.

خدمات تعمیرات سایت برای تعمیر آبسردکن مجیک Magic

تعمیر آبسردکن مجیک

تعمیرات سایت مرکز تخصصی تعمیر انواع برندهای آبسردکن و از جمله مجیک است و به همین منظور خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد:

تعمیر و تعویض قطعات داخلی آبسردکن، که در این رابطه اولویت با تعمیر قطعات جانبی است و تنها در صورتی تعویض قطعه انجام می شود که قابلیت تعمیر آنها وجود نداشته باشد.

  1. تعمیر در محل آبسردکن اداری مجیک و عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتریان
  2. جمع آوری دستگاه توسط پرسنل شرکت در صورت نیاز به تجهیزات خاص برای تعمیر
  3. پیگیری سریع درخواست های مشتریان از لحظه تماس تا زمان اعزام سرویسکار به محل
  4. ارائه کدهای تخفیف دوره ای به مشترکین
  5. سرویسهای ویژه تعمیر ۴۸ ساعت در موارد اورژانسی

برای بهره مندی از خدمات تعمیر آبسردکن تعمیرات سایت تنها کافیست تا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید فرم آنلاین موجود در سایت را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان بخش پذیرش بمانید.

Rate this page

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top