skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر آبسردکن میدیا – MIDEA

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر آبسردکن میدیاMIDEA در خدمت شما هم وطنان گرامی می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

تعمیر آبسردکن میدیا - MIDEA

نکات نگهداری و تعمیر آب سردکن:

۱- یکی از فاکتورهای بسیارمهم در افزایش طول عمر و ماندگاری آبسردکن رعایت مسائل بهداشتی میباشد . بهتر است که آبسردکن را هر ۶هفته یکبار تمیز کنید ویا اگر مصرف آب بسیار بالا است بهتر است بین هرتعویض بطری آبسردکن آن تمیز کنید.

۲-  قبل از اقدام به تمیز کردن تعمیر آب سرد کن دستگاه را از برق بکشید.

۳- آبسردکن هایی اتصال مستقیم به آب شهری دارند احتمال آلودگی آنها کم تر است .اما با این حال مخزن آب آنها باید در فاصله زمانی معین و به صورت منظم به وسیله ی کلر و سایر مواد ضدعفونی شود تا احتمال بروز و انتقال بیماری به وسیله ی این آبسردکن ها کاهش یابد.

۴- پس از استفاده از سفید کننده بطری آبسردکن را خالی کرده وبا استفاده از یک اسفنج فضای گالن را بشویید.

۵-  برای تمیز کردن سینی چکه آبسردکن میتوانید آن را جداکنید و بشویید .

۶- توجه داشته باشید در هنگام شستن و تعمیر آب سردکن مراقب قسمت های الکترونیکی دستگاه باشیدتا دچار اتصالی نگردد.

۷- برروی کلمن آبسردکن شیری تعبیه شده است تا برای پرکردن آب، ظروف را مستقیما وارد مخزن نکنید زیرا اینکار باعث انتقال آلودگی به داخل آب دستگاه می شود.

۸-معمولا در ادارات از آبسردکن های مخزن دار استفاده میشود،مخازن آب مصرفی برروی آبسردکن ها بصورت یکبار مصرف میباشند اما به دلیل صرفه جویی معمولا مخازن را را تعویض نمی کنند،استفاده چندباره از مخازن می تواند ازلحاظ بهداشتی مشکل ساز باشد و همچنین باعث ایجاد رسوب داخل دستگاه گردد که همین مورد نیاز به سرویس و تعمیر آب سردکن را افزایش می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر آبسردکن میدیا – MIDEA در تعمیرات سایت :

. بکارگیری تکنسین های کارآمد و موفق در تعمیر آبسردکن میدیاMIDEA  و استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیرات انواع آبسردکن و تحویل در سریع ترین زمان ممکن به مشتری

. انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور آبسردکن مدیا ، تعمیر تخصصی برد آبسردکن مدیا ، تعویض شیر آب سرد و گرم ، تعویض شلنگ های ورودی و خروجی و …

. تعمیر آبسردکن مدیا – MIDEA با یک تلفن و در محل شما و بدست مهندسین معتمد و زبده ما انجام خواهد شد.

. کلیه تعمیرات انجام شده در تعمیر آبسردکن میدیا – MIDEA دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

آبسردکن مدیا – MIDEA با توان گرمایشی و سرمایشی بالا و مجهز بودن به به سرمایش کمپرسوری بسیار قوی آب را سریع خنک کرده و وجود چنین قابلیتی در فصل تابستان بسیار کارایی دارد.

تعمیرات سایت با استفاده از جدیدترین فناوری دنیا به سرویس دهی در اسرع وقت به تمام مناطق تهران در زمینه تعمیر آبسردکن میدیا – MIDEA پرداخته و آماده ارائه خدماتی با طول عمری بالا ، مقرون به صرفه و مطمئن می باشد.جهت برقراری تماس با ما به اطلاعات تماس مراجعه نمایید و از تجربه فنی با سرویس کاران زبده ما در زمینه ی تعمیر آبسردکن مدیا – MIDEA استفاده کنید. ما هم کیفیت کارمان را تضمین خواهیم کرد.

چرا آبسردکن میدیا آب را سرد نمی کند؟

اتمام گاز مبرد، تجمع آلودگی روی کویل های اواپراتور، تنظیم نبودن ترموستات و خراب شدن برد کنترلی علت عدم خنک سازی آب است.

علت تنظیم نبودن فشار آب آبسردکن میدیا چیست؟

افزایش ناگهانی درجه حرارت منجر به افزایش فشار آب می شود. از طرفی رسوب گرفتن و تنگ شدن مجاری آب نیز افت فشار آب را به دنبال دارد.

4.5/5 - (11 امتیاز)

This Post Has 33 Comments

  1. سلام ما یک آبسردکن رومیزی خریدیم ولی از لحظه اول موتورش صدا میده نمیدونم از چی هست لطفا راهنماییمون کنید
    آب سرد و گرم داره هیچ مشکل دیگه ای هم نداره فقط صدا میده

  2. سلام،من یک دستگاه آب سردکن مدیا داریم، الان چند روز است آب را سرد نمی کند،به هرکسی هم برای تعمیر صحبت میکنیم،میگن ببیریدش پیش نمایندگی،نمايندگي میگه ما تعمیر نمی کنیم.

  3. درود برشما.من از شهرستان ممسنی مزاحمتون می شم.
    من یه آبسردکن nikal
    (مدل:nwd_1206N)
    دارم که کلید آب سرد آن در نقطه اتصال آن به دستگاه،شکسته است.خواهشمندم باتوجه به بعد مسافت تامحل کارشما،لطف کنید راهنمائی فرمائید که برای تعمیرآن چه کارکنم؟
    قبلا از لطف شما بی نهایت،سپاسگزارم.
    [(لطف اله قائدی*قلم*)]

    1. باسلام

      در صورت تمایل به عیب یابی و تعمیر لوازم برقی توسط خودتان، می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس گرفته و از مشاوره تکنسین های تعمیرات سایت بهره مند شوید.

  4. سلام احترام
    ببخشید ابسرد کن رومیزی من دارم مال ۵ سال پیش هست ولی کم کار الان بتازگی که وارد هوای گرم شدیم خنک نمیکنه ایا پیچ تنظیم داره باید سرد تر کنم یا سرویس احتیاج داره

    1. باسلام

      عرفان عزیز اتمام گاز مبرد، تجمع آلودگی روی کویل های اواپراتور، تنظیم نبودن ترموستات و خراب شدن برد کنترلی علت عدم خنک سازی آب است.

      دوست عزیز در صورت تمایل به عیب یابی و تعمیر لوازم برقی توسط خودتان لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا تکنسین های فنی تعمیرات سایت شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      سر ریز شدن سینی آبسردکن، ترک خوردن مخزن بیرونی، ضعیف شدن اتصالات پمپ دستگاه و آب بندی نبودن شیر تخلیه باعث نشتی آب می شود.

  5. سلام ببخشید ، من تازگی آبسردکن میدیا خریدم ، لیوان اول آب معمولی میدهد و‌از لیوان بعد، آب خنک میشه ، مشکل از چیه؟
    با تشکر

  6. سلام. آبسردکن ما سورف سان هست. دمای آب اون بین ۶ تا ۱۲ در حال تغییر است. فکر کنم دمای آب خنک باید ۴ درجه سانتیگراد باشه.
    چکار کنیم همیشه خنک باشد؟

    1. سلام دوست عزیز

      یکی از فاکتورهای بسیارمهم در افزایش طول عمر و ماندگاری آبسردکن رعایت مسائل بهداشتی میباشد . بهتر است که آبسردکن را هر ۶هفته یکبار تمیز کنید ویا اگر مصرف آب بسیار بالا است بهتر است بین هرتعویض بطری آبسردکن آن تمیز کنید.

    1. سلام دوست عزیز

      صورتی که آب سردکن شما دارای یخچال است، از قرار دادن غذاهای گرم داخل آن خودداری نمایید. معمولا یخچال تعبیه شده برای نگهداری نوشیدنی ها و مقدار کمی میوه مناسب است.

    1. سلام دوست عزیز

      اختلاف سطح بستگی به شرایط نصب دادر اینکه در چه محیطی نصب می شود .

  7. سلام خسته نباشید
    آب سردکن در تمام مواقع صدای چک و چک می دهدو آب را اصلا خنک نمیکند و موتور خنک کننده کندانسور مداوم کار می کند باید چیکارکنم و دلیلش چیه؟میشه راهنمایی کنید .

    1. سلام

      احتمال دارد که اورلود خراب باشد یا رله استارت کمپرسور خراب باشد که در هر دوحالت دستگاه باید توسط تکنسین چک شود و قطعات موردنظر تعویض شوند.

    1. سلام دوست عزیز

      معمولاً در این مواقع باید سیم برق را بررسی کنید. چرا که ممکن است در سیم برق اختلال و یا قطعی وجود داشته باشد و به همین خاطر برق به درستی به دستگاه نرسد.این امر سبب می‌شود تا دستگاه نتواند به درستی کار خود را انجام دهد و حتی نوسانات برق به دستگاه آسیب جدی برساند. در برخی مواقع سیم برق دستگاه سالم است اما هنوز هم به دستگاه برق نمی‌رسد در انصورت دستگاه باید توسط تکنسین چک شود و در صورت لزوم تعمیر آبسردکن شما را انجام دهد.

  8. سلام و دو صد درود
    ما همیشه از اب جوش اب سردکن استفاده میکنیم و الان رسوب شدید گرفته و گرمایش دستگاه کم شده مشکل از کجاس؟

    1. با سلام

      دستگا شما باید جرم گیری و سرویس شود . برای تعمیر آبسرد کن خود با شرکت تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز

      بله موجود می باشد ، می توانید برای تعویض دستگاه خود را به شرکت ارسال کنید که علاوه بر تعمیر آبسردکن ، سرویس کلی نیز برای شما انجام گردد. برای ارسال آبسردکن خود با شماره های شرکت تماس بگیرید.

      با تشکر

    1. با عرض سلام و احترام

      دوست عزیز لطفا عکس دستگاه خود را به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۵۲۷ ارسال کنید . تعمیر آبسردکن میدیا نیز در شرکت تعمیرات سایت انجام می گردد.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top