skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
4.9/5 - (60 امتیاز)

تعمیرات سایت ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی با ضمانت ۹۰ روزه در تعمیر ماشین ظرفشویی بکو beko است. در طی بیش از ۳۰ سال توانسته همراه رضایت مشتریان خود را در زمینه تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.تعمیر ظرفشویی خود را به تعمیرکار ظرفشویی متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. متخصصان با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بکو beko شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

ماشین ظرفشویی بکو

مشخصه های بارز در تعمیرات سایت در زمینه عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بکو – تعمیر ماشین ظرفشویی BEKO :

عیب یابی ، سرویس و تعمیرات تخصصی انواع ماشین ظرفشویی بکو (تعمیر ماشین ظرفشویی بکو) ، تعمیر ماشین ظرفشوئی ۱۲ نفره BEKO و تعمیر ماشین ظرفشوئی ۱۳ نفره بکو بیش از ۳۰ سال سابقه کاری درخشان و استفاده از کادری مجرب و دوره دیده اتحادیه جهت تعمیر ظرفشویی بکو (تعمیر ظرفشویی BEKO) تسلط بر ظرافت های موجود در انواع مدل های ماشین ظرفشویی بکو (ماشین ظرفشویی BEKO) و قرار دادن رضایت مشتری به عنوان اولین و مهمترین دستاورد شرکت فروش انواع مواد اصل ماشین ظرفشویی شامل پودر، قرص ، نمک ، مایع جلادهنده ، جرمگیر و ….
کلیه خدمات تعمیراتی انجام شده در شرکت تعمیرات در زمینه تعمیر ظرفشوئی بکو (تعمیر ظرفشوئی BEKO) دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

قابلیت های ماشین ظرفشویی بکو – BEKO

  • ماشین ظرفشویی بکو ( ماشین ظرفشویی BEKO) دارای سه بعد با قابلیت تنظیم ارتفاع ، سیستم ضد باکتری ، کلاس مصرف انرژی AAA و هشت برنامه شستشو می باشد.
  • ما با تضمین عیب یابی محصول در تعمیر ظرفشویی بکو (تعمیر ماشین ظرفشویی بکو ) خدماتی مطلوب ، مقرون به صرفه و بادوام را به شما ارائه می دهیم .
  • در زمینه ی تعمیر ماشین ظرفشوئی BEKO (تعمیر انواع ماشین ظرفشوئی بکو) با ما تماس حاصل نمایید. اکیپ حرفه ای و زبده ما هم همواره آماده پاسخگویی به شما در زمینه تعمیر ماشین ظرفشوئی BEKO (تعمیر ماشین ظرفشویی بکو ) هستند تا شما هم با اطمینان خاطر تعمیرات تخصصی خود را به ما بسپارید.

مشکلات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو

⦁ تعمیر ماشین ظرفشویی بکو که نشتی آب دارد

ابتدا درب ماشین ظرفشویی بکو را باز کنید و لاستیک دور درب جلوی آن را چک کنید که فرسوده یا پاره نشده باشد. اگر لاستیک درب دستگاه ایرادی دارد، از آنجایی که نشتی آب ماشین ظرفشویی به دلیل این لاستیک معیوب می باشد، باید آن را در بیاورید و تعویض کنید.اگر نشتی آب ظرفشویی بکو از زیر دستگاه می باشد، معمول ترین قطعاتی که نشتی آب دارند، پمپ آب و شیر ورودی آب است که در تعمیر ماشین ظرفشویی بکو تعویض می شود.

یک پمپ آب در ظرفشویی بکو شما وجود دارد و ممکن است درز های این پمپ کهنه و فرسوده باشند. این درز از جنس پلاستیک است و در طول زمان نشتی پیدا خواهد کرد. نشتی درز پمپ را می توان با چکه کردن آب از موتور یا لوله ی پمپ تشخیص داد. در تعمیر ماشین ظرفشویی بکو که پمپ آن از دور درزش نشتی آب دارد، باید آن را در بیاورید و درز پلاستیکی دور آن را تعویض کنید تا از نشتی آب بعدی جلوگیری کنید.

نشتی آب ممکن است از شیلنگ گردش آب یا شیلنگ تخلیه باشد. این شیلنگ ها از جنس پلاستیک می باشند و ترک خوردگی پیدا می کنند که باعث نشتی آب از آنها می گردد. برای برطرف کردن این مشکل، به راحتی شیلنگ یا شیلنگ های فرسوده را تعویض کنید.

⦁تعمیر ظرفشویی بکو که چراغهایش چشمک می زند.

در تعمیر ماشین ظرفشویی بکو که این مشکل را دارد ابتدا المنت، ترموستات و سیم های رابط ظرفشویی که وظیفه رساندن دمای آب را به دمایی موثر دارد بررسی می شود.به مشکل خوردن هر کدام از قطعات گرمایشی موجب می شود تا آب گرم نشود.اگر آب بعد از مقدار زمانی مشخص به دمایی مناسب نرسد، چراغ کنترل پنل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. برای تعیین اینکه عنصر حرارتی کار می کند، با استفاده از یک مولتی متر تداوم کارکرد آن را بررسی کنید. اگر عنصر حرارتی تداوم عملکرد ندارد آن را تعویض کنید.

در صورتی که مدار کنترل دچار مشکل شده باشد مقدار گرمای آب با مشکل مواجه شده و برد اصلی نمی تواند میزان دمای آب را به درستی تشخیص دهد. اگر عنصر نمایشی پیوستگی ندارد نشانه آن است که باید تعویض گردد و قابل تعمیر نیز نمی باشد.

چشمک زدن چراغ های ماشین ظرفشویی و نمایش کد خطایی بر روی صفحه نمایش نشان از اخطار در یکی قسمت های ماشین ظرفشویی بکو دارد، برای اطلاعات بیشتر در مورد این خطا ها از دفتر راهنمای ظرفشویی و یا از یک تکنسین متخصص در زیمنه تعمیر ماشین ظرفشویی بکو کمک بگیرید.

پمپ تخلیه با استفاده از یک پروانه آب را از طریق شلنگ تخلیه خارج می کند. اگر پمپ تخلیه کار نمی کند، چراغ روی کنترل پنل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. اگر موتور آن به طور منظم کار نمی کند پمپ تخلیه را تعویض کنید. پمپ های تخلیه قابل تعمیر نمی باشند؛ اگر پمپ تخلیه معیوب است شما باید آن را تعویض کنید

⦁ تعمیر ظرفشویی بکو که درب آن خوب چفت نمی شود.

قبل از چک کردن هر قسمتی بر روی درب ماشین ظرفشویی بکو، مطمئن شوید که ظروف درون قفسه ها از قفسه به سمت جلو بیرون نزده باشد. اگر ظروف به یک دیگر چسبیده و انبوه باشند، درب ماشین ظرفشویی بسته نخواهد شد. ظروف درون آن را دوباره مرتب کنید تا مانع بسته شدن درب آن نشوند. یکی دیگر از راه حل های ساده می تواند این باشد که درب ماشین ظرفشویی به کابینت های آشپزخانه گیر دارد یا پیچ های آن درب را نیمه باز نگه می دارد. چک کنید تا مطمئن شوید که درب ماشین به کابینت ها گیر ندارد یا پیچ ها درست بسته شده باشند

یکی از دلایل قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی خرابی قفل درب می باشد.کلیه قفل های ماشین ظرفشویی را به نحوه های مختلف چک نمایید. در صورتی که قفل درب ظرفشویی بکو مشکل داشت آن را تعویض نمایید.

چفت درب ماشین ظرفشویی دو کارایی دارد. چفت قفل، درب را محکم می کشد و آن را بسته نگه می دارد بنابراین هیچ آبی از آن نشت نمی کند. چفت قفل همچنین کلید را به سمت قفل ایمن می کشد تا ماشین ظرفشویی از بسته شدن درب خود اطمینان یابد. اگر چفت قفل ماشین هماهنگ نباشد، چفت را جابه جا کنید و سعی کنید درب را ببندید. چفت درب ماشین ظرفشویی بکو ممکن است مشکلات الکتریکی یا مکانیکی داشته باشد، چفت را عیب یابی کنید تا اطمینان یابید. اگر چفت درب شکسته یا ایرادی دارد، آن را با یک چفت نو تعویض کنید.

لولا های درب دستگاه بر روی چهارچوب پایینی ماشین می چرخد. این لولاها، درب ظرفشویی بکو را باز نگه می دارند و اجازه می دهند تا درب آن باز و بسته شود. اگر لولا های دستگاه خمیده یا شل شده باشند درب ماشین ظرفشویی بسته نخواهد شد. اگر خمیدگی یا ایرادی در لولا ها مشاهده کرده اید، لولا های درب ماشین را تعویض کنید.

درزگیر درب ماشین ظرفشویی، لاستیکی است که دور درب دستگاه کشیده شده است. این درزگیر بر روی درب ماشین ظرفشویی بکو می باشد تا هنگام کار کردن ماشین، آبی از آن نشت نکند. اگر این لاستیک پاره، فرسوده، جابه جا یا صدمه دیده باشد، باید تعویض شود چرا که درزگیر می تواند باعث درست بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی شود.

• سرویس ماشین ظرفشویی بکو که صدای غیر معمول دارد

یک پمپ معیوب می تواند دلیل صدای غیر معمول باشد. عملکرد پمپ این است که بر بازو های آب پاش فشار وارد می کند و در بیشتر مدل ها برای تخلیه ی آب هم کاربرد دارد. پمپ در قسمت زیرین ماشین ظرفشویی بکو قرار دارد و معمولا شامل دو بخش جداگانه است؛ بخشی برای شستشو یا چرخش و بخش دیگر برای تخلیه آب و خشک کردن می باشد.

اطمینان یابید که بازو های آب پاش آزادانه چرخش داشته و به قفسه ها یا ظروف درون ماشین ظرفشویی برخوردی نداشته باشند.اگر بازو ها لق باشند، سپس بخش مرکزی یا مرکز چرخش بازوی آب پاش ممکن است ساییده و آسیب ببیند و در این صورت نیاز به تعویض بازوی آب پاش باشد.
یکی دیگر از دلایل صدای غیر معمول ظرفششویی بکو می تواند از بازوی آب پاش غیر متحرک یا حلقه ی چرخان آن باشد. این قطعات حلقه های پلاستیکی ای هستند که بازوی آب پاش را هدایت می کنند و این بازو ها بر روی این قطعات چرخش دارند. هر یک از این قطعات می توانند شل شده یا فرسوده شوند و باعث عملکرد نادرست بازوی آب فشان شود.

⦁تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو که آب را تخلیه نمی کند.

یکی از علت های اصلی ماشبن ظرفشویی بکو که آب را تخلیه نمی کند،گرفتگی فیلتر است. در تعمیر ظرفشویی بکو در اولین اقدام شما باید بررسی فیلتر در مخزن باشد. این امر شایع ترین علت و ساده ترین کار برای رفع آن می باشد.ابتدا سبد پایین تر ماشین ظرفشویی بکو را خارج کنید سپس فیلتر مرکزی آن را با چرخاندن آن به سمت چپ و بلندکردن، خارج کنید.حالا فیلترها را خوب تمیز کنید. با آب گرم و صابون، هرگونه مواد غذایی که به فیلتر و یا سایر قطعات چسبیده است را بشویید.

لوله تخلیه ظرفشویی بکو محل خوبی برای بررسی های بعدی می باشد.این لوله در زیر سینک آشپزخانه شما متصل می باشد.بعید است که قطعه بزرگی از مواد غذایی در این لوله ها باقی بماند اما آبی که از ماشین ظرفشویی تخلیه می شود امکان دارد چربی ها و باقی مانده مواد غذایی که در لوله ها جریان دارد را سرد و جامد کرده و به لوله سفت بچسبد و باعث ایجاد انسداد شود.قبل از درآوردن شلنگ، آن را فشار دهید تا ببینید که آیا می توانید جامدات داخل شلنگ را شکسته و از بین ببرد. سپس ماشین ظرفشویی را بر روی برنامه ای که داغ ترین درجه دمای آب را دارد اجرا کنید تا بقیه بقایا را بشوید و تمیز کند.

ممکن است پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بکو شما خراب باشد.پمپ های شستشو و تخلیه بر روی یک ماشین ظرفشویی در بعضی اوقات به مخزن متصل می شوند و بنابراین همیشه در انتهای ماشین ظرفشویی قرار دارند . یکی از کارهایی که در تعمیر ماشین ظرفشویی بکو که مشکل تخلیه دارد ابتدا پمپ تخلیه را خارج کرده و سپس آن را تعویض می کنند.

•ظرفشویی شروع به کار نمی کند.

•ماشین ظرفشویی بکو ظروف را تمیز نمی کند.

•ظروف داخل دستگاه خشک نمی شود

•دکمه های دستگاه کار نمی کند.

نکاتی برای نگهداری و تعمیر ماشین ظرفشویی بکو :

  • هرگز ماشین ظرفشویی بکو را بر روی یک کف پوشیده با موکت قرار ندهید ، زیرا باعث عدم جریان هوا در زیر دستگاه می گردد و ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد قطعات الکتریکی شود. این کار باعث بوجود آمدن مشکل برای دستگاه می شود و در نهایت نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بکو احساس می گردد.
  • برای تمیز کردن دستگاه از پاشیدن آب و یا ریختن آب بر روی آن خودداری کنید، زیرا خطر برق گرفتگی نیز وجود دارد.
  • ماشین ظرفشویی بکو را در هنگام نصب ، تعمیر و یا تمیز کردن ، نباید به برق وصل باشد .
  • هرگز موادی که دارای آلیاژ آهن می باشند را در ماشین ظرفشویی بکو نشویید . زیرا این کار باعث خوردگی یا لکه دار شدن می شود.
  • برای تمیز کردن واشر درب ماشین ظرفشویی به آرامی و با یک ماده تمیز کننده ملایم و یک پارچه مرطوب این کار را انجام دهید.
  • حداقل هفته ای یکبار فیلتر ها را برای عملکرد مناسب ماشین ظرفشویی بکو ، تمیز کنید. بررسی کنید که باقی مانده های غذا در فیلتر ها باقی نمانده باشد.
  • برای جلوگیری از صدمات ناشی از ناخالصی های موجود در آب شهر و یا سیستم آب خودتان می توانید با وصل کردن فیلتر به ته شیلنگ ورود آب جلوگیری کنید. همین رسوب ها می تواند باعث خرابی ماشین ظرفشویی گردد و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بکو را بیشتر کند.
  • درب دستگاه را هنگام کار کردن باز نکنید مگر اینکه لازم باشد .
  • بعد از شسته شدن دستگاه برای خنک شدن آنها درب ماشین ظرفشویی را به مدت ۱۵ دقیقه باز بگذارید.

جهت مطالعه در مورد مطالب آموزشی برای نگهداری و تعمیر ماشین ظرفشویی می توانید مقالات زیر را مطالعه فرمایید :

۱- ۱۱نکته مهم تعمیر ماشین ظرفشویی

۲- چگونه تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام دهیم

۳- تعمیر ماشین ظرفشویی خود را انجام دهید

۴- برای تعمیر ماشین ظرفشویی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

۵- نکات مهم برای ماشين ظرفشويي

چرا ماشین ظرفشویی بکو خاموش نمی شود؟

خراب شدن برد الکترونیکی موتور اصلی و تایمر، از کار افتادن المنت و ترموستات، وجود نشتی، خرابی سنسور، خراب شدن پمپ تخلیه و سنسور تشخیص کثیفی آب و همچنین از کار افتادن سنسور و المنت خشک کن و خرابی میکروسوئیچ درب باعث می شود تا ماشین ظرفشویی عملیات شستشو را کامل نکرده و خاموش نشود.

چرا ماشین ظرفشویی بکو آب را گرم نمی کند؟

سوختن ترموفیوز، خراب شدن تایمر، سوختن المنت حرارتی و از کار افتادن ترموستات از دلایل گرم نشدن آب در ماشین ظرفشویی است.

This Post Has 56 Comments

  1. سلام روز بخير
    ظرفشويي بكو١داريم الان مدتي جاهلي آب پاشش نميچرخه وظروف كثيف ميمونه ،تخليه آب انجام ميشه فيلتر تخليه راتميز كردم دليلش چيه؟ ممنون

  2. سلام،ماشین ظرفشویی بکو خریدم،تو برنامه های شستشو تایمر کم و زیاد میشه،مثلا تو برنامه شستشو ۶۰ دقیقه،از تایم ۸ دقیقه به ۱۸ دقیقه و از ۱۷ دقیقه به ۳۵ دقیقه میپره و تایم اضافه میکنه،علت چیه؟دستگاه خرابه؟

    1. درود
      ماشین ظرفشویی بکو تا آخرین مرحله شستشو می رود و علامت پایان روی صفحه می آید! ولی آب تخلیه نمی کند، یکبار کد E01 نشان داد ولی پس از اینکه فیلتر و لوله خروجی تمییز کردم و دوباره ماشین روشن کردم تمام مراحل شستشو تا پایان رفت ولی آب تخلیه نکرد کد خطا هم نیامد!
      لطفا راهنمایی فرمایید
      ممنون از لطف و توجه شما

    1. باسلام

      دوست عزیز سوختن ترموفیوز، خراب شدن تایمر، سوختن المنت حرارتی و از کار افتادن ترموستات همگی از دلایل گرم نشدن آب در ماشین ظرفشویی است.

      بایستی توسط تعمیرکار بررسی شود.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  3. با سلام
    سوال من اینه که امروز فیلتر های ماشین را تمیز کردم…داخل این محفظه پر از آب بود…آیا این طبیعی هست‌‌؟

    1. باسلام
      احتمالا فیلتر ظرفشویی شما از بقایای مواد غذایی اشباع شده بوده است و به همین دلیل آب درون آن تجمع یافته.

      اگر پس از تمیز کردن فیلتر آب درون آن جمع نشود ظزفشویی ضشما سالم است.

    1. باسلام

      اتمام مخزن نمک، فعال نبودن سنسور نمک، نشتی نمک از مخزن و سوختن سنصور نمک همگی از دلایل روشن ماندن چراغ مربوطه است.

      1. سلام
        ماشین ظرفشویی ما چند وقته که وقتی خاموشه داخلش خیس هست انگار که روشن بوده و کار کرده ویا ابپاشی کرده و در صورتی که داخل برق هم نبوده و اب هم از زیرش میریزه وقتی خاموشه بعضی وقتا

  4. سلام دستگاه من بکو هست و تایمر آن نشان نمیدهد ینی همه علامت ها کار میکنن بجز تایمر.و اینکه موقع اتمام کار هیچ آلارمی نمیدهد.و اینکه بعد از اتمام کار و جتی وقتی دستگاه را خاموش میکنم ی صدایی مثل صدای فن از داخلش میاد ک چن ثانیه قطع و دوباره شروع میشع

    1. باسلام

      دوست عزیز در صورت تمایل به عیب یابی و تعمیر لوازم برقی توسط خودتان لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا تکنسین های فنی تعمیرات سایت شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز در صورت تمایل به عیب یابی و تعمیر لوازم برقی توسط خودتان لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا تکنسین های فنی تعمیرات سایت شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام میخواستم بدونم که آیا لازم قبل از قرار دادن ظروف داخل ماشین ظرفشویی آیا لازم آنهارا شست ؟

  6. سلام
    من جدیدا مایعی که برای شستشو ظروف استفاده میکنم خیلی کف میکند دلیلش چیه ؟مشکلی ایجاد میکند ؟

    1. سلام

      از شوینده هایی که کف زیاد تولید میکند استفاده نکنید زیرا باعث آسیب رساندن به ظروف یا خرابی دستگاه می شوند.

    2. سلام وقت بخیر.فیلتر ماشین ظرفشویی بکو استفاده نکردم چند مدت بعد ی گوشش یکم پاره شده حدود۲میل.میخواستم ببینم مشکلی نداره؟گیر میاد توریش یان؟

      1. باسلام
        دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعات موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

        همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر ظرفشویی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  7. روز بخیر
    میخواستم بدونم گاهی که ظرف ها خیلی کثیف هستند اگه مقدار زیادتری پودر بریزیم تاثیری در بهتر تمیز شدن ظروف دارد؟

    1. سلام

      خیر ،از پودر مخصوص ظرفشویی به مقدار لازم استفاده کنید زیرا ریختن پودر بیش از حد تاثیری در بهتر تمیز شدن ظروف ندارد و ریختن پودر زیادی باعث ایجاد خراشیدگی بر روی ظروف شیشه ای میشود .

  8. سلام دوست گرامی
    من تازه ماشین ظرفشویی خرداری کردم شوالی داشتم از تون ، شنیدم یک سری ظروف را داخل ماشین نگذاریم بشوییم من هرچی می گردم نزده با ید چیکار کنم و چه ظروفی هست لطفاراهنمایی کنید .

    1. سلام

      ظروف مسي و آلومينيوم، ظروف نقاشي شده با دست از جنس طلا يا نقره، ظروف ساخته شده از جنس چوب يا استخوان، ظروف آهني و غير ضد زنگ، ظروف پلاستيكي كه جهت شستشوي ماشيني ساخته نشده‌اند.

    1. سلام دوست عزیز

      بله میتوانید آن را چک کنید در اکثر ماشین‌های ظرفشویی بکو سوپاپ شناور در قسمت پایین وان قرار دارد. پس از تمیز کردن، شناور باید به راحتی بالا و پایین برود.

  9. سلام
    من تازگی اسباب کشی داشتم ودر حین اسباب کشی به دلیل جابه جایی باعث شد که قسمت بیرونی ماشین ظرفشوییم کثیف شود میتونم برای تمیز کردن لکه ها از محلول خای پاک کننده استفاده کنم؟

    1. سلام

      برای تمیز کردن قسمت بیرونی ماشین ظرفشویی میتوانید با مقداری آب گرم و یا اندکی مایع ظرفشویی تمیز کنید و از بکاربردن اسفنج زبر و مواد ساینده اجتناب کنید تا سطح ماشین خط نیفتد.

    1. سلام دوست عزیز

      برای تمیز کردن فیلتر ابتدا سیلندر ماشین ظرفشویی را بپیچانید تا از جایش خارج شود و سپس فیلتر داخل بیرون بیاورید و تمیز کنید و بشویید .

    1. سلام دوست عزیز

      برای یافتن علت خراب شدن برد ماشین ظرفشویی، باید تمام قسمت‌های برد ظرفشویی مورد بررسی قرار بگیرند، تا قطعات مورد نیاز در اسرع وقت تعمیر شوند و ماشین ظرفشویی مجدداً قابل استفاده باشد.اما برخی از اوقات به دلیل اتصالی و یا نیم سوز شدن قطعات اصلی برد ماشین ظرفشویی این اتفاق می افتد.

  10. سلام روزبخیر من گاهی اوقات که ظرف های زیادی دارم ماشین ظرفشویی را بیش از حالت عادی پر میکنم وظروف را روی همدیگر قرار میدهم آیا مشکلی برای ماشین ظرفشویی پیش می آید؟

    1. سلام

      اگر ماشین ظرفشویی را بیش از اندازه پر کنید، اسپری های آبپاش به درستی آب را پخش نکرده و بخش هایی از ظروف کثیف باقی می مانند و تمیز نمی شوند و در نتیجه مجبور به دوباره شویی شده و آب بیشتری را مصرف می نمایید. بنابراین سعی کنید تا ظروف را بیش از اندازه در ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

    1. سلام

      در ابتدا فیلتر دستگاه را چک کنید زیرا امکان مسدود شدن آن وجود دارد و اقدام به تمیز کردن آن کنید و امکان مسدود شدن شلنگ تخلیه نیز وجود دارد در صورت لزوم شلنگ تخلیه را باز کنید و انسداد را برطرف کرده .

      1. سلام و خسته نباشید
        دستگاه بکو ظرف شویی ۱۲ نفره ما قبلا خوب کار می‌کرد ولی دوسال استفاده نشد و الان که استفاده می‌کنیم همه کار هارو میکنه و end میاره ولی ظرف هارو خوب نمیشوره و قبلا که گرم میشدظرف ها الان سردن. دلیلش چیه؟

  11. با عرض سلام و خسته نباشید . من بک ماشین ظرفشویی دارم که همین مارک است ولی یکم با این مدلی که هست فرق داره .وقتی ظرفشویی را روشن میکنیم بک صدایی از پایین دست چپ میاید صدا هایی که قبلا نمیداد و خیلی هم بلد

    1. با سلام

      امکان دارد آشغال یا جسم خارجی در جت پمپ یا پمپ تخیله گیر کرده باشد . امکان شکستگی در آب گردان ها دارد . اما برای بررسی بیشتر دستگاه باید توسط کارشناس بررسی گردد .

      با تشکر

        1. سرد . خود ماشین لباسشویی المنت گرمکن داره و در برنامه هایی که آب گرم را برای شستشو انتخاب میکنید آب را گرم می کند.

  12. سلام خسته نباشید ماشین ظرفشویی من دیر شروع به کار میکنه و صدای ناهنجاری ایجاد میکند مشکل از کجاس؟

    1. سلام

      پیشنهاد می گردد دیگر از این دستگاه در این شرایط استفاده نکنید. بهتر است برای رفع اشکال و تعمیر ماشین ظرفشویی با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

      با تشکر

  13. سلام
    ماشین ظرفشوویی من همین مارک می باشد .
    ارور میده و تخلیه آب انجام نمیده میشه راهنمایی کنید باید چه کارکنم ؟

    1. سلام

      ممکنه بفرمایید چه اروری می دهد ؟ برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما حتما باید ارور آن مشخص باشد …

    2. با سلام

      ممکن است گرفتی در لوله ها وجود داشته باشد و یا مسیر تخلیه تخلیه آب مسدود شده باشد. می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

      1. سلام . من چند سالی هست ازماشین ظرفشویی بکو استفاده میکنم یکی دوبار ی هست ظرفای بالا تمیز نمیشه الان متوجه شدم که از ابپاش بالا اب نمیاد ولی ابپاش پایین کار میکنه. من تا حالا جرمگیری انجام ندادم میتونید بهم بگید الان که راه اب بالا گرفته شده باید چکار کنم؟؟ چطوری باید جرمگیری بشه. یا نیازی هست تعمیرکار خبر کنم

    3. سلام . من چند سالی هست ازماشین ظرفشویی بکو استفاده میکنم یکی دوبار ی هست ظرفای بالا تمیز نمیشه الان متوجه شدم که از ابپاش بالا اب نمیاد ولی ابپاش پایین کار میکنه. من تا حالا جرمگیری انجام ندادم میتونید بهم بگید الان که راه اب بالا گرفته شده باید چکار کنم؟؟ چطوری باید جرمگیری بشه. یا نیازی هست تعمیرکار خبر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top