skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت تعمیرگاه تخصصی تعمیر آبسردکن نوبل – NOBEL در خدمت شما ایرانیان عزیز می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

نکات نگهداری و تعمیر آب سردکن:

۱- یکی از فاکتورهای بسیارمهم در افزایش طول عمر و ماندگاری آبسردکن رعایت مسائل بهداشتی میباشد . بهتر است که آبسردکن را هر ۶هفته یکبار تمیز کنید ویا اگر مصرف آب بسیار بالا است بهتر است بین هرتعویض بطری آبسردکن آن تمیز کنید.

۲-  قبل از اقدام به تمیز کردن تعمیر آب سرد کن دستگاه را از برق بکشید.

۳- آبسردکن هایی اتصال مستقیم به آب شهری دارند احتمال آلودگی آنها کم تر است .اما با این حال مخزن آب آنها باید در فاصله زمانی معین و به صورت منظم به وسیله ی کلر و سایر مواد ضدعفونی شود تا احتمال بروز و انتقال بیماری به وسیله ی این آبسردکن ها کاهش یابد.

۴- پس از استفاده از سفید کننده بطری آبسردکن را خالی کرده وبا استفاده از یک اسفنج فضای گالن را بشویید.

۵-  برخی از آبسردکن هادر قسمت جلویی خود،دارای پوشش یاحفاظ هستند ،آبسردکن های که دارای این ویژگی بهترهستند زیرا باعث میشود افراد دهانشان را به شیر آب نچسبانند.

۶- توجه داشته باشید در هنگام شستن و تعمیر آب سردکن مراقب قسمت های الکترونیکی دستگاه باشیدتا دچار اتصالی نگردد.

۷- برروی کلمن آبسردکن شیری تعبیه شده است تا برای پرکردن آب، ظروف را مستقیما وارد مخزن نکنید زیرا اینکار باعث انتقال آلودگی به داخل آب دستگاه می شود.

۸- توجه داشته باشید که آبسردکن هایی که آب را با فشار خارج میکنند بهتر از آبسردکن های هستند که آب را با فشارمعمولی خارج میکنند به این دلیل که این نوع از آبسردکن ها بهترهستند زیرا احتمال آلوده شدن ومکش کمتری نسبت به بقیه آبسردکن ها دارند.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر آبسردکن نوبل – NOBEL در تعمیرات سایت :

. شناخت ریز جزئیات و تسلط همه جانبه و دقیق تکنسین های حرفه ای در تعمیر آبسردکن نوبل – NOBEL و استفاده از لوازم اورجینال و فابریک در تعمیرات انواع آبسردکن

. تعمیرات تخصصی تعویض موتور آبسردکن نوبل ، تعمیر تخصصی برد آبسردکن نوبل ، تعویض شیر آب سرد و گرم ، تعویض شلنگ های ورودی و خروجی و…

. تعمیرات آبسردکن NOBEL( تعمیر آبسردکن نوبل) فقط با یک تماس شما و در محل شما و بدست مهندسین متعهد و متخصص ما انجام خواهد شد.

. کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر آبسردکن نوبل – NOBEL دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر آبسردکن نوبل - NOBEL

آب سردکن نوبل (آب سردکن NOBEL) که در دو طرح رومیزی و ایستاده طراحی شده است مجهز به مخزنی از استیل ضدزنگ و با کیفیتی بالا می باشد که آب سرد و گرم را در دمای مطلوب نگه داری می کند.

تیم تخصصی تعمیرات سایت با استفاده از جدیدترین مهارت های علمی و تجربی دنیا به سرویس دهی در اسرع وقت به تمام مناطق تهران در زمینه تعمیر آبسردکن نوبل – NOBEL پرداخته و با تضمین بر عیب یابی محصول آماده ارائه خدماتی باکیفیت ، با تعرفه ای مناسب و استاندارد می باشد.

جهت استفاده از این خدمات با ما تماس حاصل نموده و از تجربه فنی سرویس کاران زبده ما در زمینه ی تعمیر آبسردکن نوبل – NOBEL استفاده کرده و کیفیت برتر را با ما که راز ماندگاری ما در دنیای تعمیرات است تجربه کنید.

4.4/5 - (5 امتیاز)

This Post Has 20 Comments

  1. سلام من یه ابسردکن رومیزی نوبل دارم اما متاسفانه زمین خورده و مقواری کاور ان تزک خورده ایا میتوان کاور جدیدی براش خریداری کرد با تشکر

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام

      بله فیلترها برای انواع آبسردکن ها استفاده می شوند. اما مدل های متفاوتی دارند که بستگی به نیاز و بودجه شما دارد.

  2. سلام آبسردکن ما به خوبی کارمیکند تنها مشکل آن این است که فشار شیر خروجی بسیار زیاد است مشکل دستگاه چه چیزی میتواند باشد ؟

    1. سلام

      پیچ تنظیم فشار شیر آب تنظیم نیست باید توسط تکنسین دستگاه بازدید شود و فشار شیر آب تنظیم شود .

    1. سلام

      زمانی که آبسردکن را خریداری نمودید، قبل از وصل کردن آن به برق شهر، حتما ان را پر از آب نمایید. مقدار کمی نیز شیر برداشت آب سرد و گرم را بازکنید تا هوای درون مخازن تخلیه شده و آب به طور کامل در دستگاه قرار بگیرد. سپس آبسردکن را به برق وصل نمایید. عدم رعایت این نکته می تواند باعث بروز مشکل در آبسردکن شود.

    1. سلام دوست عزیز

      نشتی آبسردکن میتواند دلایل مختلفی داشته باشد ,گاهی اوقات مربوط به شلنگهای آبسردکن میباشد و گاهی به دلیل خرابی شیرهای آبسردکن به همین علت دستگاهتون باید توسط تکنسین چک ، عیب یابی و تعمیر آبسردکن انجام گردد.

  3. سلام یه ابسرد کن نوبل رونیزی دارم مخزن اب رو که میزاریم روش از پشتش اب چکه میکنه ،،علت و نحوه درست کردنش یا نمایندگی که بتونه درسش کنه در شیراز هستم ۰۹۱۷۷۰۴۲۵۵۶

    1. سلام دوست عزیز

      ممکن هست آب زیاد داخل دستگاه می ریزید ، البته می توانید عکس دستگاه به همراه مشکل آن را به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال کنید ، تکنسین های ما بعد از بررسی پاسخ می دهند.

      با تشکر

    1. سلام دوست عزیز

      خنک نکردن آب در آبسردکن علل مختلفی می تواند داشته باشد . لطفا برای بررسی بیشتر با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top