skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر آبسردکن های مختلف بوده که یکی از مهم ترین خدمات این مجموعه تعمیر آبسردکن یوروپ EUROPE می باشد و در خدمت شما هم میهنان ارجمند دراقصی نقاط تهران می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر دستگاه آبسردکن یوروپ می توانید در این مطلب از مجموعه مطاب تعمیر آبسردکن در سروش تجهیز همراه ما باشید.

تعمیر آبسردکن یوروپ در نمایندگی مرکزی

تعمیر آبسردکن یوروپ یکی از خدمات مهمی است که در تعمیرات سایت انجام می شود که شما عزیزان می توانید برای دریافت خدماتی حرفه ای از این مجموعه با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل کرده و در خواست تعمیرکاری ماهر و با تجربه را داشته باشید.

تعمیر آبسردکن یوروپ در نمایندگی مرکزی

و یا به آدرس “شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱” مراجعه کرده و دستگاه آبسردکن یوروپ خود را برای تعمیر به تعمیرات سایت بسپارید. چرا که در تعمیرات سایت برای تعمیر دستگاه شما خدماتی حرفه ای ارائه می شود و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان گرامی خواهد داشت تا اطمینان حاصل کند که شما عزیزان بهترین خدمات تعمیراتی را دریافت خواهید کرد.

تعمیر آبسردکن یوروپ و خدمات آن در نمایندگی معتبر

یکی از مهم ترین نشانه های نمایندگی های معتبر و مطمئن ارائه خدماتی حرفه ای است تا به این ترتیب بتواند با استفاده از آنها به نمایندگی تعمیر آبسردکن یوروپ اعتماد کرده و دستگاه خود را برای تعمیر حرفه ای به آن بسپارید. چند مورد از خدمات حرفه ای نمایندگی معتبر تعمیرات آبسردکن یوروپ شامل موارد زیر می شوند:

  1. تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات ۱۰۰% اصل
  2. ارائه ضمانت نامه معتبر
  3. ارائه فاکتور با جزئیات کار های انجام شده بر روی دستگاه
  4. تعمیر آبسردکن یوروپ با کمک تعمیرکاران حرفه ای و ماهر
  5. قرار دادن تعمیر قطعات دستگاه به صورت اولویت اول
  6. متعهد بودن به مشتری
  7. تحویل دستگاه در زمان مشخص شده

تعمیر آبسردکن یوروپ با استفاده از قطعات ۱۰۰% اصل

تعمیر آبسردکن یوروپ باید با استفاده از قطعات ۱۰۰% اصل انجام شود. چرا که تنها در این صورت است که می توانید اطمینان حاصل کنید که دستگاه تا مدت های بسیاری برای شما کار می کند و دارای طول عمر طولانی تری است. استفاده از قطعات بی کیفیت تنها می تواند باعث شود که از  عمر مفید دستگاه کاسته شود و دچار خرابی های زودهنگام و آسیب رساندن به قطعات دیگر شود.

به همین دلیل تعمیرات سایت که یکی از نمایندگی های معتبر و یکی از وارد کننده های قطعات اصل لوازم خانگی به داخل کشور می باشد، از بهترین قطعات در تعمیر آبسردکن یوروپ استفاده می کند تا به این ترتیب اطمینان حاصل کند که دستگاه شما دچار مشکلات پس از تعمیر نخواهند شد.

تعمیر آبسردکن یوروپ با ضمانت نامه معتبر ۹۰ روزه

یکی از مهم ترین خدمات هر نمایندگی ضمانت نامه ای است که پس از تعمیر دستگاه به صورت کتبی باید به مشتری های خود ارائه دهد تا به این ترتیب در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید به نمایندگی مراجعه کرده و درخواست تعمیر مجدد دستگاه را ثبت نمایید. تعمیرات سایت نیز با ارائه ضمانت نامه ۹۰ روزه به شما مشتریان گرامی تلاش در این دارد تا اعتماد شما را جلب کرده و بهترین خدمات را برای تعمیر آبسردکن یوروپ به شما عزیزان ارائه دهد.

تعمیر آبسردکن یوروپ به همراه عیب یابی رایگان

پیش از تعمیر آبسردکن یوروپ نیاز به عیب یابی تخصصی است تا تعمیرکار بتواند با پیدا کردن مشکل اصلی دستگاه آن را به نحو احسنت تعمیر کند. اما این عمل باید به صورت کاملا حرفه ای و رایگان انجام شود زیرا عملا با عیب یابی تنها مشکل دستگاه پیدا خواهد شد و هیچ گونه تعمیری بر روی آن صورت نگرفته است. به همین دلیل در تعمیرات سایت خدمات عیب یابی دستگاه به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

نکات نگهداری و تعمیر آب سردکن

۱- یکی از فاکتورهای بسیارمهم در افزایش طول عمر و ماندگاری آبسردکن رعایت مسائل بهداشتی میباشد . بهتر است که آبسردکن را هر ۶هفته یکبار تمیز کنید ویا اگر مصرف آب بسیار بالا است بهتر است بین هرتعویض بطری آبسردکن آن تمیز کنید.

۲-  قبل از اقدام به تمیز کردن تعمیر آب سرد کن دستگاه را از برق بکشید.

۳-  برای تمیز کردن آبسردکن میتوانید از محلول سفیدکننده استفاده کنید .یک قاشق از محلول سفیدکننده را داخل گالن آبسردکن بریزید و به خوبی با آب داخل گالن مخلوط کنید.

۴- پس از استفاده از سفید کننده بطری آبسردکن را خالی کرده وبا استفاده از یک اسفنج فضای گالن را بشویید.

۵-  برای تمیز کردن سینی چکه آبسردکن میتوانید آن را جداکنید و بشویید .

۶- توجه داشته باشید در هنگام شستن و تعمیر آب سردکن مراقب قسمت های الکترونیکی دستگاه باشیدتا دچار اتصالی نگردد.

۷- برروی کلمن آبسردکن شیری تعبیه شده است تا برای پرکردن آب، ظروف را مستقیما واردمخزن نکنید زیرا اینکار باعث انتقال آلودگی به داخل آب دستگاه می شود.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر آبسردکن یوروپ –  EUROPE در تعمیرات سایت

  • آمادگی حرفه ای تکنسین های متعهد و مجرب در تعمیر آبسردکن یوروپ EUROPE  و استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیرات انواع آبسردکن
  • انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور آبسردکن یوروپ ، تعمیر تخصصی برد آبسردکن یوروپ ، تعویض شیر آب سرد و گرم ، تعویض شلنگ های ورودی و خروجی و …
  • تعمیرات آبسردکن یوروپی –  EUROPE فقط با یک تماس شما و در محل شما و بدست تکنسین متعهد و مجرب ما انجام خواهد شد.
  • کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر آبسردکن یوروپ –  EUROPE دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.
  • تعمیرات سایت به عنوان یکی از قطب های اصلی تعمیرات در تهران با استفاده از جدیدترین و موثرترین فناوری روز دنیای صنعت به سرویس دهی در اسرع وقت به تمام مناطق
  • تهران در زمینه تعمیر آبسردکن یوروپن –  EUROPE پرداخته و آماده ارائه خدماتی باکیفیت ، مقرون به صرفه و بادوام می باشد.

جهت استفاده از این خدمات با ما تماس حاصل نموده و از تجربه سرویس کاران زبده ما در زمینه ی تعمیر آبسردکن یوروپ –  EUROPE استفاده و با توجه به انتظاری که از یک شرکت تعمیراتی دارید تعمیرگاه مناسب خود را انتخاب کنید تا ما هم بتوانیم پاسخگوی شایسته ای برای اعتماد و اطمینان شما باشیم .

Rate this page

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top