skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت ارائه دهنده خدمات تعمیر آبمیوه گیری متئو Matheo با ۹۰ روز گارانتی در خدمت شما است. چنانچه آبمیوه گیری شما نیاز به خدمات عیب‌یابی آبمیوه گیری را دارد تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه آبمیوه گیری از لوازم پرکاربرد در آشپزخانه و مغازه های آبمیوه فروشی است. کاربرد این دستگاه جهت تهیه نوشیدنی های سالم و تازه از میوه‌ها و سبزیجات است. از آنجایی که محصولات کارخانه‌ای حاوی مقادیری شکر و نگهدارنده هستند، اغلب خانواده ها ترجیح می‌دهند تا با تهیه دستگاه آبمیوه گیری خود را از مصرف مداوم چنین محصولاتی بی نیاز سازند.

فرقی نمی کند که آبمیوه گیری شما از چه برندی است و یا آن را با چه قیمتی تهیه کرده باشید. تمامی آنها دارای مشکلات متداولی هستند که اغلب در اثر استفاده نادرست و یا سایر موارد فنی دیگر دچار خرابی می شوند.

مهمترین ایرادات آب میوه گیری متئو Matheo

تعمیر فوری آبمیوه گیری متئو Matheo

مهمترین ایرادات آبمیوه گیری متئو شامل موارد زیر است:

موتور آب میوه گیری داغ میکند

بارگیری بیش از حد دستگاه، کارکرد مداوم بدون استراحت، روشن ماندن دستگاه بدون بارگیری و خارج شدن شفت از محور اصلی خود، نیم سوز شدن موتور، عدم گردش آزادانه هوا در اطراف موتور به دلیل قرارگیری بر روی موکت و یا فرش از دلایل اصلی داغ کردن موتور است.

آبمیوه گیری چند ثانیه پس از روشن شدن خاموش می کند

عامل این اتفاق اختلال در عملکرد اورلود است. این اتفاق اغلب در نتیجه خرابی یاتاقان ها، نیم سوز شدن موتور، خرابی فن های خنک کننده می افتد.

آبمیوه گیری روشن میشود اما نمی چرخد

خرابی کلید و سیم های رابط اغلب باعث بروز چنین مشکلی می شود.

با روشن شدن آبمیوه‌گیری فیوز میپرد

اتصال کوتاه در سیم های رابط و یا قطعات داخلی آبمیوه گیری، خرابی خازن یا سوختن موتور باعث پریدن فیوز می شود.

انواع خدمات تعمیر آبمیوه گیری متئو Matheo

خدمات تعمیر آبمیوه گیری متئو در تعمیرات سایت شامل عیب یابی، تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی آبمیوه گیری است. البته باید این نکته را یادآور شویم که در تعمیرات سایت اولویت با تعمیر این قطعات است. تنها در صورتی که به دلیل کهنگی، این قطعات قابلیت تعمیر را نداشته باشند نسبت به تعویض آنها با همتای اصل و اورجینال شرکتی اقدام می شود. برخی از مهم ترین لوازم یدکی آبمیوه گیری شامل موارد زیر هستند:

  1. کلاهک صفحه برنده
  2. اهرم آب میوه گیری
  3. تیغ توری آبمیوه گیری
  4. لاستیک زیر پیچ موتور (بالایی)
  5. زغال کربنی
  6. دیود
  7. ظرف شیشه ای یا بلوری
  8. صافی یا-توری آب میوه گیری

نکات ایمنی آب میوه گیری متئو Matheo

تعمیر آبمیوه گیری متئو Matheo

برای افزایش طول عمر آبمیوه گیری متئو خود لازم است تا به یکسری نکات توجه کنید:

پس از خرید آبمیوه گیری حتما به دفترچه راهنمای شرکت سازنده مراجعه کنید. این دفاتر بهترین منبع برای اطلاع از نکات استفاده صحیح و موارد ایمنی لوازم برقی است.

در مواقعی که فشار برق منطقه شما دچار نوسان است از روشن کردن و استفاده دستگاه خودداری کنید. زیرا کم و زیاد شدن فشار برق می‌تواند به موتور دستگاه آسیب برساند.

هیچگاه میوه های سفت را به صورت قطعات درشت وارد محفظه آب میوه گیری نکنید.

بالاتر از توان دستگاه آن را بارگیری نکنید.

پس از هر بار استفاده کلیه قطعات را باز کنید. آنها را با آب سرد و شوینده های ملایم پاک کنید.

قطعات را کاملا خشک کرده و سپس دستگاه را سرهم‌ بندی کنید.

هیچ گاه میوه ها و سبزیجات را با فشار وارد محفظه آبمیوه گیری نکنید.

هنگام استفاده از آبمیوه گیری آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید.

قیمت تعمیر آبمیوه گیری متئو Matheo

قیمت تعمیر آبمیوه گیری متئو رقم ثابتی نیست. زیرا بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه دارد. اما به عنوان یک فرمول کلی می توان گفت هزینه تعمیر آبمیوه گیری متئو متشکل از هزینه جمع آوری دستگاه اجرت تعمیر توسط تعمیرکار و هزینه تعویض قطعات جانبی در صورت نیاز است.

برای اطلاع از این هزینه ها می توانید با کارشناسان تعمیرات سایت تماس بگیرید. پس از اعلام مشکل دستگاه، آنها نوع خرابی را تشخیص می دهند. سپس هزینه تعمیر را محاسبه و به شما اعلام می نمایند. در صورت رضایت شما از هزینه تعمیر آبمیوه گیری، سفارش شما ثبت و پیگیری می شود.

مرکز تخصصی تعمیر آبمیوه گیری متئو Matheo

تعمیر آبمیوه گیری متئو Matheo با گارانتی

چنانچه از بابت یافتن مراکز خدمات تعمیر آبمیوه گیری مطمئن و معتبر نگران هستید، ما به شما تعمیرات سایت را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این مرکز دارای سابقه فعالیت بلند بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی و از جمله دستگاه آبمیوه گیری است.

تعمیرات سایت دارای مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی می باشد. کلیه خدمات خود را با ۹۰ روز گارانتی به مشتریان ارائه می دهد.

هزینه تعمیرات در تعمیرات سایت کاملا منصفانه لحاظ شده است. ضمن آن که مورد تایید نهادهای نظارتی است. با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

همچنین برای تحویل دستگاه خراب شده نیاز به مراجعه حضوری مشتریان است. انتقال دستگاه به کارگاه مرکزی توسط پرسنل تعمیرات سایت انجام می شود.

تعمیرات سایت برای مشترکین خود کدهای تخفیف دوره ای در نظر گرفته است. در موارد اورژانسی نیز خدمات تعمیر ویژه ۴۸ ساعته وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top