skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر اتو پرس دومنا در انواع مدل های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر اتو پرس دومنا domena دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران اتو پرس شرکت برای تعمیرات اتو پرس دومنا شما را راهنمایی کنند. در ادامه به معرفی  اتو پرس دومنا و برخی از نکات نگهداری اتو پرس می پردازیم. دومنا یکی از شناخته شده ترین برند ها در زمینه تولید پرس های حرفه ای است. اتو پرس دومنا بعد از سه دقیقه اماده به کار می شود و با قدرت بالای خود تمامی چروک های ریز و درشت لباس های شما را از بین می برد. یکی از ویژگی های خاص اتو پرس های دومنا قرار دادن یک اتو دستی در کنار دستگاه است. مخزن آب دستگاه قابل جدا شدن است و صفحات را می توان برای راحتی در حمل و نقل قفل کرد. عمر دستگاه بالا می باشد و کم تر نیاز به سرویس و عیب یابی اتو پرس دومنا domena پیدا می کنید.

فهرست مطالب

تعمیر اتو پرس دومنا در نمایندگی معتبر در تهران

پیش از آنکه اقدام به تعمیر اتو پرس دومنا کنید باید به این نکته توجه کنید که شما به یک نمایندگی معتبر نیاز دارید که بتوانید به آن اعتماد داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به صورت کاملا حرفه ای تعمیر خواهد شد. یکی از نمایندگی های معتبر برای تعمیر اتو پرس دومنا در تهران تعمیرات سایت می باشد که با سالها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی برقی و با کمک تعمیرکاران با تجربه و ماهر می تواند دستگاه شما را به صورت کاملا حرفه ای تعمیر کند و به روز اول باز گرداند.

تعمیر اتو پرس دومنا و خدمات تخصصی آن در نمایندگی تعمیرات سایت

یکی از روش هایی که می توانید با استفاده از آن از نمایندگی تعمیر اتو پرس دومنا اطمینان حاصل کنید این است که به نوع خدمات رسانی آن ممجموعه دقت کنید چرا که در نمایندگی های معتبر اغلب بهترین خدمات به مشتری ها ارائه می شود تا به این صورت به مجموعه اعتماد کرده و بهترین تجربه ی تعمیر اتو پرس دومنا را بدست آورد. برخی از این خدمات شامل موارد زیر می باشند:

  • گارانتی و ضمانت معتبر
  • قرار دادن تعمیر قطعات به عنوان اولویت اول
  • عیب یابی رایگان دستگاه معیوب
  • تحویل گزارش از کار های انجام شده بر روی دستگاه پس از تعمیر
  • ارائه فاکتور معتبر
  • هزینه های معقول و مناسب
  • استفاده از قطعات ۱۰۰% اورجینال در تعمیر دستگاه

تعمیر اتو پرس دومنا با قطعات ۱۰۰% اورجینال

تعمیر اتو پرس دومنا کار حساسی است که باید در صورتی که نیاز به تعویض قطعات داشته باشد حتما از قطعات ۱۰۰% اورجینال برای آن استفاده شود. چرا که اگر قطعاتی که در تعمیر این دستگاه استفاده می شود نا مرغوب و بی کیفیت باشد ممکن است پس از گذشت زمان کوتاهی دستگاه دوباره به همان مشکل دچار شده و نیاز به تعمیر مجدد داشته باشد. به همین دلیل زمانی که دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر می سپارید باید از این موضوع اطمینان حاصل کرده باشید که از قطعات با کیفیت در تعمیر آن استفاده خواهد شد.

خوشبختانه تعمیرات سایت وارد کننده قطعات ۱۰۰% اورجینال و اصل می باشد پس اگر تعمیر اتو پرس دومنا خود را به تعمیرات سایت بسپارید دیگر جای نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

تعمیر اتو پرس دومنا با ۹۰ روز ضمانت نامه کتبی و معتبر

یکی از مهم ترین خدمات هر نمایندگی تعمیر ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر پس از تعمیر اتو پرس دومنا به مشتریان خود می باشد تا به این ترتیب به کاربران خود این اطمینان را بدهد که تعمیر دستگاه آنها به بهترین شکل ممکن انجام شده است و در صورت بروز هر گونه مشکل مرتبط می توانند به نمایندگی باز گردند و از خدمات تعمیر حرفه ای دستگاه خود استفاده کنند. تعمیرات سایت پس از تعمیر دستگاه ضمانت نامه ای کتبی و معتبر ۹۰ روزه به شما عزیزان ارائه خواهد داد تا از بابت کیفیت تعمیر دستگاه اطمینان کامل حاصل کرده و از خدمات دریافتی رضایت داشته باشید.

تعمیر اتو پرس دومنا همراه با عیب یابی رایگان

یکی از نشانه های آنکه تعمیر اتو پرس دومنا در تعمیرگاهی معتبر و مطمئن انجام شده است این است که عیب یابی دستگاه به رایگان انجام شده باشد. همه تعمیرکاران این را می دانند که تا زمانی که عیب دستگاه به درستی مشخص نشده باشد نمی توانند آن را تعمیر کنند به همین دلیل عیب یابی که اولین گام در مسیر تعمیر دستگاه می باشد باید به صورت کاملا حرفه ای و رایگان انجام شود تا به این صورت بتوانند اعتماد مشتریان خود را جلب کنند.

نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر اتو پرس دومنا

  1. توصیه می شود حداقل هفته ای یک بار از اتو پرس دومنا خود استفاده کنید.
  2. استفاده نکردن طولانی مدت موجب ایجاد مشکل و در نتیجه نیاز به تعمیر اتو پرس دومنا برای شما خواهد شد.
  3. برای اینکه اتو پرسی دومنا شما طول عمر بیش تری داشته باشد از آب شهری استفاده نکنید و جایگزین آن از آب مقطر استفاده کنید.
  4. سعی کنید به دستگاه ضربه محکمی وارد نشود، چون در این صورت شما به تعمیرات اتو پرس دومنا احتیاج پیدا خواهید کرد.
  5. مواظب باشید روی دستگاه به هیچ عنوان آب ریخته نشود.
  6. بعد از استفاده از اتو پرس تا زمانی که دستگاه خنک نشده است درب آن را نبندید.
  7. به منظور اینکه برد الکترونیکی دستگاه شما کم تر آسیب ببیند و نیاز به تعمیر اتو پرس دومنا domena برای شما کم تر پیش بیاید بهتر است از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید.
  8. سیم رابط دستگاه را اگر فرسوده شده است تعویض کنید، بهتر است از یک تعمیرکار اتو پرس برای انجام این کار کمک بگیرید.

نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر اتوپرس دومنا

مشکلات رایج اتو پرس دومنا

  1. اتوپرس بخار نمی کند.
  2. اتوپرس داغ نمی کند.
  3. اتوپرس روشن نمی شود.
  4. اتوپرس روی لباس ها لک می اندازد.
  5. اتوپرس بوی بد می دهد.
  6. اتوپرس بوق ممتد می زند.
  7. اتوپرس لباس ها را می سوزاند.

۱) اتو پرس دومنا بخار نمی کند

این مشکل به خاطر خرابی برد الکترونیکی، تنظیم نبودن درجه حرارت دستگاه، کم بودن سطح آب مخزن، اشباع شدن فیلتر از املاح و درست قرار نگرفتن منبع آب و فیلتر اتو پرس در جای درست خود به وجود می آید.

۲) اتو پرس دومنا داغ نمی کند

در این مشکل ابتدا پریز برق یا دوشاخه اتوپرس را چک کنید همینطور اگر از تبدیل استفاده می کنید آن را تست کنید.. تنظیم دمای اتوپرس باید به درستی تنظیم شود.

اتوپرس داغ نمی کند

۳) اتو پرس دومنا روشن نمی شود

دلایل شایع روشن نشدن اتو پرس در واقع خرابی سیم های رابط و اتصالات برق رسانی و یا حتی پریز برق است.

۴) اتو پرس دومنا روی لباس ها لک می اندازد

برای رفع این مشکل قبل از هرکاری پارچه و ابر اتو پرس را بررسی کنید و از تمیزی آنها مطمئن شوید.

اگر باز هم مشکل وجود داشت رسوب گیر اتو را چک کنید.

۵) اتوپرس دومنا بوی بد می دهد

مهم‌ترین دلیل بروز این مشکل این است که آب برای مدت زمان زیادی داخل مخزن دستگاه باقی مانده است.

اگر برای یک هفته یا بیشتر از اتو پرس استفاده نمی‌کنید حتما قبل از هرکاری آب داخل آن را تخلیه کنید.

۶) اتو پرس دومنا بوق ممتد می زند

در صورتی که شاهد بوق زدن دستگاه بودید بلافاصله اتو را خاموش کنید و با یک متخصص تماس بگیرید چونکه برد الکتریکی مهم‌ترین قسمت اتو است و خرابی آن ممکن است آسیب‌ های غیرقابل جبرانی را به دنبال داشته باشد.

۷) اتوپرس دومنا لباس ها را می سوزاند

این مشکل بخاطر خراب شدن ترموستات است زیر خرابی ترموستات باعث می‌شود تا دمای اتو پرس بیش از اندازه بالا برود.

لازم به ذکر است که دمای اتوپرس را بایستی متناسب با جنس لباس انتخاب کنید.

اتوپرس لباس ها را می سوزاند

تعمیرات اتوپرس دومنا در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر اتوپرسی ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.

تعمیرات اتو پرس خود را به تعمیرکار اتوپرس متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تکنسین های متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر اتوپرس دومنا domena شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند. همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

علت خرابی کابل اتو پرس دومنا چیست؟

رایج ترین علت خرابی کابل اتو پرس دومنا، شامل چندین عامل می شود که در ادامه آنها را نام برده ایم:

  • اتمام طول عمر مفید.
  • نگهداری نادرست و اشتباه از اتو پرس دومنا.
  • کشیدن بیش از حد کابل اتو پرس دومنا.

از این رو اگر کابل برق اتو پرس دومنا شما عزیزان خراب شده است و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، ما پروسه عیب یابی و تعمیر آنرا بصورت تخصصی انجام خواهیم داد. توجه داشته باشید اگر کابل برق اتو پرس دومنا به میزان قابل توجهی خراب شده است، ما پروسه تعویض آنرا با کابل برق برند دومنا تعویض خواهیم کرد.

تعویض المنت اتو پرس دومنا

اگر المنت اتو پرس دومنا خراب شده است، با مشکل داغ نشدن اتو پرس دومنا روبرو خواهید شد که عملا نتیجه این خرابی، عدم تولید بخار در اتو پرس دومنا می باشد. به همین دلیل در اکثر مواقع المنت اتو پرس دومنا شما ممکن است بصورت کامل از کار بیافتد و تکنسین ها نتوانند این قطعه کلیدی و مهم را تعمیر کنند. با این وجود راهکار چیست؟ راهکار ما در تمام موارد، تعمیر المنت اتو پرس دومنا توسط تکنسین های مجموعه تعمیرات سایت می باشد تا مشکل را از این روش برطرف نمایید.

اما اگر تکنسین های ما با انجام روش های اصولی موفق به تعمیر المنت سوخته اتو پرس دومنا نشدند، ناچار به تعویض المنت اتو پرس دومنا خواهید شد که ما المنت جایگزین و وارداتی را بر روی اتو پرس دومنا شما نصب خواهیم کرد که شامل گارانتی مجموعه تعمیرات سایت به مدت ۹۰ روز خواهد شد.

عیب یابی اتو پرس دومنا

اولین گام برای تعمیر اتو پرس دومنا، عیب یابی تخصصی این دستگاه با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مخصوصی می باشد که تعمیرکاران ماهر و متخصص توانایی لازم کار با این دستگاه ها دارند. اما عیب یابی اتو پرس دومنا به این معناست که متخصص اتو پرس دومنا با استفاده از ابزارهای تعمیراتی که در دست دارد، اقدام به بررسی قطعه به قطعه اتو پرس دومنا شما می کند تا از این طریق مشکل دستگاه را ریشه یابی و سپس تعمیر نماید.

از این رو برای عیب یابی تخصصی اتو پرس دومنا توسط تکنسین های ماهر و متخصص می توانید به مجموعه تعمیرات سایت مراجعه کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما شناسایی شود.

توجه: عیب یابی اتو پرس دومنا در تعمیرات سایت بصورت رایگان در حضور شما توسط تکنسین های باتجربه انجام می شود.

تعویض دسته اتو پرس دومنا در نمایندگی تعمیرات سایت

در صورتیکه دسته اتو پرس دومنا شما عزیزان به هر دلیلی شکسته است و نمی توانید از طریق دسته اقدام به بلند کردن کفی اتو پرس دومنا کنید، به این معناست که شما نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید و صرفا باید به تعمیرگاه اتو پرس دومنا مراجعه کنید و از این طریق مشکل را برطرف کنید. اما اگر دسته اتو پرس دومنا خراب شده باشد، چگونه کفی بالایی اتو پرس دومنا را بلند خواهید کرد؟ به کمک دستان خود؟ بدون شک این موضوع شدنی نیست چرا که کفی بالایی اتو پرس دومنا بسیار داغ است.

از این رو ما در تعمیرات سایت به همراه تکنسین های مجرب و متخصص دسته اتو پرس دومنا را با استفاده از قطعه وارداتی و برند دومنا تعویض خواهیم کرد. اما از نظر شما شاید این سوال پیش بیاید که چرا نباید دسته اتو پرس دومنا را تعمیر کنیم؟ تعمیر دسته شکسته شده اتو پرس دومنا یک راهکار خارج از عرف می باشد و باید از طریق ذوب کردن بدنه اقدام کرد که پس از بازه زمانی کوتاه مدتی باز هم خراب خواهد شد.

ارزش تعمیرات اتو پرس دومنا

اگر شما به نمایندگی تعمیرات اتو پرس دومنا مراجعه کنید و در ابتدا دستگاه شما توسط تکنسین مجرب با استفاده از تجهیزات تعمیراتی روز دنیا عیب یابی شد، مطمئن باشید که هزینه تعمیراتی که به شما اعلام خواهد شد یک هزینه تعمیراتی جزئی است. اما اگر به تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه مراجعه کنید، مطمئن باشید که به دلیل عدم آشنایی با نحوه تعمیر قطعات، هزینه بالایی به شما اعلام خواهند کرد که این هزینه معمولا برای تعویض قطعات است.

به همین دلیل توصیه ما به شما این است که فقط و فقط به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید.

نکته: ما در تعمیرات سایت در ابتدا دستگاه را توسط تکنسین های مجموعه عیب یابی تخصصی می کنیم و سپس با انطباق هزینه تعمیرات و قیمت دستگاه به شما ارزش تعمیرات را اعلام خواهیم کرد.

بهترین زمان برای تعمیر اتو پرس دومنا

چه زمانی به نمایندگی تعمیر اتو پرس دومنا مراجعه کنیم؟ زمان تعمیر اتو پرس دومنا شامل ۲ حالت کلی می شود. حالت اول این است که دستگاه خرابی جزئی دارد که در این مواقع با هزینه بسیار پایین می توانید مشکل را برطرف کنید و حالت دوم هم زمانی می باشد که دستگاه بصورت کامل از کار افتاده است و باید تعویض قطعات صورت گیرد تا از این طریق مشکل دستگاه برطرف گردد. از این رو از نظر شما کدام حالت بهتر است؟ بدون شک حالت اول بهترین انتخاب ممکن می باشد که هزینه تعمیرات کمتری پرداخت خواهید کرد.

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت مشاهده جزئی ترین خرابی در این دستگاه اقدام به تعمیرات در تعمیرگاه های مجاز نمایید تا از این طریق مشکل شما برطرف گردد.

کدام نوع آب برای اتو پرس دومنا مناسب است؟

بهترین آب ممکن برای پر کردن مخزن اتو پرس دومنا، نه آب لوله کشی است و نه آب تصفیه! بهترین نوع آب برای پر کردن مخزن اتو پرس دومنا، آب مقطر می باشد که برای خرید این آب می توانید به داروخانه ها مراجعه کنید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از این نوع آب، مشکل بخصوصی برای دستگاه شما رخ نخواهد داد و رسوب در آن ایجاد نخواهد شد.

هزینه تعمیر اتو پرس دومنا

هزینه تعمیر اتو پرس دومنا در تعمیرات سایت براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی تعیین می شود و هیچ هزینه نامتعارفی از شما در این خصوص دریافت نخواهد شد. با این وجود ما هزینه تعمیرات اتو پرس دومنا را در ابتدا به شما اعلام نخواهیم کرد؛ در صورتی هزینه تعمیرات به شما بصورت قطعه اعلام خواهد شد که دستگاه بصورت تخصصی توسط تکنسین های ماهر و متخصص عیب یابی شود و میزان و علت خرابی اتو پرس دومنا تشخیص داده شود.

با این وجود هزینه حدودی تعمیر اتو پرس دومنا در مدل های مختلف به عبارت ذیل می باشد.

خدمات تعمیر و تعویض اتو پرس دومنا هزینه تعمیرات (تومان)
تعمیر ترموستات اتو پرس دومنا ۲۸۱٫۰۰۰ الی ۳۶۸.۰۰۰
تعمیر برد اتو پرس دومنا ۴۹۹٫۰۰۰ الی ۶۱۸.۰۰۰
تعویض المنت اتو پرس دومنا ۲۶۹٫۰۰۰ الی ۳۸۷.۰۰۰
رسوب گیری اتو پرس دومنا ۹۹٫۰۰۰ الی ۱۴۳.۰۰۰
ابر و روکش اتو پرس دومنا ۵۴۴٫۰۰۰ الی ۷۹۸.۰۰۰
فیلتر اتو پرس دومنا ۴۸۳٫۰۰۰ الی ۸۹۸.۰۰۰
کفی اتو پرس دومنا ۴۹۱٫۰۰۰ الی ۶۰۹.۰۰۰
تعمیر بویلر اتو پرس دومنا ۴۳۹٫۰۰۰ الی ۶۳۶.۰۰۰
تعویض شیر برقی اتو پرس دومنا ۲۳۷٫۰۰۰ الی ۲۸۹.۰۰۰
تعمیر پمپ اتو پرس دومنا ۳۸۶٫۰۰۰ الی ۵۱۸.۰۰۰
تعویض دسته اتو پرس دومنا ۵۵۳.۰۰۰ الی ۹۰۵.۰۰۰

فرم آنلاین درخواست خدمات تعمیر اتو پرس دومنا

در صورت نیاز به خدمات عیب یابی اتوپرس دومنا دارید از فرم زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    Rate this page

    This Post Has 0 Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top