skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

در صورتی که نیاز به تعمیر اتو پرس ریوالد riwald دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار اتو پرس ریوالد متخصص تعمیرات سایت شما را یاری کند. تعمیرات سایت متخصص در خدمات تعمیر اتو پرس در انواع برند های موجود در بازار می باشد. اتو پرس ریوالد یکی از لوازمی است که ممکن است به خاطر استفاده زیاد یا غلط دچار خرابی هایی شود و نیاز به تعمیر دارد. کار کردن با اتو پرس بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید حجم زیادی از لباس‌ ها را در زمان کوتاه اتو کنید بدون اینکه خسته شوید. برای بالا بردن عمر مفید اتو پرس ریوالد حتما باید آن را جرمگیری کنید به واسطه ی جرمگیری، کیفیت و کارایی اتوپرس به مراتب بهتر از قبل خواهد شد.

تعمیر اتو پرس ریوالد در نمایندگی مرکزی و معتبر

پیدا کردن یک نمایندگی مرکزی و معتبر از مهمترین اقداماتی است که باید برای تعمیر اتو پرس ریوالد انجام دهید. چرا که کوچک ترین اشتباه در تعمیر این دستگاه ممکن است باعث شود تا دیگر مانند سابق برای شما کار نکند و مجبور به خداحافظی با این دستگاه پر کاربرد شوید! یکی از نمایندگی های معتبر جهت تعمیر اتو پرس ریوالد تعمیرات سایت می باشد که می توانید با اطمینان کامل دستگاه خود را به دست این مجموعه بسپارید تا با کمک تعمیرکاران ماهر و با تجربه ی خود به بهترین شکل ممکن بتواند دستگاه شما را تعمیر کند.

تعمیر اتوپرس ریوالد در نمایندگی مرکزی و معتبر

تعمیر اتو پرس ریوالد و خدمات آن در نمایندگی تعمیرات سایت

یکی از نشانه های اینکه دستگاه شما توسط یک نمایندگی حرفه ای در حال تعمیر است، خدماتی است که به شما ارائه می دهد. ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان باعث می شود تا بتوانید اعتماد آنها را جلب کرده و مشتریان خود را تبدیل به مشتریان وفاداری کنید که هر زمان نیاز به تعمیر یک دستگاه داشتند اولین اقدام آنها تماس با این نمایندگی باشد. برخی از خدماتی که باید توسط نمایندگی تعمیرات اتو پرس ریوالد به مشتری ها ارائه شود شامل موارد زیر می باشد:

  1. گارانتی و ضمانت نامه کتبی و معتبر
  2. قرار دادن تعمیر قطعات دستگاه به عنوان اولویت اول
  3. استفاده از قطعات ۱۰۰% اورجینال برای تعویض قطعات معیوب
  4. عیب یابی رایگان دستگاه
  5. و …

تعمیر اتو پرس ریوالد با قطعات ۱۰۰% اورجینال

تعمیر اتو پرس ریوالد با قطعات ۱۰۰% اورجینال یکی از مهم ترین ویژگی های هر نمایندگی تخصصی و معتبر می باشد که باید قبل از تعمیر دستگاه بتوانید از آن اطمینان حاصل کنید. یکی از مواردی که می تواند به شما ثابت کند که نمایندگی برای تعمیر دستگاه شما از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند این است که خود نمایندگی وارد کننده قطعات اصل به داخل کشور باشد.

برای مثال تعمیرات سایت یکی از معدود نمایندگی ها و شرکت هایی است که خود وارد کننده قطعات اورجینال محصولات و لوازم خانگی می باشد و با استفاده از آنها تعمیرات دستگاه ها را انجام می دهد.

تعمیر اتو پرس ریوالد با ۹۰ روز ضمانت نامه معتبر

برای تعمیر اتو پرس ریوالد بهتر است به مرکزی مراجعه نمایید که پس از تعمیر به شما گارانتی و ضمانت نامه ای معتبر ارائه دهد تا به این ترتیب با خیالی آسوده به خانه خود برگشته و از دستگاه تعمیر شده خود نهایت استفاده را ببرید. تعمیرات سایت پس از تعمیر دستگاه های شما ضمانت معتبر و نامه کتبی را با ۹۰ روز اعتبار ارائه خواهد داد تا به این ترتیب از بابت خرابی های پس از تعمیر دستگاه نگرانی نداشته باشید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به بهترین نحو ممکن تعمیر شده است و تا مدت های بسیاری برای شما کار خواهد کرد.

تعمیر اتو پرس ریوالد همراه با عیب یابی رایگان

عیب یابی رایگان یکی از حقوق مشتریان است که باید از هر نمایندگی و یا تعمیرکار آن را توقع داشته باشند. چرا که تا زمانی که هنوز مشکل دستگاه شما مشخص نشده است و تعمیری نیز برای آن صورت نگرفته تعمیرکار قادر به تعمیر دستگاه شما نخواهد بود. عیب یابی اولین و مهم ترین مرحله از تعمیر دستگاه اتو پرس ریوالد می باشد که باید توسط تعمیرکارانی خبره و با تجربه انجام شود تا هیچ گونه اشتباهی هنگام انجام آن رخ ندهد.

رایج ترین ایرادات اتو پرس ریوالد

  1. چرا اتو پرس ریوالد بخار نمی کند؟
  2. چرا اتو پرس ریوالد بوق می زند؟
  3. چرا اتو پرس ریوالد بوی بدی تولید می کند؟
  4. چرا اتو پرس ریوالد روی پارچه لک می اندازد؟
  5. چرا اتو پرس ریوالد به درستی خاموش نمی شود؟ 

چرا اتو پرس ریوالد بخار نمی کند؟

بهتر است ابتدا مخزن آب را بررسی کنید چون ممکن است مخزن آب خالی‌ شده باشد.

بعد از اینکه مخزن آب را چک کردید و متوجه شدید مشکل از مخزن آب نبوده است باید میله آب اتو پرس ریوالد و فیلتر رسوب‌ گیر را چک کنید.

چرا اتو پرس ریوالد بوق می زند؟

قطعه‌ای به نام برد الکترونیکی در دستگاه وجود دارد که می‌توان گفت مهمترین بخش اتو پرس ریوالد است. اگر اتو پرس شما بوق می‌زند این قطعه دچار مشکل شده است.

چرا اتو پرس ریوالد بوی بدی تولید می کند؟

این مسئله به دلیل ماندن بیش‌ از حد آب در مخزن اتو پرس ریوالد و خراب شدن رسوب‌ گیر اتفاق می‌افتد.

برای جلوگیری از ایجاد این مشکل باید حتماً از آب جوشیده درون اتو پرس خود استفاده کنید.

چرا اتوپرس ریوالد روی پارچه لک می اندازد؟

برای حل این مشکل لازم است پارچه و ابر اتو پرس ریوالد خود را عوض کرده و رسوب‌ های موجود در اتوپرس را تمیز کنید.

چرا اتو پرس ریوالد به درستی خاموش نمی شود؟ 

اگر اتو پرس ریوالد مثل سابق خاموش و روشن نمیشود ابتدا باید سیم متصل به پریز اتو پرس ریوالد را بررسی کنید و کابل برق اتو پرس را به‌ صورت مستقیم به پریزهای موجود در اتاق‌ های دیگر وصل کنید.

چرا دستگاه به درستی خاموش نمی شود؟ 

معرفی قطعات اتو پرس ریوالد

  1. المنت
  2. بویلر
  3. ترموستات
  4. دسته
  5. صفحه کلید
  6. کلید پاور
  7. فیلتر
  8. مخزن آب
  9. کفی

۱) المنت اتو پرس ریوالد

المنت نقش تولید کننده حرارت را دارد.  زمانی که تنظیمات دستگاه انجام میشود مطابق تنظیمات المنت شروع به گرم شدن کرده و حرارت لازم برای اتوکشی لباسها را فراهم میکند.

۲) بویلر اتو پرس

مخزنی است که در آن آب گرم می­ شود و به نقطه جوش میرسد. ترموستات در اتو پرس ریوالد نقش تنظیم کننده دما را دارد.

۳) دسته اتو پرس ریوالد

دسته­ اتو پرس ریوالد به عنوان پرس کننده در اتوپرس است زیرا هنگام بستن دسته فشار روی لباس افزایش یافته و لباس­ها پرس می­شوند.

۴) صفحه کلید

با توجه به کلید های موجود بروی دستگاه می­توان نوع و جنس لباس و میزان حرارت لازم برای اتوکشی آنها را تنظیم کرد.

۵) کلید پاور 

این کلید برای خاموش/ روشن کردن دستگاه است.

۶) فیلتر اتو پرس ریوالد

فیلتری برای ممانعت از ورود رسوب و جرم به محفظه بخار دستگاه است.

فیلتر اتوپرس

۷) مخزن آب اتوپرس ریوالد

برای تولید بخار در دستگاه نیاز به آب است که این آب در مخزنی که برای اینکار در نظر گرفته شده است ریخته می­شود.

۸) کفی اتو پرس ریوالد

کفی این دستگاه باید از مواد اولیه مرغوب درست شده باشد که بر روی لباسها خط نیاندازد.

کفی اتوپرس

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر اتو پرس ریوالد riwald

  1. توصیه می شود حداقل هفته ای یک بار از اتو پرس خود استفاده کنید, استفاده نکردن طولانی مدت باعث ایجاد مشکل و در نتیجه نیاز به تعمیر اتو پرس ریوالد برای شما خواهد شد.
  2. برای اینکه اتو پرسی ریوالد شما طول عمر بیش تری داشته باشد از آب شهری استفاده نکنید و جایگزین آن از آب مقطر استفاده کنید.
  3. سیم رابط دستگاه را اگر فرسوده شده است تعویض کنید، بهتر از یک تعمیرکار اتو پرس برای انجام این کار کمک بگیرید.
  4. به منظور اینکه برد الکترونیکی دستگاه شما کم تر آسیب ببیند و نیاز به سرویس اتو پرس ریوالد riwald برای شما کم تر پیش بیاید بهتر است از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.
  5. سعی کنید به دستگاه ضربه محکمی وارد نشود، چون در این صورت شما به تعمیر اتو پرس ریوالد riwald احتیاج پیدا خواهید کرد.
  6. بعد از استفاده از اتو پرس ریوالد تا زمانی که دستگاه خنک نشده است درب آن را نبندید.
  7. مواظب باشید روی دستگاه به هیچ عنوان آب ریخته نشود.

تعمیرات کاملا تخصصی اتو پرس ریوالد در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر اتو پرس ریوالد ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.

تعمیرات اتو پرس ریوالد خود را به تعمیرکار متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تکنسین های متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات سرویس اتو پرس ریوالد riwald شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند. همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top