skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

در صورتی که نیاز به تعمیر اتو پرس گیلبرتون gilberton دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار اتو پرس گیلبرتون متخصص تعمیرات سایت شما را یاری کند. تعمیرات سایت متخصص در تعمیرات اتو پرس در انواع برند های موجود در بازار می باشد. مدتی است که اتو پرس گیلبرتون با عنوان اتو و با کارایی بسیار بیشتر نسبت به اتوهای ساده به منازل ما راه پیدا کرده است و با استفاده از این اتوها عملاً نیاز به خشک شویی نیست.

اتو پرس گیلبرتون با توجه به کاربردی که دارند می‌توانند مانند سایر لوازم خانگی خراب شده و یا ایراد پیدا کنند. اتو وسیله مهم و ضروری برای افراد آراسته و مرتب به حساب می آید که خرابی و مشکلات آن می تواند در زندگی اجتماعی آنها تاثیر گذار باشد. در ادامه به برخی از نکات نگهداری اتو پرس می پردازیم.

فهرست مطالب

تعمیر اتو پرس گیلبرتون در نمایندگی تخصصی و معتبر

تعمیر اتو پرس گیلبرتون در نمایندگی تخصصی و معتبر مهم ترین اقدامی است که در زمان خرابی این دستگاه باید برای آن انجام دهید. چرا که این دستگاه از حساسیت بالایی برخوردار است و در صورتی که توسط تعمیرکاران غیر متخصص تعمیر شود ممکن است برای بعد ها دچار مشکلات جدی تری شده و دیگر قادر به استفاده از آن نباشد. به همین دلیل تعمیرات سایت که یکی از تخصصی ترین نمایندگی های تعمیر اتو پرس گیلبرتون در تهران است برای تعمیر این دستگاه از تعمیرکاران حرفه ای و متخصص کمک می گیرد تا اطمینان حاصل کند که دستگاه شما به بهترین نحو تعمیر خواهد شد.

تعمیر اتوپرس گیلبرتون در نمایندگی تخصصی و معتبر

تعمیر اتو پرس گیلبرتون و خدمات آن در نمایندگی اصلی

اغلب نمایندگی های معتبر تلاش بر این دارند که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند تا به این ترتیب بتوانند اعتماد شما را جلب کرده و رضایت تمام و کمال شما را نسبت به خود جلب کنند. برای مثال یکی از مهمترین خدماتی که هر نمایندگی برای تعمیر اتو پرس گیلبرتون می تواند به شما ارائه دهد تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال است. همچنین یکی دیگر از خدمات مهم نمایندگی های معتبر ارائه گارانتی با تاریخ اعتبار بلند مدت می باشد که باعث می شود تا مشتری بتواند به مجموعه اعتماد کند و از خدمات تعمیر دستگاه رضایت داشته باشد.

تعمیر اتو پرس گیلبرتون با استفاده از قطعات ۱۰۰% اورجینال

تعمیر اتو پرس گیلبرتون باید حتما با استفاده از قطعات ۱۰۰% اورجینال انجام شود تا به این ترتیب به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و بتوانید از آن تا سالها استفاده کرده و رضایت داشته باشید. امروزه اما بر خلاف تصور اما تعداد کمی از نمایندگی ها می توانند از قطعات اصل و اورجینال برای تعمیر دستگاه شما استفاده کنند چرا که ممکن است قطعات را در دسترس خود نداشته باشند و یا با قیمت های بالایی بتوانند آن را به شما بفروشند!

یکی از مزیت های بزرگ تعمیرات سایت این است که جز معدود نمایندگی هایی است که خود وارد کننده قطعات می باشد و به همین دلیل می تواند برای تعمیر دستگاه های شما از بهترین قطعات با قیمتی مناسب استفاده کند.

تعمیر اتو پرس گیلبرتون با ۹۰ روز ضمانت نامه یا گارانتی معتبر

ارائه ی گارانتی مهم ترین بخش در پایان تعمیر اتو پرس گیلبرتون که باید با توجه به شرایط نمایندگی در بالا ترین تاریخ اعتبار ممکن تحویل مشتری داده شود. چرا که در این صورت مشتری ها می توانند به نمایندگی اعتماد کرده و برای تعمیر هر یک از وسایل خانگی برقی خود به سراغ آن بروند.

در تعمیرات سایت پس از اتمام تعمیر دستگاه ضمانت نامه یا گارانتی معتبر به شما تحویل داده خواهد شد تا به این ترتیب بتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل با نمایندگی تماس حاصل فرموده و مشکل را گزارش دهید تا در اصرح وقت برای تعمیر دستگاه شما تعمیرکاری اعزام شود.

تعمیر اتو پرس گیلبرتون با عیب یابی رایگان و تخصصی

یکی از مزیت های تعمیرات سایت این است که عیب یابی دستگاه شما را به صورت کاملا حرفه ای و رایگان انجام خواهد داد تا به این ترتیب بتواند تعمیر دستگاه را نیز به بهترین شکل ممکن انجام دهد. چرا که تا عیب یابی دستگاه به صورت دقیق و تخصصی انجام نشود ایراد دقیق دستگاه مشخص نخواهد شد و در این صورت تعمیری صورت نخواهد گرفت. به همین دلیل در تعمیرات سایت عیب یابی به صورت رایگان انجام می شود تا مشتری ها از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته باشند.

مزایای اتو پرس گیلبرتون

  1. توان و قدرت زیاد در اتو و صاف کردن چروک‌های لباس.
  2. اتوکشی پارچه‌ های بزرگی مثل ملحفه، پرده و غیره و عدم نیاز شما به خشکشویی.
  3. سرعت زیاد در اتوکشی تمامی لباس‌ها.
  4. وجود اندازه‌های مختلف صفحات آن در بازار به منظور انتخاب اندازه دلخواه.
  5. وزن سنگین صفحات آن جهت برطرف کردن چین و چروک‌ های ریز.
  6. ایمنی بالا با قطع کن خودکار و هشدار.
  7. وجود نمایشگر دیجیتال تنظیمات بر اساس نوع پارچه و البسه.
  8. وجود سطح دسترسی برای اتو کشی تا ده برابر بیشتر نسبت به اتوهای معمولی.
  9. نمایش میزان آب موجود در مخزن.
  10. قابلیت قطع کامل بخار و اتو کردن به حالت خشک.
  11. وجود قفل در بخش دسته اتو پرس گیلبرتون، ویژه کسانی که کودک خردسال در منزل دارند.
  12. قابلیت رسوب ‌زدایی خودکار.

معایب اتو پرس گیلبرتون

  1. گران بودن آن نسبت به اتو بخار های معمولی و کوچکتر.
  2. دقت بیشتر در هنگام استفاده از اتو پرس گیلبرتون برای پارچه‌های چین‌ دار و نازک.
  3. عدم استفاده مناسب برای نقاط نامتقارن و کوچک‌ البسه، مانند اطراف دکمه‌ها، سرآستین و غیره.
  4. وزن نسبتا زیاد آن.
  5. اشغال فضای زیاد به علت بزرگ بودن آن.

عیب یابی تخصصی اتو پرس گیلبرتون

اگر بنابر هر دلیلی اتو پرس گیلبرتون شما خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، باید مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود تا از این طریق مشکل رفع شود. اما چگونه می توانیم مشکل اتو پرس گیلبرتون را تشخیص دهیم؟ برای تشخیص مشکلات اتو پرس گیلبرتون شما نیاز به تکنسین تعمیرکار و همچنین ابزارهای تعمیراتی روز دنیا دارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما شناسایی شود و سپس با تائید شما، تعمیرات لازم و کافی صورت گیرد.

لازم به ذکر است که یکی از خدمات تخصص مجموعه تعمیرات سایت، عیب یابی تخصصی اتو پرس گیلبرتون می باشد که این پروسه تماما توسط تکنسین های مجرب و متخصص در حضور شما بصورت تخصصی صورت می گیرد.

کاربران گرامی: در نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیرات سایت عیب یابی اتو پرس گیلبرتون در تعمیرات سایت بصورت رایگان می باشد.

نمایندگی تعمیر اتو پرس گیلبرتون در تهران

مجموعه تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس گیلبرتون در تهران آماده تعمیر تخصصی دستگاه شما توسط تکنسین هایی می باشد که دارای دانش لازم و کافی هستند.با این وجود اگر اتو پرس گیلبرتون خراب شده است و مایلید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم می توانید دستگاه خود را به مجموعه ما بسپارید تا بصورت تخصصی پروسه تعمیرات صورت گیرد.

تعمیر برد اتو پرس گیلبرتون

در اکثر مواقع زمانیکه برد اتو پرس گیلبرتون دچار مشکلاتی می شود، افرادی که مدعی تعمیرات اتو پرس گیلبرتون هستند توانایی لازم و کافی در تعمیر برد این دستگاه ندارند و به همین دلیل با هزینه نسبتا زیادی اقدام به تعویض برد اتو پرس گیلبرتون می کنند. اما ما در مجموعه تعمیرات سایت در ابتدا برد اتو پرس گیلبرتون را با هر خرابی که داراست تعمیر می کنیم تا از این طریق مشکل شما برطرف کنیم و نیازی به تعویض برد اتو پرس گیلبرتون نداشته باشید.

تعمیر و تعویض شیر برقی اتو پرس گیلبرتون

در صورتی که شیر برقی اتو پرس گیلبرتون شما خراب شده است، نیازی به این ندارید که همان ابتدا اقدام به تعویض شیر برقی کنید. ما در تعمیرات سایت به دلیل همکاری با تکنسین های مجرب و متخصص تمام خدمات تعمیر اتو پرس گیلبرتون را بصورت تخصصی انجام می دهیم و شما نیازی به تعویض شیر برقی اتو پرس گیلبرتون نخواهید داشت. با این وجود اگر خرابی شیر برقی اتو پرس گیلبرتون شما بیش از حد باشد و امکان تعمیرات آن وجود نداشته باشد، ما آنرا با قطعه وارداتی تعویض خواهیم کرد.

پریدن فیوز با روشن کردن اتو پرس گیلبرتون

یکی از مشکلاتی که ممکن است پس از چند سال استفاده از اتو پرس گیلبرتون با آن مواجهه شوید، پریدن فیوز با روشن کردن اتو پرس گیلبرتون می باشد که یک مشکل غیر عادی است و نباید تلاش کنید تا دستگاه را به جریان برق متصل نمایید. با این وجود رایج ترین علتی که می تواند منجر به پریدن فیوز با روشن کردن اتو پرس گیلبرتون شود، خرابی برد اتو پرس گیلبرتون می باشد که یک مشکل رایج در این زمینه است.

از این رو بهتر است در این مواقع اتو پرس گیلبرتون را از برق بکشید و از طریق شماره مرکزی ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های ما مشکل شما را پیگیری کنند.

ارزش تعمیرات اتو پرس گیلبرتون

تعمیر اتو پرس گیلبرتون در صورتی ارزشمند می باشد که صرفا توسط تعمیرگاه و تعمیرکاران متخصص و معتبر تعمیر شود. به همین دلیل پیش از آنکه به فکر تعمیر اتو پرس گیلبرتون باشید، بهتر است به این فکر باشید که یک تعمیرگاه مجاز و معتبر برای تعمیر اتو پرس گیلبرتون انتخاب کنید. از این رو اگر شما به تعمیرگاه مجاز اتو پرس گیلبرتون مراجعه کنید، راهکارهایی پیش پای شما قرار خواهند گرفت که می توانید تصمیم بهتری مبنی بر تعمیر اتو پرس گیلبرتون بگیرید.

با این وجود ما در مجموعه تعمیرات سایت پیش از آنکه اقدام به تعمیر اتو پرس گیلبرتون شما کنیم، ارزش تعمیرات آنرا به شما اعلام خواهیم کرد که برای بررسی ارزش تعمیر اتو پرس گیلبرتون، باید هزینه تعمیرات به همراه قیمت دستگاه مورد بررسی قرار گیرد و سپس یک تصمیم گیری انجام شود تا ارزش تعمیرات اتو پرس گیلبرتون شما مشخص شود.

تعمیرات اتو پرس گیلبرتون در خانه

اگر اتو پرس گیلبرتون دارید و این دستگاه در طی چند روز اخیر خراب شده است، بدون شک به دنبال این خواهید بود که تکنسین تعمیرکار به محل شما مراجعه کند و مشکل را شناسایی و برطرف کند. به همین دلیل ما در تعمیرات سایت برای سهولت شما عزیزان خدمات تعمیر اتو پرس گیلبرتون در خانه را ارائه می دهیم که از این طریق می توانید مشکل دستگاه را در خانه برطرف کنید.

از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تکنسین های تعمیرات سایت در روز و ساعت مقرر به محل شما مراجعه خواهند کرد.

کدام نوع آب برای اتو پرس گیلبرتون مناسب است؟

بهترین آب ممکن برای پر کردن مخزن اتو پرس گیلبرتون، آب مقطر می باشد که می توانید این نوع آب در ابعاد ۵ یا ۶ لیتری از داروخانه ها و یا تجهیزات پزشکی فروش ها تهیه کنید که این میزان آب برای یکسال اتو پرس گیلبرتون کافی می باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای پر کردن مخزن اتو پرس گیلبرتون به هیچ وجه از آب لوله کشی استفاده نکنید؛ چرا که این نوع آب می تواند منجر به رسوب گرفتن اتو پرس شود.

همچنین قیمت حدودی آب مقطر ۵ لیتری حدودا ۷۰ هزار تومان است که هم بصورت حضوری و هم بصورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

تعمیر ترموستات اتو پرس گیلبرتون

وظیفه ترموستات اتو پرس گیلبرتون این است که دمای ایجاد شده درون اتو پرس گیلبرتون را مدیریت و کنترل کند. به عبارتی اگر دمای اتو پرس گیلبرتون کنترل نشود، مطمئنا این دستگاه آسیب گسترده ای خواهد دید و در نتیجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. به همین دلیل اگر ترموستات خراب شود، کنترل دمای اتو پرس گیلبرتون از دست خارج خواهد شد و با مشکلات گسترده ای روبرو می شوید. با این وجود چگونه می توان این خرابی را برطرف کرد؟ بدون شک این خرابی باید توسط تعمیرکاران متخصص تعمیر شود.

از این رو ما در مجموعه تعمیرات سایت این قطعه را با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می کنیم تا مشکل از این طریق برطرف گردد و نیازی به تعویض ترموستات اتو پرس گیلبرتون نداشته باشید.

رایج ترین مشکلات اتو پرس گیلبرتون

  1. اتو پرس گیلبرتون بخار نمی‌کند.
  2. اتو پرس گیلبرتون صدای پمپ بخار میدهد ولی بخار نمیزند.
  3. اتوپرس گیلبرتون بوق میزند.
  4. اتو پرس گیلبرتون بوی بد میدهد.
  5. خاموش و روشن کردن اتو پرس گیلبرتون مشکل دارد.
  6. اتو پرس گیلبرتون روی پارچه لک می‌ اندازند.
  7. اتو پرس گیلبرتون بخار نمیدهد.
  8. اتو پرس گیلبرتون باعث جمع شدن پارچه میشود.
  9. هنگام استفاده از اتو پرس گیلبرتون فیوز برق میپرد.
  10. اتو پرس گیلبرتون گرم نمی‌شود.

اتو پرس گیلبرتون بخار نمی‌کند

اگر مخزن آب خالی باشد بخاری تولید نمیشود. لازم به ذکر است کم بودن میزان آب هم میتواند باعث بروز این مشکل باشد, بهتر است قبل از استفاده مخزن را تا خط نشانه پر کنید. بهتر است حتما رسوب فیلتر راهم بررسی کنید, فیلتر رسوب‌ گیر اتو پرس به دلیل سختی زیاد آب ممکن است زود به زود کثیف ‌شود.

اتو پرس گیلبرتون صدای پمپ بخار میدهد ولی بخار نمیزند

درون اتو پرس گیلبرتون قطعه ای به نام میله ی اتوپرس قرار دارد و زبانه ی مخزن در آن قرار می‌گیرد  اگر این زبانه به صورت صحیح در جای خود قرار نگرفته باشد منجر به جفت نشدن آن با زبانه ی فیلتر میشود و این امر در بخار ندادن دستگاه تاثیر گذار است.

اتو پرس صدای پمپ بخار میدهد ولی بخار نمیزند

اتو پرس گیلبرتون بوق می‌زند

در اتو پرس گیلبرتون قطعه ای به نام برد الکترونیکی وجود دارد که این قطعه مهم ترین بخش دستگاه است و در صورتی که با بوق زدن اتو پرس خود مواجه شدید حتماً این قطعه دچار مشکل شده است.

اتو پرس گیلبرتون بوی بد می‌دهد

مهمترین علت بروز این مشکل عدم استفاده از اتو پرس گیلبرتون برای مدت طولانی است زیرا زمانی که آب برای مدت طولانی در مخزن اتوپرس گیلبرتون بماند منجر به بو گرفتن دستگاه می‌شود. لازم به ذکر است اگر آب در داخل مخزن دستگاه برای مدت زمانی طولانی باشد منجر به خراب شدن رسوب گیر اتو پرس گیلبرتون می‌شود.

خاموش و روشن کردن اتو پرس گیلبرتون مشکل دارد

ابتدا به سراغ کابل برق اتو پرس گیلبرتون بروید بررسی کنید که حالت کابل پارگی، زدگی، آسیب و … نداشته باشد. اگر این قطعه آسیب دیده باشد باید آن را تعویض کنید.

اتو  پرس گیلبرتون روی پارچه لک می‌ اندازند

در اولین قدم بهترین کار بررسی پارچه و ابر ات وپرس گیلبرتون و تعویض آنهاست.

اما اگر با این اقدامات مشکل رفع نشود باید سراغ رسوب گیر دستگاه بروید زیرا ممکن است رسوب موجود در دستگاه زیاد شده باشد.

اتو پرس گیلبرتون بخار نمیدهد

این اتفاق برای تمامی‌ افرادی که به تازگی اتو پرس گیلبرتون خریده و راه اندازی کرده اند پیش می‌آید, دلیل آن هم عبور نکردن آب از فیلتر دستگاه است بهتر است فیلتر را یک شبانه روز در آب قرار دهید و سپس از آن استفاده کنید.

اتو پرس گیلبرتون باعث جمع شدن پارچه شده می شود

بهتر است درجه حرارت دستگاه را متناسب با جنس پارچه تعیین کنید زیرا عدم تناسب درجه حرارت با جنس لباس ها باعث می‌شود به بافت لباس آسیب وارد شود.

امکان دارد خراب شدن ابر و پارچه ی اتو نیز منجر به بروز این مشکل شود.

هنگام استفاده از اتو پرس گیلبرتون فیوز برق می پرد

برای اینکه این ایراد را عیب‌ یابی کنید باید سیم‌ های داخلی دستگاه و بدنه داخلی دستگاه را چک کنید.

هنگام استفاده از اتو پرس فیوز برق میپرد

اتوپرس گیلبرتون گرم نمی‌شود

باید قسمت های مختلفی از اتو را چک کنید سنسور، قطعات برد، خود برد الکترونیکی، المنت دستگاه و … از جمله ی این قطعات هستند.

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر اتو پرس گیلبرتون gilberton

  1. توصیه می شود حداقل هفته ای یک بار از اتو پرس گیلبرتون خود استفاده کنید.
  2. استفاده نکردن طولانی مدت موجب ایجاد مشکل و در نتیجه نیاز به تعمیر اتو پرس گیلبرتون برای شما خواهد شد.
  3. برای اینکه اتو پرسی گیلبرتون شما طول عمر بیش تری داشته باشد از آب شهری استفاده نکنید و جایگزین آن از آب مقطر استفاده کنید.
  4. سیم رابط دستگاه اگر فرسوده شده است تعویض کنید، بهتر از یک تعمیرکار اتو پرس گیلبرتون برای انجام این کار کمک بگیرید.
  5. به منظور اینکه برد الکترونیکی دستگاه شما کم تر آسیب ببیند و نیاز به سرویس اتو پرس گیلبرتون gilberton برای شما کم تر پیش بیاید بهتر است از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید.
  6. سعی کنید به دستگاه ضربه محکمی وارد نشود, چون در این صورت شما به تعمیر اتو پرس گیلبرتون gilberton احتیاج پیدا خواهید کرد.
  7. بعد از استفاده از اتوپرس تا زمانی که دستگاه خنک نشده است درب آن را نبندید.
  8. مواظب باشید روی دستگاه به هیچ عنوان آب ریخته نشود.

تعمیرات جرفه ای اتو پرس گیلبرتون در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر اتو پرس گیلبرتون ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است. تعمیرات اتو پرس گیلبرتون خود را به تعمیرکار متخصص اتو پرس گیلبرتون متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تکنسین های متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات سرویس اتو پرس گیلبرتون gilberton شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی, به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند. همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top