skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

اسپرسوساز یکی از وسایل مهم آشپزخانه به حساب می آیند و در کنار چای ساز می توانند دلپذیرترین نوشیدنی ها را برای شما تولید کنند؛ یکی از برندهای اسپرسوساز، بکو است. شما ممکن است به دلایل متعدد به تعمیر اسپرسوساز بکو نیاز پیدا کنید.

موارد خرابی قهوه ساز بکو شامل روشن نشدن دستگاه، گرم نکردن آب، بروز ایراد در کیفیت اسپرسوی خروجی و افت فشار خروجی آن است که برای رفع آن ها باید از خدمات تعمیر انواع قهوه ساز و اسپرسوساز کمک بگیرید.

چرا قهوه در اسپرسوساز بکو سرد است؟

گرم نکردن آب یکی از خرابی های قهوه ساز است. در حقیقت اینطور می توان گفت که در این حالت دستگاه روشن می شود اما آب درون آن گرمایی ندارد و در نتیجه قهوه خروجی نیز سرد است.

چرا قهوه در اسپرسوساز بکو سرد است

تکنسین متخصص برای تعمیر اسپرسوساز بکو در صورت بروز این مشکل به سراغ المنت دستگاه می رود. المنت وظیفۀ مهم تبدیل جریان الکتریکی به گرمایشی را بر عهده دارد.

در کنار المنت باید ترموستات را هم در نظر گرفت که نقشش کنترل کارکرد المنت است. خرابی ترموستات می تواند نقص در گرمایش دستگاه را رقم بزند یعنی یا اصلاً گرمایشی ایجاد نمی شود یا گرمایش به صورتی غیرقابل کنترل در می آید.

دلیل افت فشار آب در قهوه ساز بکو

اگر میزان آب ورودی به دستگاه قهوه ساز کم شده باشد با مشکلاتی در کیفیت قهوه روبرو خواهید شد. این خطا در کارکرد قهوه ساز خود را به صورت دم نکشیدن اسپرسو نشان می دهد.

بررسی علت ضعیف شدن فشار آب قهوه ساز هم نیازمند خدمات تعمیر اسپرسوساز بکو است. معمولاً افت فشار آب قهوه ساز می تواند ناشی از خرابی شیر برقی، وجود رسوب در دستگاه و  کیپ شدگی شیلنگ ها رخ دهد.

همچنین اگر آب مصرفی در اسپرسوساز کم باشد یا املاح زیادی داشته باشد بر کیفیت اسپرسوی ساخته شده در دستگاه تأثیری منفی خواهد گذاشت.

علت کف نکردن قهوه در اسپرسوساز بکو چیست؟

نداشتن عصاره، کف یا خامه یکی دیگر از مهم ترین ایراداتی است که اسپرسوساز با آن مواجه می شود؛ در این مشکل خرابی پرتافیلتر (Portafilter) و هد گروپ (Grouphead) مطرح است.

علت کف نکردن قهوه در اسپرسوساز بکو چیست

هد گروپ بخشی از دستگاه فهوه ساز است که پورتافیلتر به آن وصل می شود و اجازه می دهد آب از میان تفاله های قهوه جاری شود. از طرف دیگر، پورتافیلتر یک جزء جداشدنی است که تفاله های قهوه را در سبد خود نگه می دارد.

حال اگر فیلترها کثیف شوند، آب با سختی بالا استفاده شود یا از قهوه دانه درشت استفاده کرده باشید، با عصاره ندادن اسپرسوساز روبرو خواهید شد. اگر با وجود تمیز کردن فیلتر باز هم دستگاه شما خامه نداد، برای بررسی مشکل از خدمات تعمیر اسپرسوساز بکو کمک بگیرید.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز دلونگی

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز بکو چیست؟

رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز به عوامل گوناگونی برمی‌گردد؛ برخی از این موارد می تواند مربوط به خدمات تعمیر اسپرسوساز بکو باشد و برخی دیگر نیز ارتباطی با وضعیت قهوه ساز ندارد.

دلایل اصلی رقیق بودن قهوه خروجی از قهوه ساز عبارتند از:

  • استفاده از ذرات کوچک قهوه: بهتر است ابتدا عواملی غیر از خرابی دستگاه را در نظر بگیریم؛ برای اسپرسوساز، استفاده از قهوه هایی توصیه می شود که حاوی ذرات کوچکتری هستند؛ اگر قهوه بسیار ریز باشد رقیق‌تر خواهد بود، بنابراین آسیاب قهوه را در نظر بگیرید.
  • زمان کوتاه عبور آب: در اسپرسوساز، زمان عبور آب از قهوه بسیار کمتر از سایر روش‌ها است. این زمان کم باعث می‌شود که کمترین میزان مواد جامد از قهوه استخراج شده و در نتیجه، قهوه به شکل رقیق‌تری سرو شود. بروز اشکال در آبگیری دستگاه می تواند غلظت قهوه را دستخوش تغییر کند.
  • فشار بالا: قهوه سازها از فشار بالایی برای عبور آب استفاده می‌کنند. این فشار بالا باعث استخراج مواد محلول و ذرات کوچک قهوه می‌شود.
  • حرارت بالا: اسپرسوساز برای آماده‌سازی یک قهوه مطلوب از حرارت بسیار بالا بهره می گیرد، به هم خوردن سیستم دمای دستگاه می تواند بر کیفیت قهوه تأثیر بگذارد.

اگر اخیراً قهوه خود را عوض نکرده اید و با همان میزان مواد سابق، خروجی قهوه شما رقیق شده است احتمال دارد پای خرابی ترموستات یا سیستم حرارت، فشار و آبرسانی در میان باشد. در این مورد نیاز است که تعمیر اسپرسوساز بکو و سرویس آن را به تعمیرکار ماهر بسپارید.

تعمیر اسپرسوساز بکو به علت روشن نشدن

روشن نشدن دستگاه یکی از موارد درخواست برای بررسی و تعمیر اسپرسوساز بکو است. این موضوع مرتبط به تغذیه و اتصالات دستگاه است.

ساده‌ترین علت برای روشن نشدن اسپرسوساز بکو مربوط به خرابی پریز برق است. برای همین توصیه می شود پیش از تماس با خدمات تعمیر اسپرسوساز بکو، پریز برق خود را با فازمتر چک کرده یا دستگاه را با پریز دیگری نیز امتحان کنید.

تعمیر اسپرسوساز بکو به علت روشن نشدن

در مراحل بعدی، این ایراد می تواند به سیم کشی داخل دستگاه شما مربوط شود. این ایراد سیم کشی در هر قسمت از دستگاه می تواند رخ دهد که و تعمیرکار ماهر باید با بررسی دستگاه آن را تشخیص دهد.

علاوه بر این دو مورد که برای روشن نشدن اسپرسوساز ذکر شد، خرابی دکمه خاموش و روشن دستگاه نیز می تواند علت روشن نشدن در نظر گرفت.

نگهداری از اسپرسوساز بکو

حال که به تعمیر اسپرسوساز بکو پرداختیم، بهتر است اشاره ای نیز به نحوۀ نگهداری از دستگاه داشته باشیم. اگر می خواهید دستگاه قهوه شما خراب نشود و به تعمیر نیاز پیدا نکند باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • استفاده از آب مناسب: هرچه سختی آب کمتر باشد برای دستگاه بهتر است؛ البته به کارگیری آب مقطر می تواند روی طعم قهوه اثر منفی بگذارد. اگر هم از آب جوشیده کتری استفاده می کنید هنگام ریختن آب در دستگاه احتیاط کنید که املاح وارد قهوه ساز نشود.
  • نظافت قطعات بیرونی: قطعاتی چون سبد قهوه، پرتافیلتر، دریچه های بخار باید نظافت شوند ولی برای تمیز کردن آن ها از شوینده های غیرمجاز استفاده نکنید.
  • شستشوی قطعات درونی: لازم است که هر چند وقت یکبار مخزن و مسیرهای دستگاه تمیز شود. دوره زمانی نظافت این قطعات به میزان استفاده شما از دستگاه بستگی دارد. این نظافت از کاهش عمر دستگاه و افت کیفیت قوه خروجی آن جلوگیری خواهد کرد.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز فیلیپس

تعمیر اسپرسوساز بکو در یک نگاه

اسپرسوساز بکو یکی از انواع اسپرسوسازهای پر فروش در ایران است که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و طرفداران بسیاری دارد. با این حال گاهی اوقات به دلیل استفاده نادرست نیاز به تعمیر اسپرسوساز بکو خواهیم داشت. این دستگاه دارای پیچیدگی های خاص خود است و به همین دلیل باید برای تعمیر آن دقت فراوانی داشت. از این رو در صورتی که نیاز به تعمیر اسپرسوساز بکو دارید، ما اینجا در تعمیرات سایت یکی از قدیمی ترین مجموعه های کشور در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برقی هستیم و می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

بنابراین کافیست با شماره های مندرج تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای تعمیر اسپرسوساز بکو انجام شود؛ ما در تعمیرات سایت از متخصصان و تکنسین های باتجربه برای انجام این کار استفاده می کنیم و برای خدماتی که انجام می دهیم ۹۰ روز گارانتی نیز در نظر خواهیم گرفت.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر اسپرسوساز بکو

چنانچه اسپرسوساز بکو شما دچار خرابی شده است، لازم می باشد تا با کمک نمایندگی مجاز و مرکزی این دستگاه اقدام به تعمیر آن نمایید. توجه داشته باشید که مراکز نامعتبر و تکنسین های بی تجربه همواره اقدام به تعویض قطعات دستگاه شما خواهند کرد و خبری از تعمیر اساسی آن نیست!

این در حالی است که در تعمیرات سایت که نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر اسپرسوساز بکو است، به جای تعویض قطعات گران قیمت اقدام به تعمیر آنها خواهیم کرد و شما می توانید اسپرسوساز بکو خود را با هزینه ای به مراتب کمتر از مراکز دیگر تعمیر کنید و از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر اسپرسوساز بکو در تهران

هر خرابی و مشکلی که می تواند برای اسپرسوساز بکو پیش آید را تصور کنید. در تمام این حالات باز هم ما در تعمیرات سایت به کمک تکنسین های باتجربه خود می توانیم به شما کمک کنیم تا دستگاه شما به طور کامل تعمیر شود. تکنسین های ما در تعمیرات سایت همگی از ۵ سال سابقه کار با اسپرسوساز بکو برخوردارند؛ به همین دلیل از تمام جزئیات، نقاط قوت و ضعف این دستگاه به خوبی اطلاع خواهند داشت.

همین مسئله سبب شده تا ما در تعمیرات سایت بتوانیم تمام مشکلاتی که برای یک دستگاه اسپرسوساز بکو ایجاد می شود را به خوبی رفع نماییم. کلیه تکنسین ها و تعمیرکاران ما تخصص و توانایی بسیار بالایی در زمینه تعمیرات اسپرسوسازهای مختلف از جمله اسپرسوساز بکو دارند و می توانند کلیه مشکلات دستگاه شما را به صورت کاملا تخصصی و بدون نیاز به تعویض قطعات گران قیمت رفع نمایند.

سرویس دوره ای دستگاه، تعمیر مشکلات و تعویض قطعات از جمله خدمات تخصصی است که در مجموعه ما یعنی تعمیرات سایت ارائه می شود.

تعمیر اسپرسوساز بکو توسط تعمیرکاران متخصص

خوب است بدانید که ما در تعمیرات سایت بیش از ۳۰ سال است که در زمینه تعمیر لوازم خانگی برقی فعالیت می کنیم. همین موضوع سبب شده تا تعمیرکاران حاضر در مجموعه ما از تجربه و تخصص بسیار بالایی برخوردار باشند. از سویی دیگر کلیه تعمیرکاران ما سابقه ۵ سال کار با دستگاه اسپرسوساز بکو را دارند؛ از این رو در تعمیرات این دستگاه به تخصص بسیار بالایی رسیده و توانایی رفع و حل انواع خرابی ها را دارند و به این دلیل که طی سال های طولانی فعالیت های خود توانسته اند بر اساس تجربه و آزمون به نکاتی پی ببرند که در هیچ کتاب و مرجعی در مورد آن ها چیزی نوشته نشده است.

تعمیر اسپرسوساز بکو توسط تعمیرکاران متخصص

نکات مهم در تعمیر اسپرسوساز بکو

نظر به اینکه اسپرسوسازها همگی از قیمت بالایی برخوردارند و اقدام به خرید یک دستگاه جدید می تواند بخش قابل توجهی از نقدینگی شما را از بین ببرد به همین دلیل نیاز است که از نمایندگی تعمیر اسپرسوساز بکو برای رفع مشکل دستگاه استفاده کنید. بسیاری از تکنسین های بی تجربه و تازه کار به جای اینکه اقدام به تعمیر دستگاه شما کنند، قطعات مهم آن را تعویض می کنند. متأسفانه گاهی این افراد برای تعویض نیز از قطعات شرکتی استفاده نکرده و به همین دلیل دستگاه شما بعد از مدت کوتاه دوباره خراب خواهد شد و انرژی و زمان بسیاری از شما تلف می شود.

به همین دلیل یکی از نکات مهم این است که تعمیر اسپرسوساز بکو را به نمایندگی مرکزی آن بسپارید. ما در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز بکو در کنار شما هستیم و بعد از بررسی وضعیت دستگاه شما و عیب یابی آن بهترین راه حل ممکن را برای حل مشکل ارائه کرده و تمام نکات مهم و طلایی را اعمال خواهیم کرد و با استفاده از قطعات فابریک و شرکتی کاری میکنیم تا دستگاه شما دقیقا مشابه روز اول آن کار کند.

تعمیر اسپرسوساز بکو در نمایندگی تعمیرات سایت چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از خدمات نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز بکو قطعا مزایای بسیاری خواهد داشت که شما می توانید از آنها بهره مند شوید. اول از همه خوب است بدانید که ما در تعمیرات سایت مناطق ۲۲ گانه تهران را پوشش می دهیم. بنابراین هر جایی از تهران که باشید میتوانید از خدمات ما در تعمیرات سایت برای رفع مشکل اسپرسوساز بکو خود استفاده نمایید. از مزایای استفاده از خدمات مجموعه ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیک رایگان.
  • مشاوره رایگان توسط تیم پشتیبانی.
  • ارائه خدمات تعمیر اسپرسوساز بکو توسط تکنسین های باتجربه و کاربلد.
  • ارائه گارانتی ۹۰ روزه بابت تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده برای دستگاه شما.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز دلونگی

تعمیر اسپرسوساز بکو با ۹۰ روز ضمانت نامه معتبر و کتبی

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید مسئله ضمانت نامه معتبر و کتبی است. متأسفانه بسیاری از مراکز صرفا به منافع خود فکر می کنند و به همین دلیل تعمیر دستگاه شما به شکل اساسی و با قطعات فابریک شرکتی انجام نمی شود. همین موضوع سبب می شود تا دستگاه شما طی نهایتا چند هفته دوباره خراب شود.

تعمیر اسپرسوساز بکو با 90 روز ضمانت نامه معتبر و کتبی

این در حالی است که ما در مجموعه تعمیرات سایت برای کلیه خدمات تعمیراتی انجام شده ضمانت ۹۰ روزه معتبر و کتبی در نظر می گیریم؛ در نتیجه اگر در این بازه زمانی برای خدمات تعمیراتی انجام شده دوباره مشکلی ایجاد شود می توانید از خدمات رایگان تعمیرات سایت استفاده کنید.

نکته پایانی تعمیر اسپرسوساز بکو

در این مطلب به تعمیر اسپرسوساز بکو پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد درخواست برای تعمیر قهوه ساز می تواند به دلایل مختلفی از جمله کیفیت قهوه آماده شده و همچنین سایر عملکردهای دستگاه باشد.

شما می توانید برای برخورداری از خدمات تعمیر قهوه ساز به تعمیرات سایت مراجعه کنید. تعمیرات سایت با سه دهه سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم برقی خانگی در خدمت شماست.

5/5 - (4 امتیاز)

This Post Has 8 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل اصلی این مشکل خرابی ترموستات، خرابی المنت، نبودن جریان برق، خرابی فیوز، رسوب گرفتگی و … می باشد که بهتر است برای بررسی دقیق دستگاه از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

  1. روزتون بخیر. من الان ۳ ساله دارم از دستگاه اسپرسوساز بکو استفاده میکنم. بی سابقه بوده تا حالا ولی دیروز هر کاریش کردم روشن نشد. چیکارش می تونم بکنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی روشن نشدن دستگاه اسپرسوساز ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. برای مثال دوشاخه دستگاه در اثر پوسیدگی یا کشیده شدن ممکن است پاره شده باشد و یا اتصالی داشته باشد. همچنین ممکن است قطعات داخلی دستگاه دچار مشکل شده باشند که این موضوع نیاز به عیب یابی دقیقی دارد تا تعمیرکار بتواند به خوبی مشکل دستگاه را تشخصی دهد.

  2. سلام روزتون بخیر من از اسپرسوساز بکو استفاده می کنم. متاسفانه درست حسابی خامه نمیده! در واقع بعضی وقتا اصلا خامه نمیده مشکل چیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل خامه ندادن دستگاه اسپرسوساز می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. برای مثال ممکن است به نوع آسیاب شدن قهوه و یا بی کیفیت بودن آن مرتبط باشد و یا مقدار قهوه کافی نباشد. همچنین تنظیم نبودن دما و فشار قهوه نیز می تواند یکی از دلایل این مشکل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top