skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر اسپرسوساز دلونگی delonghi یک موضوع کاملا تخصصی می باشد که باید توسط تعمیرکاران با سابقه و مجرب صورت گیرد و یا در نمایندگی هایی که از اعتبار بالایی برخوردار می باشند صورت پذیرد. در سطح استان تهران مراکز و تعمیرگاه های زیادی  می باشند که اقدام به تعمیرات دستگاه اسپرسو ساز دلونگی می نمایند که در این بین تنها برخی از آنها از اعتبار کافی در حوزه کاری  خود برخوردار می باشند.

اگر از اسپرسوساز دلونگی استفاده می نمایید و اکنون با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه شده اید، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که برای برطرف سازی مشکلات ایجاد شده چه باید کرد.

اسپرسوساز دلونگی یکی از نام های شناخته شده و با کیفیت است؛ با این حال شما ممکن است به دلایلی متعدد به تعمیر اسپرسوساز دلونگی نیاز پیدا کنید.

موارد خرابی اسپرسوساز دلونگی شامل روشن نشدن دستگاه، گرم نکردن آب، بروز ایراد در کیفیت اسپرسوی خروجی و افت فشار خروجی آن است که برای رفع آن ها به خدمات تعمیرات اسپرسوساز نیاز خواهید داشت.

عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز دلونگی

در صورتی که دستگاه اسپرسوساز دلونگی شما دچار مشکل شده است، عیب یابی و پیدا کردن ریشه اصلی ایجاد مشکل بسیار مهم است و می تواند در زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی بسیاری کند. ما اینجا در تعمیرات سایت عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز دلونگی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهیم. عیب یابی دستگاه شما باید توسط تکنسین مجرب و متخصص بصورت حضوری صورت گیرد تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود و تکنسین دیگر حدس و گمانی در این زمینه نداشته باشد.

عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز دلونگی

در همین راستا می توانید یک ویدیوی ۳۰ ثانیه ای از عملکرد و مشکل اسپرسوساز دلونگی خود تهیه کرده و سپس آن را از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال کنید. کارشناسان ما با مشاهده این ویدیو می توانند به صورت سطحی به عیب یابی دستگاه شما بپردازند. در صورتی که مشکل اسپرسوساز دلونگی شما ساده باشد کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا مشکل خود را حل نمایید. در غیر این صورت پس از هماهنگی های انجام شده عیب یابی دستگاه شما به شکل حضوری انجام می شود.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر اسپرسوساز دلونگی

بهترین کار برای تعمیر اسپرسوساز دلونگی این است که حتما به یکی از نمایندگی های مجاز آن مراجعه کنید. ما اینجا در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز دلونگی در کنار شما هستیم تا بتوانیم دستگاه شما را با عیب یابی صحیح و تعمیر تخصصی مانند روز اول آن کنیم.

ما در تعمیرات سایت بیش از ۳۰ سال در زمینه تعمیر لوازم خانگی برقی تجربه داریم و اندوخته ۳ دهه تجربه خدمات باکیفیتی است که امروز به مشتریان خود عرضه می کنیم. تیم ما در تعمیرات سایت متشکل از تکنسین ها و متخصصانی است که بیش از ۵ سال تجربه کار با اسپرسوساز دلونگی دارند و به همین دلیل به خوبی با جزئیات این محصول و تمام خرابی هایی که برای آن پیش می آید، آشنا هستند؛ در نتیجه به خوبی می توانند عیب و ایراد موجود در دستگاه را شناسایی و آن را به صورت کامل رفع کنند.

ما در تعمیرات سایت برای تمام خدمات تعمیراتی ارائه شده گارانتی ۹۰ روزه نیز در نظر گرفته ایم؛ در نتیجه اگر طی این بازه زمانی برای خدمات تعمیراتی انجام شده مشکلی ایجاد شود می توانید از خدمات رایگان مجموعه ما استفاده کنید.  از این رو شما می توانید برای دریافت این خدمات با شماره های زیر تماس حاصل کنید:

خدمات ارزشمند نمایندگی مجاز تعمیر اسپرسوساز دلونگی

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد مجموعه ما یعنی تعمیرات سایت وجود دارد این است که متخصصان و تکنسین ها به واسطه سال ها تجربه و هزاران آزمون و خطایی که طی سال های فعالیت خود به دست آورده اند با انواع و اقسام ریزه کاری ها و مشکلاتی که می تواند برای اسپرسوساز دلونگی ایجاد شود آشنایی کامل دارند. نتیجه این اتفاق این است که ما می توانیم کلیه خدمات تعمیر و سرویس اسپرسوساز دلونگی را به خوبی به انجام رسانیم و برای تمام خدمات تعمیراتی انجام شده ۹۰ روز گارانتی نیز در نظر خواهیم گرفت.

بنابراین فرقی نمی کند که برای دستگاه شما چه مشکلی ایجاد شده باشد. در هر صورت می توانید از خدمات تعمیرکاران و متخصصان ما استفاده نمایید. کارشناسان ما می توانند تمامی مشکلات ایجاد شده در دستگاه شما را بدون نیاز به تعویض قطعات گران قیمت و بدون ایجاد هزینه های گزاف به صورت کاملا تخصصی حل نمایند.

تعمیر اسپرسوساز دلونگی توسط تکنسین مجرب تعمیرات سایت

تکنسین های مجرب ما در تعمیرات سایت بیش از ۵ سال تجربه کار با دستگاه اسپرسوساز دلونگی دارند؛ از همین رو اطلاعات بسیاری درباره نحوه کارکرد و مشکلات رایج این دستگاه خواهند داشت. این تکنسین های مجرب قادر به رفع مشکل شما با کمترین هزینه خواهند بود و تنها زمانی اقدام به تعویض قطعات اسپرسوساز دلونگی خواهند کرد که آن قطعه به صورت کامل کارایی خود را از دست داده باشد یا اینکه سوخته شود.

تعمیر اسپرسوساز دلونگی توسط تکنسین مجرب تعمیرات سایت

در نتیجه می توانید با خیال آسوده و راحت دستگاه خود را به متخصصان ما در تعمیرات سایت بسپارید و دستگاه خود را به صورت کاملا سالم و مشابه روز اول آن دریافت کنید.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز فیلیپس

تعمیر اسپرسوساز دلونگی با مهمترین نکات

هر دستگاهی دارای ریزه کاری ها، نقاط قوت و ضعف خاص خود می باشد. به همین دلیل استفاده از تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب برای انجام این کار کاملا ضروری است. یادتان باشد که تعمیرکاران بی تجربه اصولا اقدام به تعویض قطعات مختلف دستگاه شما کرده و به جای تعمیر دستگاه به هزینه های شما می افزایند؛ چه بسا در این میان به دلیل عدم تطابق قطعه با مدل دستگاه مشکل قبلی بعد از چند هفته دوباره ایجاد شود و زمان و انرژی زیادی از شما بگیرد.

به همین دلیل اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما و حتما برای تعمیر اسپرسوساز دلونگی به نمایندگی آن مراجعه کنید. تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز دلونگی در کنار شماست تا دستگاه شما را به صورت تخصصی تعمیر کرده و مانند روز اول در اختیار شما قرار دهد.

تکنسین های ما در تعمیرات سایت به کلیه نکات مهم در زمینه تعمیر اسپرسوساز دلونگی توجه کافی دارند و دستگاه شما را به صورت کاملا تخصصی و بر اساس متدهای روز دنیا تعمیر خواهند کرد.

مزیت های تعمیر اسپرسوساز دلونگی در تعمیرات سایت

شاید برای تان این سوال ایجاد شود که مزیت های تعمیر اسپرسوساز دلونگی در تعمیرات سایت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ما در این مرکز صرفا اقدام به تعویض قطعات نمی کنیم بلکه تعمیر آن را به خوبی انجام می دهیم. همین مسئله سبب می شود که هزینه تمام شده در مرکز ما به مراتب کمتر از سایر مراکز باشد. از دیگر مزایای تعمیر اسپرسوساز دلونگی در تعمیرات سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گارانتی ۹۰ روزه کلیه خدمات تعمیراتی انجام شده
  • پیک رایگان
  • استفاده از تعمیرکاران حرفه ای
  • دریافت هزینه تعمیر بر اساس نرخ اتحادیه
  • پشتیبانی رایگان
  • پوشش مناطق ۲۲ گانه

تعمیر اسپرسوساز دلونگی با گارانتی ۳ ماهه

اگر در مورد بازگشت خرابی های تعمیر شده دستگاه خود نگران هستید، لازم است به شما بگوییم که دیگر نیازی به نگرانی نیست. ما اینجا در تعمیرات سایت برای کلیه خدماتی که ارائه می دهیم گارانتی ۳ ماهه در نظر گرفته ایم. در نتیجه اگر خدمات تعمیراتی انجام شده تا ۳ ماه دچار مشکل شود می توانید از خدمات تعمیر رایگان مجموعه ما استفاده نمایید.

علت روشن نشدن اسپرسوساز دلونگی چیست؟

روشن نشدن دستگاه از جمله موارد مورد در خواست برای عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز دلونگی است. این موضوع مرتبط به تغذیه و اتصالات دستگاه است.

ساده‌ترین علت برای روشن نشدن اسپرسوساز دلونگی مربوط به خرابی پریز برق است. برای همین نیز توصیه می شود پیش از تماس با خدمات تعمیر اسپرسوساز دلونگی، دستگاه را با پریز دیگری نیز امتحان کنید.

علت روشن نشدن اسپرسوساز دلونگی چیست

در مراحل بعدی، این ایراد می تواند به سیم کشی داخل دستگاه شما مربوط شود. این ایراد سیم کشی در هر قسمت از دستگاه می تواند رخ دهد که و تعمیرکار ماهر باید با بررسی دستگاه آن را تشخیص دهد.

علاوه بر این دو مورد که برای روشن نشدن اسپرسوساز ذکر شد، خرابی دکمه خاموش و روشن دستگاه نیز می تواند علت روشن نشدن آن باشد.

علت رقیق بودن اسپرسو در اسپرسوساز دلونگی چیست؟

رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز به عوامل گوناگونی برمی‌گردد؛ برخی از این موارد می تواند مربوط به خدمات تعمیر اسپرسوساز دلونگی باشد و برخی دیگر نیز ارتباطی با وضعیت قهوه ساز ندارد.

دلایل اصلی رقیق بودن قهوه خروجی از قهوه ساز عبارتند از:

  • فشار بالا: قهوه سازها از فشار بالایی برای عبور آب استفاده می‌کنند. این فشار بالا باعث استخراج مواد محلول و ذرات کوچک قهوه می‌شود.
  • حرارت بالا: اسپرسوساز برای آماده‌سازی یک قهوه مطلوب از حرارت بسیار بالا بهره می گیرد.
  • استفاده از ذرات کوچک قهوه: برای اسپرسوساز، استفاده از قهوه هایی توصیه می شود که حاوی ذرات کوچکتری هستند؛ اگر قهوه بسیار ریز باشد رقیق‌تر خواهد بود.
  • زمان کوتاه عبور آب: در اسپرسوساز، زمان عبور آب از قهوه بسیار کمتر از سایر روش‌ها است. این زمان کم باعث می‌شود که کمترین میزان مواد جامد از قهوه استخراج شده و در نتیجه، قهوه به شکل رقیق‌تری سرو شود.

اگر اخیراً قهوه خود را عوض نکرده اید و با همان میزان مواد سابق، خروجی قهوه شما رقیق شده است احتمال دارد پای خرابی ترموستات یا سیستم حرارت، فشار و آبرسانی در میان باشد. در این مورد نیاز است که تعمیر اسپرسوساز دلونگی و سرویس آن را به تعمیرکار ماهر بسپارید.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز بوش

چرا آب در اسپرسوساز دلونگی گرم نمی شود؟

دیگر اشکال قهوه سازها مربوط به گرم نشدن آب درون دستگاه است. در حقیقت اینطور می توان گفت که در این حالت دستگاه روشن می شود اما آب درون آن گرمایی ندارد.

چرا آب در اسپرسوساز دلونگی گرم نمی شود

تکنسین متخصص برای تعمیر اسپرسوساز دلونگی در صورت بروز این مشکل به سراغ المنت دستگاه می رود. المنت وظیفۀ مهمی در دستگاه های گرمایشی دارد و آن تبدیل جریان الکتریکی به گرمایشی است.

در کنار المنت باید ترموستات را هم در نظر گرفت که خرابی اش می تواند نقص در گرمایش دستگاه را رقم بزند. در صورت خرابی در ترموستات دستگاه کنترل دمای خود را از دست می دهد.

دلیل ضعیف شدن فشار آب اسپرسو ساز دلونگی

اگر میزان آب ورودی به دستگاه قهوه ساز کم شده باشد با مشکلاتی در کیفیت قهوه روبرو خواهید شد. بررسی علت ضعیف شدن فشار آب قهوه ساز هم نیازمند خدمات تعمیر اسپرسوساز دلونگی است.

افت فشار آب قهوه ساز می تواند ناشی از خرابی شیر برقی، وجود رسوب در دستگاه و  کیپ شدگی شلنگ ها رخ دهد.

دلیل عصاره ندادن اسپرسوساز دلونگی

نداشتن عصاره، کف یا خامه یکی دیگر از مهم ترین ایراداتی است که اسپرسوساز با آن مواجه می شود؛ در این مشکل خرابی پرتافیلتر (Portafilter) و هد گروپ (Grouphead) مطرح است.

هد گروپ بخشی از دستگاه قهوه ساز است که پورتافیلتر به آن وصل می شود و اجازه می دهد آب از میان تفاله های قهوه جاری شود. از طرف دیگر، پورتافیلتر یک جزء جداشدنی است که تفاله های قهوه را در سبد خود نگه می دارد.

دلیل عصاره ندادن اسپرسوساز دلونگی

حال اگر فیلترها کثیف شوند، آب با سختی بالا استفاده شود یا از قهوه دانه درشت استفاده کرده باشید، با عصاره ندادن اسپرسوساز روبرو خواهید شد. اگر با وجود تمیز کردن فیلتر باز هم دستگاه شما خامه نداد، برای بررسی مشکل از خدمات تعمیر اسپرسوساز دلونگی کمک بگیرید.

نگهداری و تعمیر اسپرسوساز دلونگی

حال که به تعمیر اسپرسوساز دلونگی پرداختیم، بهتر است اشاره ای نیز به نحوۀ نگهداری از دستگاه داشته باشیم. اگر می خواهید دستگاه قهوه شما خراب نشود و به تعمیر نیاز پیدا نکند باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • استفاده از آب مناسب: هرچه سختی آب کمتر باشد برای دستگاه بهتر است؛ البته به کارگیری آب مقطر می تواند روی طعم قهوه اثر منفی بگذارد. اگر هم از آب جوشیده کتری استفاده می کنید هنگام ریختن آب در دستگاه احتیاط کنید که املاح وارد قهوه ساز نشود.
  • نظافت قطعات بیرونی: قطعاتی چون سبد قهوه، پرتافیلتر، دریچه های بخار باید نظافت شوند ولی برای تمیز کردن آن ها از شوینده های غیرمجاز استفاده نکنید.
  • شستشوی قطعات درونی: لازم است که هر چند وقت یکبار مخزن و مسیرهای دستگاه تمیز شود. دوره زمانی نظافت این قطعات به میزان استفاده شما از دستگاه بستگی دارد. این نظافت از کاهش عمر دستگاه و افت کیفیت قوه خروجی آن جلوگیری خواهد کرد.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز کنوود

نکته پایانی

در این مطلب به تعمیر اسپرسوساز دلونگی پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد درخواست برای تعمیر قهوه ساز می تواند به دلایل مختلفی از جمله کیفیت قهوه آماده شده و همچنین سایر عملکردهای دستگاه باشد.

شما می توانید برای برخورداری از خدمات تعمیر انواع قهوه ساز به تعمیرات سایت مراجعه کنید. تعمیرات سایت با سه دهه سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی در خدمت شماست.

سوالات متداول تعمیر اسپرسو ساز دلونگی

علت روشن نشدن اسپرسوساز دلونگی چیست؟

خرابی کابل، مشکل در سیم کشی داخلی و در برخی موارد پیش پا افتاده خرابی پریز برق از دلایل روشن نشدن دستگاه اسپرسوساز است.

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز چیست؟

رقیق بودن قهوه در قهوه ساز به دلیل حرارت و همچنین نوع فشار آبی است که از روی قهوه عبور می کند. در برخی موارد نیز ممکن است قهوه را زیاد آسیاب کرده باشید.

چرا قهوه ساز آب را گرم نمی کند؟

خرابی المنت و ترموستات از اصلی ترین دلایل گرم نشدن آب در قهوه ساز است.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top