skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر اسپرسوساز نوا nova یکی از مجموعه اقدامات تخصصی صورت گرفته در نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز نوا در تهران می باشد که با دستگاه تعمیرکاران مجرب در حال انجام است. نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز نوا با نام تجاری تعمیرات سایت بهترین و کامل ترین خدمات را در اختیار مراجعه کنندگان تعمیرات اسپرسوساز نوا قرار می دهد که از این بین می توان به خدمات ارزشمندی همچون ضمانت نامه کتبی بی قید و شرط، ۷ روز تست رایگان، عیب یابی رایگان، قطعات ۱۰۰% اصل و تعمیر بر اساس  نرخ اتحادیه اشاره کرد.

اسپرسوساز نوا یکی از برترین برندهای قهوه ساز به شمار می رود؛ البته نام برند تضمینی بر نیاز نداشتن به خدمات حین بهره‌برداری نیست و به دلایلی متفاوت شما ممکن است به خدمات تعمیر اسپرسوساز نوا نیاز داشته باشید. در راستای برطرف سازی مشکلات ایجاد شده در اسپرسو ساز های نوا، تعمیرگاه های مختلفی در سطح استان تهران مشغول به فعابت می باشند که بهترین گزینه برای شما استفاده از مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبر می باشد.

موارد خرابی قهوه ساز نوا شامل روشن نشدن دستگاه، گرم نکردن آب، بروز ایراد در کیفیت اسپرسوی خروجی و افت فشار خروجی آن است که برای رفع آن ها باید از خدمات تعمیر اسپرسوساز نوا نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیرات سایت کمک بگیرید.

تعمیرات تخصصی اسپرسوساز نوا

نیاز به تعمیرات تخصصی اسپرسوساز نوا دارید؟ ما اینجا در تعمیرات سایت در کنار شما هستیم. ما در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در مناطق ۲۲ گانه تهران کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر دستگاه اسپرسوساز نوا را بدون هیچ محدودیتی ارائه می دهیم. تکنسین های ما در این مرکز همگی بیش از ۵ سال سابقه تعمیر دستگاه اسپرسوساز نوا را دارند و به همین خاطر با انواع و اقسام مشکلات این دستگاه آشنایند؛ در نتیجه می توانند دستگاه شما را طوری تعمیر کنند که مانند روز اول خود کار کند.

تعمیرات تخصصی اسپرسوساز نوا

خوب است به این نکته اشاره کنیم که ما در زمینه تعمیر اسپرسوساز نوا هیچگونه محدودیتی نداریم و می توانیم دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم بدون اینکه نیازی به تعویض قطعات گران قیمت آن باشد.

نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر اسپرسوساز نوا

۳۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم خانگی برقی باعث شده تا به کمک تکنسین های مجرب و کاربلد خود از جمله بهترین مراکز تعمیر اسپرسوساز نوا باشیم. ما در تعمیرات سایت، به عنوان نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر اسپرسوساز نوا در کنار شماییم و کلیه خدمات مربوط به تعمیر دستگاه اسپرسوساز نووا و سرویس آن را ارائه می دهیم. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات ما دارید، می توانید با شماره های مندرج تماس بگیرید.

خوب است بدانید که ما تمام مناطق ۲۲ گانه تهران را پوشش می دهیم و پیک رایگان نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم.

خدمات ویژه نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز نوا

هر نوع خرابی یا مشکلی که می تواند برای دستگاه اسپرسوساز نوا ایجاد شود را در نظر بگیرید؛ ما در تعمیرات سایت برای تمامی این مشکلات یک راه حل بهینه و کم هزینه خواهیم داشت و دستگاه شما را به شکلی تعمیر خواهیم کرد که مانند روز اول خود کار کند.

خوب است بدانید که ما هیچگونه محدودیتی در زمینه تعمیر اسپرسوساز نوا نداریم و کلیه خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مجرب انجام می شود. چنانچه دستگاه شما دچار خرابی شود متخصصان ما می توانند آن را به صورت کامل تعمیر کنند. ما در تعمیرات سایت تمام تلاش خود را می کنیم تا بدون تعویض قطعات گران قیمت، دستگاه شما را تعمیر کنیم. در صورت لزوم تعویض، از قطعات اورجینال و شرکتی استفاده می کنیم تا بیشترین سازگاری ممکن حاصل شود.

از سویی دیگر سرویس دوره ای اسپرسوساز نوا نیز از دیگر خدمات ماست.

رویه تعمیر اسپرسوساز نوا در تعمیرات سایت

رویه تعمیر اسپرسوساز نوا در تعمیرات سایت بسیار ساده است. در ابتدا شما می توانید یک ویدیو ۳۰ ثانیه ای از نحوه عملکرد دستگاه و مشکل ایجاد شده تهیه کرده و از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال کنید. ممکن است مشکل پیش آمده برای دستگاه اسپرسوساز نوا سطحی و کوچک باشد. در چنین حالتی تیم پشتیبانی ما می توانند با یک راهنمایی ساده و رایگان مشکل شما را حل کنند. در غیر این صورت رویه به شکل زیر خواهد بود:

  • در گام نخست باید با شماره های مندرج تماس بگیرید و مشکل دستگاه اسپرسوساز نوا خود را برای تیم پشتیبانی شرح دهید.
  • در گام دوم هماهنگی های لازم انجام می شود تا فرایند عیب یابی دستگاه شما آغاز شود.
  • در گام سوم علت بروز مشکل و هزینه رفع آن به شما اعلام خواهد شد.
  • پس از تایید از سوی شما فرایند تعمیر اسپرسوساز نوا آغاز می شود.
  • بعد از تعمیر صحت عملکرد دستگاه آزمایش می شود.
  • در نهایت به شما گارانتی ۹۰ روزه بابت تمام خدمات تعمیراتی ارائه شده تحویل داده می شود.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز بوش

اصلی ترین نکات در تعمیر اسپرسوساز نوا

خوب است بدانید که نکات طلایی وجود دارد که به کمک آن ها دستگاه اسپرسوساز نوا شما به شکلی تعمیر می شود که از روز اول خود نیز بهتر کار خواهد کرد. شما با تعمیر اصولی دستگاه خود و سپردن آن به تکنسین های کاربلد و استفاده از خدمات نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز نوا دیگر نیازی به خرید مجدد این محصول یا پرداخت هزینه های گزاف برای تعویض قطعات گران قیمت آن نخواهید داشت و به سهولت می توانید دستگاه خود را دوباره با همان بازدهی و عملکرد عالی در دسترس داشته باشید.

اصلی ترین نکات در تعمیر اسپرسوساز نوا

در نتیجه اگر دستگاه خود را به تکنسین های کاربلد ما در تعمیرات سایت بسپارید کلیه نکات مهم در زمینه تعمیر دستگاه روی آن اعمال خواهد شد و مشکل شما به شکل ریشه ای حل می شود.

خوب است بدانید که اگر به مراکز نامعتبر مراجعه کنید عموما با تعویض قطعات بزرگ و گران قیمت دستگاه قادر به حل مشکل شما خواهند بود و هزینه های بسیاری را برای شما ایجاد می کنند. با این وجود باز هم احتمال بازگشت مشکل شما وجود خواهد داشت و از هیچ گونه گارانتی و ضمانتی نیز در این مراکز برخوردار نخواهید بود.

مزیت های تعمیر اسپرسوساز نوا در نمایندگی تخصصی تعمیرات سایت

ما در تعمیرات سایت به عنوان یک مرکز با قدمت ۳۰ ساله در زمینه تعمیر لوازم خانگی برقی مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. یکی از مهم ترین این مزایا این است که ابتدا دستگاه شما توسط تکنسین های متعهد و مجرب ما عیب یابی شده و پس از شناسایی مشکل به شکل تخصصی تعمیر خواهد شد. انجام این کار سبب می شود که ریشه مشکل شناسایی شده و از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری خواهد شد.

از دیگر مزایای تعمیر اسپرسوساز نوا در تعمیرات سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه ضمانت ۹۰ روزه بابت کلیه خدمات تعمیراتی ارائه شده
  • تعمیر اسپرسوساز نوا توسط تکنسین های مجرب و کاربلد
  • اخذ هزینه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه
  • پیک رایگان
  • مشاوره رایگان

تعمیر اسپرسوساز نوا با ضمانت طولانی مدت

ما اینجا در تعمیرات سایت از قطعات تکنسین های مجرب و متخصص برای تعمیر دستگاه اسپرسوساز نوا شما استفاده می کنیم. این مسئله به همراه استفاده از تکنسین های متعهد و کاربلد سبب شده تا نسبت به خدماتی که ارائه می کنیم بیشترین میزان اعتماد را داشته باشیم. در نتیجه برای تمام خدمات تعمیراتی که ارائه می کنیم ضمانت نامه طولانی مدت ۹۰ روزه در نظر گرفته ایم. از این رو می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به کارشناسان متخصص تعمیرات سایت بسپارید.

علت روشن نشدن اسپرسوساز نوا چیست؟

روشن نشدن دستگاه یکی از موارد درخواست برای بررسی و تعمیر اسپرسوساز نوا است. این موضوع مرتبط به تغذیه و اتصالات دستگاه است.

ساده‌ترین علت برای روشن نشدن اسپرسوساز نوا مربوط به خرابی پریز برق است. برای همین نیز توصیه می شود پیش از تماس با خدمات تعمیر اسپرسوساز نوا، دستگاه را با پریز دیگری نیز امتحان کنید.

علت روشن نشدن اسپرسوساز نوا چیست

در مراحل بعدی، این ایراد می تواند به سیم کشی داخل دستگاه شما مربوط شود. این ایراد سیم کشی در هر قسمت از دستگاه می تواند رخ دهد که و تعمیرکار ماهر باید با بررسی دستگاه آن را تشخیص دهد.

علاوه بر این دو مورد که برای روشن نشدن اسپرسوساز ذکر شد، خرابی دکمه خاموش و روشن دستگاه نیز می تواند علت روشن نشدن در نظر گرفت.

چرا آب در اسپرسو ساز نوا گرم نمی شود؟

دیگر اشکال قهوه سازها مربوط به گرم نشدن آب درون دستگاه است. در حقیقت اینطور می توان گفت که در این حالت دستگاه روشن می شود اما آب درون آن گرمایی ندارد.

تکنسین متخصص برای تعمیر اسپرسوساز نوا در صورت بروز این مشکل به سراغ المنت دستگاه می رود. المنت وظیفۀ مهمی در دستگاه های گرمایشی دارد و آن تبدیل جریان الکتریکی به گرمایشی است.

در کنار المنت باید ترموستات را هم در نظر گرفت که خرابی اش می تواند نقص در گرمایش دستگاه را رقم بزند. در صورت خرابی در ترموستات دستگاه کنترل دمای خود را از دست می دهد.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز کنوود

دلیل ضعیف شدن ورودی آب به اسپرسو ساز نوا

اگر میزان آب ورودی به دستگاه قهوه ساز کم شده باشد با مشکلاتی در کیفیت قهوه روبرو خواهید شد. بررسی علت ضعیف شدن فشار آب قهوه ساز هم نیازمند خدمات تعمیر اسپرسوساز نوا است.

افت فشار آب قهوه ساز می تواند ناشی از خرابی شیر برقی، وجود رسوب در دستگاه و  کیپ شدگی شیلنگ ها رخ دهد.

مشکلات ناشی از فشار آب کم در اسپرسوساز نوا

همانطور که گفته شد یکی از دلایل نیاز شما به تعمیر اسپرسوساز نوا مشکل در فشار آب است. این خطا در کارکرد قهوه ساز خود را به صورت دم نکشیدن اسپرسو نشان می دهد.

مشکلات ناشی از فشار آب کم در اسپرسوساز نوا

همچنین اگر آب مصرفی در اسپرسوساز کم باشد یا املاح زیادی داشته باشد بر کیفیت اسپرسوی ساخته شده در دستگاه تأثیری منفی خواهد گذاشت.

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز نوا چیست؟

رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز به عوامل گوناگونی برمی‌گردد؛ برخی از این موارد می تواند مربوط به خدمات تعمیر اسپرسوساز نوا باشد و برخی دیگر نیز ارتباطی با وضعیت قهوه ساز ندارد.

دلایل اصلی رقیق بودن قهوه خروجی از قهوه ساز عبارتند از:

  • استفاده از ذرات کوچک قهوه: بهتر است ابتدا عواملی غیر از خرابی دستگاه را در نظر بگیریم؛ برای اسپرسوساز، استفاده از قهوه هایی توصیه می شود که حاوی ذرات کوچکتری هستند؛ اگر قهوه بسیار ریز باشد رقیق‌تر خواهد بود، بنابراین آسیاب قهوه را در نظر بگیرید.
  • زمان کوتاه عبور آب: در اسپرسوساز، زمان عبور آب از قهوه بسیار کمتر از سایر روش‌ها است. این زمان کم باعث می‌شود که کمترین میزان مواد جامد از قهوه استخراج شده و در نتیجه، قهوه به شکل رقیق‌تری سرو شود. بروز اشکال در آبگیری دستگاه می تواند غلظت قهوه را دستخوش تغییر کند.
  • فشار بالا: قهوه سازها از فشار بالایی برای عبور آب استفاده می‌کنند. این فشار بالا باعث استخراج مواد محلول و ذرات کوچک قهوه می‌شود.
  • حرارت بالا: اسپرسوساز برای آماده‌سازی یک قهوه مطلوب از حرارت بسیار بالا بهره می گیرد، به هم خوردن سیستم دمای دستگاه می تواند بر کیفیت قهوه تأثیر بگذارد.

اگر اخیراً قهوه خود را عوض نکرده اید و با همان میزان مواد سابق، خروجی قهوه شما رقیق شده است احتمال دارد پای خرابی ترموستات یا سیستم حرارت، فشار و آبرسانی در میان باشد. در این مورد نیاز است که تعمیر اسپرسوساز نوا و سرویس آن را به تعمیرکار ماهر بسپارید.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز دلونگی

علت کف نکردن قهوه در اسپرسوساز نوا چیست؟

نداشتن عصاره، کف یا خامه یکی دیگر از مهم ترین ایراداتی است که اسپرسوساز با آن مواجه می شود؛ در این مشکل خرابی پرتافیلتر (Portafilter) و هد گروپ (Grouphead) مطرح است.

علت کف نکردن قهوه در اسپرسوساز نوا چیست

هد گروپ بخشی از دستگاه فهوه ساز است که پورتافیلتر به آن وصل می شود و اجازه می دهد آب از میان تفاله های قهوه جاری شود. از طرف دیگر، پورتافیلتر یک جزء جداشدنی است که تفاله های قهوه را در سبد خود نگه می دارد.

حال اگر فیلترها کثیف شوند، آب با سختی بالا استفاده شود یا از قهوه دانه درشت استفاده کرده باشید، با عصاره ندادن اسپرسوساز روبرو خواهید شد. اگر با وجود تمیز کردن فیلتر باز هم دستگاه شما خامه نداد، برای بررسی مشکل از خدمات تعمیر اسپرسوساز نوا کمک بگیرید.

اصول نگهداری و جلوگیری از تعمیر اسپرسوساز نوا

حال که به تعمیر اسپرسوساز نوا پرداختیم، بهتر است اشاره ای نیز به نحوۀ نگهداری از دستگاه داشته باشیم. اگر می خواهید دستگاه قهوه شما خراب نشود و به تعمیر نیاز پیدا نکند باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • استفاده از آب مناسب: هرچه سختی آب کمتر باشد برای دستگاه بهتر است؛ البته به کارگیری آب مقطر می تواند روی طعم قهوه اثر منفی بگذارد. اگر هم از آب جوشیده کتری استفاده می کنید هنگام ریختن آب در دستگاه احتیاط کنید که املاح وارد قهوه ساز نشود.
  • نظافت قطعات بیرونی: قطعاتی چون سبد قهوه، پرتافیلتر، دریچه های بخار باید نظافت شوند ولی برای تمیز کردن آن ها از شوینده های غیرمجاز استفاده نکنید.
  • شستشوی قطعات درونی: لازم است که هر چند وقت یکبار مخزن و مسیرهای دستگاه تمیز شود. دوره زمانی نظافت این قطعات به میزان استفاده شما از دستگاه بستگی دارد. این نظافت از کاهش عمر دستگاه و افت کیفیت قوه خروجی آن جلوگیری خواهد کرد.

نکته پایانی

در این مطلب به تعمیر اسپرسوساز نوا پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد درخواست برای تعمیر قهوه ساز می تواند به دلایل مختلفی از جمله کیفیت قهوه آماده شده و همچنین سایر عملکردهای دستگاه باشد.

شما می توانید برای برخورداری از خدمات تعمیر انواع قهوه ساز به تعمیرات سایت مراجعه کنید. تعمیرات سایت با سه دهه سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی در خدمت شماست.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top