skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

موارد خرابی اسپرسوساز کنوود شامل روشن نشدن دستگاه، گرم نکردن آب، بروز ایراد در کیفیت اسپرسوی خروجی و افت فشار خروجی آن است که برای رفع آن ها به خدمات تعمیر اسپرسو ساز نیاز خواهید داشت.

اسپرسوساز کنوود یکی از نام های شناخته شده و با کیفیت است؛ با این حال شما ممکن است به دلایلی متعدد به تعمیر اسپرسوساز نیاز پیدا کنید.

تعمیرات اسپرسوساز کنوود

کنوود یکی از بهترین برندهای موجود در بازار در زمینه تولید دستگاه اسپرسوساز است. با این حال گاهی به دلایل گوناگون احتیاج به تعمیر اسپرسوساز کنوود خواهید داشت. در چنین مواقعی پیدا کردن یک مرکز مناسب و حرفه ای برای انجام این کار مهم ترین کاریست که باید شما انجام دهید.

تعمیرات اسپرسوساز کنوود

ما اینجا در تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال فعالیت در زمینه تعمیر لوازم خانگی برقی در کنار شما هستیم تا تعمیر اسپرسوساز کنوود خود را به سهولت و در کمترین زمان ممکن عملی کنید. همچنین ضمانت ۹۰ روزه جهت تمام خدمات تعمیراتی ارائه شده خود نیز در نظر گرفته ایم؛ در نتیجه اگر در این بازه زمانی مشکلی مشابه مشکل قبلی برای تان ایجاد شد می توانید از خدمات رایگان تعمیرات سایت استفاده کنید.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر اسپرسوساز کنوود

اسپرسوساز کنوود دستگاه نسبتا پیچیده ای است و برای خرید آن باید هزینه نسبتا زیادی پرداخت کنید. به همین خاطر مراقبت و سرویس های به موقع از دستگاه می تواند از ایجاد خرابی و هزینه های بعدی جلوگیری کند. از این رو پیشنهاد ما این است که حتما برای تعمیر و سرویس به مراکز مجاز مراجعه فرمایید.

ما در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تعمیر اسپرسوساز کنوود اقدام به انجام کلیه خدمات تعمیر اسپرسوساز کنوود می کنیم. متخصصان ما بیش از ۵ سال سابقه کار با دستگاه اسپرسوساز کنوود را دارند و به همین دلیل به خوبی با زیر و بم این دستگاه آشنایی داشته و می توانند انواع و اقسام مشکلاتی که می تواند برای این دستگاه ایجاد شود را حل کنند. کافیست با شماره های مندرج تماس بگیرید و مشکل دستگاه اسپرسوساز کنوود خود را برای تیم پشتیبانی ما شرح دهید تا فرایند تعمیر دستگاه شما آغاز شود.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیر اسپرسوساز کنوود

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، تکنسین ها و متخصصان ما به خاطر سال ها تجربه خود در زمینه کار با اسپرسوساز کنوود می توانند کلیه اشکالات و ایرادات ایجاد شده در این دستگاه را شناسایی و با ریشه یابی مشکل آن را به صورت کامل حل و فصل نمایند. از جمله خدمات ارائه شده در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی مرکزی اسپرسوساز کنوود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر اسپرسوساز کنوود
  • تعویض قطعات اسپرسوساز کنوود
  • سرویس دوره ای اسپرسوساز کنوود
  • عیب یابی و مشاوره رایگان

تعمیر اسپرسوساز کنوود توسط تعمیرکاران متخصص تعمیرات سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که سبب شده تعمیرات سایت نسبت به سایر مراکز متفاوت و عالی عمل کند، استفاده از تعمیرکاران و تکنسین هایی است که حداقل ۵ سال در این زمینه تجربه دارند و به همین خاطر با انواع و اقسام مشکلاتی که می تواند در این دستگاه ایجاد شود را با تجربه و آزمون آموخته اند. در نتیجه به راحتی قادر به عیب یابی و رفع مشکل آن هستند.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت این است که تعمیرکاران بی تجربه اصولا با تعویض قطعات گران قیمت به تعمیر دستگاه می پردازند و هزینه زیادی برای شما به بار می آورند. اما تعمیرکاران باتجربه با ریشه یابی مشکل می توانند قطعه خراب یا سوخته شده را شناسایی کرده و صرفا اقدام به تعویض آن نمایند و به این ترتیب هزینه های ایجاد شده به مراتب کمتر خواهد بود.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز بکو

نکات طلایی در تعمیر اسپرسوساز کنوود

پیش از هر چیزی به خاطر داشته باشید که عجله در انتخاب مرکز تعمیر اسپرسوساز کنوود می تواند نتایج ناگواری به همراه داشته باشد و حتی باعث می شود که نه تنها مجبور به خرید یک دستگاه جدید شوید بلکه بخش زیادی از زمان و انرژی خود را نیز از دست خواهید داد. از همین رو، پیشنهاد همیشگی ما این است که همواره به دنبال نمایندگی تعمیر اسپرسوساز کنوود باشید و از تجربه و تخصص تعمیرکاران حرفه ای استفاده کنید؛ چرا که این تصمیم گیری در نهایت به نفع شما خواهد بود.

نکات طلایی در تعمیر اسپرسوساز کنوود

نکته بعدی در مورد استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی است. توجه داشته باشید که برخی مراکز و تکنسین های بدون تجربه به دلیل عدم دسترسی به قطعات اورجینال، خروجی کار جالبی نخواهند داشت و اصولا بعد از چند هفته باز هم سروکله خرابی های جدید پیدا خواهد شد. از این رو پیشنهاد می کنیم که همواره به دنبال مراکزی باشید که می توانند قطعات مورد نیاز شما را به شکل اورجینال تهیه کرده و در دستگاه شما تعبیه کنند.

مزیت های تعمیر اسپرسوساز کنوود در نمایندگی تعمیرات سایت

تعمیرات سایت بیش از ۳۰ سال است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برقی فعالیت می کند و از زمان همه گیری استفاده از دستگاه های اسپرسوساز از جمله اسپرسوساز کنوود خدمات تعمیر این دستگاه را هم ارائه کرده است. همین مسئله سبب شده تا تکنسین های این مجموعه در تعمیر این دستگاه بسیار خبره باشند. در نتیجه می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را برای تعمیر به ما بسپارید.

از سویی دیگر برای اشکالات ریز و جزئی می توانید از پشتیبانی آنلاین مجموعه ما استفاده کنید. به همین منظور یک ویدیوی ۳۰ ثانیه ای از نحوه عملکرد دستگاه خود تهیه کرده و از طریق تلگرام یا واتساپ برای ما به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال نمایید. تیم پشتیبانی ما این ویدیو را مشاهده کرده و اگر مشکل دستگاه شما جزئی و ساده باشد شما را راهنمایی خواهند کرد. در غیر این صورت نیاز به عیب یابی حضوری خواهد بود. از دیگر مزایای مجموعه ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت هزینه تعمیر اسپرسوساز کنوود بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه
  • استفاده از متخصصان مجرب با بیش از ۵ سال سابقه
  • پیک رایگان
  • ارائه گارانتی ۹۰ روزه جهت تمام خدمات تعمیراتی ارائه شده
  • پشتیبانی رایگان
  • پوشش مناطق ۲۲ گانه تهران

تعمیر اسپرسوساز کنوود با ضمانت نامه کتبی

با توجه به ارائه خدمات کاملا تخصصی در مجموعه ما، مفتخریم اعلام کنیم که برای کلیه خدمات تعمیراتی انجام شده، ۹۰ روز گارانتی نیز در نظر می گیریم. به طور کلی با توجه به کیفیت تعمیر و استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی احتمال اینکه دستگاه شما دوباره دچار مشکل قبلی شود بسیار کم خواهد بود؛ با این وجود در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه خدمات انجام شده، شما می توانید طی این بازه ۹۰ روزه از خدمات رایگان مجموعه ما استفاده نمایید.

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز کنوود چیست؟

رقیق بودن قهوه در اسپرسو ساز به عوامل گوناگونی برمی‌گردد؛ برخی از این موارد می تواند مربوط به خدمات تعمیر اسپرسوساز کنوود باشد و برخی دیگر نیز ارتباطی با وضعیت قهوه ساز ندارد.

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز کنوود چیست

دلیل‌های اصلی رقیق بودن قهوه خروجی از قهوه ساز عبارتند از:

  • فشار بالا: قهوه سازها از فشار بالایی برای عبور آب استفاده می‌کنند. این فشار بالا باعث استخراج مواد محلول و ذرات کوچک قهوه می‌شود.
  • زمان کوتاه عبور آب: در اسپرسوساز، زمان عبور آب از قهوه بسیار کمتر از سایر روش‌ها است. این زمان کم باعث می‌شود که کمترین میزان مواد جامد از قهوه استخراج شده و در نتیجه، قهوه به شکل رقیق‌تری سرو شود.
  • استفاده از ذرات کوچک قهوه: برای اسپرسوساز، استفاده از قهوه هایی توصیه می شود که حاوی ذرات کوچکتری هستند؛ اگر قهوه بسیار ریز باشد رقیق‌تر خواهد بود.
  • حرارت بالا: اسپرسوساز برای آماده‌سازی یک قهوه مطلوب از حرارت بسیار بالا بهره می گیرد.

اگر اخیراً قهوه خود را عوض نکرده اید و با همان میزان مواد سابق، خروجی قهوه شما رقیق شده است احتمال دارد پای خرابی ترموستات یا سیستم حرارت، فشار و آبرسانی در میان باشد. در این مورد نیاز است که تعمیر اسپرسو ساز کنوود و سرویس آن را به تعمیرکار ماهر بسپارید.

علت روشن نشدن اسپرسو ساز کنوود چیست؟

روشن نشدن دستگاه یکی دیگر از موارد پر درخواست برای تعمیر اسپرسو ساز کنوود است. این موضوع مربوط به تغذیه و اتصالات دستگاه است.

ساده‌ترین علت برای روشن نشدن اسپرسوساز کنوود مربوط به خرابی پریز برق است. برای همین نیز توصیه می شود پیش از تماس با خدمات تعمیر اسپرسوساز کنوود، دستگاه را با پریز دیگری نیز امتحان کنید.

در مراحل بعدی، این ایراد می تواند به سیم کشی داخل دستگاه شما مربوط شود. این ایراد سیم کشی در هر قسمت از دستگاه می تواند رخ دهد که و تعمیرکار ماهر باید با بررسی دستگاه آن را تشخیص دهد.

علاوه بر این دو مورد که برای روشن نشدن اسپرسوساز ذکر شد، خرابی دکمه خاموش و روشن دستگاه نیز می تواند علت روشن نشدن آن باشد.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز نوا

چرا آب در اسپرسو ساز کنوود گرم نمی شود؟

دیگر اشکالی که در قهوه سازها گزارش می شود، مربوط به گرم نشدن آب درون دستگاه است. در حقیقت اینطور می توان گفت که در این حالت دستگاه روشن می شود اما آب درون آن گرمایی ندارد.

چرا آب در اسپرسو ساز کنوود گرم نمی شود

تکنسین متخصص برای تعمیر اسپرسو ساز کنوود در صورت بروز این مشکل به سراغ المنت دستگاه (Heating Element) می رود. المنت وظیفۀ مهمی در دستگاه های گرمایشی دارد و آن تبدیل جریان الکتریکی به گرمایشی است.

در کنار المنت باید ترموستات را هم در نظر گرفت که خرابی اش می تواند نقص در گرمایش دستگاه را رقم بزند. در صورت خرابی در ترموستات دستگاه کنترل دمای خود را از دست می دهد.

دلیل ضعیف شدن ورودی آب به اسپرسوساز کنوود

اگر میزان آب ورودی به دستگاه قهوه ساز کم شده باشد با مشکلاتی در کیفیت قهوه روبرو خواهید شد. بررسی علت ضعیف شدن فشار آب قهوه ساز هم نیازمند خدمات تعمیر اسپرسوساز کنوود است.

افت فشار آب قهوه ساز می تواند ناشی از خرابی شیر برقی، وجود رسوب در دستگاه و  کیپ شدگی شلنگ ها رخ دهد.

دلیل خامه ندادن اسپرسوساز کنوود

نداشتن عصاره، کف یا خامه یکی از مهم ترین ایراداتی است که اسپرسوساز با آن مواجه می شود؛ در این مشکل خرابی پرتافیلتر (Portafilter) و هد گروپ (Grouphead) مطرح است.

هد گروپ بخشی از دستگاه فهوه ساز است که پورتافیلتر به آن وصل می شود و اجازه می دهد آب از میان تفاله های قهوه جاری شود. از طرف دیگر، پورتافیلتر یک جزء جداشدنی است که تفاله های قهوه را در سبد خود نگه می دارد.

دلیل خامه ندادن اسپرسوساز کنوود

حال اگر فیلترها کثیف شوند، آب با سختی بالا استفاده شود یا از قهوه دانه درشت استفاده کرده باشید، با عصاره ندادن اسپرسوساز روبرو خواهید شد. اگر با وجود تمیز کردن فیلتر باز هم دستگاه شما خامه نداد، برای بررسی مشکل از خدمات تعمیر اسپرسو ساز کنوود کمک بگیرید.

تعمیر اسپرسوساز کنوود و اصول نگهداری از آن

اگر می خواهید دستگاه قهوه شما خراب نشود و به تعمیر اسپرسو ساز کنوود نیاز پیدا نکند باید نکاتی را در نگهداری از اسپرسوساز کنوود مد نظر قرار بدهید که شامل موارد زیر است:

  • استفاده از آب مناسب: هرچه سختی آب کمتر باشد برای دستگاه بهتر است؛ البته به کارگیری آب مقطر می تواند روی طعم قهوه اثر منفی بگذارد. اگر هم از آب جوشیده کتری استفاده می کنید هنگام ریختن آب در دستگاه احتیاط کنید که املاح وارد قهوه ساز نشود.
  • نظافت قطعات بیرونی: قطعاتی چون سبد قهوه، پرتافیلتر، دریچه های بخار باید نظافت شوند ولی برای تمیز کردن آن ها از شوینده های غیرمجاز استفاده نکنید.
  • شستشوی قطعات درونی: لازم است که هر چند وقت یکبار مخزن و مسیرهای دستگاه تمیز شود. دوره زمانی نظافت این قطعات به میزان استفاده شما از دستگاه بستگی دارد. این نظافت از کاهش عمر دستگاه و افت کیفیت قوه خروجی آن جلوگیری خواهد کرد.

خدمات مرتبط: تعمیر اسپرسوساز گاستروبک

نکته پایانی تعمیر اسپرسوساز کنوود

در این مطلب به تعمیر اسپرسوساز کنوود پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد درخواست برای تعمیر قهوه ساز می تواند به دلایل مختلفی از جمله کیفیت قهوه آماده شده و همچنین سایر عملکردهای دستگاه باشد.

شما می توانید برای برخورداری از خدمات تعمیر انواع قهوه ساز به تعمیرات سایت مراجعه کنید. تعمیرات سایت با سه دهه سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی در خدمت شماست.

فرم درخواست تعمیرات اسپرسو ساز کنوود



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    سوالات متداول تعمیر اسپرسوساز کنوود

    علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز چیست؟

    رقیق بودن قهوه در اسپرسو ساز به عوامل گوناگونی از جمله فشار بالا، زمان کوتاه عبور آب، آسیاب زیاد قهوه و حرارت زیاد مربوط است.

    علت روشن نشدن اسپرسو ساز کنوود چیست؟

    روشن نشدن دستگاه یکی دیگر از موارد پر درخواست برای تعمیر اسپرسو ساز کنوود است. این موضوع مربوط به تغذیه و اتصالات دستگاه است.

    دلیل خامه ندادن اسپرسوساز کنوود چیست؟

    نداشتن عصاره، کف یا خامه یکی از مهم ترین ایراداتی است که اسپرسوساز با آن مواجه می شود؛ این مشکل به پرتافیلتر (Portafilter) و هد گروپ (Grouphead) مرتبط است.

    5/5 - (3 امتیاز)

    This Post Has 8 Comments

      1. با سلام،
        کاربر گرامی از دلایل این مشکل می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که ممکن است ترموستات، المنت، سوئیچ، فیوز و دیگر قطعات دستگاه خراب شده باشند که برای عیب یابی دقیق دستگاه بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

    1. عصرتون بخیر
      ببخشید من یه مشکلی دارم با اسپرسوساز کنوود. یکم فشارش کم شده و کیفیت کارو داره میاره پایین. باید تعمیر بشه؟ یا می تونم درستش کنم خودم؟

      1. با سلام،
        کاربر گرامی دستگاه اسپرسروساز کنوود ممکن است به دلیل شکستگی گیج فشار، ایجاد انسداد یا دانه های قهوه، مسدود شدن پمپ، گیرکردن قهوه بر صفحه هد گروپ و … باشد که قابل تعمیر است اما پیش از آن دستگاه نیاز به عیب یابی دقیقی دارد تا به این ترتیب بتوانید مشکل اصلی آن را پیدا کنید.

      1. با سلام،
        کاربر گرامی روشن نشدن دستگاه اسپرسوساز می تواند به یکی از دلایل زیر اتفاق بیوفتد:

      2. عدم وجود برق
      3. نبودن دوشاخه در پریز برق
      4. وجود اتصالی در کابل
      5. خرابی المنت
      6. وجود خرابی در برد
      7. از کار افتادن خازن دستگاه
      8. در صورتی که موارد زیر را بررسی کردید اما مشکل را پیدا نکردید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و درخواست تعمیرکار را ثبت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top