skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

جاروبرقی های صنعتی در محیط هایی همچون هتل ها، رستوران ها و بیمارستان ها کاربرد فراوانی دارند. همچون دیگر وسایل برقی، تعمیر جاروبرقی صنعتی نیز گاهی اجتناب ناپذیر است.

تعمیرات جاروبرقی صنعتی کار افراد عادی نیست و به دانش و تجربه نیاز دارد. از آنجایی که وزن و حجم جاروبرقی صنعتی زیاد است، معمولاً تعمیرات جاروبرقی صنعتی در محل انجام می شود.

جاروبرقی صنعتی چیست؟

جاروبرقی های صنعتی در ادارات مختلف و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می گیرند و وسیله ای مکانیزه و کاربردی برای جمع‌آوری آلاینده ها در این مکان به شمار می روند.

این دستگاه ها دارای موتور و پمپی قدرتمند هستند و به واسطه ایجاد خلاء منفی در داخل مخزن، آلاینده ها را می مکند. همچنین در جاروبرقی های صنعتی از موتور توربین استفاده شده است که باعث کارکرد مداوم آن شده است. یکی از موارد تعمیر جاروبرقی صنعتی همین کاهش سرعت مکش و درخواست برای افزایش مکش جاروبرقی است.

عیب یابی جاروبرقی صنعتی

عیب یابی جاروبرقی صنعتی

برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی صنعتی باید مواردی از جمله پر بودن مخزن، انسداد فیلتر و محفظه آن مورد بررسی قرار بگیرد.

همچنین ممکن است متوجه نشت ضایعات از دستگاه باشید که این مورد می تواند به دلیل سوراخ شدن و گرفتگی شلنگ، خرابی فیلتر یا نوع ماده مکش شده باشد. با بررسی منظم فیلتر و تمیز کردن فیلتر می توانید از انسداد جلوگیری به عمل بیارید و در نتیجه از کاهش قدرت مکش و آسیب رسیدن به جاروبرقی صنعتی جلوگیری کنید.

به علاوه اینکه هنگام کار با جاروبرقی صنعتی باید دقت کنید که شلنگ آن زیاد خم نشود زیرا این موضوع علاوه بر کاهش مکش، باعث آسیب جدی و پارگی شلنگ دستگاه می شود.

جاروبرقی صنعتی برای هتل

همانطور که گفته شد یکی از کاربردهای جاروبرقی صنعتی برای هتل ها است؛ جهت جلوگیری از خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر جاروبرقی صنعتی باید مناسب ترین جاروبرقی با هتل را انتخاب کرد.

از آنجایی که برای مکان های پر ریخت و پاشی مثل هتل مکش زیاد نیاز است، دستگاه باید دارای فیلتراسیونی باشد که تمام گرد و غبار کف اتاق و راهرو را کاملا تمیز کند و در هیچ جای هتل اثری از گرد و غبار باقی نماند.

همچنین نوع موتور استفاده شده در این نوع جاروبرقی برای هتل ها باید جریان هوای بالایی داشته باشد و تمام گرد و غبارها را به طور مداوم تمیز کند.

کاربری محیطی جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی برای بیمارستان

بیمارستان ها یکی دیگر از محل های به کارگیری جاروبرقی صنعتی هستند و از این رو تقاضا برای تعمیر جاروبرقی صنعتی در این مکان ها نیز زیاد است.

جاروبرقی صنعتی یکی از مهمترین ابزارهای نظافتی برای بیمارستان است زیرا سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند و آرامش بیماران را به هم نمی زند. از این رو سر و صدا دادن یکی از موارد درخواست برای تعمیر جاروبرقی صنعتی است.

بیمارستان از نظر شکل و کاربری دارای فضاهای متفاوت با حجم تولید آشغال متفاوت است. به عنوان مثال به هنگام نظافت در فضای بیمارستان، نباید  گرد و غبار ایجاد شود. این نکته را هم در نظر بگیرید که قدرت مکش جاروبرقی صنعتی بسیار بالاست که دلیل آن وجود خلاء بالای ۳۰ درصدی است.

کاربری محیطی جاروبرقی صنعتی

همانطور که گفته شد جاروبرقی های صنعتی در مکان های مختلفی مانند هتل ها، بیمارستان ها و برخی اماکن عمومی به کار گرفته می شود و بیشترین در خواست برای تعمیر جاروبرقی صنعتی نیز از سوی این مکان ها است.

این جاروبرقی ها در مدل های مختلف تولید شده و برای هرگونه کاربردی در بازار موجود هستند؛ جارو را باید با میزان کارکردی که از آن انتظار دارید انتخاب کنید تا در کوتاه مدت نیاز به تعمیر جاروبرقی پیدا نکنید.

جاروبرقی صنعتی چیست؟

نکته پایانی

در این مطلب تلاش شد در مورد تعمیر جاروبرقی صنعتی صحبت شود. در ابتدا نیز اشاره شد که تعمیر این جاروها کار افراد عادی نیست در نتیجه برای رفع عیب آن به تعمیرکاران تخصصی نیاز دارید.

برای تعمیر جاروبرقی صنعتی می توانید از خدمات تعمیرات سایت استفاده کنید. تعمیرات سایت یکی از مراکز تعمیرات تخصصی جاروربقی است؛ برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top