skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

شرکت الکترولوکس یک شرکت لوازم خانگی چندملیتی با مرکزیت سوئدیاست که در ایران جاروبرقی هایش بسیار معروف هستند و از همین رو تعمیر جاروبرقی الکترولوکس Electrolux یکی از خدمات پر تقاضا در مورد این وسیله است.

برای دریافت خدمات عیب یابی تعمیر جاروبرقی بیش از هرچیز باید اشکالات آن را شناخت. در ادامه بیشتر به ایرادهای رایج برای مورد تعمیر جاروبرقی الکترولوکس Electrolux پرداخته ایم. 

مشکلات رایج جاروبرقی

طبق تجربه ای که فنی کاران ما از تعمیر جاروبرقی الکترولوکس برای مدل های مختلف آن داشته اند، مشکلات زیر رایج تر از بقیه موارد مشاهده شده است:

  1. افت مکش جاروبرقی
  2. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  3. روشن نشدن جاروبرقی
  4. ایجاد بوی نامطبوع و احیانا بوی سوختگی در زمان استفاده از دستگاه
  5. تولید صدای زیاد و ناهنجار
  6. تعمیر جاروبرقی Electrolux - الکترولوکس

خدمات قابل ارائه برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

با توجه به مشکلات رایج جاروبرقی الکترولوکس در تعمیرات سایت خدماتی از قبیل موارد زیر ارائه می شود:

  1. تعمیر قطعات در صورت امکان
  2. تعویض قطعات جاروبرقی در صورت نیاز
  3. امکان تعمیر در محل جاروبرقی بنا به درخواست مشتری
  4. اعزام سریع سرویسکار در محل برای عیب یابی و جمع‌آوری دستگاه
  5. انتقال جاروبرقی به کارگاه مرکزی توسط تعمیرات سایت در صورت نیاز به تجهیزات خاص

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس مدل قدیمی

هنوز هم در خانه بسیاری از ما، جاروبرقی های قهوه ای رنگ و کشیده الکترولوکس پیدا می شود که گویی مرگ و بازنشستگی برایش تعریف نشده است.

این جاروبرقی های قدیمی ساز و کار نسبتاً ساده تری دارند. اما با این حال نیاز به تعمیرکاران باتجربه‌ای است که با تسلط بر عملکرد جاروبرقی های قدیمی قادر به تشخیص منشأ مشکلات و تعمیر آنها باشند.

قطعات اورجینال برای تعمیر جاوربروقی الکترولوکس قدیمی

یکی از مهمترین نگرانی‌های صاحبان جاروبرقی های الکترولوکس قدیمی یافتن قطعات اورجینال آن است.  اگر شما نیز یکی از مدل های قدیمی جاروبرقی الکترولوکس را دارید، حتما قطعات آن تاکنون عمر مفید خود را از دست داده اند. بنابراین در صورت خرابی جاروبرقی، نیاز به تعویض آنها با همتای اصل است. از طرفی پیدا کردن این قطعات دردسر بزرگی برایتان خواهد بود.

اما در تعمیرات سایت نگرانی از این بابت وجود ندارد. کلیه مشکلات جاروبرقی های قدیمی شما توسط تعمیرکاران مجرب به سادگی رفع شده و استفاده از قطعات اورجینال الکترولوکس نیز تضمین می شود.

قطعات اورجینال برای تعمیر جاوربروقی الکترولوکس قدیمی

فروش قطعات جاروبرقی الکترولوکس

در بسیاری از موارد امکان تعمیر قطعات جاروبرقی وجود ندارد. به همین دلیل است که تعمیرکار ناچار به تعویض قطعه خراب شده می شود. متأسفانه بسیاری از مراکز تعمیر نامعتبر اقدام به استفاده از قطعات کهنه و یا تقلبی می نمایند. این کار اگرچه هزینه کمتری برای شما در بر دارد اما باعث می‌شود جاروبرقی شما دچار خرابی زود هنگام شود. در صورتی که شرکت‌های معتبر تلاش می کنند برای حفظ اعتبار خود صرفا از قطعات جانبی اصل و اورجینال شرکتی استفاده کنند.

از جمله این قطعات در جارو برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زغال دستگاه
  2. کلکتور
  3. موتور
  4. بلبرینگ جاروبرقی
  5. پروانه
  6. نگهدارنده لاستیکی
  7. کیسه جاروبرقی
  8. فیلتر
  9. لوله خرطوم
  10. لوله پارویی
  11. دسته تلسکوپی
  12. کاسه نمد
  13. سوئیچ

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس

خرابی سیم جمع کن یکی از مشکلات رایج جاروبرقی های الکترولوکس است. سیم جمع کن ها یکی از اجزای مشترک در میان تمامی جاروبرقی های امروزی است. این قطعه وظیفه جمع کردن سیم جاروبرقی و محافظت از آن را بر عهده دارد.

مهمترین مشکلی که در رابطه با این قسمت رخ می دهد، جمع نشدن مجدد سیم جاروبرقی است. بیرون کشیدن کامل کابل مهمترین عامل خرابی این قسمت است.

از آنجایی که ساختار سیم جمع کن در تمامی مدلهای جاروبرقی مشابه یکدیگر نیست بنابراین توصیه می شود تا از دستکاری دستگاه خودداری کرده و برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی الکترولوکس

نکته پایانی

در این نوشتار به تعمیر جاروبرقی الکترولوکس Electrolux پرداختیم؛ توصیه می شود اگر تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیر جاروبرقی ندارید، خودتان وارد عمل نشوید زیرا هم به خودتان و هم به جاروبرقی آسیب می زنید. همچنین از سپردن دستگاه به افراد نابلد خودداری کنید.

شما می توانید برای تعمیر جاروبرقی از خدمات تعمیرات سایت کمک بگیرید. تعمیرات سایت یکی از مراکز تعمیرات تخصصی در حوزه جاروبرقی و سایر لوازم خانگی است؛ برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top