skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر جاروبرقی میله توسط فنی کاران حرفه ای تعمیرات سایت در کلیه مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران بزرگ پوشش داده می شود.

جهت اطمینان خاطر شما خدمات تعمیر جاروبرقی با ضمانت نامه معتبر ۹۰ روزه و گارانتی قطعات جانبی اصل میله ارائه می شود.

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی میله

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی میله

۱٫ چرا جاروبرقی miele روشن نمی شود

مهمترین دلیل روشن نشدن جاروبرقی وجود مشکل در قطعات برق رسان، دوشاخه و کابل دستگاه و یا پریز است. اما اگر تمامی این موارد سالم باشند ممکن است که سیم جمع کن، رله و کلید پاور آسیب دیده باشند.

۲٫ جاروبرقی در حین کار لرزش دارد

برای جلوگیری از لرزش جاروبرقی، در ساختار آن از یک لاستیک نگهدارنده استفاده شده است. در صورتی که این لاستیک شل شده و یا آسیب دیده باشد نیاز به تعویض آن است.

۳٫ جاروبرقی صدای ناهنجار تولید می کند

برای این حالت ابتدا بلبرینگ جاروبرقی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت سالم بودن بایستی فن موتور از بابت شکستگی پره‌های آن چک شود.

۳٫ جاروبرقی بیش از اندازه داغ می شود

اگر جاروبرقی میله شما بیش از اندازه داغ می شود به احتمال خیلی زیاد موتور آن نیم سوز شده است. در این صورت نیاز به کمک گرفتن از تعمیرکار حرفه‌ای و آشنا به برند میله است.

۴٫ مکش جاروبرقی میله ضعیف شده است

مهمترین دلیل ضعیف شدن مکش جاروبرقی ها، انسداد و گرفتگی لوله تلسکوپی و یا خرطومی است. در مرحله بعدی فیلتر و پاکت دستگاه را نیز از بابت اشباع شدن چک کنید. زیرا این دو قطعه نیز در صورتی که بیش از اندازه پر شوند، منجر به افت مکش جاروبرقی می شود.

۵٫ جاروبرقی بطور ناگهانی خاموش می شود

اگر جاروبرقی در حین کار به طور ناگهانی خاموش می شود بایستی قطعات داخلی دستگاه و موتور آن به دقت عیب یابی شود.

۶٫ سیم جاروبرقی جمع نمی شود

اگر همواره عادت دارید تا برای خارج کردن سیم جاروبرقی آن را محکم بکشید، حتما با این مشکل مواجه می شوید. اگر سیم جمع کن عمل نمی کند یکی از قطعات آن دچار شکستگی شده است.

۷٫ جاروبرقی miele به صورت یکسره کار می کند

در این حالت دیمر موتور دستگاه خراب شده است. نیاز به یک تعمیرکار با تجربه برای تعویض دیمر است.

هزینه تعمیر جاروبرقی miele در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر جاروبرقی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیرات سایت بسیار منصفانه لحاظ شده است. وجود قیمت های مناسب در کنار کیفیت خدمات دلیل رضایتمندی همیشگی مشتریان تعمیرات سایت بوده است. تعمیرات سایت کلیه هزینه های تعمیر را برای مشتری قبل از ارسال سرویس کار شفاف سازی می کند.

بدین صورت که در هنگام ثبت سفارش مشتریان درباره خرابی دستگاه از آنها سوال می شود. سپس با توجه به نوع مشکل دستگاه و همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات جانبی هزینه تعمیر جاروبرقی تخمین زده شده و به مشتری اعلام می‌ شود. در هنگام اتمام کار و تسویه حساب نیز فاکتور رسمی به آنها ارائه می شود.

پاکت جاروبرقی میله

پاکت جاروبرقی میله

یکی از مهمترین مواردی که در سرویس های دوره ای جاروبرقی بایستی مورد توجه قرار گیرد، تعویض پاکت آن است. این کار باعث می شود تا جاروبرقی اصطلاحاً نفس تازه ای گرفته و مکش اولیه خود را به دست بیاورد. میله یکی از برند های قدیمی جاروبرقی است که اخیراً تولیدات خود را بسیار کاهش داده است.

بنابراین صاحبان جاروبرقی میله معمولاً با مشکل یافتن قطعات جانبی آن و از جمله پاکت جاروبرقی مواجه هستند. البته جای نگرانی نیست زیرا در تعمیرات سایت کلیه لوازم یدکی جاروبرقی های میله از همتای اصل و شرکتی یافت می شود.

لوازم یدکی جاروبرقی

همانطور که گفته شد یافتن لوازم یدکی جاروبرقی میله کار چندان ساده ای نیست. زیرا این برند با کیفیت مدت هاست که تولید جاروبرقی های خود را متوقف کرده است. پس دور از انتظار نیست که این جاروبرقی های قدیمی در اثر استهلاک دچار خرابی شوند و به تعویض قطعات نیاز داشته باشند.

در این صورت استفاده از قطعات جانبی اصل میله اهمیت دارد. زیرا استفاده از قطعات فیک و کهنه نه تنها مشکل دستگاه را برطرف نمی کند، بلکه ممکن است منجر به از کار افتادگی همیشگی جاروبرقی شود. در تعمیرات سایت انواع لوازم جانبی اصل میله جاروبرقی عرضه می شود:

  1. پاکت
  2. جاروبرقی
  3. فیلتر
  4. زغال جاروبرقی
  5. فیلتر سوپر
  6. برس
  7. خرطومی
  8. لوله تلسکوپی
  9. جاپاکتی
  10. مخزن
  11. چرخ
  12. موتور جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی میله در تهران

تعمیرات جاروبرقی میله در تهران

اگر ساکن تهران هستین و نیاز به تعمیرات جاروبرقی میله را دارید کافیست تا با یکی از شعب تعمیرات سایت تماس بگیرید. شما می توانید به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنید و جاروبرقی میله خود را تحویل دهید.

در این صورت قبل از مراجعه بهتر است تا حتماً با کارشناسان شرکت تماس گرفته و هماهنگی لازم را به عمل آورید. در غیر اینصورت برای تعمیر در محل جاروبرقی میله کافیست تا فرم ثبت درخواست آنلاین را پر کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و هماهنگی های لازم برای اعزام سرویسکار به محل شما انجام می شود.

4.9/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 7 Comments

    1. باسلام

      نیاز به تعویض دارد.

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام در تعمیرات جاروبرقی میله که مشکل پریدن برق را دارد سه مورد توسط تعمیرکار جاروبرقی بررسی می شود. در این مشکل کابل، سیم جمع کن و برد جاروبرقی مورد بررسی قرار می گیرد.

    2. دستگاه دچار اتصالی شده و امکان اینکه موتور دستگاه سوخته باشه هست و یکی از دلایل دیگه اینکه سوکت برق موتور دراومده باشه و به بدنه موتور خورده باشه

    1. سلام سهیل عزیز

      ممکن است فیلتر های آن کثیف شده باشد و یا در خرطومی آن چیزی گیر کرده باشد ، در غیر این صورت حتما برای تعمیر آن به نمایندگی ها و یا خدمات پس از فروش مجاز مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top