skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت مهارت حرفه ای خود را در زمینه ی تعمیر سینمای خانگی سامسونگ – SUMSUNG به شما ایرانیان گرامی عرضه می نماید و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر سینمای خانگی سامسونگ – SUMSUNG در تعمیرات سایت:

سینمای خانگی سامسونگ (SAMSUNG) با توان خروجی پرقدرت هزار وات و ورودی USB و فن آوری تقویت صدا به یکی از مجهزترین سینماهای خانواده در دنیا تبدیل شده است.

سینمای خانگی سامسونگ SUMSUNG 2

مهندسین و تکنسین های کارآزموده و خبره تعمیرات سایت در زمینه ی تعمیر سینمای خانواده سامسونگ (SAMSUNG) با استفاده از تکنولوژی به روز شده و پیشرفته در دنیای صنعت تمام تخصص خود را در زمینه ی تعمیر سینمای خانگی سامسونگ – SUMSUNG به کار گرفته و نوید استفاده طولانی مدت از کالای تعمیری شما را خواهند داد.

تعمیرات خود را درزمینه ی تعمیر سینمای خانواده سامسونگ (SAMSUNG) با اطمینان خاطر به ما بسپارید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 5 Comments

  1. سلام من یه سینما خانگی سامسونگ مدل HT-SJ5550K دارم .تصویر نداشت بردم نمایندگی سامسونگ تکنسین ش گفت که از مین بردشه (CPU) و شرکت این قطعه نداره و قابل تعمیر نیست . عیب این دستگاه فقط تصویر نداره و الباقی آپشن هاش کار میکنه. حال شما این قطعه به صورت نو یا استوک دارید؟ اگر دارید و میتوانید تعمیرش کنید دستگاه رو برایتان بیارم.

    1. سلام سینما خانگی سامسونگ دارم اوایل به محض روشن کردنش صدای نویز از بلندگوها پخش میشد الان وقتی روشن میکنم هنگ میکنه و به هیچ حالتی تغیر نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top