skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر گوشت کوب برقی سانیSUNNY در خدمت شما هم وطنان گرامی می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

تعمیر گوشت کوب برقی سانی - SUNNY

خدمات قابل ارائه برای تعمیر گوشت کوب برقی سانی – SUNNY در تعمیرات سایت :

. بیش از سه دهه سابقه کاری حرفه ای در تعمیر گوشت کوب برقی سانیSUNNY با استفاده از تکنسین های مجرب و زبده اتحادیه جهت تعمیر گوشت کوب برقی

تعمیر گوشت کوب برقی سانی – SUNNY

. استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیر گوشت کوب برقی سانی – SUNNY  اعم از تعویض موتور اصل شرکتی ، تعویض گیربکس اورجینال ، تعمیر برد گوشت کوب برقی بیم و …

. کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیرات سایت جهت تعمیر گوشت کوب برقی سانی – SUNNY دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

گوشت کوب برقی سانی یک مخلوط کن کوچک است که موتور آن در قسمت بالای آن قرار دارد و از آن می توان برای له کردن انواع مختلفی از میوه ها ، سبزیجات، گوشت های

چرخ شده ، مخلوط کردن و به هم زدن مواد ، پوره کردن یخ و .. استفاده کرد و در کمترین زمان ممکن می توانید آب عصاره ، نوشیدنی های مخلوط و شیک و انواع سوپ و سس وحتی گوشت کوبیده را تهیه کنید .

گوشت کوب برقی سانیSUNNY این قابلیت را دارد که از آنها در مواد داغ یا خیلی سرد نیز استفاده کنیم ضمن اینکه شستن گوشکوب برقی تفال هم بسیار آسان و بی دردسر است.

در کنار این قابلیت های گوشت کوب برقی سانیSUNNY تعمیرات سایت به عنوان یکی از قطب های مهم تعمیرات در تهران تعمیرات تخصصی خود را در تعمیر گوشت کوب برقی سانی – SUNNY به شما عرضه می نماید.

تعمیرات سایت با استفاده از فناوری به روز شده در دنیای صنعت و با تحویل به موقع کالای تعمیری به مشتری کیفیت بالای کاری و رضایت مشتری را سرلوحه ی خود قرار داده و جهت

بهبود کیفیت عملکرد خود در تعمیر گوشت کوب برقی سانیSUNNY  نهایت سعی خود را نموده و اطمینان استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما می دهد.

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 13 Comments

    1. سلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      جناب آقای رحیمی عزیز دستگاه شما نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر گوشت کوب برقی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  1. سلام خسته نباشید، کاسه ی گوشت کوب برقی من شکسته، مدل دستگاه رو نمیدونم چون کارتش رو دور ریختم.و یکی از چرخ دنده های همزن هم شکسته، شما موجود دارید؟ یا حداقل میشه کمک کنید و بفرمایید از کجا میتونم تهیه کنم؟ ممنون میشم 🙏

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام

      بله تیغه این مدل گوشت کوب برقی موجود است لطفا برای تعمیر گوشت کوب برقی سانی خود با شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top