skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیر گوشت کوب برقی بوش –  BOSCH در خدمت شما هم وطنان گرامی می باشد و در صورتی که گوشت کوب برقی شما دچار هر مشکل یا خرابی باشد  می توانید با ما تماس بگیرید تا اقدام به تعمیر گوشت کوب برقی تان کنید. کارشناسان و تعمیرکاران ما همواره آماده دریافت گوشت کوب های برقی معیوب و خراب شما و انجام تعمیرات بر روی آن ها می باشند. لذا اینکه این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: تعمیر گوشت کوب برقی براون – BRAUN

تعمیر گوشکوب برقی بوش

برند بوش

بوش شرکتی بین‌المللی با حوزه‌ی فعالیت طراحی، ساخت و فروش انواع محصولات و تجهیزات مهندسی است. مرکز مدیریت شرکت در گرلینگن در نزدیکی اشتوتگارت آلمان قرار دارد و سابقه‌ای نزدیک به ۱۵۰ سال، آن را پشتیبانی می‌کند. اگرچه در اکثر نقاط جهان از بوش به‌عنوان نام شرکت یاد شده، اما در اسناد رسمی، به احترام بنیا‌ن‌گذار، نام رابرت بوش استفاده می‌شود.

بوش امروز به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای حوزه‌ی مهندسی در جهان خود را اثبات کرده است. آن‌ها علاوه‌بر فعالیت‌های تولیدی و تحقیقاتی گسترده، طبق نظر و سیاست‌های بنیادی موسس خود، فعالیت‌های خیرخواهانه را نیز به‌عنوان زمینه‌ای اصلی از فعالیت‌ها در نظر دارند. درحال حاضر، ولکمار دنر به‌عنوان مدیرعامل بوش مشغول به کار است. آن‌ها بیش از ۴۰۰ هزار کارمند در سرتاسر جهان دارند و درآمد شرکت در آخرین آمار، ۷۸ میلیارد یورو بیان شد.

مجموعه فعالیت های برند بوش BOSCH آنقدر دایره ی گسترده ای دارد که ما تنها قادر بودیم به بخش مهمی از فعالیت ها و محصولات برند بوش BOSCH اکتفا کنیم این برند نام آور با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا و نیرو های خبره اش توانسته یکی از ده ها برند برتر در جهان باشد و تولیدات فراوان و گسترده ای را در زمینه ی لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی رقم بزند. امروزه گوشت‌کوب برقی بوش با بالاترین کاربرد و قابلیت در طراحی های جدید به بازار عرضه شده است. از جمله این قابلیت ها :

  • دارای توان ۷۵۰ وات
  • دارا بودن چندین تنظیم سرعت
  • عملکرد توربو
  • دارا بودن لیوان و تیغه های چهار پره
  • دارا بودن خرد کن و همزن و قابلیت پوره و رب ساز
  • کم صدا با لرزش کم
  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
  • نشانگر LED برای نمایش سرعت

 

تعمیر گوشکوب برقی بوش

گوشت کوب های برقی در طول مدت استفاده به دلایل مختلفی دچار مشکلات و خرابی هایی می شوند یکی از این مشکلات این است گوشکوب برقی هنگام کار کردن صدای زیادی دارد

مشکلات رایج گوشکوب برقی بوش BOSCH

گوشت کوب های برقی در طول مدت استفاده به دلایل مختلفی دچار مشکلات و خرابی هایی می شوند. در این بخش عمده ترین و شایع ترین این خرابی ها را عنوان می کنیم. نکته ای که قابل ذکر است این می باشد که تمامی این خرابی ها قابل تعمیر می باشند پس در صورت بروز آن ها می توانید به جای خرید یک گوشت کوب برقی نو، اقدام به تعمیر آن کنید:

  • گوشت کوب برقی خاموش شده و دیگر روشن نمی شود
  • گوشت کوب برقی روشن می شود اما کار نمی کند
  • کلید گوشت کوب برقی روشن می شود اما دستگاه کار نمی کند
  • گوشت کوب برقی هنگام کار کردن صدای بسیار زیادی می دهد
  • گوشت کوب برقی هنگام کار کردن لرزش زیادی دارد
  • سیم رابط گوشت کوب برقی قطعی دارد
  • گوشت کوب برقی مواد غذایی را درست له نمی کند

بیشتر بدانید: تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFAL

خدمات قابل ارائه برای تعمیر گوشت کوب برقی بوش در تعمیرات سایت :

  •  بیش از سه دهه سابقه کاری حرفه ای در تعمیر گوشت کوب برقی بوش  با استفاده از تکنسین های مجرب و زبده اتحادیه جهت تعمیر گوشت کوب برقی بوش  
  •  استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیر گوشت کوب برقی  بوش –  BOSCH اعم از تعویض موتور اصل شرکتی ، تعویض گیربکس اورجینال ، تعمیر برد گوشت کوب برقی بوش و …
  •  کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیرات سایت جهت تعمیر گوشت کوب برقی بوش –  BOSCH دارای ضمانت سه ماهه از طرف تعمیرات سایت می باشد .
  •   تعمیرات سایت به عنوان یکی از قطب های مهم تعمیرات در تهران تعمیرات تخصصی خود را در زمینه تعمیر گوشت کوب برقی BOSCH به شما عرضه می نماید.

 

تعمیر گوشکوب برقی بوش

دستگاه گوشکوب برقی  را کاملا با پارچه نمدار تمیز کنید و آن را زیر آب نبرید . سایر اجزای آن را می توانید داخل ماشین ظرف شویی برای تمیز کردن قرار دهید

نکات لازم درحفظ و نگهداری گوشکوب برقی بوش BOSCH

  • قبل از تمیز کردن وسیله برقی را از برق بکشید و اجزای آن را از هم جدا کنید
  • دستگاه را کاملا با پارچه نمدار تمیز کنید و آن را زیر آب نبرید . سایر اجزای آن را می توانید داخل ماشین ظرف شویی برای تمیز کردن قرار دهید
  • اگر غذا ها به راحتی از تیغه یا همزن پاک نمی شود ، ظرفی را پر از مایع ظرفشویی کنید و آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید
  • قسمت تیغه را زیر آب بگیرید و بعد آن را خشک کنید
  •  وقتی برای مدت طولانی از آن استفاده نمی کنید آن را تمیز کنید و در جای خشک قرار دهید

 

تعمیر گوشکوب برقی بوش

کلام آخر

دستگاه گوشت برقی کاربردهای فروان در آشپزخانه دارد و به یکی از وسایل ضروری هر خانه تبدیل شده است. زمانی که این دستگاه دچار مشکل شود موجب کند شدن روند آماده سازی غذا می شود. تعمیر گوشکوب برقی که مشکلات رایجی مانند نچرخیدن تیغه دستگاه در مواد غذایی، روشن نشدن گوشت کوب برقی و صدای غیر عادی در هنگام کار و سایر ایرادات مستقیما در تعمیرات سایت انجام می گیرد.

تعمیرات سایت  با استفاده از فناوری به روز شده در دنیای صنعت و با تحویل به موقع کالای تعمیری به مشتری کیفیت بالای کاری و رضایت مشتری را سرلوحه ی خود قرار داده و جهت بهبود کیفیت عملکرد خود در تعمیر گوشکوب برقی بوش نهایت سعی خود را نموده و اطمینان استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما می دهد. چرا که این شرکت با استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در خدمات خود و ضمانت ۹۰ روزه برای مشتریان عزیز توانسته است میزان بالایی از رضایت مشتریانخود را به همراه آورد. پس جهت بهره مندی از تجربه مهندسین شاغل در تعمیرات سایت با ما تماس حاصل نمایید.

چرا گوشتکوب برقی روشن نمی شود؟

زمانی که از دستگاه به مدت طولانی و بدون استراحت دهی استفاده می کنید امکان دارد که موتور داغ کرده و تا چند دقیقه روشن نشود. ولی اگر موتور کاملا روشن نشود احتمال سوختگی آن وجود دارد.

چرا موتور گوشتکوب برقی روشن می‌شود اما تیغه دستگاه نمی‌چرخد؟

شکستن تیغه، آسیب دیدن کوپل و گیربکس به دلیل استفاده از گوشت کوب در مواد غذایی سفت باعث می شود تا گوشتکوب در داخل غذا نچرخد.

4.9/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 54 Comments

  1. سلام وقت بخیر
    قسمت درب خرد کن در سری گوشتکوب سه کاره بوش بر اثر سهل انگاری شسته شده و متاسفانه قسمت درب آن آب رفته که موتور گوشتکوب به قسمت درب خرد کن جهت کار وصل میشود، چگونه میتوان این قسمت را خشک کرد و اینکه آیا خراب شده است یا قابل تعمیر هست
    هنوز بعد از آب رفتن استفاده نشده است

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر گوشت کوب موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  2. سلام من یک گوشتکوب برقی بوش مدل ……… bs 807 بوش..رادارم هرازگاهی کلیدکارمیکند هرازگاهی هرکاری میکنم کارنمیکند خوددستگاه بازنمیشودکه چک بکنم غیرازان حلقه پلاستیکی که نگهدار دوقطعه دستگاه هست آیا پیچی یا پینی جای داردکه بایدبازکنم تا دستگاه کاملا بازبشه وعیب یابی بکنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی و هزینه قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر گوشت کوب برقی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  3. سلام خسته نباشید
    من یه گوشت کوب برقی بوش مدل MSM67160
    دارم که حین کار خاموش شد و دیگه روشن نشد.
    یه جا نشون دادم، بدون باز کردن گفت احتمالا موتورش سوخته
    خواستم ببینم قابل تعمیر هست و شما موتورش رو دارید؟

  4. سلام من گوشت کوب برقی بوش ۴کاره گرفتم اما فکر کنم اصل نیست به عنوان اصل بهم فروختند از بانه اما دیشب بار چهارم بود که استفاده کردم سیب زمینی میخواستم پوره کنم وسط کار دیگه روشن نشد وبوی سوختگی ازش بلند شد ایا شما تعمیر میکنید وارزش تعمیر داره چون خودشا ۷۵۰تومان خریدم

    1. باسلام

      بایستی برند و مدل گوشت کوب برقی شما بررسی شود. لذا نیاز به ارسال تصویر است.

      با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      ستاره عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام وقت بخیر من یه گوشکوب برقی بوش مدل msm6250 دارم که موتورش سوخته و پیش تعمیرات بوش بردم و گفتن چون بدنش پرس شده است درست نمیشه و باسد یه بدنه دیگه بخرم

    1. باسلام

      عزال عزیز نیازی به ارسال تصویر دستگاه شما است.

      برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  6. سلام
    گوشت کوب برقی بوش را ۳ ماه پی خریداری کردیم و امروز باز کردیم کل پنج دقیقه روشن نکرده بودیم
    که خاموش شد ودیگر روشن شد .ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. باسلام

      داغ کردن و سوختن موتور، ضربه خوردن بدنه، نوسانات برق شهری و یا استفاده از ظرف نامناسب می تواند منجر به روشن نشدن گوشتکوب شود.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  7. سلام
    گوست کوب برقی تک کاره بوش دارم
    اومدم شیر و خرما درست کنم هسته خرما باعث شد که تیغه بیشتر از حد بیرون بیاد و موقغ کار کردن استپ میشه

    1. باسلام

      نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  8. سلام برد گوشتکوب برقی من سوخته میخواستم ببینم این قطعه کجا پیدا میشه و لطفا قیمت اش هم بفرمایید.۶۰۰ وات ساخت استونی

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر گوشت کوب موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  9. سلام‌.تیغه ی کلسه خردکن مربوط به گوشت کوب برقی بوش بد جا خورد و هرز شد و دیگر در جای خود کار نمیکند تیغه را چطور تهیه کنم؟

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      نیاز به ارسال تصویر از دستگاه شما است.

      لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  10. سلام من هنگام خرد کردن سیب زمینی صدای خرد کنم عوض شد و قسمت پلاستیکی چسبیده به تیغه ظرف ذوب شد طوری که هنگام جداکردن به سختی تونستم تیغه را از ظرف جداکنم و قسمتی از مواد ذوب شده داخل سیب زمینی بود
    الان دیگه تیغه خوب جا نمیره و کج شده

    1. سلام.برای عیب یابی گوشت کوب برقی بوش شما لازم است دستگاه شما باز شود . لطفا عکس دستگاه را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید.

  11. گوش کوب برقی ام نو بوده و اصلا استفاده نکردم. بعد از ۳ سال از خریدن آن به تازگی قصد استفاده از آن را داشتم که اصلا روشن نشد؟ علت چیست؟

    1. یا سلام . به منظور تعمیر گوشت کوب برقی بوش، لطفا عکس دستگاه را به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۵۲۷ ارسال کنید تا تکنسین های شرکت شما را راهنمایی کنند.

  12. سلام من از ارومیه مزاحمتون میشم گوشت کوب ۲۱ کاره بوش داشتم بردم نمایندگی گفتن موتورش سوخته و پیدا نمیشه شما میتونید کمکم بکنید؟

    1. سلام

      این نوع گوشت کوب قدیمی می باشد و البته همانطور که نمایندگی گفته بود موتور آن موجود نمی باشد . اما موتور های سری جدید موجود می باشد . می توانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.

    1. سلام کاربر گرامی

      انواع ظروف گوشت کوب برقی در شرکت موجود می باشد . می توانید با حضور در شرکت تعمیرات سایت ظرف مورد نظر را تهیه کنید و یا با شماره های شرکت در ارتباط باشید.

      1. سلام و عرض ادب،
        ببخشید ، ظرف گوشت کوب برقی من محا اتصال تیغه به کاسه ، خراب شده، چجوری میتونم از کاسه تهیه کنم؟؟ شما شماره تلفن دارید که تماس بگیریم؟؟
        ممنون میشم کمکمون کنید🙏🙏

        1. باسلام

          دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  13. سلام من یه گوشتکوب برقی ۴کاره بوش دارم قطعه ی کوچیک بالای تیغه ک به درب ظرف وصل میشده گم شده خاستم ببینم شما دارین؟من دریاسوج هستم امکانش هست پست کنید و هزینه روپرداخت کنم خیلی واجبه غذاهای بچم باهاش پوره میکنم خواهش میکنم ممنون

    1. سلام دوست عزیز

      بله این قطعه در شرکت موجود است لطفا برای تهیه آن با شرکت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top