skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر گوشت کوب برقی در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر گوشت کوب برقی فیلیپس ( philips ) دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. در ادامه به معرفی شرکت فیلیپس و برخی از نکات نگهداری و تعمیرات گوشت کوب برقی می پردازیم.

معرفی شرکت فیلیپس

شرکت فیلیپس یک شرکت هلندی است که در سال ۱۸۹۱ تاسیس شد و در زمینه های مهندسی پزشکی و لوازم منزل فعالیت می کند. شرکت فیلیپس کار خود را از تولید لامپ های روشنایی شروع کرد و در سال ۲۰۱۲ به بزرگترین تولید کننده لوازم نورپردازی و روشنایی جهان تبدیل شد.  بخشی از فعالیت های فیلیپس در زمینه تولید لوازم خانگی است و از تولیدکنندگان بنام لوازم الکتریکی جهان است.این شرکت بیش از یکصدو بیست هزار نیرو و ۶۰ نمایندگی در کل دنیا دارد. نمایندگی تعمیرات فیلیپس در ایران نیز فعالیت دارد.

گوشت کوب برقی فیلیپس

با پیشرفت تکنولوژی ، لوازم خانگی متنوعی تولید شده است که میتوانند در وقت یک خانم خانه دار صرفه جویی کنند و به آشپزی آن ها سرعت ببخشند. یکی از این لوازم خانگی که اندازه کوچکی داشته ولی کاربرد های فراوانی دارد گوشت کوب برقی می باشد. در اوایل اختراع آن فقط در آشپزخانه های هتل ها و رستوران های لوکس استفاده میشد ولی کم کم وارد بازار محصولات خانگی شد.

گوشت کوب برقی فیلیپس با طراحی کاربردی و زیبای خود یکی دیگر از محصولات موفق شرکت نامدار فیلیپس می باشد.دکمه های برای تنظیم دو سرعت کند و سریع روی بدنه گوشت کوب برقی فیلیپس طراحی شده است.  تمامی قطعات این دستگاه به راحتی جدا شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. از کاربردهای گوشت کوب برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تعمیر گوشت کوب برقی
تعمیر گوشت کوب برقی

 

کاربرد گوشت کوب برقی چیست؟

•به شکل پوره دراوردن مواد مثلا وقتی میخواهید شامی درست کنید می توانید سیب زمینی را با گوشت کوب برقی به شکل پوره در بیاورید و با تخم مرغ بهم بزنید.

• درست کردن آبمیوه مانند درست کردن آب طالبی، شیر موز و …..

•جابه جایی مواد غذایی از ظرفی به ظرف دیگر کم تر می شود و در نتیجه ظروف شما کم تر کثیف می شود .

• استفاده در له کردن برای درست کردن غذاهایی مانند حلیم و یا کشک بادمجان

• خرد کردن مواد غذایی مانند پیاز و یا سبزیجات و ….

•درست کردن کیک  ( بهم زدن سفیده تخم مرغ  و جلوگیری از سفت شدن آن )

• خرد کردن یخ ( در مدل هایی که تیغه مخصوص این کار را داشته باشد)

 

نکات نگهداری گوشت کوب برقی :

۱- قبل از تمیز کردن وسیله برقی را از برق بکشید و اجزای آن را از هم جدا کنید .

۲-قسمت تیغه را زیر آب بگیرید و بعد آن را خشک کنید.

۳- اگر غذا ها به راحتی از تیغه یا همزن پاک نمی شود ، ظرفی را پر از مایع ظرفشویی کنید و آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید .

۴- دستگاه را کاملا با پارچه نمدار تمیز کنید و آن را زیر آب نبرید . سایر اجزای آن را می توانید داخل ماشین ظرف شویی برای تمیز کردن قرار دهید.

۵- وقتی برای مدت طولانی از آن استفاده نمی کنید آن را تمیز کنید و در جای خشک قرار دهید.

تعمیر گوشت کوب برقی فیلیپس

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر گوشت کوب برقی فیلیپس ( philips ) ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.دستگاه خود را به تعمیرکاران متخصص و مطمئن ما بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. کلیه خدمات با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می شود.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه تعمیرات گوشت کوب برقی بهرمند شوند.

از خدمات عیب یابی گوشت کوب برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• تعویض و تعمیر دستگاه

• تعویض برد گوشت کوب برقی

• تعویض موتور

• تعویض تیغه ها و ظرف ها

•تعویض کوپل های دستگاه

برای مشاوره و اطلاع از خدمات تعمیر گوشت کوب برقی فیلیپس همین حالا با شماره های شرکت تماس بگیرید.

4.6/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 4 Comments

    1. باسلام

      بله

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top