skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFAL در خدمت شما هم وطنان گرامی می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFAL در تعمیرات سایت :

. بیش از سه دهه سابقه کاری حرفه ای در تعمیر گوشت کوب برقی تفال TEFAL با استفاده از تکنسین های مجرب و زبده اتحادیه جهت تعمیر گوشت کوب برقی تفالTEFAL

. استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFAL اعم از تعویض موتور اصل شرکتی ، تعویض گیربکس اورجینال ،تعمیر برد گوشت کوب برقی تفال – TEFAL و …

. کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیرات سایت جهت تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFAL دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

گوشتکوب برقی

گوشت کوب برقی تفال یک مخلوط کن کوچک است که موتور آن در قسمت بالای آن قرار دارد و از آن می توان برای له کردن انواع مختلفی از میوه ها ، سبزیجات، گوشت های چرخ شده ، مخلوط کردن و به هم زدن مواد ، پوره کردن یخ و .. استفاده کرد و در کمترین زمان ممکن می توانید آب عصاره ، نوشیدنی های مخلوط و شیک و انواع سوپ و سس و حتی گوشت کوبیده را تهیه کنید .

گوشت کوب برقی تفال – TEFAL این قابلیت را دارد که از آنها در مواد داغ یا خیلی سرد نیز استفاده کنیم ضمن اینکه شستن گوشکوب برقی تفال هم بسیار آسان و بی دردسر است.

در کنار این قابلیت های گوشت کوب برقی تفال – TEFAL در تعمیرات سایت به عنوان یکی از قطب های مهم تعمیرات در تهران تعمیرات تخصصی خود را در زمینه تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFALبه شما عرضه می نماید.

تعمیرات سایت با استفاده از فناوری به روز شده در دنیای صنعت و با تحویل به موقع کالای تعمیری به مشتری کیفیت بالای کاری و رضایت مشتری را سرلوحه ی خود قرار داده و جهت بهبود کیفیت عملکرد خود در تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFAL نهایت سعی خود را نموده و اطمینان استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما می دهد.

جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات سایت در تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFAL با ما تماس حاصل نمایید و از تجربه مهندسین شاغل در تعمیرات سایت در زمینه تعمیر گوشت کوب برقی تفال – TEFAL  کمال استفاده را ببرید.

4.7/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 12 Comments

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  1. سلام .گوشتکوب برقی ما دقیقا شبیهه همین عکسیه که گداشتید.. به موتور گوشتکوب برقی میشه یه همزن هم وصل کرد من وصل کردم برای ترکیب غلیظ تخم مرغ و شکر .. بعد الان همزنشو روشن میکنم کار میکنه ولی یه صدای خیلی بد میده انگار به خاطر فشار یه قطعه ش یا شکسته یا از جاش دراومده. شما تعمیر میکنید؟

    1. باسلام

      نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.

      لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  2. سلام داخل گوشكوب برقي من ي قطعه پلاستيكي هست كه باعث چرخيدن ميله ميشه نميدونم اسمش اون قطعه چيه اون خراب شده شما اون قطعه رو دارين

    1. سلام. لطفا عکس قطعه مورد نظر را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید تا عیب یابی گوشت کوب برقی شما راحت تر انجام گیرد.

    1. با سلام

      بله قطعات یدکی گوشت کوب برقی نیز در شرکت تعمیرات سایت موجود است .

    1. سلام دوست عزیز

      بله تعمیر گوشتکوب برقی در شرکت تعمیرات سایت انجام می شود می توانید با شرکت در ساعات اداری تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top