skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر اتو حنامو – HANAMO در خدمت شما هممیهنان ارجمند در سراسر کشور می باشد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتو حنامو – HANAMO در تعمیرات سایت :

. تعمیرگاه تخصصی محصولات حنامو (محصولات hanamo)  در تهران

. بیش از سه دهه سابقه فعالیت تخصصی تعمیرات و مسلط بودن کامل تکنسین های حرفه ای و کارآزموده بر تعمیر تخصصی برد اتو بخار حنامو (اتو بخار HANAMO)

. استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی در تعمیر اتو حنامو – HANAMO و تحویل به موقع و در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان محترم

. ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اطو حنامو (اطو HANAMO)، تعویض کفی اورجینال اتوی حنامو ، تعمیر تخصصی برد اتو حنامو ، تعویض ترموستات ، تعویض قاب روی اتو حنامو و ….

. کلیه خدمات تعمیرات صورت گرفته در تعمیرات سایت در زمینه تعمیر اتو حنامو – HANAMO دارای ضمانت و گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر اتو حنامو - HANAMO

با توجه به وجود تنوع فراوان لوازم برقی در هر خانه اتو بخار هم یکی از لوازم خانگی ضروری و مفید در هر خانه محسوب می شود. حتما برای شما هم پیش آمده که وسایل شما معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد بنابراین :

تعمیرات سایت مفتخر است که به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از جدیدترین و موثرترین متد پیشرفته در دنیای صنعت و با پشتوانه تکنسین مجرب و متخصص خود و با توجه به نیاز مشتری به تعمیر اتو حنامو – HANAMO پرداخته و تجربه ی خوبی از اطمینان و اعتماد را به شما ارائه دهد.

تعمیرات سایت با در نظر گرفتن رضایت مشتری به عنوان اصل و اساس هر شرکت تعمیراتی آماده ارائه خدماتی مطلوب و مقرون به صرفه در زمینه تعمیر اتو حنامو – HANAMO می باشد.

جهت بهره مندی از این خدمات با ما تماس حاصل نمایید از تجربه تخصصی تکنسین های ما در زمینه تعمیر اتو حنامو – HANAMO نهایت استفاده را ببرید تا لذت یک اتوکشی حرفه ای را به شما بازگردانیده و هر آنچه از یک شرکت تعمیراتی انتظار دارید را به شما هدیه کنیم.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی ، تعمیر اتو پرس و تعمیر اتو  آماده ارائه خدامت تعمیراتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد. تعمیر اتو در کلیه برند های موجود در بازار توسط متخصصین با تجربه ما انجام می شود. خدمات تعمیرات سایت شامل ۹۰ روز گارانتی است چنانچه در این مدت قسمت تعمیری دستگاه اتو شما دچار مشکل شد ما بصورت رایگان آن قطعه را برای شما تعمیر میکنیم . 

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیراتی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

4.9/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 7 Comments

  1. سلام خسته نباشی،من اتوم بخار نمیزد دادم جرم گیری بعد که آوردم از محفظه آبش آب میاد بیرون بعد میره سمت سیم برقش بعد صدا ازش میاد شما رسیدگی میکننین

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر اتو موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  2. وقت بخیر
    من چند ماهی میشه که اتو حانامو خریداری کردم متاسفانه سیم اتو پوسیدگی داشته ازاول اما متوجه نشده بودیم زمان خریداری بعد از چند بار استفاده کردن شاهد جداشدن سیم از بدنه شدیم خواستم بدونم تعویض سیم توسط شرکت شما می گیرد؟
    آیا سیم های اتو ها باهم فرق دارند؟

    1. سلام کاربر گرامی

      بله تعویض کابل اتو نیز مانند دیگر کارهای تعمیر اتو در شرکت تعمیرات سایت انجام می گردد . البته کابل اتو با برند های مختلف تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد . اما باید مطمئن باشید که از کابل مناسبی استفاده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top