skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر اتو بوش – BOSCH در خدمت شما ایرانیان گرامی می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتو بوش – BOSCH در تعمیرات سایت :

. بیش از سه دهه سابقه تعمیرات تخصصی درخشان و تسلط کامل مهندسین حرفه ای و کارآزموده بر تعمیر تخصصی برد اتو بخار بوش (اتو بخار BOSCH)

. استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیر اتو بوش – BOSCH و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن و به موقع به مشتریان

. ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اطو بوش (اطو BOSCH)، تعویض کفی اورجینال اتوی بوش ، تعمیر تخصصی برد اتو بوش ، تعویض ترموستات ، تعویض قاب فابریک اطو بخار بوش و …

. کلیه خدمات انجام شده در شرکت تعمیرات در زمینه تعمیر اتو بوش – BOSCH دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

امروزه با توجه به تنوع فراوان لوازم برقی در هر خانه ، اتو بخار هم یکی از لوازم خانگی مفید و قابل استفاده در هر خانه به حساب می آید. تعمیرات برای هر کسی که از لوازم برقی استفاده کند پیش می آید بنابراین :

تعمیرات سایت افتخار این را دارد که به عنوان قطب تعمیرات تخصصی در تهران بزرگ با استفاده از فناوری به روز شده در دنیای صنعت و با استفاده از مهارت های علمی و تجربی مهندسین متخصص خود به تعمیر اتو بوش – BOSCH پرداخته تا شما مشتریان عزیز از تجربه ی تعمیری درست و بی نقص بهره مند شوید.

تعمیرات سایت با در نظر گرفتن رضایت مشتری به عنوان اصل و اساس هر شرکت تعمیراتی آماده ارائه خدماتی باکیفیت ، مقرون به صرفه و بادوام در زمینه تعمیر اتو بخار بوش (تعمیر اتو بخار BOSCH) می باشد.

جهت استفاده از خدمات تعمیرات سایت در زمینه تعمیر اتو بوش ( تعمیر اتو BOSCH) با ما تماس گرفته و از تجربه حرفه ای تکنسین ما در زمینه تعمیر اتو بوش – BOSCH کمال استفاده را برده و باتوجه به انتظاری که از یک شرکت تعمیراتی دارید تعمیرگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی ، تعمیر اتو پرس و تعمیر اتو  آماده ارائه خدامت تعمیراتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد. تعمیر اتو در کلیه برند های موجود در بازار توسط متخصصین با تجربه ما انجام می شود. خدمات تعمیرات سایت شامل ۹۰ روز گارانتی است چنانچه در این مدت قسمت تعمیری دستگاه اتو شما دچار مشکل شد ما بصورت رایگان آن قطعه را برای شما تعمیر میکنیم . 

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیراتی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 18 Comments

  1. با سلام
    من مدل مخزن دار DS38 sensixx advanced steam را دارم و بعد حدود سه سال استفاده، از چند روز قبل، اتو اگرچه گرم ميشود اما بخار نميزند، گاهي اونقدر فشار بخار در داخل مخزن زياد ميشود كه از زير اتو مقداري بخار خارج ميشود. طبق دستورالعمل اتو را جرم گيري هم كرده ام. گاهي وقتي چند بار حالتها را عوض ميكنم خودبخود بخار راه ميافتد اما باز زماني كه اتو سرد شده براي استفاده بعدي بخار نميزند. لطفا راهنمايي بفرماييد.

  2. تعمیر اتو بوش
    با سلام و احترام، به استحضار می رساند اتوی بوش ( بخار ) قطعه -رله- که گرما را به بخار تبدیل می کند، دچار مشکل شده است و این قطعه را نتوانستم در بوشهر پیدا کنم، آیا امکان راهنمایی و همکاری جهت تعمیر قطعه رله برایتان فراهم است. اگر لازم است تا تصویر قطعه را خدمتتان ارسال کنم . حسینی استان بوشهر

    1. باسلام

      دوست عزیز چه صدایی از اتوی شما به گوش می رسد؟

      اگر صدایی شبیه به صدای لرزش موتور شنیده می شود، مشکل از پمپ اتو است.

      اگر صدایی شبیه به تق تق به گوش می رسد، احتمال اتصالی المنت از کف، خرابی برد الکترونیکی، ترموستات و فیوز حرارتی وجود دارد.

      توصیه می کنیم تا حتما از یک محافظ برق استاندارد برای اتوی خود استفاده کنید.

  3. سلام وقتتون بخیر برد اتو بوش tdi9020 موجود دارین برای فروش؟اگه هست قیمتش لطف میکنی؟البته دوتا برد داره یکی برد ولوم و یکی برد لمسی روی دسته اتو

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  4. سلام وقتتون بخیر برد اتو بوش tdi9020 موجود دارین برای فروش؟اگه هست قیمتش لطف میکنی؟البته دوتا برد داره یکی برد ولوم و یکی برد لمسی روی دسته اتو

    1. سلام. در عیب یابی اتو بخار بوش شما موارد زیر در نظر گرفته می شود. ممکن است المنت از کف تفلون جدا شده باشد ویا المنت شما پوسیده و از بین رفته باشد.

  5. یکی از نکاتی که از طرز استفاده اتو گفته شده است آب می باشد که گفته شده است از آب مقطر استفاده شود و آیا میتوان از آب ساید یا تسویه جای مقطر استفاده کرد؟

    1. سلام

      آب تصویه شده با آب معدنی ، آب آشامیدنی و آب جوشیده فرقی ندارد . به دلیل آن که املاح و سختی در آن ها وجود دارند و با تصویه شدن از بین نمی روند . بهتر است فقط از آب مقطر در دستگاه استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top