skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر اتو تفال – TEFAL در خدمت شما ایرانیان محترم می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتو تفال – TEFAL در تعمیرات سایت :

. بیش از ۳۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی و تسلط کامل تکنسین های زبده و مجرب بر تعمیر تخصصی برد اتو بخار تفال (اتو بخار TEFAL)

. استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیر اتو تفال – TEFAL و تحویل به موقع به مشتری

. ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اطو تفال (اطو TEFAL)، تعویض کفی اورجینال اتوی تفال ، تعمیر تخصصی برد اتو تفال، تعویض ترموستات ، تعویض

قاب اتو تفال و ….

. کلیه خدمات صورت گرفته در شرکت تعمیرات در زمینه تعمیر اتو تفال – TEFAL دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر اتو تفال - TEFAL

امروزه در تمامی خانه ها لوازم برقی به وفور یافت می شود اتو بخار هم یکی از لوازم خانگی پرکاربرد در هر خانه محسوب می شود. حتما برای شما هم پیش آمده که وسایل شما معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد بنابراین :

تعمیرات سایت افتخار این را دارد که به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از تکنولوژی به روز شده در دنیای صنعت و با پشتوانه تکنسین زبده و آموزش دیده خود به تعمیر اتو تفال – TEFAL پرداخته و از نگرانی شما در امر تعمیر اتو تفال (تعمیر اتو TEFAL) کاسته و خاطره ی خوبی از اطمینان را به شما ارائه دهد. شرکت تعمیرات با در نظر گرفتن رضایت مشتری به عنوان اصل و اساس هر شرکت تعمیراتی آماده ارائه خدماتی مطلوب و مقرون به صرفه و بادوام در زمینه تعمیر اتو تفال – TEFAL می باشد.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی ، تعمیر اتو پرس و تعمیر اتو  آماده ارائه خدامت تعمیراتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد. تعمیر اتو در کلیه برند های موجود در بازار توسط متخصصین با تجربه ما انجام می شود. خدمات تعمیرات سایت شامل ۹۰ روز گارانتی است چنانچه در این مدت قسمت تعمیری دستگاه اتو شما دچار مشکل شد ما بصورت رایگان آن قطعه را برای شما تعمیر میکنیم . 

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیراتی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

چرا اتوی تفال آب می دهد؟

تنظیم نبودن میزان آب، پایین بودن دمای اب، شکستن بدنه یا ضربه به اتو و وجود رسوب و جرم در اتو از علل آب دادن اتوی تفال است.

چرا اتوی تفال بخار نمی کند؟

خرابی ترموستات، تنظیم نبودن درجه بخار، وجود رسوب و کم بودن میزان آب در اتو از دلایل بخار ندادن اتوی تفال است.

4.5/5 - (64 امتیاز)

This Post Has 65 Comments

  1. سلام
    اتو بخار تفال داریم خوب هم کار می داد ولی چند وقته که با بالا بردن و کم کردن گرما هیچ تاثیری نداره
    گرمای خفیفی داره

  2. سلام و وقت بخیر
    من یک اتوی تفال مدل ۹۸۴۷ دارم.
    معمولا در زمان اتوکشی بعد از چند دقیقه اتوکشی دکمه آبپاش بالای اتو از کار میفته. انگار دکمه کاملا لقه و هیچ فنری زیرش نیست‌ با دست میشه دکمه رو بالا و پایین کرد.
    معمولا بعد از چند دقیقه خودبه خود این مشکل حل میشه. یعنی با دست می کشمش بالا یه صدای تق میده و مجدد سرجاش سفت میشه و مجدد کار میکنه. انگار دوباره زیرش فنر داره. آیا دلیل این مشکل خرابی دکمه هست یا دلیل دیگه ای داره؟

  3. سلام
    اتو تفالfv5718 یکبار فقط استفاده کردم خوب بود بعد تقریبا یک ماه میخواستم استفاده کنم از آب پاش اصلا اب نمیاد علتش رو میتونین بگین
    ممنون

  4. سلام
    برای تعمیر اتوی تفال که کف سرامیکی(اولتراگلاسه) ان از قست المنت جدا شده چکار باید کرد آیا باید با چسب خاصی چسباند یا لبه های کف جدا شده رو بر روی المنت خم کرد؟

  5. ببخشید اتوی تفال من ازش دود و بوی بد بلند شد… از برق کشیدم… و دوباره به برق زدم روشن شد ولی مجدد بعد ده دقیقه دود و بوی بد ازش بیرون اومد… بنظرتون چی شده

  6. سلام وقتتون بخیر اتوی تفال من ازش دود بلند شد و بوی بدی ازش اومد… بنظرتون سوخته؟؟ البته بعد که به برق زدم روشن شد ولی دوباره بعد ده دقیقه دود و بوی بد ازش بلند شد.. بنظرتون مشکلش چیه..

  7. سلام ببخشید چطور میتونیم مخزن گچ گیر پشت اتو تفال رو باز کنم یه بار بازش کردم و مخزنش رو تمیز کردم اما از بعد اون سری دیگه نتونستم بازش کنم

  8. سلام اتو تفال دارم بخار ازش خارج نمیشه و وقتی روی لباس می کشم خیلی صدای اگر قل قل آب می دهد یا صدایی مثل موتور

    با سرکه و آب تمیزش کردم ولی باز بخار بیرون نمی آید از سوراخ هایش .
    ممنون

    1. با سلام

      اتوی شما از داخل رسوب گرفته و بایستی باز شود. توصیه می کنیم تا از یک سرویسکار اتو کمک بگیرید.

      برای درخواست خدمات تعمیر اتو می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی و هزینه قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  9. سلام
    برای تعمیر اطوی تفال که کف ان از قست المنت جدا شده چکار باید کرد آیا باید با چسب چسباندن یا لبه های کف جدا شده رو بر روی المنت خم کرد

  10. سلام من اتو بخار تفال مدل ۵۵۴۹ را ۹ ماه هست خریدم در این مدت ۲ مرتبه اتو بعد از اتصال به برق فقط چراع روی دسته روشن شده و اصلا گرم نشد وکار نکرد تا یک روز بعد وبعد حدود یک روز دوباره کار کرد

    1. باسلام

      دوست عزیز نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  11. سلام، اتو تفال من موقع اتو کردن یهو بقدری داغ شد که لباس رو سوزوند، من سریع از برق کشیدم بعد دو سه ساعت که به برق زدم دیگه روشن نشد. قابل تعمییر؟؟

  12. با سلام
    بعضی اوقات اتوی تفال پس از اتصال به پیروز برق کار نمیکند
    برخی اوقات هم روشن می شود
    بنظر شما علت چیست؟

    1. سلام . لطفا برای تعمیرات اتو بخار تفال خود عکس دستگاه را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید.

  13. اتو بخار مدل پروگرام۵۰۰خیلی خوب کار میکرد ولی المنت سوخته چکار نمیکنه لطفاً شماره تلفن نمایندگی اصفهان را میخواستم .ممنون

    1. سلام. به منظور پاسخگویی بهتر در زمینه سرویس اتو تفال لطفا عکس دستگاه را به شماره تلگرام ارسال کنید. در ضمن ما نمایدنگی تفال نیستیم

  14. سلام خسته نباشید من یک سالیه که اتو مدل fv9740e0 رو خریداری کردرم و ازش راضی بودم تا اینکه به تازگی گاهی اوقات هنگام اتوکشی از کفش آب میاد و قسمت آب پاشش هم آب نمیده میشه دلیلش رو بگید و آدرس و شماره تلفن نمایندگی اصفهانتون رو میخاستم

    1. نحوه تعمیر اتو تفال که چنین مشکلی را دارد به این صورت است که آبند ها تعویض می گردد و جرم هایی که احتمالا باعث گرفتگی آب پاش شده است بر طرف می شود.

  15. سلام خدا قوت
    اتو تفال مخزن دار بنده بخار تولید نمیکند و آب میریزه بجای بخار ، مشکل از کجاست ؟ ضربه هم نخورده ،تقریبا چهار ساله دارم
    ممنون از راهنمایی

    1. سلام . به احتمال زیاد سنسور های اتو از بین رفته اند. برای تعمیرات اتوی تفال خود عکس دستگاه را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید.

          1. باسلام اتوی من مخزندار تفال هست چن وقتی روسن که مکنم اولش یکم بخار مده ولی دیگه بخار نمیده چراغ وسطش waterروشن میشه ممنون میشم راهنمایم کنین

    1. سلام. به احتمال زیاد ترموستات و سیم کشی اتو نیاز به سرویس داشته باشد و برای تعمیرات اتو تفال خود باید اقدام کنید.

  16. باسلام خسته نباشید. اتو تفال من مال ۱۰ سال پیش وتا الان تعمیر نرفته. دکمه بخار وآبپاش اون خراب شده از زیرش هم آب میده الان دیگه روشن نمیشه خیلی ازش راضی بودم لطفا راهنمایی کنید که کجا ببرمش تعمیر که مطمن باشه ممنون

    1. سلام. لطفا برای بررسی و عیب یابی اتو تفال عکس آن را به شماره شرکت تلگرام کنید تا تعمیرکار اتو بخار شرکت شما را یاری کند.

  17. با سلام
    اتو بخار تفال مدل FV9640 دکمه بخار دهی پر فشار آن (دکمه قسمت بالای اتو) بر اثر ضربه از کار افتاده است. بخار معمولی آن به خوبی کار میکند.
    می خواستم ببینم قابل تعمیر هست و اینکه هزینه آن چقدر می شود؟
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز

      بله قطعا قابل تعمیر می باشد. اما برای تعمیر اتو حتما از افراد متخصص و تکنسین های مجرب استفاده کنید .

      با تشکر

    1. سلام دوست عزیز

      می توانید برای تهیه قطعات یدکی و یا تعمیر اتو تفال با شرکت تماس بگیرید .

    1. سلام دوست عزیز

      ممنون از شما که به ما اعتماد کرده اید و برای دریافت اطلاعات و البته برای تعمیر لوازم خانگی خود از سایت ما بازدید می کنید.

    1. سلام دوست عزیز

      بله قطعا قابل تعمیر می باشد . لطفا برای تعمیر اتوبخار خود با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

      با تشکر

    1. سلام کاربر گرامی

      وصل کردن صفحه کاری تخصصی است . لطفا به تکنسین مجرب مراجعه کنید و یا با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

    1. سلام کاربر محترم

      این نوع اتوها بدلیل امکانات بیشتر نسبت به اتوی خشک و اتوی بخار، کمی گرانتر می باشند ولی لذت اتوکشی با بخار فراوان اتو مخزن دار را برای ما به ارمغان می آورند. مخزن آب در اتو مخزن دار معمولا بصورت جداگانه روی میز قرار دارد و از طریق یک سیم و شلنگ به دسته ی اتو متصل هست. مخزن آب گنجایش زیادی داره و یکی از مشخصه های جالب و مفید بعضی از این نوع اتوها، سرد بودن کفی اتو در هنگام اتوکشی است. یعنی اتوکشی فقط بواسطه ی بخار فراوان انجام میگیره و در نتیجه پارچه آسیب کمتری می بینه، پس با این حساب پارچه به دلیل سرد بودن کفی اتو بخار مخزن دار، دچار برق افتادگی نمیشود.نمونه ی خوب این اتو، اتو مخزن دار برلیانت می باشد.

  18. سلام اتو افتاد زمین از دستم وضربه خورد از اون موقع آب میده دو جا بردم واسه تعمیر خیلیم هزینه کردم ولی بازم آب میده تعمیر کار درجشم خراب کرده نمیچرخه نمیدونم چیکارکنم

    1. سلام

      متاسفانه دستگاهتان را به تعمیرگاه غیرمجاز برده اید …. حتما برای تعمیر دستگاهتان با شرکت تماس بگیرید.

    1. سلام

      برای تهیه المنت اتو خود می توانید با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید . البته در صورتی که دسترسی به تکنسین مجرب و حرفه ای ندارید حتما دستگاه خود را جهت تعمیر اتو به افراد مطمئن بسپارید.

    2. سلام

      برای تهیه المنت اتو خود می توانید با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید .

  19. سلام.. چن وقته ک اتو هنگام کار بوی بدی میده‌ و آبی ک ازش خارج میشه زرد رنگه. و لباسووو کثیف میکنه.و تیکه های تیره رنگی ک انگار کف آب سوخته شده باشه روی لباس میریزه. بایددچی کار‌کنیم؟؟؟؟
    لطفااا سریع پاسخ بدید. مممنون

    1. با سلام

      دستگاه شما جرم و رسوب گرفته است . بهتر است مخزن آن جرم گیری و رسوب زدایی شود .

      1. م.عباسی
        سلام من اتوی تفال ۹۷۴۵خریدم میخواستم بپرسم ایا زمان خاموش شدن اتوماتیک نباید صدای هشدار داشته باشه؟اتوی من فقط چراغش چشمک میزنه و صدای هشدار نداره مشکل داره یا تفال اینجوری هست؟چون بیم داشتم زنگ هشدار اتومات اف داشت

  20. سلام
    وقتب از اتو داشتم استفاده میکردم اب تمام شد همانطور که به برق بود اب ریختم تو مخزن مجدد صدای جیز داد دیگه روشن نشد سوخته به نظر شما؟

    1. سلام دوست عزیز

      ممکنه این اتفاق افتاده باشد . لطفا برای تعمیر اتو با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید

    2. باسلام.
      اتوبخار تفال ما چند وقته که انگام کار اب از زیرش میرزه و لباس رو خیس میکنه .
      بخار هم میکنه ولی بشدت اب میریزه .
      دلیلش چیه و هزینه تعمیرش چقدره ؟

      1. به منظور عیب یابی بهتر اتو تفال شما بهتر است عکس دستگاه را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید و یا حضوری تشریف بیارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top