skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر اتو ناسیونال – NATIONAL در خدمت شما مشتریان گرامی در سراسرایران می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتو ناسیونال – NATIONAL در تعمیرات سایت :

. بیش از سه دهه سابقه فعالیت تخصصی درخشان و حرفه ای و تسلط کامل مهندسین ماهر و کاربلد بر تعمیر تخصصی برد اتو بخار ناسیونال (اتو بخار NATIONAL)

. استفاده از قطعات اصل شرکتی در تعمیر اتو ناسیونال – NATIONAL و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن و به موقع به مشتریان

. ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اطو ناسیونال ، تعویض کفی فابریک اتوی ناسیونال، تعویض ترموستات ، تعویض قاب اورجینال اتو ناسیونال و …

. کلیه خدمات صورت گرفته در این شرکت در زمینه تعمیر اتو ناسیونال – NATIONAL دارای ضمانت و گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر اتو ناسیونال - NATIONAL

امروزه با توجه به کثرت و انواع فراوان و متفاوت لوازم برقی در همه ی خانه ها، اتو بخار هم یکی از لوازم خانگی مفید در هر خانه محسوب می شود. تعمیرات برای همه ی افرادی که از لوازم برقی استفاده کنند پیش می آید بنابراین :

تعمیرات سایت به عنوان یکی از قطب های تعمیرات تخصصی در تهران بزرگ با استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیا و با استفاده از مهارت های علمی و تجربی متخصصین خود به تعمیر اتو ناسیونال – NATIONAL پرداخته تا شما مشتریان عزیز از تجربه ی تعمیری درست و بی نقص بهره مند شوید. این شرکت آماده ارائه خدماتی با کیفیت، مقرون به صرفه و بادوام در زمینه تعمیر اتو بخار ناسیونال (تعمیر اتو بخار NATIONAL) می باشد.

به منظور دستیابی به این خدمات در زمینه تعمیر اتو ناسیونال ( تعمیر اتو NATIONAL) با ما تماس گرفته و با استفاده از تجربه تکنسین های ما در زمینه تعمیر اتو ناسیونال – NATIONAL تعمیرگاه مناسب خود را انتخاب کرده تا ما بتوانیم پاسخگوی شایسته ای برای اعتماد شما باشیم.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی ، تعمیر اتو پرس و تعمیر اتو  آماده ارائه خدامت تعمیراتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد. تعمیر اتو در کلیه برند های موجود در بازار توسط متخصصین با تجربه ما انجام می شود. خدمات تعمیرات سایت شامل ۹۰ روز گارانتی است چنانچه در این مدت قسمت تعمیری دستگاه اتو شما دچار مشکل شد ما بصورت رایگان آن قطعه را برای شما تعمیر میکنیم . 

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیراتی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

4.9/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 9 Comments

  1. باسلام ببخشید سیم بستن اتو برقی ناسیونال قدیمی به چه صورته ممنون میظم راهنماییم نمایید باتشکر

  2. باعرض سلام.بنده نیاز به یک کفی اتو بخار ناسیونال مدلssi-10-01دارم لطفا در صورت موجود بودن اطلاع دهید ممنونم.المنت سالمه اما متاسفانه کف تفلون متورم شده و از بین رفته ومجبورم کامل کفو عوض کنم.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  3. اتو پرس ناسیونال( سیلور )روشن میشه ولی گرم نمی شه مشکل از چیه در ضمن دارای کارت گارانتی هم هستش ..چیکارش کنم ؟؟؟

    1. سلام. به احتمال زیاد به دلیل استفاده نکردن از محافظ برق قسمتی از دستگاه دچار آسیب شده است. برای تعمیرات اتو ناسیونال خود از شماره رو برگ گارانتی کمک بگیرید.

        1. باسلام

          نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.

          برای مشاوره رایگان در رابطه با نوع مشکل اتوپرس خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

          همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر اتوپرس موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

    1. سلام دوست عزیز

      برای تهیه مخزن می توانید با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top